@Vrouwtje,...welkom hier, (helaas) Ik heb pas 1x met puregon een eisprong gehad en heb toen na de pregnyl geen puregon meer gespoten. Daarna reageerde ik niet genoeg op de puregon,....zit te wachten op de volgende ronde en dan ga ik gonal-f spuiten. @Moon,....spannend!!!! Wat duurt wachten dan lang hé?!!!
Ik breek even in, Wendy wat een super nieuws zeg!! Rissy lees net je onderschrift, 2011 gaat jullie jaar worden hoor! Mariek hoe is het met je? Ik weet niet of Hanied en Merah hier af en toe nog eens meelezen maar als het zo is, wil ik even zeggen ; Ik denk aan jullie!
Hoi meiden Net terug van geertgen en het ziet er goed uit Helaas gaat het em dinsdag niet worden (punctie) Maandag weer terug dus op z'n vroegst woensdag Rechts een stuk of 6 de grootste 14mm en links ook een stuk of 5 maar die moeten nog flink groeien de grootste 10mm Baarmoederslijmvlies was 9 dus dat zit wel goed Ik heb wan dr W de hoeveelheid op papier meegekregen die hij vorige keer aan dormicum heeft gespoten Dan weet ik zeker dat ik bij dr c of dr k hetzelfde krijg bij de punctie Ik denk woe of don de punctie, ben benieuwd wanneer dan de terugplaatsing is Spannend spannend spannend allemaal weer
meiden ik kan niet in zevenaar terecht voor echo's...alleen mits ik opnieuw op de w8lijst wil... Mijn werkzaamheden zijn er alleen s ochtends.. tussen 7 en 11... de echos kunnen alleen tussen 9 en 11.20 uur.. wat moet ik nu op werk vertellen..
Wendy je moet gewoon zeggen dat je een dokters afspraak hebt Daar moet je vrij voor krijgen namelijk Misschien kan je aangeven dat je het zo nodig in wil halen Je bent niet verplicht te vertellen hoe en wat Zeg anders dat je een afwijkend uitstijkje had ofzo en dat je daarvoor bent doorgestuurd (dat begrijpt iedereen) Dan kan je weer min een maand vooruit
Ja das idd ook wel een idee... d8 eerst aan mijn pcos met de smoes dat ze graag mijn cylus bij willen houden aankomende maanden.. omdat ze willen voorkomen dat ik cystes krijg.. ( ofzo?)
@Wendy,...wat raar zeg,....je zou zeggen, een grote zorggroep,..dus dan kun je shoppen,.....dit valt me wel tegen hoor! Misschien kun je aangeven dat je al eens last heb gehad van cystes en dat ze dit een tijdje bij je in de gaten willen houden om te kijken wanneer deze zich ontwikkelen, zodat er een "behandelplan" kan worden opgesteld. Maar aan de andere kant denk ik dat je het beste eerlijk kunt vertellen waarom je af en toe weg moet, wanneer je zwanger blijkt is dit ook vreemd toch? Zouden ze op je werk hier moeilijk over doen? Wat voor een werk doe je dan als ik vragen mag? Heel veel suc6 met het vertellen op je werk. Ik had eerst ook zoiets van wat hebben ze er mee te maken,...maar aan de andere kant krijg je zoveel geklets op je werk,...daar had ik ook geen zin in. Omdat je die metingen niet kunt plannen en soms om de dag moet is het veel makkelijker dat ze er vanaf weten. @All,...ik moet nu werken, reageer vanavond ff verder,....daaaaaaaag!!!!!!
Ik werk parttime in een supermarkt en ben daarnaast bezig met het opzette ik dan kan van een eigen bedrijfje als nagelstyliste. Ik weet zeker dat ik dan kan vertrekken. het is idd een idee om het op cystes te gooien.. maar denk wel dat ik het pas vertel als mijn proeftijd voor bij is.
zo meiden... nog maar 3 dagen tot de prikinstructie. Heb met mijn vriend gekeken en ik kan het beste op 16 jan beginnen met provera ( ivm een weekend weg op de 22ste) en dan valt cd3 op dinsdag.. ben benieuwt hoe het allemaal in zijn werk gaat.. nog een weekje hormonen vrij...
@Rissy, wacht is idd verschrikkelijk. De eerste week gaat nog wel.. Maar hoe drukker ik mezelf maak hoe erger ik het schijn uit te stellen . Dussssss hopelijk na aankomend weekend een positieve test!
Hoi Meiden Wat een hoop bedrijvigheid weer hier Fijn dat iedereen weer een beetje aan de gang kan Hier gaat het ff wat minder Ik heb z'n ontzettende hoofdpijn, ik denk van de decapeptyl Vorige ronde had ik lucrin en toen had ik daar geen last van Ook ben ik redelijk gespannen omdat er naast de aanstaande icsi nog iets spannends gaande is wat positief is voor de toekomst (als het lukt) Maar dit hele gedoe haalt weer een hoop "oud zeer" naar boven Met spuiten enz gaat het verder wel goed Ben nu weer 2 dgn alleen met de kleine meid en ik vraag me af hoe ik hier doorheen ga komen Maar goed morgen moet ze naar de peuterspeelzaal dus de ochtend is rustig Morgen middag weer naar geertgen om 15.00
Lijkt wel eng wendy maar het valt zo mee, echt waar De eerste keer zal je er wat langer over doen maar daarna is het peace off cake Hier gaat het ff wat minder Ik ben deze keer echt beroerd van de medicatie Misschien omdat ik nu deca heb ipv lucrin of omdat ik het direct samen gebruik Ik heb veel hoofdpijn (bijna migrane), diaree en moe Maar goed, vrijdag is P day (punctie) om 9.30 inleveren en om 10.15 de punctie Ons meisie gaat donderdag avond naar mijn ouders en die halen we vrijdag weer op Vandaag de laatste keer deca en gonal spuiten en dan morgenavond om 23.15 de 10.000 pregnyl Ben zo blij dat het zo weer over is, hoop echt op een zwangerschap nu want ik weet niet of ik dit zo nog een keer trek Heb rond de 8 eitjes weer en het bm slijmvlies zat gister op 10,3. Nu hopen dat er links nog wat eitjes doorgroeien Als het goed is dinsdag de tp dat is dus 4 dgn na de punctie Lijkt me wel goed
sorry voor weer een ego berichtje maar wat een *&(^^%$ ziekenhuis ben weer door het ziekenhuis gebeld. Volgens hun heeft het geen zin om met hormonen te beginnen als we nog geen donorselectie hebben gehad. De afdeling KID zegt dat ik na de 24ste direct kan beginnen met de inseminatie... dus ik zou al een week eerder kunnen beginnen met de hormonen/provera. voorplantingsgeneeskunde vind dat ik moet wachten op de donorselectie aangezien ze niet zeker weten of ik daadwerkelijk gelijk aan de beurt ben.. meiden wat moet ik nou :O ik zou morgen beginnen met provera... zodat ik mijn eerste fm's in het weekende zou hebben en nu wordt dat weer in de soep gegooit.. ik wordt er helemaal gestoord van! Ik wordt heen en weer gegooit alsof het niks is.. en ze denken er niet bij na dat ik bijv vrij heb gevraagd op werk ofzo... een dag van tevoren bellen met de boodschap dat het geen zin heeft om te komen. Ik heb geen prikschema gehad van de apotheek, dus ik neem aan dat ik dat van het ziekenhuis zou krijgen. Hun beweren weer dat ik het van de apotheek moet krijgen.. er staat niks in de computer over mijn dosis. WTF zijn ze daar aan t doen....
Wendy, wat klote zeg... en nu?! Sterkte!! Mariek, ik duim voor je he!!!! Moon, en en ?? Ik hoop het zo voor je... Aan alle andere meiden, hoe is het met jullie? En de zwangere dames hoe gaat het met jullie?
OOOO MM7 al bijna 34 wkn de magische grens wat geweldig zeg Carlijn is met 35,5 wkn geboren en die was helemaal klaar Jou kindjes gaan nu gezond en af op de wereld komen Ik ben echt super blij voor je Fijn dat je voor me duimt Hoe is het met iedereen, wat is het stil hier Ik heb jullie nodig meiden HELP ME DE WACHTWEKEN DOOR AUB