Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    HIER!!!!Ben ik,...hahahahaha,....tuurlijk help ik je de wachtweken door en de andere ook;):D
    Jeetje wat ontzettend balen Mariek dat je er zo beroerd van bent. Gelukkig is het einde van deze ronde in zicht (althans wat het spuiten betreft) Na zoveel moeite van jullie beide wordt het nu toch echt tijd,.....dit wordt gewoon een plak beebje!!!
    @Wendy,....jeetje en ik maar denken dat het alleen in zevenaar zo was,......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,.....ooh wat vind ik dit erg voor jullie, en nu?????? Wat zijn ze nu van plan??? Waarom zou je niet alvast kunnen beginnen met spuiten, mocht je geen goede donor hebben, tja,...da's heeeeeeeeeeeel erg k*t, maar wanneer er een match is kun je meteen verder.
    Waarom laten ze de keus niet aan jullie??
    @Mm7,.......whoehoe!!!!!!! De 33 al weer gepasseerd!!!!!! Hoe gaat ie verders,......nog geen gerommel???
    @Merah,....hoe gaat het met jou?? Weer langzaam aan het herstellen???
    @Moon,......EN????????????
    @Hier,....OOOOOOOOOOh ik word echt gek,...nu heb ik met vlagen weer gevoelige borsten en maagzuur, vaak plassen, zit nu op dag 37,....ik denk dat ik er in het weekend maar ff een testje tegenaan ga gooien en wanneer deze negatief is, bel ik maandag of ik het mag gaan opwekken,.....ik word GEK!!!!!!!!!!:$:$:p:p:p:p:(:(:(

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mariek, dankjewel ik ben er zelf ook zo blij mee.. Morgen voor controle en dan weer een groeiecho, ik hoop met heel mn hart op een 'normale' kraamtijd, ik zou dat zo graag willen.. bevallen en dan de volgende dag of een paar dagen later lekker naar huis met de babys, ik wil ze gewoon niet daar achter laten. 35,5 ik hoop het te halen hoor.. Mochten jullie gelijk naar huis? Succes met de wachtweken is niet gemakkelijk... blijf voor je duimen!

Rissy, het is al een week aan het rommelen.. maar gelukkig zitten de babys nog in mijn buik... Als ik jou was zou ik er even een testje tegen aan gooien idd, je weet maar nooit....

3. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @mm7,....bij mij heeft het een maand gerommeld toen,......dus wie weet!!!!;):DJelle is op de uitgerekende datum geboren.

4. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @Rissy/mm7: ik moet dit weekend nog afwachten. Morgen is het 2 weken na de pregnyl en zaterdag dus 2 weken na IUI..
    Maar met jullie positieve uitstraling zou het toch een keer moeten lukken.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @moon knap dat je zo lang kan w8en!!

6. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @Wendyenrichard, vorige heb ik te vroeg getest en toen was het al negatief. Daar werd mijn humeur niet echt beter van. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik a.s. maandag pas ga testen. Als ik ongi wordt zal het ws a.s. zaterdag of zondag zijn. (tenminste zo was het de vorige keren).
    Maar we houden hoop, het moet toch een keer lukken!!

Hoe gaat het met jou dan?

liefs

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @moon ik zal voor je duimen meid!
    Ik stap nu opweg naar de prikinstructie en mijn maag draait zich continue om maar goed.. moet ik ff doorheen.

Officieel vanavond voor t eerst aan de provera, heb bericht gehad dat we na 24ste officieel kunnen starten! al met al valt het allemaal reuze mee!

8. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Super wendy,....gelukkig kunnen jullie toch starten. Het spuiten valt ECHT, heel erg mee,....komt helemaal goed!!! Suc6 vandaag!!!
    @Moon,....spannend hoor,....ik waag zaterdag ff een testje,......met vlagen gevoelige borsten,...al heb ik van mijzelf meestal geen eisprong,...maar bij dat rare lijf van me weet je maar nooit.
    @Hanied,...mocht je af en toe nog mee lezen,...hoe gaat het nu met je???
    @Mariek,...ik ga heeeeeeeeel hard voor je duimen dat die andere eitjes ook ff een groeispurt maken!!

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

ik ben weer terug... pff wat een stress voor niks.
    In het ziekenhuis vinden ze dat ik alles stap voor stap moet doen... dus nu eerst naar de donorselectie op 24 januari en daarna pas provera en puregon.

Als ik vanavond begin, zit ik op de 24ste op cd 3 en kan ik beginnen met spuiten. Ik krijg trouwens geen uitgangsecho.. gewoon spuiten en op cd 10 eerste echo...

Ik moet ook ovutesten kopen... welke gebruiken jullie?

10. carma

carma Niet meer actief

Je kan ze bestellen van sensitest via internet, die zijn goedkoper als dat je ze in de winkel koopt
    Suc6 meis

Hier vanavond om 23.15 de pregnyl zetten
    Ik zal maar ergens een wekker zetten want ik ben bang dat ik in slaap val, ik ga nooit zo laat naar bed namelijk.
    Morgen lekker een dagje niks en dan vrijdag P-day
    Zaterdag worden wij weer gebeld door genk wanneer en hoe laat de terugplaatsing

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    wat zouden jullie doen in mijn geval?

Oh spannend marieke!!!

12. carma

carma Niet meer actief

Hoe groot is de kans dat ze geen donor vinden binnen die tijd??
    Anders is het natuurlijk zonde omdat je dan voor niets aan het spuiten bent geweest en dan misschien je ei mist
    Ik begrijp dus dat jij zelf moet kijken wanneer je ei komt???
    Dat risico nemen ze bij geertgen niet, zeker niet als je spuit

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik moet op cd 10 komen en verder houden ze me dan in de gaten..

Als ik op de dag ga beginnen met spuiten dat ik de donorselectie heb ( die avond eerste spuit) dan kan ik er altijd nog voor kiezen om dan niet te gaan spuiten, dan is er geen man overboord toch?

De 24ste is de selectie en als hun tegen mij zeggen dat ik evt ( als ik een eisprong zou hebben) de 25ste al terug kan komen om te insemineren moet ik dat toch geloven lijkt mij?

14. carma

carma Niet meer actief

Nou meis als ik het zo hoor zou ik zeggen
    GA ERVOOR !!!!!!

Heel veel suc6 en ik duim voor je

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    He meiden,

even een kort berichtje van mij. Op dit moment heb ik de Mexicaanse griep, gekneusde ribben en ben onder behandeling bij de internist voor mijn suiker. Klinkt niet echt positief dus...Maar wat wel positief is, ben al 3 kilo kwijt in 2 weken! Dus dat is mooi. Ben sinds 2 weken begonnen met lijnen. Ben nog iedere dag bezig met mijn kinderwens en daar doe ik het ook voor. Ik blijf mee lezen, alleen merk ik dat ik niet altijd zin heb om dit te doen. Wat niet wil zeggen dat ik niet meer begaan ben met iedereen.
    @Mariek, wat voel ik me schuldig dat ik je niet kan steunen...vergeef me. Ik wens jou echt al het beste toe. Heel veel succes morgen met de punctie en op naar roze!

@mm7, het gaat goed...de beebs houden het goed vol bij mama! Heel veel succes met de bevalling van je liefjes meid...ik denk aan je!

@wendy, jou wens ik ook veel succes met je donortraject. Ik hoop dat het allemaal snel gedaan is met een posi resultaat natuurlijk!

@rissy en Moon; spannend dames! Ik hoop het zoooooo!

@dream; hoe is het met jou? Je babykamer is heel mooi...Geniet ervan!

@Babyhope; ben je niet vergeten meiss. Je gaat goed! Ben enorm blij voor je!

@rest die ik niet benoemd heb: Knuffel!

Voor iedereen: veel succes en sterkte en ik kan niet wachten om het eerste roze nieuws te horen hier!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey hanied schatje...
    je bent goed bezig met afvallen zeg!! toppie!!!
    ennuh ik ben jou ook niet vergeten hoor.. mis je wel behoorlijk hier op het topic moet ik zeggen...
    dikke knuffel meissie en ik hoop dat er snel een wonder gebeurt bij jou en je hubbie:)

mariek meiss dikke knuffel al zal je nu de punctie wel al gehad hebben... ik duim voor een hele mooie bevruchting meissie...

@de rest hoe gaat het??

@mm7 ik zag in een topic jou mooie buik voorbij komen woowww jij bent gegroeid zeg.. maar helemaal super dat beebjes nog steeds binnen zitten je kan het meisss!!!!

17. carma

carma Niet meer actief

ben weer thuis en lig lekker met de laptop op bed
    8 aangeprikt en bij hubby was het zaad erg verbeterd
    5x zoveel als afgelopen keer en bewegelijkhei van 10% vorige keer naar 33% nu
    ik ben echt mega trots op hem

nu ma of dinsdag tp en ik krijg die dag voor en na de tp nog acupunctuur
    meer kunnen we niet doen, alleen bidden en duimen
    ik mag net als bij mijn dochter 30 jan testen

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mariek ik hoop het zo voor je!

@hanied sterktemet de mexicaanse griep. :( ik heb het vorig jaar gehad

@babyhope, hoest met jou?

19. carma

carma Niet meer actief

Hier net telefoon gehad
    8 folikels aangeprikt, 6 eitjes gevonden (dacht ik al want 4 links kon echt niet)
    4 zijn er bruikbaar en 4 zijn er nu ook bevrucht :)
    Dinsdag is de terugplaatsing en ik moet maandag even bellen hoe laat en dan weet ik ook of ze doorgedeeld zijn
    Ik ben erg blij want het is 1 eitje meer bevrucht als vorige keer en dat op minder eitjes
    Hoop dat er nu min 2 overblijven zodat ze die terug kunnen plaatsen

Ik heb echt wel het idee dat de acupunctuur geholpen heeft
    Met hoeveelheid en kwaliteit
    dinsdag voor de terugplaatsing en daana krijg ik ook nog acupunctuur

Als ik nu nog een ronde in zou moeten vraag ik of ik meer gonal mag spuiten zodat er meer eitjes zijn
    Op deze manier hou ik niets over voor de vriezer

20. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Even ego momentje. Zojuist getest en hij was negatief. Kan het streepje er wel op kijken. Zou ik dan te vroeg zijn?? Iedereen test hier 2 weken na pregnyl of na IUI. Maar het ziekenhuis adviseert pas na 3 weken te testen, dus snap het ff niet... Is er nog hoop???

kus

Deel Deze Pagina