@Moon,....probeer het over twee dagen nog eens, bij mijn zoontje duurde het ook wat langer voor ik een posi test had Er is altijd nog hoop,...om ff de spreuk van Mariek erin te houden,...geen bloed geeft moed @Hanied,....jeetje meid,...het zit jou echt niet mee,...heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Fijn dat je ff wat van je laat horen @Mariek,....wauw!!!!! SPANNEND!!!!!!!!!!! Duim, duim, duim, duim, duim!!!! @Hier,...ik heb gister ff naar geertgen gebeld,...ik zit nu op dag 41 en nog steeds geen rood of een posi test, mijn gevoelige borsten worden al wat minder, dus ik heb ff gevraagd of ik het op mag gaan wekken, maar ze willen me toch zien. Dus woensdag kan ik 's middags terecht bij dr. K. Oooooooooooooooooooooooooooooooh ik wil zooooooooooooooooooooooooooo graag weer beginnen!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAA Er waren voldoende eitjes doorgedeeld voor een terugplaatsing morgen Om half 2 zijn we aan de beurt Ik ben alleen vergeten te vragen hoeveel er over zijn van de 4, maar dat hoor ik morgen wel Ik was zo blij, ik zat helemaal te bibberen en moest huilen Vond dit nog spannender als het telefoontje van zaterdag Vorige keer hadden we er zaterdags 3 bevrucht en uiteindelijk bleef er maar 1 over op dag 3 met een niet optimale deling. Ik was erg bang dat ze zouden bellen dat we morgen niet hoefde te komen Maar goed morgenmiddag zijn we weer een beetje zwanger Morgenavond nog een keer acupunctuur en hopen dat hij/zij blijft plakken deze keer
Whoehoe!!!!!!!!! Super Mariek!!!!! Heel erg veel suc6 morgen,.......spannend,...ik was al heel hard aan het duimen, ik ga er nog veel harder mee verder!!!! @Hier,....vrijdag en gister een test gedaan,......helemaal niks,...de gevoelige borsten worden ook weer minder,....ik ga nu voor een volgende ronde!!
@Mariek, wowwww super goed nieuws, ga voor jullie duimen!! @Rissy, dikke knuffel voor jou. Hier hetzelfde liedje, vanmorgen ongi geworden. Dusss... op naar IUI ronde 5. Weer verdrietig, maar toch de kracht zoeken om door te gaan. liefs
Lieve Moon dikke knuf voor jou meis Gelukkig kan je snel weer aan de gang en is er weinig tijd om te treuren xxx
@mariek, JEEEJ WAT GOED MEID!! @moon knuffel meid, ik leef met je mee! @rissy ook voor jou een dikke knuffel!
Rissy jij had deze ronde toch geen stimulatie?? Jij had je ongi toch min of meer verwacht? Nu aan de gang bij geertgen en over een week of 4 een positive test, ga ervoor meis xxx
mariek schatje voor deze speciale dag,wil ik je heel erg veel succes wensen.. en hopen en duimen doe ik voor je op een mooie plakbeeb/s zet hem op meissie je kan het.... @de meiden.. hoe gaat ie allemaal met jullie?????
@Mariek,...en, en, en, en?????? Ben zo benieuwd!! Nee,...klopt je hebt gelijk,...ik moest ongi afwachten,...alleen had ik hele erge gevoelige borsten en maagzuur en nog een paar van die vage kwaaltjes die ik de vorige X bij Jelle ook had, vandaar dat ik nu toch ff heb getest en geergen heb gebeld,.....morgen moet ik ff langs komen en dan hoop ik dat ik het mag opwekken, zit nu al op dag 44,....nu moet er gewoon wat gebeuren
Hier net terug van de tp in genk, 2 uur moeten wachten zucht MAAAAR, het was gezellig met een ander geertgen stel en het wachten was de moeite waard 8 folikels, 6 eitjes, 4 goed voor bevruchting, 4 bevrucht En jaja 4 doorgedeeld 2 x een perfecte en 2 x zeer goede Ik ben zooo blij, die lach gaat de hele dag niet meer van mijn gezicht Er is 1 perfecte terug geplaatst (eigen keuze, mocht ook 2) en de rest in de vriezer Zo fijn idee dat als er een volgende keer komt ik niet gelijk weer een punctie moet En nu afwachten tot 30 jan We stonden echt versteld wisten niet wat we hoorde 4 goed Ik ga echt geloven dat het geen toeval is, ik denk echt dat de acupunctuur werkt Moet om 20.00 nog even en dan begint het lange wachten
mariek meissie woehoeeee!!! dus die 2x perfecte waren ook al meerder cellig (ontelbaar) zo ja heb je zo`n 40% extra kans dat het blijft zitten meissie dat werd er toen tegen mij verteld en kijk hoe dat is afgelopen toch.... ik ga superdesuperdesuper duimen voor je.. en meiss die lach he` laat maar lekker staan mop
Er waren geen celletjes meer te zien het was al 1 bolletje Die nu teruggeplaatst is was de mooiste van de 2 perfecte Maar hubby zegt net dat de 2 zeer goede ook al bolletjes waren
mariek ik heb zowaar een heel super positief gevoel over deze ronde bij jullie meis hoe is de accupunctuur gegaan nog??? rissy wanneer mag je even langskomen bij geertgen? pff word echt wel tijd meissie..
Sorry even ego AAAAHHHHH kan mezelf wel voor m'n kop slaan Ik ben zo in de war met de dagen dat ik ipv morgen vandaag de extra 2500 pregnyl al gespoten heb Gelukkig aan het einde van de dag, ik hoop dat ik het nu niet verpest heb Normaal 2500 spuiten op de dag van de punctie en dan dag 3, 6 en 9 na de punctie Ik zet de volgende (de laatste) nu ook maar en dag eerder (zaterdag ipv zondag) zodat ik nu die 3 dgn weer aanhoud Wat ook raar is is dat ik deze keer 2 dgn eerder mag testen als de vorige keer Toen was het 18 dgn na de punctie en nu 16 dgn na de punctie Misschien een foutje van hun want volgens mijn berekening heb ik als mijn lijf volgens het boekje werkt dan nog 11,44 aan pregnyl in mijn lijf Gelukkig breek ik het meestal sneller af O het is echt z'n rare dag vandaag STUPID ME
Jeetje Mariek,.....bij twijfel anders gewoon ff bellen en overleggen, al denk ik idd dat ze zeggen, spuit de volgende ook maar wat eerder @Hier,....vandaag naar geertgen geweest, eindelijk heb ik nu de diagnose uit de mond van een arts gehoord, (echt dit was de eerste x!!!) pco, had ik al wel gedacht,....maar het is nu bevestigd. Ik had een slijmvlies van 8,5 mm, ik mocht de echo foto meenemen, whoehahahahahaha,....toen ik zei,...ik wil er alleen 1 menemen waar wat op te zien is, moest dr.K. erg lachen. Ik mag nu 10 dagen primoluut gaan slikken en dan op dag 2á3 terug voor echo en med. WHOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAA,...ben zo blij dat ik/wij nu weer verder kunnen
@ ego, ik ben zo ontzettend moe... hebben jullie ook welleens provera gebruikt? Dit is mijn 5e keer maar dit heb ik nog nooit gehad zo...
Heb ik wel een keer gehad,...kan me die vermoeidheid zo niet meer herinneren,.....wat zegt de bijsluiter,....is dit een van de bijwerkingen?