Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    er staat bij soms dat je slaperig kan worden idd...

Dit is echt niet gezond.. hle dag door ben ik moe..

2. carma

carma Niet meer actief

Ris Ik ben echt super blij voor je:)
    Geen gezeur meer over afvallen en andere zaken
    En gelijk een diagnoze eindelijk
    Nu kunnen ze er ook iets mee en de medicatie aanpassen
    Ik hoop dat nu snel jullie droom uit gaat komen en dat je snel roze scoort
    Ik duim hard voor je xxx
    Had je al eigroei????? Je baarmoederslijmvlies is al aan de goede kant van de streep, super

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mariek, wat een supersupersupergoedfantastisch-nieuws, het gaat deze ronde raak zijn, ik duim er heel erg voor. Vind het ergens ook wel bijzonder dat je op dezelfde dag als bij je dochter mag testen.. Ik heb een positief gevoel erbij, hoop dat mijn gevoel het goed heeft! Duim voor je en denk aan je!!

Rissy, super nieuws voor jou. Fijn om de bevestiging te krijgen van een arts he, ook al is de diagnose niet fijn. Zo te horen zit je bij Geertgen beter op je plek, ik duim voor je dat het snel raak mag zijn!

Babyhope, fijn te horen dat het goed gaat met je. Ineens gaan de zwangerschapsweken hard he! Mn buik is echt enorm nu, ik heb net voor mn kast gestaan maar er is niks, maar dan ook echt niks dat meer past, zelfs de tshirts van mn vriend zitten te strak om mn buik, dus nu maar een shirtje aan met een dikke buik eronder vandaan haha! Kun jij al een buikfoto showen?

Hanied, fijn om van je te horen. Heftig hoor de mex. griep, hoop dat je snel opknapt. Mis je wel hier op het forum, denk nog regelmatig aan jou! (Ook aan Merah trouwens!)

Wendy, ik weet niet of je moe wordt van provera, ik slikte altijd primolut. Hoop voor jou dat je in feb ergens ook een posi test hebt!

Ik stuur gewoon al mn hcg julie kant op als ik zo bevallen ben!

Gister was ik op controle in het ziekenhuis, babys doen het prima, meisje weegt nu 2032 gram en jongentje weegt nu 2017 gram. Prima in orde. Had nog genoeg vruchtwater etc. Zag er perfect uit zeiden ze.
    Daarna gingen ze mijn bloeddruk meten die was te hoog eerste keer was het 130/85 en de 2e keer (uurtje later) 145/80. Aangezien ik ook veel vocht vasthoudt en ik soms duizelig ben, moest ik mn bloed en urine laten testen. Eiwit was 26 en mocht 25 zijn, 1tje te hoog dus verdenking zwangerschapsvergiftiging.
    Gelukkig mocht ik weer naar huis toe, maar moet morgen terug en als het dan te hoog is moet ik blijven.. Ik wil dat echt niet, het gaat net zo lekker voel me eindelijk rustig nu ik in een 'veilige' zone wat zwangerschapsweken betreft zit, wil gewoon nog heel graag 2 weken lekker thuis genieten van de zwangerschap want eindelijk kan dat nu! Dus ik hoop echt heel erg dat het morgen allemaal goed is!
    Overmorgen in iedergeval alweer 35 weken, en daar ben ik wel superrrr trots op!

Ik denk aan jullie en duim voor jullie!;)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden..

mm7 oehh das wat minder goed nieuws he van je eiwitten hopelijk is het morgen al weer wat gezakt dan..
    ja het gaat idd heel snel hoor al vind ik het nu wel iets langzamer gaan haha maar dat komt over 6 dagen hebben we de 20 weken echo en we zijn zo benieuwd wat het zal zijn dat we er gewoon erg naar toe leven. haha

jaa ik heb wel een buikfoto wacht he.. dit was bij 17.6 weken

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en deze was gisteren bij 18.6 weken..:)

let niet op die oude kinderwagen frame achter in beeld die hebben we gister weggebracht haha staat hier al een jaar boven maar ben blij dat hij nu weg kon

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @babyhope, lieverd wat een mooi buikkie!!!

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Wow babyhope dat gaat lekker!! Spannend hoor de 20 weken echo, heb je zelf een voorgevoel? Ik denk dat jullie een meisje krijgen, maar goed belangrijkste is dat de baby gezond is!!

Zo naar het ziekenhuis, hoop echt dat er geen eiwit meer is hoor... pfff.. voel me zo goed nu, dus wil echt nog even lekker genieten hier thuis 2 weken! Denk namelijk dat ik best nog eens de 37 weken zou kunnen halen... wordt vervolgt zullen we maar zeggen...............

8. carma

carma Niet meer actief

Hé meiden

Nou babyhope dat gaat goed zeg, mooi buikie
    Ik denk nog steeds een mannetje
    Ben benieuwd

MM7 het zou fijn zijn als het eiwit weg is, maar als het niet zo is kunnen ze best komen hoor
    Maak je niet te druk meis het komt echt goed
    Mijn dochter weld ook met 35 wkn en 3 dgn geboren en zie haar
    met 2 jr 97cm en 18 kilo
    Ik steek een kaarsje voor jou en je 2 boefjes aan hoor
    xxx

Hier alles goed
    Ik merk dat ik mezelf alweer aan het indekken ben
    Zo van nou het zal wel niet, het voelt als een nee enz enz
    Dan ben ik des te blijer als het een ja is en minder teleurgesteld als we nog een keer moeten

Kan iemand mij iets zeggen over hoe het gaat bij een terugplaatsing van een cryo?
    Moet je dan ook aan de medicatie of hoe zit dat?

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ja Mariek ik maak me ook niet zo druk om de babys hoor, hun gewichten zijn goed, en de termijn is nu al helemaal goed, zeker voor een 2ling! Ik wil gewoon zelf niet weer opgenomen worden, zonder dat ik ingeleid wordt, ik wil zooo graag nog even genieten van de rust die ik nu voel, die heb ik heel mn zwangerschap niet gehad. Maarja als het niet anders is dan is het niet anders he! Thnx voor je kaarsjes, komt vast goed!

En ik denk dat het raak is bij jou, zulke goede uitslagen en delingen.. ik ga ervanuit als ik hier smorgens de 30e kom kijken, dat er een hele mooie positieve test op de fotos staat!!

10. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @mm7,....jeetje meid,...onderschat zwangerschaps vergifteging niet hoor! Wel goed dat er veel controle op is,....dit had ik toen ook,....uiteindelijk nog 14 dagen kunnen rekken met om de dag een echo,.......de mening verschilde hierover per gyn,......maar, echt, wanneer je het gevoel hebt dat je een band om je hoofd hebt die strak zit of pijn net aan de rechterkant onder de ribben,...meteen naar het ziekenhuis,...niet dat ik je bang wil maken,..maar het is echt iets heftigs wat je niet moet verwaarlozen;)
    Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh,....ik ga zo hard voor je duimen dat het allemaal weer wat wegebt en dat je de 37 weken met gemak uitdraagt,....een hele dikke knuffel en ook hier brand een kaarsje voor jou en de ukkie's en natuurlijk ook een beetje voor je mannetje;)
    @Mariek,....wauw,....jeetje dan is je dochter bijna net zo groot als Jelle,....en die red net een krappe 15 kilo met een lengte van 99cm,...hij heeft altijd wel net tussen de gemiddeldelijn gezeten;)
    Ze zal vast wel vaak ouder geschat worden of niet?
    Had jij nog gebeld over het te vroeg spuiten?
    Enneeeeh,.....jij bent nu gewoon zwanger en dat blijf je, jou kaarsje staat naast die van mm7;)
    @Babyhope,.....wauw:$ je hebt echt al een lekker buikje,...........zoiets moois is dat hé?!!! Voel je al veel beweging?
    @Wendy,...hoe is ie met jou nu,.......maandag d-day toch???
    @Dream,....hoe is ie met jou meid,....ben je al aan het aftellen?
    @All,...een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @rissy, hier alles goed!!! vandaag zit ik op cd1! jeej. maandag donorsel3ctie n vanaf maandag beginnen met spuiten!!!

12. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Normaal kan het weekend niet lang genoeg duren,...maar in jullie geval, duurt dit weekend wel heel erg lang, of niet???
    Spannend,...ben heel benieuwd!! Alvast heel veel suc6 maandag!

13. carma

carma Niet meer actief

14. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,....'t's wat met de kids he?! Voor jou dochtertje lijkt het me het vervelendst, of trekt ze zich er niks van aan?
    Misschien komen we elkaar wel zwanger tegen op de beurs:D:D
    Thx voor je kaarsje!!!Heel lief;)

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Dan zal ik op de beurs mn hcg doorgeven aan jullie, het is 2 weken na mn bevalling maar ik hoop er wel te zijn ;) !

16. carma

carma Niet meer actief

JAAAAA dat zou fijn zijn MM7, alle hcg is welkom
    Misschien zien we elkaar wel, als je mij ziet schiet me maar aan
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Leuk die poppetjes , zo vroeg en nu al melig

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik denk dat ik met de babys ga, dus als jullie mij zien achter een heeeeeeeeule grote kinderwagen haha, dan weten jullie het, dan zal ik het eens even doorgeven aan jullie haha... Hoe voel je je mariek? Ik vind het zooo spannend voor je!

Hier woensdag naar het ziekenhuis, dan hoor ik wanneer ik ingeleid ga worden, dus hier nog max een week of 2 en dan zijn de babys er, spannend! Ik voel me minder goed nu, ik heb erg last van die hoge bloeddruk voel me constant opgejaagd, en voel overal mn hartslag kloppen.. maarja nog eventjes doorzetten he!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:):)
    hier nog eentje die naar de 9 maanden beurs gaaat met moederss:)
    mariek jou herken ik meteen haha
    maar de rest nog niet...

hoe gaat het hier verder???

mm bijna mama meisss:) woehoeee spannend..

19. carma

carma Niet meer actief

Wij gaan donderdag 17 febr
    Gezellig met een vriendin
    Ik hoop zwanger naar de beurs te kunnen
    Ik weet niet wat ik voel en wat niet, heb mezelf voorgenomen mezelf niet gek te gaan maken met allerlij wel/niet zwangerschaps/ ongi klachten

MM7 ik ben benieuwd wanneer je twins arriveren hahahaha

Babyhope ik hoop je zeker te zie daaro en ik herken jou ook vast nog wel hihihihihi

20. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Voor het geval jullie mij niet gaan herkennen even een fototje, inmiddels ruim 30 kilo zwaarder dus niet echt mijn voordeligste foto zeg maar...

Gisteravond gemaakt met de zelfonstpannerdus aparte foto haha..

Deel Deze Pagina