Mm7, wat een mooie, maar enorme buik,......jeetje 30 kilo,....waarschijnlijk allemaal baby en vruchtwater Heel veel suc6 met de laatste loodjes meis en op naar de negen maandenbeurs @De rest een hele dikke knuffel voor jullie!!
zo meiden, donor selectie is geweest, onze eerste keus is een man met donkere haren en blauwe ogen ( ries haar en mijn ogen) en de andere 2 beide donker haar en bruin groene ogen.. Ik ben erg benieuwt, over een half uurtje mijn eerste puregon... liefs
Mijn eerste Fm is op 1 febr. op cd 11... eerder kon niet :O Hebben jullie ok dat jullie de vloeistof voelen 'lopen' in je buik?
Joehoe Wendy!!! Spannend!!!! Vloeistof "lopen"? Bedoel je met de iui? Suc6 met de eerste X spuiten,...echt,...het valt heel erg mee!!!
@wendy, spannend hoor.. Hoeveel spuit je? Ik had na 6 dagen 3 grote eitjes.. Hoop dat het bij jou iets langzamer groeit haha... en dat je op cd 11 1 of 2 mooie eitjes hebt zitten. Ik voelde de vloeistof niet lopen eigenlijk, je voelt dat je het erin spuit maar meer niet.
Hallo meiden .. ik kom als nieuweling hier op het forum ! MM7 wat een geweldige buik ! en een 2ling wat super !!! ik wacht hier nu op mijn ongi opgewekt door provera .. duurd me veelste lang, sinds gister al krampen .. en vanochten bij het plassen wat oud bloed verlies .. maar verder niks ! snap er niks van ! voel me wel ongi .. zal straks de gyn ff bellen .. en dan ergens deze week beginnen met puregon spuiten en daarna pregnyl .. ik hoop zo dat het nu allemaal een beetje snel mag gaan ... liefs x
@vloeistof, het spuiten opzich valt mee, zie alleen op tegen die MEGA naald van pregnyl... ik spuit 25 IU.... vrij weinig is ij verteld? Ik voel het tintelen als het er net in zit. 1,5 uur later stront misselijk... ja ik baal dr ook van dat ik pas op cd11 langs kan komen... Ik moet wel ovu testen gebruiken zeggen ze..terwijl nog niet bekend is of ze mijn ei gaan plannen of dat ik zelf ovu teste moet gaan gebruiken... :S Ik voel wel dat er iets gaande is in mijn buik....
Mega naald van de pregnyl????? Die naald van mij is net zo lang en dik als die van een prikpen De naald om te mengen is wel dik maar daar spuit je niet mee Maar even navragen denk ik Welkom 1988 mama Is dit je eerste ronde? en ga je voor iui? Alvast heel veel suc 6 en ik hoop dat het snel doorzet Bij mij start de ongi meestal ook wat donker en later op de dag zet het beter door, dag 2 is meestal het heftigst Klets maar lekker mee hier Hier word het met de dag spannender Ik denk zelf nog steeds nee, maar heel soms voel ik wat en dan denk ik "misschien toch??" Maar goed nog een paar dagen te gaan
@mariek spannend.. ik heb idd een dikke naald voor t opzuigen... en lange naald voor het inbrengen. Apotheek heeft me de andere wel meegegeven omdat zij het ook al zo raar vonden..
Ik heb nog nooit een lange gehad en ik spuit het al heel lang (ook bij de pogingen van mijn dochter), ik zou de dunne kortere gebruiken hoor Maak jezelf niet gek met z'n grote naald
marieke73 Nee geen IUI .. ik moet gewoon puregon spuiten en dan met pregnyl eisprong maken .. en de rest natura ... Ik moet vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo . en dan gaan ze kijken of alles goed is en dan vertellen ze me wanneer ik met spuiten kan beginnen ... zie er best tegen op .. vind spuitjes en naaldjes doodeng , Maaar ik ga het gewoon doen zonder te zeuren want het is voor een heel goed doel ... vorige keer was de 1e behandeling met clomid .. dacht ze een eiblaasje te zien .. maar achteraf was het toch niets en was er sprake van een cyste die met de menstruatie vanzelf weg zou gaan... nou dat hoop ik dan maar .. Heeft iemand anders dat ook zo meegemaakt . clomid deed het echter niet goed voor me , dus nu over op puregon en pregnyl .. btw denk dat ik voor het pregnyl spuiten ook een verkeerde naald heb gekregen .. ga der ook nog ff achter aan .. ik heb 2 dikke naalden ... nou dat dacht ik toch ff niet !!! haha zit jij nu op het wachtbankje marieke .. hoeveelste ronde spuiten . liefs x
Ik heb 5x iui gehad waarvan maar 2 rondes effectief waren en bij de andere 2 te weinig zaad en nr 5 is afgebroken ivm geen zaad door koorts Nu hebben wij icsi en zitten in ronde 2 Vorige keer maar 1 embrio en niet optimaal, nu 4 en alle 4 super 1 teruggeplaatst en 3 in de vriezer Ik mag zondag testen, nog 5 dgn dus spannend spannend
Wendy ik heb gonal F en daar heb ik nooit last van Ik ben niet bekend met puregon Niet koud inspuiten, rustig inspuiten en ff wrijven na het inspuiten meer kan je niet doen Suc6
Hoi lieve meiden, Ik ben hier nieuw. Sinds april 2009 gestopt met de pil helaas van alles meegemaakt maar nog geen kindje in mijn armen. Vandaag voor het eerst Puregon spuiten.. ons IUI anvontuur kan beginnen. Meiden ik hoop dat het voor ons alle snel raak is! Liefs Angel
@Angel en 1988 mama, helaas welkom hier Klets lekker mee! @Mm7,.....ooooooh je bedoelde de vloeistof bij het spuiten. Deze bewaar ik altijd bij kamertemperatuur, de voorraad wel gewoon in de koelkast Dan voel je de vloeistof minder en is de spuitplek ook minder gevoelig. Die pregnyl hebben ze de eerste keer bij mij in het zh. gezet. Ik heb toen een voorraadje naalden mee gekregen, dikke voor het mengen en dunne voor het spuiten. Die dunnen zijn ongeveel 3á 4 cm lang. @Mariek,.....spannend,....mijn duimen draaien overuren!!! Ik ga nog ff door en heb nieuwe kaarsjes aangestoken voor jou en mm7.