Ris hoe is het met jou meis Je klinkt weer opgewekt Wanneer mag je weer terug naar geertgen. Loveangel, jij ook welkom hier, klets alles maar lekker van je af hier bij de "helaas" experts als je vragen hebt horen we het wel Bedankt voor je kaarsje De test koorts begint op te komen maar ik heb met mezelf afgesproken niks te halen en testen voor vrijdag De symthomen zij tegenstrijdig dus daar kan ik niks mee Zat net te denken dat het wel wat vroeg is voor ongipijntjes. MMMMM, nou ja we zien wel xxxx
@Mariek,...ik voel me idd een stuk beter,....nu ik ff niet aan de hormonen zit voel ik me een stuk minder "labiel" @Wendy,.....dat zware gevoel in mijn onderbuik ken ik wel,....voelt echt een beetje of je ongi moet worden. Maar ff wat anders, wat moet jij dan laat terug naar het zh?! Zijn ze onderbezet daar ofzo? @Hier,..... alles nog rustig, zit nu aan dag 4 van de primoluut,......voel me af en toe misselijk,....schijnt wel van die primoluut te komen. Ik ben ff aan het rekenen geweest,...we gaan een weekendje weg en ik ga met een vriendin lekker naar de zwaluwhoeve,......Je kunt het allemaal niet plannen,....maar dit kwam eingelijk wel goed uit Zit nu op dag 4 van de primoluut, weten jullie misschien of je er eerder ongi door kan worden of pas nadat je stopt? Momenteel zit ik een stuk beter in m'n vel en na een heerlijk weekend en een ontspannen middag en avond, moet het helemaal goed komen
@rissy ja vind ik ook.. geen idee waarom zo laat... denk dat i vanaf morgen maar eens mijn temp op ga nemen want vind dit maar niks! Heeft 1 van jullie meiden met 25 EH een eitje gehad?
@Wendy, ik ben begonnen met 50eh, en heb op een gegeven moment 225 gespoten, ff zo uit m'n hoofd. Dit verschilt sterk per persoon, daarom moet je ook regelmatig terug voor een groeiecho,...dat is waarom ik dit zo vreemd vind dat jij pas na 11 dagen terug hoeft te komen. Ik zou anders morgen gewoon nog eens even bellen, zou jammer zijn als ze moeten gaan afbreken wegens over stimulatie, al zie ik dat met 25 eh niet snel gebeuren.
@rissy, ne het lijkt mij ook sterk als ik overstimuleer met 25 EH al doet het wel wat met mijn lijf en ben ik er gevoelig voor. Nu ben ik ook erg gevoelig voor antibiotica's ( zag in bijsluiter iets over allergie antibiotica) en voor sommige allergisch.. al heb ik dit aangegeven dus ik neem aan dat ze in t ZH wel weten wat ze doen toch? Ja ik vind het ook raar, eerst zou het cd12 zijn... nu cd 11. @ovutesten, de ovutesten van sensitest heb ik slechte ervaringen mee, welke werken bij jullie goed? Ik zit te denken aan CB alleen kost dat 50 euro voor 30 stuks.. @marieke, nog maar 4 dagen! Spannend!!! heb je al kwaaltjes?
Wendy als je het niet vertrouwd moet je toch maar even contact opnemen met je arts Stel dat je wel overstimuleerd, dan ben je mooi de klos Ris fijn dat je je zo goed voelt Volgens mij kan je niet eerder ongi worden hoor Ik word altijd 4 dgn na de stopdag ongi maar kan ook al na 2 maar ook na 7 Klachten mmmmm soms denk ik dat ik zwangerschapssymthomen heb maar even later denik weer dat ik ongi word Zelf denk ik dat ik ongi ga worden, maar ik hoop het niet natuurlijk
spannend meid! Ik duim voor je!! Nee ik ga nog niet bellen, het is zo een lage dosis.... heb ook een topic geopent want ben benieuwt of er meer zijn die zo een lage dosis hebben...
He lieve meiden goh wat heb ik jullie verwaarloosd afgelopen tijd, al moet ik zeggen dat het topic nu weer erg levendig is. Ik heb alles proberen terug te lezen maar het is zoveel! @rissy: wat ontzettend fijn dat je weer bent begonnen, je zit nu toch bij geertgen??? @Mariek: spannend nog 4 dagen tot het testen!! ben echt ontzettend benieuwd en hoop dat het voor jou deze ronde echt raak is! @mm7; jeetje wat een enorme buik haha, nou ben erg benieuwd naar jou twin, het schiet al erg op he! @alle nieuwe meiden: welkom hier helaas. @wendyenrichard: ik ben ook begonnen met puregon 25, maar al snel opgehoogd naar 50 EH. Maar het zegt niets, er zijn dames die zelf op 25 EH een goed resultaat hebben qua eitjes! @hier: alles goed, laatste tijd veel lichamelijke ongemakken in de zin van duizelingen en last van me buik. ( wat achteraf harde buiken zijn, ja weet ik veel eerste zwangerschap ) Op advies van verloskundige moet ik nu minder werken. Ik heb afgelopen dagen vrij gekregen van me baas en morgen even kijken hoe we het gaan aanpakken mijn streven gaat naar halve dagen. Moet zeggen dat het al een stuk beter gaat. Houd wel in dat ik met 34 weken moet gaan stoppen wat erg jammer is want korter daarna. Vakantie erbij opnemen gaat ook niet echt lukken aangezien je tegen de zomer zit en de vakantieaanvragen al zijn goedgekeurd van collegae en mij. Dus na verlof 6 weken werken en dan alsnog mijn aangevraagde 3 weken vakantie.
Hey dames. Ik zal me ff voorstellen. Ik ben kim en 20 jaar. ben vanaf vorig jaar feb. bezig met proberen zwanger te worden. helaas heb ook ik pcos. dus het ging allemaal niet van een leien dakje. clomid geslikt maar daar werd ik zoooooo naar van.. daar was ik echt mezelf niet door. uiteindelijk met 150 mg wel een eisprong gehad vorige maand. maar vanaf een weekje geleden ben ik aant spuiten met gonal f. en vanavond weer terug naar... jaja... ik geloof dat een paar van jullie wat ik zo gespiekt heb ook hier in behandeling zijn.... Geertgen. k vind t daar zooooo fijn!! ik zit ook op een ander forum maar daar waren heel weinig meiden die dmv vruchtbaarheidsbehandelingen bezig zijn met zwanger te worden. dus vandaar dat ik ook is hier kom koekeloeren als jullie het niet erg vinden natuurlijk Groetjes Kim
Hoi Kim Helaas welkom hier Ik ben ook een Geertgen klant, al jaren 1ste keer na 4 rondes iui een mooie dochter gekregen en we gaan nu voor kindje 2 maar dat lukt niet via iui (weinig en traag zaad) dus vandaar nu bezig met icsi ronde 2 In de spanning hier, over een dag of 4 weten we of het raak is Meis wees blij dat je er vroeg bij bent, hoe vervelend pco ook is Je bent nog jong, het gaat vast lukken nu Ik was 32 toen we mijn mans "probleempje" ondekte toen waren we al 2 jaar bezig Spuiten is zeker veel fijner en directer, ik werd ook ziek van de clomid Ik gebruik ook Gonal F, eerste spuitje is even eng maar daarna is het routine werk hahaha Nog een weekje en dan zullen er wel 1 of 2 mooie eitjes zitten Moeten jullie pregnyl spuiten en zelf klussen, of hebben jullie iui? Alvast heel veel suc6
@Wendy, ik spuit ook maar 35 Puregon, reageerde te heftig op 75 eenheden. Had 2 x overstimulatie. Ik had op dag 8 al een eiblaasje van 15 mm. Ik ben ook erg gevoelig, en sinds de Puregon continue misselijk.. blehhhh. Al die bijwerkingen. Maareh de naald van de pregnyl is wel dikker dan die van de puregon, dat ben ik met je eens. Hij doet ook meer pijn bij mij tenminste. Ik haal hem altijd wel een uur ervoor uit de koelkast, dan brand het minder. @nieuwe dames, welkom hier. Het is erg fijn van je af te kletsen. @all, vanmorgen 2e fm gehad, zag er goed uit. Hij was nu 18.5 mm. Vanavond pregnyl spuiten en vrijdag de 5e IUI. Dus weer spannend. xxx
@moon, reageer je dan ook heftig op puregon... Ik merk dat ik rond dit tijdstip net een halve puber ben..kan geloof ik om alles wel janken en ben echt chago enz...
@Wendy, ik ben erg gevoelig voor hormonen. Met de clomid was het nog veel erger. Kon al huilen als er iets niet op voorraad was in de supermarkt, stemmingswisselingen, overmatig transpireren, hardkloppingen, hoofdpijn, hele dagen misselijk. Bij de puregon is het allemaal iets minder heftig, maar kan nog steeds merken dat ik mezelf niet ben. Ik reageerde erg heftig op 75, maakte te veel eitjes aan waardoor de cyclus al een paar keer is afgebroken. Ben sinds gisteren op 37.5 half gezet en dat gaat beter. Zo kunnen ze het beter in de gaten houden in het ziekenhuis. En met resultaat, want ik heb vrijdag de 5e IUI. x
@Wendy, Zou bijna de ruzies met m'n vriend vergeten... Soms is het echt niet leuk. Je hebt jezelf niet onder controle en daar baal je dan verschrikkelijk van. Tenminste zo is het bij mij, wissel heel snel van stemming en kan boos worden om niks.. Deze keer moet het gewoon raak zijn, zijn we tenminste van de (nep) hormonen af.
meiden ik kom even onze beeb showen helaas konden we het geslacht niet zien en is ook het volledige onderzoek niet afgerond beebje lag in mijn navel met de beentjes boven het hoofdje en verplaatste gewoon niet hahahha wat ze nu wel heeft kunnen zien was dat alles goed was.. hartje was goed hersentjes,linker niertje,maagje goed gevuld, bovenbeentje opgemeten en was perfect,geen klompvoetjes.. alleen een dwarsliggertje hahaha hier onze yoga beeb
@Moon, ooh ik herken dat gevoel heel erg van die clomid. ik begon ook om nix te janken. en idd dat van de supermarkt is mij ook een x overkomen. bij gtst als het een klein beetje sentimenteel werd begon ik te janken en als manlief wat zei, dacht ik dat hij het uit wilde maken haha echt heel naar! ruzies ook.. ik was mezelf niet gelukkig steunde die mij altijd en probeerde het zn ene oor in te laten en de andere gelijk weer uit! ja wij moeten alleen spuiten zetten. bij mijn mannetje is het gelukkig perfect! 64.000.000 zaadcellen waarvan 75% bewegelijk is. volgens mij krijg ik alleen nog een spuit om mn eitje te laten springen maar de rest moeten we zelf doen ik ben heel erg benieuwd hoe dit allemaal loopt! k ben iig blij dat ik van de clomid af ben want dat is wel zo'n k#t spul.... maar goed vnaaf eerste FM. spannend.... hopen dat deze dosis aanslaat. ik had met clomid 150 mg nodig. en ik heb nu zo'n spuit van 300. en dan op 37.5. de laagste dosis. dus ik ben heel benieuwd... lijkt me sterk eigenlijk omdat ik met clomid ook veel nodig had.... wat denken jullie?? naja het is bijna zo ver! dus ik ben super blij xx
oooh wat fijn dat alles goed is gegaan dat is al een hele geruststelling! wanneer mogen jullie nu weer terug om het onderzoek af te maken???
9 februarie moeten we weer terug in eindhoven ennuh fijn he geertgen ikzelf heb ook pco eerst 2 rondes clomid dat deed dus niks. toen 6x rondes spuiten gonal-f en pregnyl.. januarie 2010 1ste iui zwanger helaas miskraam. toen nog 2 iui`s niks.. en in juli kregen we groen licht van dr w voor eerste ivf.. september de punctie gehad van 17 eicellen waarvan 4 goed bevrucht op dag van terugplaatsing nog 3 embryo`s over. eentje teruggeplaatst en 2 in de vriezer en die ene zit nu nog in mijn buikkie hahaha oh ja meiden gister stond in de krant(moeder kwam ermee) geertgen heeft nu een vergunning gekregen om tegenover dit gebouw dus waar de rotonde is aand e andere kant van de weg. een deel bij te maken. ze gaan er units neerzetten en dat word het laboratorium. dus waar nu het labo is komt denk ik de terugplaatsing zooo weten jullie dat ook weer hahaha