Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Hoi hoi

Bayhope wat een mooie echo meis
    En nu een pretecho voor het geslacht???

Dat van Geertgen wist ik super hè
    Op het Geertgen topic had iemand het geplaatst
    Hoop dat ik de units niet meer nodig heb en dat het nu raak is

xxx

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey mariek:)

nee ik krijg nu nog een herhaling 20 weken echo haha die kleine lag gewoon te lenig dus ze kon een aantal dingetjes niet opmeten of zien hahahaha
    maar het zag er volgens haar helemaal goed uit:)

ennuh ik hoop duim en bid heel erg dat jij het idd helemaal niet meer nodig hebt na deze maand:)

3. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    moon0810: Goed nieuws dus op naar de IUI! en dan op naar de wachtweken!
    @babyhope: mooie foto;'s hoor!

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoo.... volgende week woensdag moet ik weer terug komen voor een echo. er was nog niets in mijn eileiders te zien. is er volgende week weer niets te zien dan krijg ik een hogere dosis. dus weer een week wachten... :) spannend...!!

hoe gaat het met jullie allemaal?? :)

5. carma

carma Niet meer actief

Ja goed, het is allemaal spannend hier
    Ik ga morgen eens een testje wagen en als er nog een duidelijke streep is dan ben ik nog in de race
    Is hij al omo wit dan is de pregnyl in ieder geval uit mijn lijf maar de kans dat ik dan ongi ga worden is heel groot (vorige keer ook)

Als het bij jou ziekenhuizen niet lukt kim dan is de Geertgen kliniek misschien iets voor jou ik Elsendorp (brabant)
    Zij helpen bijna iedereen

6. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @Mariek, spannend hoor.. Ga voor je duimen!!
    @Kimmikim, dus nog even verder spuiten en dan volgende week weer volgende fm?
    @Babyhope, wat een ontzettende mooie echo's! Geniet er maar lekker van.
    @all, gisteravond de pregnyl gezet. Nu een zere buik en een opgeblazen gevoel. Morgenochtend de eerste tijd voor de IUI om 9.45 uur. En dan idd de wachtweken.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @moon spannend!!! Heb je fm's of gebruik je ovu testen?

8. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @Wendy, ik heb maandag een fm gehad en gisteren. Ovu testen gebruik ik al heel lang niet meer. Gisteren was m'n ei 18.5 mm dus gisteren de pregnyl gespoten. Morgen IUI en dan wachten op ons wonder..

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @moon spannend meid! Duimen draaien hier ( ook voor mariek)
    Ik twijfel ook om die dingen aan te schaffen, zijn zo verschrikkelijk duur!

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mariek, ja ik zit al bij geertgen ;) k vind t daar heeel erg fijn!!!!! Goed gevoel bij, en fijne dokters!! :) dus dat is wel fijn!!

Ja moet gewoon met 300 en dan 37.5 spuit k dat moet k blijven spuiten! En als er dan weer niets zit, dan moet k hogere dosis! Maar weet iemand dat misschien? Bij mn clomid kreeg k pas een eitje bij 150 mg!! Zal t dan niet zijn dat k van die spuiten ook een hogere dosis nodig heb??

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Breek even in, Mariek ik denk aan je en duim voor een vette streep morgen ochtend!!!!

De rest van de meiden natuurlijk ook succes!

12. carma

carma Niet meer actief

Woensdag nog een duidelijke streep (pregnyl) maar vandaag een omo witte test
    Misschien moet er nog wat gebeuren maar als ik aan vorige ronde terug denk ga ik er van uit dat het einde oefening is en dat ik een deze dagen ongi ga worden
    * zucht * zal het dan nooit gebeuren :(:(

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    18e heb je te rug plaatsing gehad? dan moet je toch zowiezo 14 dagen wachten voordat je positief kan testen? want dat is nu 10 dagen geleden.. dus je weet het nog niet zeker?? test gewoon over een weekje nog een keer als je niet ongesteld ben geworden. dan weet je het iig zeker. nu kun je er gewoon nog niet van uit gaan!! u never know....??? succes meis!!!

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Balen Mariek, vaak weet je het zelf als je nu een omo witte hebt, toch hoop ik voor je dat de streep morgen op de test staat en elke dag een stukje donkerder wordt.. ik duim voor je en denk aan je!!

15. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @mariek, het kan nog. Het kan ook zijn dat je lichaam zelf niet zo snel hcg aanmaakt. Geen bloed is moed!

@all, vanmorgen IUI gehad. Het zag er goed uit, superzaad zei de gyn :), dus daar vertrouwen we op en nu 2 weken wachten!!

Fijn weekend allemaal!

xx

16. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

hey iedereen ..

gister bij de gyn. geweest .. echo zag er goed uit .. en heb gister mijn eerste puregonprik gezet ! viel me mee !!!
    spuit ipv 50 nu 75 .. leek haar beter toe .. nouja ben reuze benieuwd .. volgende week vrijdag gaan we kijken ..

hoe is het hier verder ? aardig rustig wel !!!

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Kwam even spieken voor testnieuws... Ik moet dan nog 1 weekje(dan zitten we echt veilig) maar Mariek ik wil ook wel vandaag bevallen en dat jij dan een positest krijgt vandaag hoor... neem al mn hcg maar... ;) Ik duim voor je!

18. carma

carma Niet meer actief

Ja dat zou fijn zijn hahahaha
    Maar hou ze maar even binnen nog hoor
    Mijn dochter was al geboren nu, je bent gewoon 36 wkn zwanger meis je hebt het gehaald
    Goed gedaan wijfie xxx
    Alvast een hele fijne bevalling gewenst

Ik heb mijn banner aangepas omdat ik vorige keer later ongi werd en ik er echt van overtuigt ben dat de testdatum een vergissing is
    Dinsdag 1 jan is 14dgn na de terugplaatsing en dat hou ik maar even aan
    Vrijdag was 10 dgn erna stel dat ik na 5 dgn een innesteling heb gehad dan zit het pas 5 dgn en de hcg vedubbeld om de 2 dgn dus dan kan het zijn dat ik niet pos test
    Ik voel me niet zo dat ik ongi word mijn buik voelt anders en ik voel me anders
    Gewoon even afwachten nog

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey mariek schatje..

je hebt zoiezo niet 5 dagen na tp de innesteling gehad want je emmy was al ontelbaar geen cellen meer. dan is de innesteling 1 a 2 dagen na de tp..
    ik heb toen op maandag tp gehad van ontelbare blastocyst en op dinsdagavond kreeg ik die krampjes (innesteling)
    ik heb geloof ik ook 10 dagen na tp getest voor het eerst en 14 dagen na de punctie weet het niet meer zeker..
    ik blijf nog steeds voor je duimen meissie idd geen bloed geeft moed.
    oh ja trouwens ik mocht van dr k 16 dagen na punctie testen..
    hoe denk je eigenlijk over de utro?? ik dnek dat je dat maar eens een ronde moet proberen meiss ik heb heel sterk het gevoel dat dat toch meer doet dan de extra pregnyl..
    puur omdat het je bms nog dikker maakt en beter in stand houd???

lieve mop ik duim en duim en duim dat er morgen in een keer een streep op je test staat schatje...

xxxcin

20. carma

carma Niet meer actief

hoi hoi Babyhope
    We hadden idd al besloten dat als er 2 cryo's goed ontdooien dat we bij een volgende ronde er 2 laten terugplaatsen en idd voor ustrogan bolletjes gaan.
    Iets meer kans zullen we maar zeggen
    xxx dikke knuf voor jou

Deel Deze Pagina