Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden ik schaam me diep !
    ik heb jullie echt verwaarloosd deze week. steeds probeer ik te komen maar ik ben zo druk dat ik zelf de rust niet meer kan vinden grrr
    ik ga maar even alles op een rijtje zetten en het toch proberen beter te maken.
    ben elke ochtend om 5 uur op en om 8 uur val ik om zoals nu
    heb dus ook niet terug gelezen, sorry roep het gewoon eerlijk !

oja en ik ben dus vandaag geweest voor de 7de fm
    een eitje van 10 en eentje van 11. links en rechts weer. mag nu ophogen naar 75 !! jippie
    de eerste is al weer gezet.
    maandag weer terug
    meiden morgen ga ik me best doen maar nu ga ik er eccht vandoor !

knuffies

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Heidi...Geeft niks meis! Kan gebeuren. ;) Mooi dat je mag ophogen. Hopen dat er maandag een mooi rijp eitje zit! :)

Knuf!

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat naar Moray dat ze zo slecht naar je geluisterd hebben. Maar je arts heeft gelijk: gisteren een positieve test (dus toen nog geen ovulatie gehad) dan heb je hele goede kans dat je ei nog leeft en dat de snelle jongens van je partner hun weg nog wel vinden.

4. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    #524 hanied, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
    @Hier
    Vandaag
    voor een 2e Fm geweest....weer geen groei! Baal ontzettend en heb echt een jankbui ervan... De gyn heeft er gelukkig nog wel vertrouwen in, meer als ik in ieder geval! Heb nu 2 weken 37,5 gonal f gehad en mag vanaf vandaag ophogen naar 75. Ik hoef maar 1 ei te hebben en zelfs dat wil me niet lukken...ooooooowww Baal zo.... Dinsdag terug voor een 3e FM! Ach we zien wel. Dames, dit depri meisje gaat nu maar naar bed...uitrusten!

@Babyhope en Elif: hoe is het met jullie?
    Welterusten!

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Hanied,...Kop op meid! Ik kan met je meepraten, en hoop je wat te kunnen bemoedigen! Bij mij was er namelijk ook geen enkele groei te bekennen met 37,5IE (ook met Gonal-f). Ik mocht nadat er bij de tweede FM ook nog helemaal niets zichtbaar was, ophogen naar 75IE. Dat heeft wel iets gewerkt (waar ik héél blij mee was, want er is nog nooit groei bij mijn eitjes geweest!), maar helaas niet genoeg. Ik heb vanavond opgehoogd naar 112,5IE. En hopelijk werkt dat nog beter. Ik bedoel er maar mee te zeggen dat ik er wel vertrouwen in heb dat je een mooi eitje gaat krijgen, alleen duurt het allemaal wat langer. Maar ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit! maar meid, er is nog hoop! Uiteraard kan ik je gevoel wel goed voorstellen, want ik baalde er ook giga van dat er na de tweede Fm nog steeds niets zichtbaar was. Maar hou vol, en straks krijg je een heel mooi, goed volgroeid eitje! Beter één goede, waar je wat langer op moet wachten, dan dat je alles af moet blazen door overstimulatie o.i.d, toch?! Zo probeer ik dan maar een beetje te denken. En wie weet komt er straks nog een enorme groeispurt.;)

Liefs!

6. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    @vlinder: Kei bedankt voor je lieve woorden! Zit er echt door heen! Fijn dit forum, doet me goed. Ik weet dat je gelijk hebt, maar ben er vandaag gewoon van slag door. Hoop dat morgen het zonnetje weer voor me gaat schijnen! Vraag jij niet eens af:WAAROM? waarom moet het bij ons toch zo moeilijk gaan? waarom, waarom, waarom! En nu ga ik echt naar bed! Ben moe van mijn gejank!

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ga maar lekker slapen en hopelijk schijnt de zon morgen weer voor je! maar nogmaals Kop op! :) en slaap lekker!

Ik denk idd ook wel eens; Waarom! en het ene moment meer dan het andere. Voor een paar dagen geleden zat ik er ook ff doorheen, maar gelukkig was dat tijdelijk.
    Het valt ook niet altijd mee,..vergt ook gewoon veel van je/ons. Al die ziekenhuis bezoeken, al die spuiten, al die romp slomp en dan heb je nog niet eens gesproken over al die spanning/die wachttijden e.d. die het met zich mee brengt.

Maar je bent niet de enige, en gelukkig kunnen we elkaar steunen omdat we lotgenootjes zijn. ;)

8. carma

carma Niet meer actief

Hanied en vlinderr een dikke knuffel voor jullie meiden

Ik weet nog van de vorige keer dat het idd heel frustie is als je eitjes niet groeien
    Ik had de eerste 2x met chlomid helemaal niks en daarna 2x met gonal F wel maar de 1ste keer duurde het ook lang.

Hoeveel pogingen heeft ieder van jullie achter de rug?
    Het gaat vast goed komen meiden, kop op

9. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    Ik ben er even snel, want kreeg net een niet zo'n leuk berichtje..

ik kom even snel melden dat ik weer een Fm heb gehad en dat ik er nu 6 heb :(
    rechts 2 van 13 a 14 mm en links 4 van 10 mm.. maandag terug en dan hopen dat niet alles is doorgegroeid

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Mariek...Ik heb 3 pogingen met clomid gehad (50-100-150 mg). Maar alle keren zonder resultaat, helemaal geen ei groei.
    Vervolgens 10 dagen gonal gespoten met 37.5 IE, ook zonder groei. Daarna Gonal 75 IE zo'n 5 dagen, daarbij een eitje van 10mm, en nu Gonal 112,5 vandaag tweede dag. En morgrn de uitslag daarvan. We zullen wel zien. :)

Hoeveel eenheden spuit of spoot jij met Gonal?? (Ik weet even niet meer zeker of jij nu ook op het wachtbankje zit, of dat je nu nog aan het spuiten bent. Sorry :))

Liefs!

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Sylvia...Tjonge, is toch ook wat, zoveel eitjes! Moet je nu wel deze eenheden blijven spuiten? Hopen dat er maar één of twee doorgroeien!! Knuffel. :)

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Waar is iedereen?? 't is rustig!

Zijn er nog mensen naar het z'huis geweest vandaag?

Knuff

13. carma

carma Niet meer actief

Hoi vlinderr

Nee, ik zit hier het rood in mijn ondergoed te kijken.
    Ik moet morgen of overmorgen ongi worden als alles volgens plan gaat.
    Dan mag ik gaan spuiten.
    Ik ben er helemaal hyper van, het lijkt wel een droom dat we deze keer zonder problemen en gezeur voor een 2de kindje mogen gaan.
    Nu hopen dat het ook gaat lukken.

Ik ga voor jou heel erg duimen dat de hogere dosis iets opleverd.

fijn weekend

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Mariek... erg is dat he? dat je jezelf wel og kan kijken (of liever nog zwanger ;)) Want dan kan het écht beginnen! Ik hoop voor je dat het morgen mag beginnen, zodat je ''lekker'' aan de slag kan gaan!

Alvast een goed weekend!

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Hier...ben net weer naa het zh geweest. Eitje was nog niets gegroeid! Wel ziet ze verandering (positief) t.o.v. een aantal dagen geleden. Maandag moet ik terugkomen. Ik baal er wel heel erg van. Had toch een hoop dat het eitje wat gegroeid zou zijn. Niet dus! Balen.

16. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @vlinderr: wat balen zeg dat je eitje niet is gegroeid. maar wat bedoelt de arts met dat ze er wel het positieve in zag?

17. roosje1

roosje1 Lid

24 feb 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal.. ik ben even een tijdje niet op de site geweest had het heel druk met werk..
    ik ben gister weer naar het ziekenhuis geweest om te kijken of mn eierstokken tot rust waren gekomen.. nou bij de echo zag ze dat mn linker redelijk goed was en mn rechter nog steeds zoveel folikels.. dus mocht niet beginnen met puregon helaas.. moet nu een maand aan de pil micogingon (ofzo heb m nu niet bij de hand) ik snap niet waar dat nut voor heeft maar goed hopen dat dit mn eierstokken tot rust brengt.. 6 april moet ik weer terug komen voor echo.. en dan zien we weer verder.. ik zit dus weer een potje te balen.. bah!

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish... Ze zag wat meer ontwikkeling in de eierstokken ofzo? :( ook het baarmoederslijmvlies reageert op de hormonen, dit is dus wat dikker geworden. Ze zag het positief in en gaf aan vrolijk door te gaan, komt volgens haar wel goed. Daar ga ik dan maar vanuit.

Hoe is het verder met jou? Ben je al gewend aan het feit dat je zwanger bent?

19. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    #539 dreamwish, 13 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
    ja ben er nu wel aan het idee gewend. het heeft even geduurd..

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Beste allemaal,

Vannacht vertrekken wij voor een week voor een welverdiende vakantie naar Portugal.
    Ik wens iedereen heel veel sterkte de komende week en hoop dat dit topic er nog is volgende week en dat ik dan allemaal goed nieuws kan lezen over jullie FM's en zo.

Voor mijzelf denk ik niet dat ik deze maand zwanger ben (weet het officieel over 5 dagen). Ik voel de zwangerschapskwalen (door de Pregnyl) mijn lichaam uittrekken en dit gebeurt elke maand weer een paar dagen voor ik ongesteld word.
    Natuurlijk weet ik het volgende week pas zeker, maar voor de zekerheid gaat de Puregon gewoon mee op vakantie, dan kan ik in Portugal alweer beginnen met prikken.

Groetjes!!!

Deel Deze Pagina