Morgen meiden Toch weer getest vanmorgen Vrijdag was het echt wit hoe ik hem ook draaide er kwam niks, ja als je nu kijkt maar dat is een indrooglijn Vanmorgen na 5 min op de kv 2 voor 5 gekeken en het was echt niet duidelijk, maar ik zag toch heeeel licht een streepje. Mijn man dacht het ook te zien Ik geef de moed dus nog niet op en ga het dinsdag nog een keer proberen (mits niet ongi) dat is 14 dgn na de tp Als ik reken dan zit de hcg ook nog niet hoger als 32 als het daar al is een dag of 8/9 na de innesteling. Het verdubbeld toch om de 2 dagen??? 2/4/8/16/32 = 10 dgn na innesteling OOOO wat een onzekerheid
mariek meiss spannend heb je geen foto??? kunnen we mee bestuderen hahahaha woeee ik vind het zo spannend voor je...
Thnx mariek voor je lieve woorden.... Spannend... ik zeg dit is een goed teken! En je berekening klopt naar mijn idee.. ik meld mij hier morgen ochtend vroeg om het goede nieuws te lezen hoor! Ik blijf duimen.............. Babyhope, heb je deze week de 20wkn echo? (ps; hier is het flink aan het rommelen, het zet nog niet door, komt niet regelmatig maar gaat steeds meer pijn doen... maarja dat hebben we al vaker gehad, dus ga er niet vanuit dat er nu iets gebeurd maar toch.. het is zoooo spannend aan het worden!)
hey mm7.. ik heb afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad maar beebje lag er zo gek voor hahha ze kon dus niet alles opmeten en nu moeten we 9 februarie terugkomen.. ze heeft de hersentjes maagje,linkerniertje,hartje,voetjes kunnen zien en dat was allemaal perfect.. grootte van het hoofdje kwam uit op 19.4 weken en ik was die dag 19.6 weken dus maar 2 daagjes verschil.. beebje lag dus op zo`n rare manier dat ze niet kon zien wat het was alhoewel ik zei ik zie 3 streepjes en mevrouw zei nee hoor zo werkt dat niet hahaha was een beetje een chagerijn zij.. ik geloof dat de echo foto`s een paar pagina`s terug staan ik zal even kijken jha
pagina 536 staan ze meiss.. en spannend bij jou.. ben oprecht trots op je hoor je hebt beebjes nog zo lang binnen kunnen houden helemaal toppie en meiss als het onverwachts begint zet hem op he!!! je kan het!!!
Hihi dus het blijft spannend.. ik denk een meisje, al vanaf het begin! Ik ben ook heel blij dat de babys nog steeds in mijn buik zitten, hoop dat ze daar ook nog wel een weekje blijven hoor...
Het is hier weer einde oefening Vanmorgen ongi geworden Verder even geen woorden ik ben zo verdrietig deze keer
Lieve Mariek, weet even niet zo goed wat ik moet zeggen.. Dikke knuffel voor jou. Hoop dat je je gauw weer iets beter voelt. xxx
mariek meissie.. een hele dikke knuffel voor jou moppie.. hoe kan dat nou toch zeg!! pfff kom op zeg wanneer is het bij jullie eens raak. een hele dikke knuffel van mij en dinis hoor.. we denken aanjullie.. xxxcin
@Mariek, lieverd toch...wat schrik en baal ik hiervan! Ik had echt goede hoop! Neem je moment om dit te accepteren en denk aan de cryo's die jullie gelukkig nog hebben! Ik weet dat dit niet hetgene is wat je nu wilt denken maar misschien is het een schrale troost! Heel veel sterkte schat...GVD...wat baal ik hier van!!!
Hier gister nog een beetje meer geschrokken Ik bloede veel meer als normaal Dus al 3x verschoont in een uur en de laatste keer zat er een soort van leeg zakje of mini placenta in het toilet (sorry voor de details) Ik was er helemaal verdrietig van, dit was de eerste keer dat ik dit heb gezien en meegemaakt en dat het besef er was dat het toch al wel iets was Aan de andere kant het lijf werkt wel en is weer schoon Vandaag gaat het weer beter Maagband dicht, afvallen en op naar de volgende ronde Ga in Mol ook bespreken hoe hun denken over een gastric bypass voor mij na een 2de zwangerschap of als de icsi pogingen op zijn HET LEVEN IS TE MOOI OM BIJ DE PAKKEN NEER TE ZITTEN VALLEN, HUILEN, OPSTAAN EN DOORGAAN
Vandaag is het 5 dgn na de IUI. Heb zo'n last van m'n onderrug en buik alsof ik ongi wordt. Iemand hier bekend mee?
jeetje!! wat k#t!!!! ik zag het inderdaad in die andere topic al van geertgen...!!! echt heel erg rot zeg pff.. wat een ellende... ik hoop echt echt echt heel erg dat het jullie snel mag lukken meis!!!!!!
Lieve mariek! wat een ontzetten k*t nieuws zeg, bah bah, ik had zo gehoopt dat je deze ronde kon afsluiten met een knal positieve test!! hele dikke cyberknuf voor jou!
oh mariek... ik kan wel janken meid, wat erg! hoopte het zo voor jullie! Een dikke virtuele knuffel is het enigste wat ik voor je kan doen sterkte... meiden, gister eerste FM gehad.... had een eitje aan beide kanten van maar 9 mm zit op cd 11... Nu moet ik maandag terug komen, en als het dan niet hard genoeg gaat.. gaat mijn dosis pas omhoog. Ze streven ook naar 1 eitje omdat ik een hardvormige baarmoeder heb ik een tweeling gevaarlijk..