pff.... ik hoop echt dat er een eitje zit vanmiddag... kben zo bang dat het te laat is... CD 15 alweer vandaag... dat is toch best wel laat... maar de arts zei dat het door die spuiten meestal tussen de 14 en 21 dagen kwam.. dus ik hoop het! en anders weer zwaardere dosis spuiten. bij de dames die spuiten. na welke dosis werd er een eitje gezien in je eileiders? ik ben gewoon heel erg benieuwd.. ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Bij mij meestal idd rond dag 10 een heel klein eitje en dag 15 al wat beter en dag 17/19 meestal pregnyl spuiten Maar dat was met de iui Ik kreeg dan de eerste 10 dgn 37,5 eh gonal F en dan nog een paar dagen 75 eh gonal
Ik had vorige keer op de 8 al een ei van 15 mm en op dag 10 had ik de volgende fm en toen was hij al 18.5 mm. Dus ik heb de IUI op dag 12 gehad. De ene x reageer ik sneller dan de andere keer. Succes kimmiekim! Zit nu op dag 17, nog 1.5 week wachten pffff... @Mariek, hoe gaat het nu met je meis? Maar iemand bekend met rugpijn na IUI?
Het gaat wel moon Ik moet toch gewoon verder, en ik ben er zeker van dat ik nog zwanger ga worden Dus nu eerst ff wat afvallen deze rust maand en dan weer lekker aan de slag met onze eskimotjes Hoop alleen dat er 2 goed ontdooien tzt Ik ga de 17de wel gezellig met mijn net zwangere vriendin naar de hhb en de 9 maanden beurs Mijn vriendin vroeg of ik het wel aankon nu, en ik heb gezegt dat ik op de 9 maanden beurs wel folders mee ging nemen voor als ik over 2 maanden zwanger ben hahahaha Hoezo een positivo hahahaha Die rugpijn ken ik niet maar het kan altijd, je hebt misschien wat gespannen in de stoel gelegen ofzo
Lieve Mariek, Ik wil even zeggen dat ik heel veel bewondering voor je heb!!! Het zit je totaal niet mee,maar je positieve straling zal zeker beloond worden hoor! Dat geloof ik zeker! Heel knap ook dat je naar de 9maandenbeurs gaat met je vriendin,maar wel moeilijk lijkt me. Dikke knuffel xxx
hey meiden.. ik had weleens een ei op cd 42 dus maak je niet druk om een ei wat mischien al is gesprongen ofzo komt heel weinig voor zonder de pregnyl en mariek moppiee jou wachten gaat zeker beloond worden,zo`n sterke vrouw als jij.. dat moet gewoon positief aflopen meiss.. ik merk dat je net als mij begint te denken haha en vind dat zo leuk om te lezen dat ondanks teleurstelling je er toch positief in blijft staan.. dikke knuffel meissie... @hanied meiss hoe gaat het nu met jou???? ik mis je!!!!!
Jeetje mariek,....misschien wel ff lekker,...even geen hormonen en al die onzekerheid,....ff rust in je hoofd. Heel veel plezier op de 9maandenbeurs,....al zullen er wel dubbele gevoelens spelen op die dag. Voor nu een mega knuffel!!! @Mvr,...hoest met de kidzzzzz??? en natuurlijk met jou?! @Hanied,....hoe is het nu met jou meid? @Mm7,.....is het rommelen weer wat minder geworden? @Babyhope,....nice picks!!!!!!!!!!!! Wauw,....wel jammer dat die kleine niet alles heeft laten zien,..hahahahahahaha. @Kim,...heel veel suc6 vandaag,...ben benieuwd!! @Wendy,.....ik zou er voor tekenen hoor, op dag 11 aan beide kanten een van 9 mm,......heb ik tot nu toe nog niet gehad,.....maak je niet druk meid,...bij iedereen loopt het toch anders,....komt helemaal goed. @Moon,....SPANNEND!!!!!!! Ga heel hard voor je duimen!! @Hier,.....lekker een weekendje weggeweest en gister naar de zwaluwhoeve,..........................wat was dat lekker,...alleen nu wat minder,...zit met griep thuis,....dus wat ik had gehoopt...helemaal uitgerust starten, gaat niet helemaal op,.....maar de volgende ronde komt er aan!!!!!!!!!!!!!!Whoehoe,...ik ben zo blij!!!
Mij werd verteld dat het niks was... houd het ook in dat beide kanten nu blijft groeien? Maakt het nog uit waar je de prik zet? Bij 2 eitjes wordt het afgebroken..
Word het bij 2 afgebroken bij jullie??? Bij geertgen mag je bij 2 doorgaan bij 3 word het afgebroken De kans dat er ook echt 2 bevrucht raken is niet zo groot Maar als er nog niks is kan het nog alle kanten op aan 2 kanten Het maakt niet zoveel uit waar je prikt als het maar onder de navel is. suc6 meis
ik heb 9 mm aan beide kanten... Ja wordt afgebroken omdat ik een hartvormige baarmoeder heb... t liefst ga ik zelf gewoon door dan!
Nou, er was niets te zien. ik spoot zo'n 300eh spuit. dan op 37.5. ik ga nu naar een 900eh spuit en dan 112.5 dus dat is ff wat hoger! maandag moet ik weer terug komen...... was wel ff een domper dat er niets te zien was... maar goed... we gaan weer vrolijk verder spuiten
hey meiss die 300 450 of 900 eh spuit is wat erin zit dat is niet de dosis he dus nu mag je 3 klikjes gaan spuiten.. komt goed hoor..
ja precies.. maar daarom!! k ben blij dat ik nu meer mag gaan spuiten! ik voel het nu ook gewoon .. de vloeistof in mn buik komen ofzo.... helemaal gistere toen ik hem de eerste keer spooot!!! op naar maandag laten we hopen dat dit aanslaat en mn eitjes mooi gaan groeien
jaa precies ja!! ik hoop het ook heel erg! hoelaat moet je maandag? ik om 11 uur! dus laten we duimen voor beter nieuws
UPDATE van ander topic van MM7:!!! Hoi meiden ik ben bevallen. Onze dochter Isis is geboren om 12.51 uur met een gewicht van 2205 gram. Om 12.57 uur kwam haar broertje Vinn ter wereld met een gewicht van 2025 gram. Beide liggen bij mij op de kamer en als het zo goed blijft gaan zoals nu hoeven ze dus geen couveuse of warmtebedje in. De weeen zette niet door om 11 uur heb ik een infuus gekregen en daarna zijn zij zonder pijnstilling geboren. Wij zijn super gelukkig!!
mm7: proficiat met vinn en isis!! ben trots op je dat je het zo lang hebt volgehouden!! Geniet er lekker van met zijn 4-tjes!!! ( ps hoop niet dat je het erg vind dat ik je berichtje heb gepost hier ) dacht dat de andere meiden ook wel wilde weten waar jij deze 2 dagen bleef...