MM7 GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN ISIS EN VINN !!!!!!!!!! RUST MAAR EVEN GOED UIT EN GENIET VAN ELKAAR LIEFS MARIEKE XXX (nu pak ik je hcgtjes voor 1 beebje goed hahahaha)
och jammer, anders had ik iemand om tegen aan te kleppen voor de zenuwen te drukken.. Rijnstate arnhem..
Whoehoe,....mm7, Isis & Vinn Van harte gefeliciteerd, geniet er maar lekker van!!! Wat super dat zoals het er nu uit ziet ze lekker bij je mogen blijven Laat je nog maar ff lekker in de watten leggen Dikke kus,...Rissy
Hey Meiden, even een update... Afgelopen Maandag ben ik bevallen van onze tweeling. Om 12:51 uur is onze dochter Isis geboren, en om 12:57 uur kwam haar broertje Vinn ter wereld.. Babys doen het super ik mocht ze gelijk mee op mijn kamer en daar hebben ze ook een paar nachtjes geslapen, helaas vandaag toch nog even naar de kinderafdeling maar ze doen het top.. ik kom morgen en goed vertellen, maar wilde jullie deze foto niet onthouden.. Ps: Al mijn hcg is voor jullie..............
ooewww.. spannenddd (dacht ff dat dit het geertgen topic was. daar schrijf en kijk ik ook... vandaar ff door de war ) nou spannend zeg!! laten we hopen op goed nieuws!! en mm7, echt top hartstikke gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten echt super
mm7 van harte gefeliciteerd met je 2 knappe wondertjes meissie.. wat zijn ze moooiiiii ik kan niet wachten op je uitgebreid verhaal xxxcin
@MM7 thx voor de hcg'tjes,.....wat een mooie minimensjes zijn Isis en Vinn,.....Meer foto's zijn welkom
Joehoe,.......vandaag ongi geworden en morgen mijn eerste echo,.......IK MAG WEER VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meiden ik kan niet vertellen hoe blij ik ben,........heb ff zitten tellen,....heb een half jaar "gewoon weggegooid" door niks te doen/ mogen, 2011 gaat het helemaal worden!! (dat moet gewoon)
Meiden, hoeveel dagen voor jullie eisprong hadden jullie vruchtbaar slijm? het was bij mij extreem nat, dus ik toch even gecheckt.... en ja hoor slijm waar ik draden van kan trekken :O ben nog snel naar kruidvat gerent voor CB digitale test, maar die was negatief.... hellup
Hoi Meiden, enorm bedankt voor alle lieve felicitatie's. Ik zal even vertellen over mijn bevalling ; Zondag avond/nacht begonnen de harde buiken, die had ik natuurlijk al heel erg vaak, dus in eerste instantie dacht ik niet van het is nu begonnen.. Aangezien ik de laatste week bijna niet meer kon slapen, zat ik om 1 uur nog op de bank, uiteindelijk rond half 2 lekker lang onder de douche gegaan in de hoop dat de harde buiken zouden afnemen, het werd alleen niet minder. Dus heb ik op de bank nog lekker een kopje thee gedronken, en ben uiteindelijk rond kwart voor 3 naar bed gegaan. Ineens om half 4 voelde ik 'iets' stromen, wist gelijk dat mijn vliezen gebroken waren, dus mn vriend wakker gemaakt (die lag al lekker lang in bed want die moest er om 5 uur uit om te werken) en het ziekenhuis gebeld en daarna toe gegaan. Ik kreeg gelijk wel wat weeen, maar nog niet met regelmaat. Om 7 uur smorgens was er geen enkele wee mee, de artsen hebben toen overlegd en besloten om me verder te helpen. Na wat eten kreeg ik om 10 uur het infuus, en om half elf kwamen de weeen met regelmaat, ik had dan ook gelijk 5 cm ontsluiting. Rond half 12 heb ik gezegt dat ik een keizersnede wilde, of pijnstillen. Helaas gingen ze niet akkoord met de kz, en voor de pijnstilling was ik al te laat want ik had 9 cm ontsluiting. Elke wee moest ik mee persen om te zorgen dat Isis nog iets zou zakken, en wat deed dat zeer zeg.. en toen ineens kreeg ik persweeen, na 5 weeen werd Isis geboren om 12:51 uur, er werd toen gelijk heel hard op mijn buik geduwd en een echo gemaakt omdat Vinn in stuit lag, ik moest de eerst volgende wee wegpuffen, maar dat ging me niet lukken zei ik, dus toen mocht ik meepersen. Kindjes die in stuit liggen mag je niet aanraken/meehelpen bij de geboorte want dan strekken ze hun armpjes en kan het voorkomen dat ze er niet uitkomen, maar het ging met zo n kracht dat Vinn naar buiten schoot en net niet in de prullenbak belande, de vk en gyn zeiden tegen me pak hem pak hem... hij was zo glibberig dat hij bijna uit hun handen viel. In iedergeval Vinn werd geboren om 12:57 uur, 6 minuten na zijn zus. De placenta kwam een paar minuten later. En toen was de bevalling een feit. Isis en Vinn hadden een super goede start, en het was dus ook niet nodig om de couveuse in te gaan, ik mocht ze lekker een tijdje op mijn borst en daarna in een bedje mee naar de kraamafdeling. Na 2 nachtjes moest Vinn helaas naar de kinderafdeling omdat hij zijn voeding niet helemaal op dronk. Isis moest de volgende dag ook, omdat het drinken bij haar ook niet zo heel erg goed ging. Ik ben Donderdag avond naar huis gegaan, wat ik heel moelijk vond om hen achter te laten. Ze liggen in de kinderafdeling lekker met hun bedjes naast elkaar, ze hebben een sonde maar drinken de meeste voedingen zelfstandig. Isis weegt nu 2140 gram en is vandaag 45 gram aangekomen. Vinn weegt nu 1925 gram en is vandaag 25 gram aangekomen. Ze doen het super goed, ik hoop dat ze snel nog wat aankomen en alle voedingen zelf drinken zodat ze lekker met ons mee naar huis kunnen. Met mij zelf gaat het goed, op wat pijnlijke hechtingen na, ik gaf in eerste instantie flesvoeding maar heb gisteravond besloten om alsnog borstvoeding te proberen, ik kolf nu dus. We zien wel of dat helemaal goed gaat lukken, en anders maar niet, heb ik het in iedergeval geprobeerd. Voor nu is de keuze voorlopig kv met bv af te wisselen. Pff.. sorry lang verhaal.. maar ik ben zo trots, blij en gelukkig!
Mm7, wat een mooi foto, met een trotse moeder!!! Meid ik kan me je gevoel heel goed voorstellen dat je de kids nu al in het zh. moest "achter laten", mocht je niet langer blijven? Maar zoals ik het nu lees, doen ze het heel erg goed en zullen ze vast snel naar huis mogen!! Super dat je de bv toch nog gaat proberen! Ff, heel ego,...ben vandaag (gister) voor de eerste uitgangsecho geweest. Ik ben begonnen met spuiten, dr.W, zei wel dat het met pco, lastig is om een goede eigoei te krijgen, ik heb hem ook gevraagd om eventueel een escape ivf, wanneer er overstimulatie is,...(nooit gedacht dat ik dat zou vragen,...maar na een half jaar niks, kan ik niet meer wachten) Vrijdag weer terug,.........Ooooooooooooooooooooooooooooo, ben zo benieuwd,.....ben helemaal blij, maar ben het gelukkigst met een posi test @Mariek,....hoe is het nu met jou meid,....begrijp ik nu goed dat je ff een pauze hebt ingelast, of moet dat altijd na een icsi? (ben er niet zo heel erg in thuis, sorry) @ik heb nog puregon over,....zijn er nog meiden die belangstelling hebben?
mm7,Gefeliciteerd met de geboorte van je mooie wondertjes!! Geniet er maar lekker van en ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis toe mogen! Ik vind de namen trouwens ook superstoer!! Echt waar! Liefs Melisa