Thnx meiden voor de lieve reacties, Vinn & Isis doen het super, morgen gesprek met de kinderarts, het is nu een kwestie van aankomen en zelf alle voedingen drinken en als dat zo is..... dan mogen ze mee naar huis en dan kunnen we het zwanger worden, de miskraam, de vroegtijdige weeen, de ziekenhuisopnames en alle onzekerheden daaromheen plaats maken voor het grote genieten, het is heel moelijk om ze nu achter te laten, maar ik weet dat het nog eventjes is......... en dan is het allemaal achter de rug en kunnen we echt genieten! Ik duim en hoop met heel mn hart dat het voor jullie ook snel zo zal zijn, ik gun het jullie enorm.... ik blijf ze sturen hoor die hcgtjes! Thnx Melisa, wij vinden het ook zulke stoere namen!
Hallo dames ik wil me graag aansluiten bij jullie als dat mag. Ikzal me even voorstellen ik ben 25 en ook al bezig voor een kindje heb tiend agen geleden voor het eerst een pregnyl spuit gespoten in het ziekenhuis. Ik heb vandaag een testje er tegen aan gegooid maar die was negatief blijft deze uitslag nog zo hoop dat jullie hem kunnen beantwoorden liefs ladyfp
Hoi meiden, ik ben er nog wel hoor maar doe ff rustig aan Ik zit er even helemaal doorheen, hel lijkt wel of alles wat ik doe of aanpakt mislukt. Niks kan makkelijk gaan in mijn leven. Ik hoop dat dit de 7 arme jaren waren en dat nu de 7 vette komen Vandaag mijn hubby 4 dgn weg naar spanje Mijn schoonvader bracht hem naar het vliegveld en rijd hier al schade met onze auto tegen de lantarenpaal die er al jaaaaaaren staat Dan vergeet mijn hubby zijn telefoon in de auto en in het vervolg is de telefoon in de auto niet te bereiken dus schoonpa is niet te bereiken en kan niet omdraaien om hem alsnog te brengen Nu moet hubby een prepayd telefoon kopen Echt waar, wat gaat er nog meer fout vandaag *zucht* Super spijt dat ik hem niet zelf ben gaan brengen, ik denk dat ik hem zelf maar ga halen donderdag avond Vrouwen denken overal aan Maar goed 10 febr weer naar geertgen en dan horen we wel verder Ik denk en duim voor jullie allemaal hoor xxxx
zo meiden, net mijn 2e Fm gehad 1e kant een folikel van 9mm, dus die is 'gestopt' en andere kant 1 van 11 mm. zit nu op cd 17... zucht.. Weer bloed geprikt en dan hoor ik binnen nu en 2 uur hoeveel mijn dosis omhoog moet en wwanneer ik terug moet komen.. waarschijnlijk eind deze week.. zal mijn chef leuk vinden... die is het er nu al niet mee eens dat ik naar t ziekenhuis moet...
@Wendy,....Jeetje wat een botte #%&^* die chef van je, zeker zo'n jong iemand, zonder enig medeleven. Jij hebt het recht om naar het ziekenhuis te gaan, wanneer dit de rede is dat je contract niet verlengt wordt, kun je dat zelfs aanvechten, niet dat je daar op zit te wachten, maar toch 11mm, in 17 dagen,...klink hoopvol hoor,...snap dat je ietsjes teleugesteld bent, maar alles is nog mogelijk. Maaruh,...moet jij bloed prikken om te kunnen bepalen hoeveel je moet ophogen? @Ladyfp,.....helaas welkom hier, klets gezellig mee. Als het goed is is de pregnyl nu uit je lijf, vandaar dat de test negatief is,......op dag 14 á 15 zou je een posi test kunnen hebben. Is dus nog erg spannend voor jullie,...heel veel suc6 @Mariek,......Dit klink idd heel erg als een dag van de magere jaren. Wat ontzettend frustrerend wanneer alles helemaal mis loopt wanneer je de dingen uitbesteed, aaaaaaaaaaaaaaaah ik ken het,....gebeurt dan niet met opzet, maar toch Donderdag krijgen jullie te horen hoe of wat?? Jullie hebben toch nog 3 escimootjes in de igloo? Daar zit jullie tweede wondertje gewoon tussen,....ik voel het gewoon. Spannend hoor! Een hele dikke knuffel voor jou vanaf deze kant van de computer! wel jammer dat jij donderdag moet, wij moeten vrijdag anders had ik je die knuffel live kunnen geven @mvr,...hoe is het bij jullie,....druk, druk, druk zeker,....hoe doen de ukkies het en de grote trotse broer?
@rissy, ik heb eerst een inleidend gesprekje, kan ik daarna in de stoel en krijg ik de inwendige echo. Waarop ook te zien is dat ik bijv een hartvormige baarmoeder heb. Daarna bloedprikken en word ik rond 2 uur gebeld of mijn dosis omhoog moet en wanneer is trg moet komen. Dit keer is dat vrijdag om 10.40 uur.... dus ben benieuwt! Ik ga nu 50 EH spuiten...
Jammer Rissy ik had je wel willen ontmoeten TOI TOI TOI Wendy ik hoor dat heel vaak bij andere ziekenhuizen over bloedprikken en waardes meten Bij geertgen doen ze dat niet Ik hoor het ook vaak dat mensen 14 dgn na tp of na iui bloed mogen laten prikken ipv een test Wij hebben dat nooit gehad, gewoon zelf testen en negatief is pech en positief nou dat is positief klaar Ik duim ook voor jou meis, suc6
@mariek.. hmm ok... tja ik word wel beetje gek van dat 'geprik'. Hoop niet dat ik vrijdag weer moet laten prikken. Had dezelfde 'prikker' erg leuke man trouwens
Zo langzamerhand komt mijn NOD dichterbij... a.s. vrijdag is precies 2 weken na de IUI. Vind het weer enorm spannend en hoop dat ons de teleurstelling eindelijk eens bespaard blijft.. Heb trouwens nog steeds pijn in mn rug en af en toe felle steek in m'n buik, dus ik vraag me af wat er gebeurd daarbinnen lfs
Spannendd zeg!!! @ Wendy- joh cd 17, en 11mm, dat is heus niet slecht!! K zat op cd 22 gistere! En de mm weet k niet, maar k moet vrijdag terug komen! Dan hoopt ie dat mn eitje groot genoeg is..! K spuit nu 112.5! Vrijdag is cd 26. En dan hoop k een ei te hebben!! Er was aan 1 kant goed 2 eitjes te zien die zich gingen onderscheiden van de rest vd eitjes!! Dus laten we het hopen meis!!
bedankt voor jullie antwoorden meiden! Het is dus niet slecht.. hmm had ik niet verwacht! Ik spuit nu 50 EH had er wel last van gister trouwens! arme man Ik moet ook vrijdag trg komen om 10.40 uur, maar dat zal wel weer half 12 worden ofzo :O
Precies meid!! positief blijven!! Komt heus goed!! Heel veel geduld hebben!! het is wel lastig mr blijf positief k zit aankomende vrijdag op cd 26 dus moet je nagaan K moet om 14.50 naar geertgen!! spannend weer hoop dat er nu een ei komt want daar ben ik wel blij mee dan haha succes meis laat je niet gek maken.... *knuf*
@Kim,....jij zit toch ook bij geertgen,......hoe laat moet jij vrijdag? @Moon,.....spannend weer voor jou,....is het al weer bijna 2 weken geleden? Jeetje wat vliegt de tijd! Ben hard aan het duimen voor jullie,.......het is bijna lente,.....dus,...................... @Wendy,......en dat met 50eh,...da's helemaal netjes @Mariek,....hoe is ie meid,.....veel spanning al voor morgen? Heel veel suc6 alvast!
@rissy om 11 uur!!!! ik heb er een keer een goed gevoel over dus t word spannendDD!!! hoelaat moet je morgen??
Ik moet om 15.50,......dan gaan we elkaar dus niet zien,....heel veel suc6 morgen!!!! Ben benieuwd! @All,....het valt me op dat er veel meiden vrijdag kunnen testen,......dit is toch geen toeval meer?!!!!!!
de baby boom gaat er aan komen! trouwens.. ik lieg! ik hoef niet om 11 uur:S ik moest maandag om 11 uur.. ik moet om 14.50 uur... dus ik denk dat ik je WEL ZIE hahaha
@rissy, ja pas 4 dagen 50 eh. Hiervoor 2 weken 25 Eh. Ik hoop dat die stuigende lijn erin blijft. Dan zou mijn eigroei per dag moeten toenemen met 1 mm ofzo, dan zou ik maandag geinsemineert worden!
Meiden veel suc6 morgen allemaal en veel plezier ook Zo ik ben weer thuis Ik mag na deze strip pillen starten met tabletjes die wel een bedje maken maar geen eitje 1x daags 3 Ik moch het ook op een natuurlijke cyclus proberen die stond destijds op 31 dgn maar dat durf ik niet aan Als het bedje dik genoeg is dan krijg ik de utrogestan bolletjes erbij en vind de terugplaatsing plaats Deze keer laten we er 2 terugplaatsen (als ze goed ontdooien maar dr w zag dat wel positief in) Als ik zwanger ben dan moet ik de tabletjes en de bolletjes tot 12 wkn door blijven gebruiken omdat ik dan zelf geen cyclus heb deze ronde dus dan word je geholpen Ik heb er zin in, kan niet wachten om weer te starten Heb een heeeel sterk gevoel dat dit hem gaat worden Wel een fijn idee, niet spuiten en geen stress van wel geen eitjes en wel geen zaadjes deze ronde heerlijk Alleen straks even stress of er 2 cryo's goed ontdooien