Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @rissy, tijd gaat idd redelijk snel maar niet snel genoeg :), die laatste paar dagen kruipen voorbij... Maar we blijven hopen!!

@mariek, ga voor je duimen dat alles goed gaat met je cryo's

xxx

2. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Oooooooooooooooh, mariek,...spannend,...hoeveel had je er in de igloo? 3 meende ik te hebben onthouden, toch?
    Je zit nu aan de pil en moet de menstruatie afwachten, waarna je met 3x daags met de bedjesmaker(;)) begint? Ik ben ff heel slecht in hoofd rekenen, dan zou je ongeveer half maart de terugplaatsing hebben, toch?
    @Kim,.....hahahahahah, ik ben bang dat we elkaar treffen. Afgelopen zaterdag was het 2 uur uitgelopen;)
    @Wendy,....spannend hoor,...ben benieuwd!

3. carma

carma Niet meer actief

OOOO dan was vanmorgen een vlugertje dan met een uur uitloop hahahaha
    Ja idd ris half maart tp als alles goed opbouwd, ik ga er ook nog acupunctuur bij doen 3 wkn voor tp en de dag zelf 2x
    We hebben idd 3 cryo's 1 perfecte en 2 zeer goede
    Hopen duimen en veel bidden denk ik maar

Doe ik ook voor jullie allemaal meiden
    xxx

Nu ff boodschapjes doen voor het weekend
    laterrrrr

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel erg veel succes meis!! :) ik hoop dat dit hem gaat worden voor jullie!

ja rissy, ik denk dan ook dat ik je tegen kom :D haha ben benieuwd! :)

5. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,.......ik heb net een kaarsje aangestoken!!!!;)
    @Kim,....hahahaha, tot morgen;)

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,

op t moment gaat hetniet zo lekker thuis... ben het zo zat allemaal..

had me voorgenomen niks aan te trekken van de hormonen dit keer, en een leuke avond te hebben, ging goed tot een uurtje of 20 want toen werd mijn vriend chago/geirriteerd over onze pup die nog niet zindelijk is..

Oh dat kon ik niet hebben zeg, dus ik barste in snikken uit en hij was de rest van de avond stil ( het is al zo een binnevetter) moet ik hier nou mee?

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben je aan de clomid?

gelijk stoppen met die zooi en met je gyn. over een andere behandeling praten!
    ik heb dat namelijk ook gehad.. ik was verschrikkelijk met clomid. alleen maar huilen huilen huilen! niet normaal gewoon !!! (maargoed ik weet niet of je dat slikt??)
    ik moet zeggen door die spuiten heb ik het helemaaaaal niet.....!! gelukkig ;)
    maarja das super vervelend meis!! ik hoop dat er iets is wat je kan gebruiken waardoor je er niet zo'n last van heb!! :)

@rissy,, hihi jaa idd tot vanmiddag ;) nog een herkennings puntje? anders weet ik natuurlijk nooit wie je bent;) haha

8. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Ik sluit me daar helemaal bij aan. Kappen met die zooi.. Ik ging in de winkel al huilen als het schap leeg was. Je kan beter beginnen met de puregon. Ik heb er nu minder last van..

xxx

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh jaa ik heb dat ook eens gehad.. in een winkel.. kon ik het niet vinden.. ik kon wel door de grond zakken en huilen.... :eek: nu je het zegt.. ik heb dat idd ook eens gehad... :eek: pfffffff... ellende! maar sommige hebben er weer helemaal geen last van. wat ik wel bizar vond dat ik met clomid 50mg dezelfde emo buien had (zonder eisprong) dan 150mg clomid. (met eisprong) wat een ellende... :eek:

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden, was dat advies voor mij?\

Ik ben zojuist trg, het spuiten deze week heeft helemaal geen zin gehad... 1e kant is hij 1 mm gegroeit, andere kant ( grootste kant) is zo gebleven.. :(

dus ik heb er 1 van 9 en 1 van 11. Zit op cd 21 nu... maandag weer terug komen om 11 uur. Misschien wordt mijn dosis dan weer opgehoogd..

11. ecl

ecl Niet meer actief

Hallo dames,

Ben hier al een tijd niet geweest :)mede door een lekkere vakantie naar Curacao.

Marieke meis wat balen, je had zulke goede hoop. Maar las ook dat je nu een mooi vooruitzicht hebt 3 cryo's van hele goede kwaliteit. Nou begin alvast voor je te duimen hoor!

Hanied zie dat jij echt een pauze hebt ingelast. Hartstikke goed joh, als dat je wat rust geeft.

mm7 ze zijn er!!!! Gefeliciteerd! Ze hebben het toch nog wel een tijdje uitgehouden in je buik. Mooi joh! fijn dat het nu ook goed met ze gaat!

Wendy meis wat balen! Ik ga heel hard duimen voor een mooie fm maandag!

Bij mij is er niet veel boeiends. Ik heb na de nutteloze ronden zonder eisprong niets meer gedaan i.v.m. de vakantie. Heb nu wel sinds dinsdag al de proveratjes binnen, dus het is nu wachten op een bloeding. Dan een uitgangs echo en hopelijk is dit keer alles schoon, dat ik niet weer blij wordt gemaakt met een dooie mus(of in dit geval een lege follikel;)) en kan ik voor de 2de keer gaan spuiten!

hoop me weer bij jullie te kunnen/mogen voegen

Liefs ECL

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden wat kan nu de reden zijn dat ik na een week 25eh mijn eitje tot 11 mm groeit en met 50eh, hij stilstaat en de andere 1mm groeit.. snap dr niks van...

13. ecl

ecl Niet meer actief

Wendy, ik kan je daar helaas geen antwoord op geven. Vindt het echt heel vervelend voor je. Het zo frustrerend en het is niet te begrijpen, dat maakt het (vindt ik) nog moeilijker. als er voor alles nou een duidelijke oorzaak zou zijn.........

Ik zie in je handtekening iet over pendelen staan, als ik het goed heb begrepen?! doe je dat zelf ook?
    Ik hoop dat die pendel je de toekomstige waarheid van deze ronde heeft laten zien, ik duim heel hard voor je!

liefs ECL

14. Loveangel

Loveangel Lid

22 apr 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik vind het leuk om met jullie mee te schrijven.:D
    Sinds april 2009 bezig met onze kinderwens. Veel meegemaakt. Sinds 26januari 2011 gestart met Puregon 50 EH 1e ronde IUI. Ik had op cyclus dag 8 al een eitje van 15.2mm. Op cyclus dag 13 de inseminatie gehad (4 februari) manlief had 60miljoen zaadjes (hopelijk zit er 1 zwemkampioen tussen). En nu afwachten.................Ik hoop dat we in de 1e ronde IUI zwanger zijn...

Lieve meiden ik hoop ook dat jullie snel een gezond kindje in jullie buik mogen dragen en in je armen mogen verwelkomen!!

Liefsssss;)

15. ecl

ecl Niet meer actief

Loveangel welkom!

Wat spannend meis! Zou heel mooi voor jullie zijn als 1 x IUI voldoende voor jullie is. Zal hard voor je duimen!

All
    Net wat heel lichtbloederigslijm afgeveegd dus morgen is waarschijnlijk dag 1 van een nieuwe cyclus, tenminste als ik geluk heb. Zou mooi zijn als ik dan een cyclus van 30 dagen heb en zwanger wordt, dan ben ik namelijk uitgerekend op de verjaardag van mijn overleden opa. Hij was/is heel speciaal voor mij, dus zou heel bijzonder zijn, naast dat zwanger worden sowieso al bijzonder is natuurlijk. Maar dat is natuurlijk luchtkasteeltjes bouwen, ik zie wel hoe het gaat! Hoop gewoon dat alles schoon is zodat ik kan spuiten.

Nog een fijn weekend!

liefs ecl

16. ecl

ecl Niet meer actief

Hallo dames,

Het is hier overduidelijk weekend, haha, wat een stilte!

All
    Het is doorgezet dus vandaag cd1!

Fijn weekend

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ecl spannend!

@ego, vandaag weer Fm. 2 eitjes rechts 1 links. De linker is 9,5 gemiddeld.. ( ze nemen het gemiddelde van de 2 kanten die ze meten??) en links was 14 bij 11 ( dus 12,5) en 1 van 11.

Waarschijnlijjk gaat mijn dosis iets omhoog nu en moet ik donderdag terug komen,

Klopt het dat een eitje na de 14mm ineens een groeispurt krijgt? Dat zei de gyn

18. carma

carma Niet meer actief

O wendy ik hoop voor je dat er maar 1 overblijft dan ivm je baarmoeder
    Kan je anders een escape ivf krijgen?
    Wel fijn dat ze gegroeit zijn zeg
    Ik ga voor je duimen

Cin mooi buikje hoor, en lekker dikke babybillen hahahaha

Hier niet veel nieuws eigenlijk
    Wachten tot de strip marvelon op is en dan ongi worden
    Ik denk dat ik rond de 24ste ongi word dus 25 starten met de medicatie(Estradiol)
    Dan hopen dat het bedje snel sprijdt, ik moet op cd 10 op controle dat zou rond de 5de zijn dus als dit ook een dag of 15 duurt is rond de 10de de tp
    en dan weer 2 wkn wachten dus rond 24 maart D Day
    Wel fijn deze keer geen pregnyl alleen die pillen en ustrgestan dus zwanger is dan ook zwanger en niet is ook wit en niet al die vage lijntjes van de wel/ niet pregnyl
    We zullen eens zien of de berekening klopt

19. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Hallootjes,.....Ben weer terug van weg geweest,....ff ego,....vrijdag voor fm geweest, helaas weinig groei,...door spuiten met 75eh en dan a.s. vrijdag weer terug. We moesten er om 15.50 zijn en om 18.30 waren we pas aan de beurt:( (ik dacht het is misschien wel netjes als je ff belt dat je vertraging hebt opgelopen, doe ik dus ook niet meer;), zijn waarschijnlijk als laatste neer gezet)
    @All,....ik lees vanavond ff bij en zal op jullie reageren;)

20. carma

carma Niet meer actief

Nou ja ris dat is wel heel lang wachten zeg 2,5 uur
    Was je bij dr W?
    Nu moet je altijd wel extra tijd rekenen bij geertgen hoor maar dit is gewoon pecht denk ik
    Een uur is meer normaal
    Balen dat er nog zo weinig groei was, zat er wel wat?
    Met 75 eh ging het bij mij ook beter meestal, met 37,5 had ik ook nog zogoed als niks na 10 dgn en met 15 dgn was het flink gegeroeit
    Ik duim voor je meisxxx

Deel Deze Pagina