Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

Wendy even snel berichtje voor jouw!

YYYEEEEEEHHHHHH!!!!!!!!! Wat goed meis! Nu wordt het klussen en kijken wanneer hij gaat springen! ZET HEM OP!

Liefs ecl

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ecl.. klussen zit er niet in voor ons..... man is onvruchtbaar.

Meiden hellup, ik zit in dubio...

volgens mij zien ze mij als een soort projectje in rijnstate... dat merk ik aan alles..

Nu zei de gyn eerst, oh uiterlijk zaterdag zet je de pregnyl en kom je maandag voor inseminatie.
    Ik moet dus ovutesten gebruiken tot die positief worden. Dat is hij nu nog niet geweest, misschien vanavond?? Ik moet dus doorgaan met spuiten...
    Nu verwachten ze dat mijn ovutest vrij snel positief word, maar mocht hij dit niet worden, dan moet ik dinsdag :O :O:O ( mn bek viel open) terug komen voor een echo :O geen inseminatie dus!!!

man wat moet ik hier nu mee? Kan ik de pregnyl gewoon zetten zaterdag ( eerste optie die de gyn riep?) ze willen liever dat mijn ei uit zichzelf springt, maar ik ben zo bang hem te missen!!!

3. carma

carma Niet meer actief

Gewoon zetten die handel hoor.
    Daar word je toch gestoord van, dat gezeik
    Word maar eens heel boos daar

Is anders geertgen niks voor jou?
    Zo ver is dat niet va arnhem, a73 afrijden tot boxmeer en je bent er al bijna

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mariek, dat is wel een optie alleen zit ik dan met wachttijden.... voor de kid..

ja vertraagd het niks? kan het geen kwaad? is mijn eitje groot genoeg??? ze zeiden dat ik hem na 23 uur moet zetten... is dat een goede tijd?

5. ecl

ecl Niet meer actief

Oh Wendy wat een stomme domme opmerking van mij:$:) sorry sorry sorry! We hebben het nog over gehad.
    Ik zit me zelf nu voor me kop te slaan, dat kan jij net zien vandaar dat ik het ff schrijf.

Ik sluit me helemaal bij marieke aan!
    Zijn ze helemaal gek geworden daar! Bah kan daar echt heeeeel kwaad om worden, wat denken ze wel niet.:x

Volgensmij wordt er al een pregnyl gezet bij een ei van 18mm, die van jouw zal zaterdag wel groter zijn. Gewoon doen meid!
    En ze zorgen maar dat ze maandag inseminatie gaan doen!

Nogmaals sorry meid, vindt het heel onzorgvuldig van me zelf en ik hoop dat ik je niet gekwetst heb(is natuurlijk sowieso al niet echt een leuk onderwerp voor je)!

Liefs ecl

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ecl, er moet heel wat gebeuren wil je mij kwetsen hoor :p maak je niet druk! Ik ben gewoon een speciaal geval :p

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd is geertgen niets voor jou???
    volgens mij zijn er geen lange wachttijden meiss bij geertgen voor kid...
    een kennisje van mij had ook binnen 3 weken een donormatch gevonden...

maareh ik zou het ook zaterdag avond rond 23.30 zetten.. en dan maandag de inseminatie..
    en anders nog even bellen met wat ze nu precies bedoelen dat je een beetje onzeker bent geworden door hun getwijfel..

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @babyhope, geertgen heeft alleen geen lange wachtlijsten als je aan wederkering doet...

ik word idd gek van dat k...ziekenhuis hier... ze vinden me alleen maar vervelend als ik bel/mail of er ben... volgens mij staat er zeikwijf in mijn dossier....

9. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Wendy,.....ik zou nu echt de clachtencommissie gaan schrijven hoor,....dit is precies de reden dat ik in Zevenaar ben weggegaan!!! OEEEEEEHHHHHHH,....zit me nu al weer op te naaien,....Bedoel je met wederkering, dat jij eitjes moet doneren?,......dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.
    Intake is altijd vrijblijvend,........t's maar een idee;)
    @Ecl,....escape ivf, doen ze vaak bij overstimulatie,...angezien ik pco heb is die kans redelijk groot. Mocht ik meer dan 6 grote folikels hebben wordt het niet afgebroken, maar gaan we over op ivf, i.p.v. zelf klussen;) Afgelopen half jaar heb ik niks aan stimulatie kunnen/ mogen doen,.....en mijn zoontje wordt in mei al 4, dit voelt echt zo frustrerend dat ik alle alternatieve achter de hand heb;).

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,

ik heb de stoute schoenen aangetrokken. Andere afdeling gebeld dat ik zondag kom voor inseminatie.

11 uur gaat het gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk na alle tegenslag en 2 jaar mmm, eindelijk vooruitgang!
    Vanavond dus de pregnyl zetten... hebben jullie tips om het minder pijnlijk te laten zijn? mijn vriend gaat um zetten, dat vind hij nu al 'eng' vooral ook omdat je daarna natuurlijk iets last krijg. Wil proberen dit zo min mogelijk te laten merken aan hem...

tipssssssss zijn welkom :D ga hem vanmiddag alvast klaarmaken..

11. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @endy,....Ik ben benieuwd,....ik zou trouwens die spuit niet nu al klaar maken. Haal hem een half uur voor je wilt zetten uit de koelkast en maak hem dan pas,.....kan er ook minder spul van buitenaf in de spuit komen en is het iets sterieler;)
    Heel veel suc6!

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ok staat in mijn beschrijving juist dat ik hem smiddags al klaar moet maken en de naald nog steriel moet houden :D

13. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Whoehahahahahahahahahaha,......okee,.......uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh,....dan weet ik het ook niet,...in Zevenaar zeiden ze dit tegen me,.......hoezo duidelijk,....haahahahahhahaha. Dan zou ik toch doen wat er in de bijsluiter staat;) Suc6!!!!

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hahaha bedankt! komt helemaal goed hoor! Ik maak me niet druk, heb lichte zenuwen voor zondag...

15. ecl

ecl Niet meer actief

Wendy goed van je joh!
    Blijkbaar moet je in dit ziekenhuis gewoon zelf een plan maken en die alleen mededelen. Echt goed van je!
    Vandaag dus de pregnyl prik! Heb je daar echt meer last van dan? Ik vindt het inspuiten van de vloeistof altijd wel wat gevoelig, maat kan me niet herinneren dat de pregnyl extra vervelend was, hhmmmm;).
    Kan me voorstellen dat zenuwachtig bent voor zondag, mijn duimen gaan zo hard draaien voor je!
    Oh spannend meis! oh ene fijn dat ik je niet gekwetst heb, voel me daar dan direct zo stom en schuldig over. Maar gelukkig kan je wel een stootje of domme opmerking hebben;).

Rissy oke thanks voor de uitleg! Dat is wel fijn, dan heb je veel mider kans dat er weer een ronde verspilt wordt! Dat is wel een heel fijn idee! Maare ik nwist niet dat je met pco meer kans hebt op overstimulatie:$, ik heb ook pco;)!
    Je zoon is net als ik een mei kindje, wanneer in mei wordt hij 4? Ik de 13de, tenminste dan wordt ik natuurlijk niet 4:D, tel der maar 20 bij op.

gr ecl

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ecl, geeft nie meis, ik kan idd wel tegen een stootje :D ik heb werkelijk nog geen idee, zet hem vanavond om 23 uur...

17. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @wendy, ik haalde de pregnyl altijd 1 uur voor de tijd uit de koelkast. Ik vond het het fijnst als ik het zelf deed, aangezien jouw vriend de vloeistof niet voelt, dit kan branderig aanvoelen en als je het zelf doet heb je de controle.
    Ik doe het altijd liggend op de bank en dan heeeeeeel langzaam. De naald is iets dikker dan die van de puregon dus hij gaat er iets lastiger in. Maar blijf vooral rustig en dan komt alles goed..

Succes!!

xxx

@all, vanmorgen weer fm gehad, was nog heeel klein, 14 mm. Dus gewoon doorspuiten en a.s maandag weer een fm.
    8 maart hebben we een gesprek met de gyn over het traject van de IVF. Vind het nog steeds een moeilijke beslissing om even een break te nemen, mocht de laatste IUI niet lukken. Ik word natuurlijk ook ouder en het gevoel dat je stil staat doet best pijn. Maar goed, ik wil m'n vriend ook niet kwijt en hij heeft ook gevoel. Dus wel moeten elkaar de tijd/ruimte geven om het te verwerken op onze manier.

xxxx

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje moon is inderdaad een moeilijke keuze!! :eek:

IK moet morgen ochtend mn pregnyl spuit zetten. hoeveel uur daarna spring je eitje meestal? ongeveer? de dokter zei 24-48uur daarna. maar ik hoor ook weer van andere dames na 12 uur? vanavond mijn laatste gonal spuit. en morgen ochtend pregnyl.
    Hoeveel pregnyl moet jij spuiten wendy? ik moet 1 water flaconnetje en 2 pregnyl flaconnetjes!

heel veel succes en fijn dat je zondag al terecht kan!! :eek:

ik heb 6 mrt mn nieuwe nod. ben ik dan niet zwanger, moet ik op dag 10 weer naar geertgen voor een FM. ben ik wel zwanger, dan voor over 3 weken een afspraak maken :) spannend allemaal!

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @kimmiikim, Als het goed is springt je eitje na 34-36 uur. Ik spuit hem vanavond om 23 uur en dan springt mijn ei zondag rond 11 uur. Dan heb ik ook de inseminatie....

Ik spuit 5000EH wat ik zo zie... meiden wat spuiten jullie?

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn gonal f spuiten heb ik op 150 eh. staan.

en wat ik al zei mijn pregnyl heb ik 1 water, en 2x pregnyl poeder in zo'n flaconnetje...

thnxx wendy :D

Deel Deze Pagina