Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik heb 1 water 1 flaconnetje... ben benieuwt! Ik zet um om 23 uur..

2. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Whoehahahahahahahahaha, ecl,........hij is van 9 mei;)
    @Wendy en Kim,.....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel suc6 de komende dagen,......ik blijf duimen!!!!!
    @Mariek,...ff een hele dikke knuffel voor jou,......ik denk aan je;)Nog heel ff en dan mag je weer beginnen;)
    @All,......ik typ morgen of anders straks op m'n werk ff verder,...moet nu gaan anders kom ik te laat:p

3. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Moon,....ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard voor je aan het duimen dat jullie deze ronde gaan pakken. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Niet dat dat wat uit maakt voor de kinderwens;)
    @Ecl,.... die dr. zei in iedergeval dat dat risico groot is,......ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt,.....zou bij een escape wel "prettig" zijn;)
    @Hier,......vandaag voor de tweede fm geweest,.....weer weinig groei,.....links zat er wel 1 maar hier was dr.W niet echt enthousiast over, wat ik zo op de echo terug zag,....was die ene 10,4mm. Ik moet nu gaan ophogen en dinsdag weer terug,....ff uit mijn hoofd, bij dr.C. Oowwja,.....de escape ivf is goed gekeurd:D Dat zei dr.W wel,...is ie dinsdag nog niet echt doorgegroeid dan gaan we voor de escape en flink ophogen met de gonal-f.
    Dames een goed weekend!!

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @rissy, spannend meid!

@pregnyl, meiden ik heb hem gezet gister om 23 uur.. nu is het wachten... zo spannend! Het leek trouwens wel een botte naald, oh man wat ging dat ding er moeilijk in... :O al met al nu een beurs gevoel en een rode plek op mijn buik ( niet van de naald)

@kimmiikim, hoest bij jou gegaan?

5. ecl

ecl Niet meer actief

Rissy wat jammer dat er niet heel veel groei te zien was, maar gelukkig is de optie voor IVF er ook, dat geeft denk ik wel een heel gerust gevoel! Dinsdag moet je dus weer, spannend.

Wendy mooi hij zit erin, nou nog zo'n 24 uur en dan de inseminatie.
    Mijn duimen draaien voor je meis!

All
    Ik wil een voorstel doen, is het een idee om een lijst te maken. Hoe oud iederee is, voor hoeveelste knd je bezig bent, welke medicatie je gebruikt en wanneer je fm of nod is. Ik kan het anders echt niet goed bijhouden:).

Ik zal alvast een begin maken, zorg er wel voor dat je steeds de laatst aangepaste lijst kopieerd!

Liefs ecl

Lijst
    Nog niet zwanger
    Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM

Zwanger
    ......

6. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Lijst
    Nog niet zwanger

Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM

Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh.

7. carma

carma Niet meer actief

Lijst

Nog niet zwanger:

*Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM
    *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh.
    *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Lijst

Nog niet zwanger:

*Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi
    * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje.

9. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Lijst

Nog niet zwanger:

* Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode!

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meides,

ik heb rechts een grote folikel zitten, en links enorme spierpijn/zeurpijn op een aanwijsbare plek.... ( rond mijn navel... ik denk iets eronder...)
    Dus ik vraag me nu af of de folikel van rechts wel gaat springen?? Met pregynl springt alles toch?

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden, ik beland met mijn dikke billen op de wachtbank!!!! 7 febr NOD :D

Gyn maakte wel een opmerking over mijn pregnyl, dat dat niet hun manier van werken is ( tjaaaaaaaaa) maar goed, ben wel geinsemineerd vandaag.
    Vriendlief was mee, maar had het toch wel erg moeilijk toen hij daadwerkelijk het rietje zag..

12. ecl

ecl Niet meer actief

Wendy,

Goed gedaan hoor! Laat die gyn, maar lekkler praten. Als zij hun werk beter zouden doen, had jij niet zelf een beslissing hoeven maken. Dus ze kunnen de pot op!
    Fijn dat jij je behandeling gehad hebt, wordt weer spannend he dat wachtbankje! Ga hard voor je duimen!
    Ene heb jij van die dikke billen dan:D, ik in iedergeval wel ;).

Liefs ecl

13. ecl

ecl Niet meer actief

Hey hanied,

Hoe gaat het met je meis?
    Goh als ik die 9 jaar zien, springen de tranen in mijn ogen. Wat ben jij al lang bezig, vindt het echt heel vervelend voor jouw en je mannetje. Wat super knap dat je nog bezig bent en wat knap dat jullie een pauze ingelast hebben. Meid ik heb heeeeel veel respect en bewondering voor jouw en je man!

Liefs ecl

Lijst

Nog niet zwanger:

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ecl, helaas wel weer door hormonen. Voorheen was ik 20 kg kwijt.. .wat helaas weer wat erbij zit... zucht komt na de evt zwangerschap wel! Nu gezond leven :D

15. ecl

ecl Niet meer actief

Wendy,

Meis hoe voel je je?
    Heb net jouw topic gelezen, tenminste de eerste paar pagina's.
    Goh meis wat een verhaal! Ben er helemaal stil van.
    En ben alleen maar meer kwaad op die idioten in je ziekenhuis!
    Wat ben ik blij dat je je eigen beslissingen hebt genomen en dat je nu lekker op het wachtbankje zit! Laat dit meteen goed gaan, dan heb je snel niks meer te maken met die mensen in het ziekenhuis!
    Vindt je een hele sterke vrouw en ik hoop met heel mijn hart dat je nooit meer zo'n zwaar jaar krijgt als 2010!

Wilde dit even kwijt!

Dikke digi knuffel!

p.s. ik ben door pcos veel aangekomen in totaal zo'n 25 kilo waarvan in 1 maand 15 kilo:$:(. En er weer af gaan , nee hoor:x.
    Inderdaad gewoon lekker gezond leven;)

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ecl bedankt voor je lieve berichtje. We hebben idd veel meegemaakt.. maar 2011 wordt het jaar van ons allemaal meiden!!!

Ik heb last van kramp en voel me heel emotioneel.. vraag me niet waarom haha. Verder gaat t wel goed. Ga proberen me er niks van aan te trekken allemaal..

17. ecl

ecl Niet meer actief

Graag gedaan hoor en helemaal gemeend!
    Lastig he al die kwaaltjes enz. het maakt je vaak in de war.
    Inderdaad proberen je er niks van aan te trekken, hoe moeilijk ook.
    Misschien voel je je ook zo doordat je nu eindelijk eens kans maakt, een soort ontlading ofzo. Denk dat het sowieso wel eens emotionele wacht weken kunnen worden voor je, natuurlijk naast de emoties die we allemaal elke ronde hebben.
    Schrijf in iedergeval lekker van je af en ga super hard duimen voor je!

liefs ecl

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Lijst

Nog niet zwanger:

* Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI[/QUOTE]

19. ecl

ecl Niet meer actief

Muppet lees dat je 6 mooie follikels hebt, yes super!
    Woensdag dus de punctie, om hoelaat?
    Mijn duimen draaien!

liefs ecl

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL

goh dan kunnen we elkaar de hand schudden..! ik ben ook dik 20 kg aangekomen in minder dan 5 maanden :eek: sinds ik aan de hormonen ben. verschrikkelijk vind ik het..!!! ben er vaak heel verdrietig om... maarja we doen het voor een goed doel denken we dan:)

ik heb afgelopen zaterdag morgen mn pregnyl spuit gezet. ik had gistere een beetje last van uitslag en iritatie op de plek waar ik mn spuit heb gezet maar t is nu al wel weg!!
    gistere had ik een zwangerschapstest gedaan.. gewoon om is een x een "positieve test" in handen te hebben.. i know beetje gek.. maar ik wilde het perse ff checken ;) hihi mn nod is nu 6 mrt dus we vinden het heel erg spannend! als ik manlief mag geloven is het deze ronde raak ;) haha de schat! :D

wendy ik ben blij dat je gewoon geinsimineerd heb :D op naar je NOD:D en hopen dat de duivels weg blijven:D

Deel Deze Pagina