Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh. *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD. Zo anders kunnen we hem niet meer quoten
Ja goed hè, ik wacht op de dingen die komen gaan Ik ben 3 dgn eerder gestopt met de pil, ik was hem een dag vergeten toen dacht ik nou laat dan maar misschien word ik dan ook eerder ongi Nou het zit er aan te komen ik denk morgen en dan mag ik overmorgen starten met de medicatie (pillen) en bellen met geertgen voor een afspraak op cd 10 om te kijken of het bm slijmvlies goed groeit (geen eitjes deze keer ivm cryo tp) En dan hopen dat er 2 cryo's goed ontdooien en dat er 1 blijft plakken deze ronde. Merk wel op het moment dat ik het heel moeilijk heb met zwangerschapsverhalen. Maar dat is mijn probleem dus iedereen gewoon blijven schrijven hoor xxx Ik heb er gewoon niet meer zoveel vertrouwen in, ik zie het einde van de mmm steeds dichtebij komen Vorige keer bij ons eerste kindje hadden we 4xiui en dacht ik ach we hebben nog ivf/icsi, maar nu is het hierna over en daar word ik verdrietig van. Het eeuwige optimisme heeft plaats gemaakt voor wat negativiteit helaas Nu denk ik ach waarom zou het nu wel lukken het is tot nu toe steeds niet gelukt, al 7 rondes lang Het frusterende is dat ik weet dat ik zwanger kan worden en kan uitdragen, het is zo balen dat het zaad van mijn man in zo korte tijd zo verslechterd is dat iui niet meer mogelijk is. Nou uitgemopperd Sorry
@Mariek,.....niks zo,...uitgemopperd,....jij mopperd maar "lekker". Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Het is zo ontzettend frustrerend dat je weet dat het kan, des te frustrerender is het wanneer het zoooooooooooooooooooooooo lang duurt en het een never ending story lijkt te worden. speciaal voor jou een mega KNUFFEL Zo kregen wij afgelopen weekend van vrienden te horen dat zij weer zwanger is van de tweede,...de eerste is net een jaar geweest. Werd er ook nog ff gezegd,....we hadden niet verwacht dat het zo snel al weer zou gebeuren, we schrokken best wel, We wisten niet goed of we het jullie wel of niet moesten vertellen omdat het bij jullie niet zo lukt Deze uitleg hoeft ik er op dat moment ff niet bij te hebben, hoe goed het ook bedoeld is:x Maar goed ,.......Mariek jij wordt zo ongi en mag gaan spuiten voor een warm bedje en er komt een geweldig eskimootje uit de vriezer,...die het zoooooo ontzettend koud heeft gehad, dat deze voor altijd bij z'n mama wil zijn!!! Ik heb zo'n goed gevoel bij deze ronde,........echt,.....geef de moed nog niet op! @Muppet,....wauw,....6 eitjes,........spannend,.....duim, duim, duim, duim, duim, duim!! @Wendy,........nu kan het lange wachten beginnen,.....ben heel erg benieuwd,.......hebben jullie trouwens al een klacht ingediend bij het ziekenhuis, voor de manier waarop jullie zijn behandeld? Echt slecht zeg,......ik heb trouwens bij freya een mening over zevenaar achter gelaten,...misschien een idee?????? @Kim,.....bij jullie kan het lange wachten ook beginnen,.....spannend!!!!!! Duim, duim, duim, duim, duim!!!! @Hier,....morgen weer voor een fm,...ben benieuwd, wordt vervolgd!
Dank je wel lieve rissy Ja soms heb je z'n periode dat je het allemaal ff niet ziet zitten Van die o wat ben ik zielig momenten, iedereen kent ze wel Nou ja, het zal wel weer over gaan Ook een hele dikke knuf voor jou meis Als je vrienden weer zo koud op je dak krijgt met baby nieuws dan denk je toch wel K*T Maar jij bent nu bij geertgen en die gaan jou vertroetelen en zorgen dat er een mooi beebje gaat komen xxx Het goede nieuws hier is ik ben idd vanmorgen ongi geworden dus ik mag morgen starten met de pillen en ik kan geertgen bellen voor een afspraak over 10, 11 of 12 dgn Hoop echt op een tp op 9 maart
Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh. *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! * Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1ste kind, a.s. donderdag IUI nr. 6 Ik heb mezelf even toegevoegd..
Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh. *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD. * Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1e kindje, a.s. donderdag 24/02 IUI nummer 6.
Hoi dames, kim- oh jij ook, goh je hoort het toch wel vaak! alleen ik ben niet van de medicatie aangekomen, maar in de periode dat we nog niet wiste wat er aan de hand was. Wat de oorzaak was dat ik ineens niet meer ongie werdt. Tsja het is gewoon kut! Elke keer dat ik in de spiegel kijk denk ik sjongejonge die stomme pcos. Helemaal omdat bij mij het meeste vet om me middel zit en met name mijn buik. Lijk vaak net zwanger, krijg die vraag zelf soms. Ik heb ook erg last van overbeharing op mijn kin, nek, en wangen. Dat zijn echt dingen waar ik heel onzeker dor geworden ben en waar ik me erg voor schaam. Weet nog goed dat ik op de middelbare school al altijd het idee had dat ik dik was omdat ik 5 kilo te zwaar was(dik was ik helemaal niet trouwens), de oorzaak daarvan is dan weer dat ik altijd voor varken en dikzak werdt uitgescholden(als ik uitgescholden werd, werd niet perse gepest ofzo). Dus dat ik nu ruim 30 kilo overgewicht hebt geeft me nou niet echt een goed gevoel over mezelf. Het is heel confronterend, dus ik sta dan ook niet heel vaak voor de spiegel. Maar zij zit dus op het wachtbankje?! spannend he meis. Ga hard duimen voor je hoor! Marieke- Meis ik snap je gevoel goed! Pas op hoor, we gaan hier geen sorry zeggen en je mag zolang "mopperen" als je wilt! Het is gewoon kut allemaal. Die zwangerschaps berichten kan ik al een tijdje niet meer lezen, voel me er flink kut van. En dat betekend inderdaad niet dat die berichten niet geschreven moeten worden, echt absoluut niet. Fijn dat je ongie bent geworden, we gaan voor een tp op maart van een plakbeeb! Een hele dikke digi knuffel voor jouw Rissy- Gatsie die mensen om je heen die zo pats boem zwanger worden. Ze snappen het gewoon niet! Die goed bedoelde praatjes zijn voor mij niks waard als er eerst een verhaal voor komt waarin gezegd wordt; tsja we wisten niet dat het zó snel zou komen, tsja we hadden er niet opgerekend, goh we zijn wel geschrokken, het was nu eigenlijk nog niet de bedoeling enz. Hou je piemel bij jezelf en je benen dicht als je nog geen kind wilt en je niet gewoon veilig kunt vrijen:x. bleh stomme mensen! Morgen heb jij ook een fm, spannend! Hoelaat moet jij? ik om 09.00uur! Wendy- hoe is het met jouw meis? Hanied- hoe is het met jouw meis? Muppet- hoe is het met jouw meis? Moon- hoe is het met jouw meis? All- heb me eerste blauwe plek van het spuiten. Doet geen pijn hoor is alleen een beetje blauw. Vanavond prik nr.8 zetten en dan morgen ochtend Fm. Gatsie wat ben ik zenuwachtig. Voel aan beide kanten steekjes enz, dus ben een beetje bang dat ik te veel reactie heb. Aan de andere kant kan ik ook net zo goed niks hebben, of 1,2,3 eitjes. 3 is geloof ik het maximale toch? Als het meer is geven ze je toch een vrijverbod(tenminste advies)? Nouja we zien het morgen wel! Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh. *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi *nu 22 febr ongi/ 23 febr starten met estradiol 1x 3 per dag en 4 maart 1ste meting baarmoederslijmvlies * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD. * Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1e kindje, a.s. donderdag 24/02 IUI nummer 6.
Ecl ik zal duimen voor je morgen dat het er niet teveel zijn Ik weet niet of ze met 3 eitjes iui doen, ik dacht van niet Met 2 wel dat weet ik zeker Als je er nu heel veel hebt paraat dan even over een escape ivf hè, zou zonde zijn als deze ronde verloren gaat toch Bedankt voor je lieve woorden xxx
Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh. *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi. *nu 22 febr ongi/ 23 febr starten met estradiol 1x 3 per dag en 4 maart 1ste meting baarmoederslijmvlies * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD.
Marieke, dank je! Ik krijg geen IUI hoor, wij doe zelf klussen. Maar jij denkt max 2, oke ja dat kan ook. Ik heb geen idee. Denk je dat aangezien wij zelf klussen, ik ook om ivf zou kunnen vragen? Ik bedoel vragen kan altijd, maar is dat niet meer voor als iui doet ofzo? Laten we hopen dat het gewoon een goed aantal is! Ik ga trouwens met 3 eitjes echt wel klussen hoor, wat zij ook zeggen! Met meer dan 3 niet, dan volg ik hun advies wel op! Ik duim heel hard voor je hoor meis! Ik blijf trouwens zo in kleur schrijven als jullie het niet erg vinden?! vindt ik voor mezlef overzichtelijk, ik ben nogal vergeetachtig, dus zo kan ik makkelijk vinden wat ik gezegd heb tegen wie. ik heb de kleuren gewoon het zelfde als in de lijst! Zo dan staat Moon er ook bij. Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh. *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi *nu 22 febr ongi/ 23 febr starten met estradiol 1x 3 per dag en 4 maart 1ste meting baarmoederslijmvlies * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD. * Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1e kindje, a.s. donderdag 24/02 IUI nummer 6.
Ecl- ooh ik herken mezelf daar zo goed in!! overbeharing.. ik ook hoor... mn bakkebaarden, snor, mn buik.... mn rug zelfs een klein beetje, mn benen. bahbah overal!! echt verschrikkelijk! ik ben nu denk ik zo'n 45 kg te zwaar.. kweeg 115 kg terwijl ik voor de zomer nog 90woog. nog wel zwaar... maar k zag er goed uit zegmaar.. voelde me lekker in mn vel! en nu zit ik helemaal slecht in mijn vel. ik ben namelijk militair. nah en als je pak als een braadworst om je heen zit nee daar word je niet blij van. bij mij komt het wel echt door de medicatie. en misschien een beetje door van alles. mijn ouders ging scheiden vorig jaar. ik kwam er achter dat ik pcos heb. plus mn begin met alle hormonen die ik tot nu toe in mijn lijf gekregen heb!! woow.. maargoed... laten we hopen dat het dan voor een goed doel is... al dat aankomen!!! als ik manlief mag geloven is het toch echt raak deze maan haha naja we wachten het rustig af.. idd tot 6 maart.... pfff.... @mariek... daar ben ik het mee eens idd.. met ecl... nix mopperen! van je af praten!! das toch waar een forum ook wel voor is! dikke knuf
Kim-ja wat een herkenning he! ik weeg 95 kilo en ben maar 1.64 lang, dus bmi van geloof 35.nog wat. Ja inderdaad beharing op buik, tussen borsten(heel lichtelijk) gezicht, nek, benen, bikinielijn, tenen. Ik werk in de thuiszorg, dus ziet er ook lekker uit in zo'n wit uniform Nee dat zijn echt 2 punten waar ik heel ontevrede over ben en waar ik een lage zelfvertrouwen door heb. Ook zo leuk dt mensen je gewicht dan ook nog als oorzaak van je vruchtbaarheid problemen zien. Nouja het is niet anders, weet in iedergeval dat je kan doen wat je wilt er gaat toch weinig van af. Gewoon zo gezond mogenlijk proberen te leven en zo min mogenlijk suikers enz. eten! Ik hoop dat je man het bij het goede eind heeft! Laten we daar maar eens flink voor duimen!
HAHAHAHA hier een bmi van 45+ en ik heb vorige keer een super zwangerschap gehad zonder problemen Kreeg met 30 wkn een hoge bloeddruk maar dat had met stress te maken ivm slechtlopende eigen winkels Overgewicht geeft wel iets minder kans op een zwangerschap maar zoveel nou ook weer niet Ik wil na een 2de zwangerschap of of als het einde oefening is in de mmm een gastric bypass zodat we met z'n allen een gezonde toekomst tegemoed gaan en ik lekker achter mijn kid(s) aan kan rennen Alle medicatie helpt ook niet echt, daar kom je alleen maar van aan * zucht* Ach ja zo heeft iedereen wat Ik ben wel super blij dat ik bij Geertgen wel geholpen word
@Ecl; woensdag om 9.15... brrrr... vind het best wel eng met die naald.. brr. Vrijdag TP van een mooi embyootje hoop ik!!! Hier gaat het verder goed. Gister avond de Pregnyl spuit gezet.. niet te laat en niet te vroeg..was wel een apart moment.. de laatste spuit van deze poging.. Ook wel apart dat er (hopenlijk) vrijdag een embryootje wordt teruggeplaatst.. en dan een paar weken wachten voor je mag testen.. we zijn er nog niet..
heeey mm7!! hoe is het met je schatjes?? hoe gaat het met jullie allemaal? ecl idd.. ik zit op een bmi van 38 nog wat.. ik ben van plan om na mn eventuele zwangerschap een maag band te nemen. ik eet gewoon ook nog eens veel. en met die medicatie dr bij is dat echt zo stom tja dan komt het er al aan als je naar lekkers kijkt haha dus ik hoop echt dat ik na mn zwangerschap een maagband kan krijgen en dat ik dan lekker zo 45 kg afval!! pff... dan weeg ik wel wat ik ongeveer wil wegen! maar goed.. word vervolgd dus
ik weeg 98 kg, ben in totaal sinds mijn mmm 1e paar rondes clomid en daarna puregon iets van 15 kg o) aangekomen.. ik ben 1m80 trouwens.. @ecl, ik heb allerlei kwalen maar dat moet bijna wel van de pregnyl komen.. pijnlijke en jeukeden borsten...man ik als ze er nu vanaf zou den vallen zou ik er geen moeite mee hebben hahaha , minder eetlust, trek in kaas?? ( was ik voorheenhelemaal niet zo gek op) en ik werd misselijk van een amoniak lucht vannochtend op werk... @muppet dat gevoel kende ik.. ik nam ook "afscheid' van mijn prikpen vrijdag ( voor deze ronde dan)... wat een bijzonder moment is dat he