Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik hoop voor je dat je gevoel niet klopt m.b.t. het zwanger worden/zijn. Ik duim voor je dat het toch raak is! :)

Ik wens je Heel veel plezier op vakantie en geniet ervan!! (ik ben jaloers ;)).

Tot volgende week. Ennuh,..wij zijn er vast nog wel. hihi.:D

Liefs!

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Zijn er nog mensen met nieuws??? 't is hier rustig de afgelopen dagen. :( Hoe is het met iedereen?

3. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Merah, fijne vakantie!geniet er maar lekker van
    Vlinder..balen dat je eitje nog niet verder is gegroeid, maar wel fijn dat ze het positief inzien!

Hier ook verder weinig te melden..wel sinds gisteravond hele gevoelige tepels, zelfs een beetje pijnlijk.
    Ik weet niet wat ik er van moet denken.

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Moray...klinkt opzich wel positief, die gevoelige tepels. Kun je het wachten nog een beetje volhouden? :)

5. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Vlinder..het is een beetje dubbel, zeker omdat de IUI na mijn eisprong heeft plaatsgevonden..daardoor denk ik dat ik minder kans maak.
    Ik weet ook niet of je zo vroeg al sympthomen kan krijgen, zit nu 4 dagen na mijn ei...

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe dat zit. :(

In ieder geval heel veel succes met wachten en hoop voor je dat het uiteindelijk toch Positief is!!!

Liefs!

7. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    dank je wel...ik hoop het zoooooooooooo!!

liefs,

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    moray ik had vorige ronde vanaf 3 dagen na iui pijnlijke borsten,en was zwanger helaas een mk gehad.. maar het kan wel..
    5 dagen na eisprong valt de innesteling als je dan koude rillingen krijgt en chaggie buien zal het wel eens raak kunnen zijn meiss..
    hoelang na de eisprong kreeg jij de iui dan???

ik had nu 10 minuten na de eisprong de iui en voel vanaf gister steekjes soms koude rillingen,vandaag de hele dag lichte maagzuur!!! en gek of niet moet heel veel poepen haha en dat had ik vorige ronde ook...
    xxxxcindy

9. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @moray,......toen ik zwanger was van mijn zootje had ik ook hele gevoeligge tepels en af en toe branderig!!!!!!!!Klinkt goed!!!:)

@merah,....hopelijk hoef je niet te spuiten!!!!! Geniet ff lekker van je vakantie!!!!

@Sylvia,.........wat ontzettend *********** voor je, maar wie weet, volgens mijn gyn, kan er nog veel gebeuren;)

@home,.....gister weer een fm gehad, ze kon zo niet heel veel meer zien, heel vaag,........ze heeft wel mijn baarmoeder opgemeten en het slijm en ze is tevreden,......hoezo?????????,.......eitjes kon ze niet zien,........ik snap er niks meer van, moet nu ophogen naar 75E en dinsdag weer terug komen:( Het is allemaal zo onzeker en spannend........weet ff niet wat ik moet voelen, alleen heel veel onzekerheid. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

ff vraagje,......wanneer begin je met tellen, vanaf wanneer je zwanger zou kunnen zijn, op de dag dat je begint met spuiten, of hoe zit dat? Anders wordt de kans op een kerstkindje wel erg groot;)

@ allen die ik ben vergeten, sorry!

10. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    hahahahahaha, sorry voor de vele schrijf/type fouten,....moest ff snel.

laterssssss

11. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    Was ik weer een keer, sorry!
    Ik heb wederom het weekend gewerkt, dus geen tijd gehad..

Ik heb weer een FM gehad en ik heb er 4!
    Links 1 van 15 mm, 2 van 16 mm en rechts 1 van 18 mm..
    straks hoor ik of we weer gaan afbreken :(

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Babyhope....Dat klinkt goed! :) Zou echt mooi zijn dat het weer raak is!!! Blijven duimen. ;)

@Rissy...Omdat het nogal kan variëren wanneer je de eisprong krijgt, tellen ze gewoon twee weken terug wanneer je de IUI of eisprong hebt gehad. Net als normale cyclus eigenlijk, dan krijg je ook na twee weken je eisprong en tellen ze van de eerste dag van je ongi. Ik heb uitgerekend dat als iemand vandaag de IUI heeft, of eisprong, dat je op 6 dec. uitgerekend bent. ;) hihi.

Ik hoop dat de 75IE aanslaan!!!

@Sylvia...vier eitjes :$ dat is minder leuk nieuws. Kunnen ze niet gewoon blijven proberen, dat je door blijft spuiten, misschien dat er uiteindelijk geen 4 over blijven, toch?!
    Spannend! als je meer weet, horen we het graag! Succes meid! :)

@Hier...Vanmiddag weer een fm, ben benieuwd! ;)

13. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @babyhope: klinkt goed zeg die klachten van jou misschien wel raak....,
    @sylvia: wat een hooop eitjes zeg, minder. Hoop zo dat ze niet gaan afbreken... we horen het wel
    succes vandaag
    @vlinderr: heel veel succes vanmiddag hopen dat er nu echt wat te zien is..
    duim voor je..
    @Moray: gevoelige tepels komt mij bekend voor, hopelijk blijft dit aanhouden.

@ all: weet iemand hoe het met Heidi gaat? tijdje niet gezien hier

@ hier, alles goed, wat opgeblazen gevoel en rommelende darmen.. vanacht een vervelende droom dat ik een miskraam had... dus zodra ik wakker werd kijken bij de bij de wc...gelukkig zijn dromen maar bedrog...

14. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    ben gebeld en moet doorgaan tot woensdag en dan hopen dat er maar 2 zitten.. bij 3 mogen we niet verder, maar doen we het toch en bij 4 moeten we even na denken ;) Hoe groot is de kans nou dat alles bevrucht word, 15% kans per eitje, nou dat is niks toch?
    hopen dat er woensdag niet nog meer zijn gegroeid.. weer afwachten dus!

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish.. pff gelukkig maar een droom, nou ja, nachtmerrie kun je beter zeggen. ;)

Ik heb ook niets venomen van Heidi.. geen idee hoe het met d'r is!

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Sylvia...dat is wel goed nieuws! Ik hoop dat er sowieso niet meer eitjes zitten dan 3! Heb je dus met het ziekenhuis overlegt dat je wel doorgaat met 3 eitjes?? De kans dat ze allemaal bevrucht worden lijkt me heel klein! ik zou er gewoon voor gaan meid! :D

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Hier...ben net terug van het zh. Zowel link als rechts zat een eitje van 11mm. (de rest was kleiner). Aan de rechterkant lijken ze allemaal ineens flink te reageren. Alles aan de rechterkant was gegroeid, hopen dat er in ieder geval één flink door blijft groeien.
    Donderdag moet ik terugkomen. Ze hoopt dan knopen door te kunnen hakken. Dus wie weet! :)

18. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @vlinder,.....Ziet er goed uit voor jullie!!!!! Zal duimen!
    Bedankt voor het berekenen, wordt het geen kerst kindje, dan wel een sinterklaaskindje, hahahahahahaha, het maakt me niks uit, al zou het oud en nieuw worden (is voor het kindje niet leuk) Als we maar goed nieuws hebben, toch?!
    Ondertussen heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel geduld hebben, hahahaha

@dreamwish,......heeeeel herkenbaar die dromen, heeeeeeeeeeeeeel irritant!

@Sylvia,.......Op zich wel balen,......mijn man en ik hebben het er ook al over gehad, als er 3 zitten gaan we er voor,....met die clomid ook wel regelmatig een eisprong gehad, waarvan er maar 1X kort iets uit kwam, hoe groot is idd de kans dat ze alle 3 bevrucht worden, toch?
    Ben heel benieuwd,......succes van de week!

groetjes Rissy

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Rissy,..wahahah :D moest lachen om je berichtje. Dan een sinterklaas kindje! (ik ben trouwens ook een sinterklaas kindje ;) maar dat terzijde).
    Het maakt idd niet uit wanneer het komt, als alles maar goed gaat/is!!! Ennuh, het liefst zo snel mogelijk natuurlijk. hihi ;)

20. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    hahahaha, liever gisteren nog dan vandaag! Of nog beter, liever vorige maand dan deze, hahahahahahahahahaha, maar vooruit, deze maand mag ook, hahaha

Deel Deze Pagina