Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

ecl ik had op dag 10 nog wel eens niks noemenswaardig en dan gingen we ophogen en op dag 15 was het bijna groot genoeg dat ik op dag 17 pregnyl kon spuiten
    Kop op meis het komt goed xxx

Kim hahahaha neeee geen 2ling hahahaha
    Als het zo is is het zo (liever 2 dan geen) maar liever niet.
    En 2 meiden erbij mmmm 1 jongen bij een 2ling zou ook wel leuk zijn hihihihihi
    Wat een fantasie, ik hoop dat de droom uitkomt en het deze ronde mag lukken om 2 cryo's terug te plaatsen
    We hebben er 3 in de vriezer die met 4dgn zijn ingevroren (1 perfect en 2 zeer goede), volgens de arts was de kans dan wel groter dat ze goed ontdooien
    Hij had er wel vertrouwen in.

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    precies!!! :D nu jullie nog... veel vertrouwen er in hebben!:D dan komt dat heus goed!! spannenddd... (A) :D:D ik duim voor jullie meis!!!:)

3. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,...spannend hoor!!! Moet jij nog wel terug naar geertgen voor een echo, of meteen naar genk?
    Thx voor het kaarsje,.....lief:)
    Wat die droom betreft,....ik heb over anne gedroomd dat ze zwanger was,.....whoehahahaha, ik heb d'r nooit ontmoet en zou niet weten hoe ze er uit ziet,....blijkt het idd zo te zijn,.....toeval????
    @Ecl,....oooooh ja die terleurstelling, vreselijk,...bha,...het is dan nog "maar" een paar dagen dat je aan het spuiten bent, maar een beetje resultaat zou toch wel heel erg fijn zijn;).....ik leef met je mee,....bij mij ziet het slijmvlies er ook goed uit,...alleen de eitjes werken niet mee:x Maar jullie verhalen zijn hoopvol,....dus op naar zaterdag:D

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @kimiikim, voel jij al symptomen? Jij hebt ook pregnyl gebruikt toch?

@marieke, heeel spannend! ik duim voor je!

5. carma

carma Niet meer actief

Dank jullie wel
    Ik moet 4 maart naar geertgen (cd 11) voor een meting van het baarmoederslijmvlies
    Nu moet ik zeggen dat dat over het algemeen wel vlot groeit bij mij, dus maar hopen dat het nu ook zo is en dat de tp op 9 maart kan plaatsvinden
    duim duim duim

6. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

bedankt voor alle berichten en net wat rissy al zei, dat geeft de burger moed!

Rissy laten we beide positief blijven, spannend zaterdag

Marieke dat is goed nieuws! Als de arts er een goed gevoel over heeft, dan moet het goed komen. Mijn duimen blijven flink voor je duimen!

Wendy en kim, ik ben ook flink voor jullie aan het duimen!

Liefs ecl

-----------------------------------------------------------------
    Lijst

Nog niet zwanger:

*Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM bms keurig, geen ei, 2de FM 28-02
    *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh.
    *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi *nu 22 febr ongi/ 23 febr starten met estradiol 1x 3 per dag en 4 maart 1ste meting baarmoederslijmvlies
    * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje.
    * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode!
    * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI
    * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD.
    * Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1e kindje, a.s. donderdag 24/02 IUI nummer 6.

Zwanger:
    ..........

Bevallen:
    MM7, tweeling ....... en .......,na .... jaar mmm en .......... medicatie
    -----------------------------------------------------------------

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wendy!!

Ja k voel soort van wel dat ik spul in me lijf heb wat k normaal niet heb! Ben 1x heel misselijk geweest, 2dagen terug, maar dat voel k niet meer! Verder beetje kramp in mn darmen, overtollig lucht in mn lijf... :$

Maar voor de rest voel ik helemaal niets? En jij??

8. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @wendy, kimmiikim, jullie mogen de handtas opzij schuiven :) , ik neem ook plaats op de wachtbank vanaf vandaag.

@all, zonet onze laatste IUI gehad. Toch wel weer spannend.. Alleen die 2 weken pffff, zou willen dat ik ff een winterslaap kon houden.
    8 maart a.s. hebben we een gesprek met de gyn over IVF. We gaan ons aanmelden voor de wachtlijst (natuurlijk hoop ik dat het niet nodig is) en dan willen we eind augustus gaan starten.

Fijne dag allemaal!!

xx

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @moon welkom op de wachtbank :D

@kimmikim, ik heb last van norm veeel lucht hahaha is manlief ook erg blij mee.. not.. die is verbaast over de geluiden die ik nu maak haha.
    Verder enorm pijnlijke (.)(.), krampen in mijn onderbuik en moe moe en nog eens moe...oh en natuurlijk de moodswings..

10. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @wendy, Thanks dat je ruimte hebt gemaakt :D
    Ik hoop voor je dat het raak is. Moet wel eerlijk zeggen dat ik heel veel zwangerschapskwalen krijg van de pregnyl. Mijn lichaam houdt me dan altijd zo voor de gek. Maar ik ga voor je duimen..

11. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @wendy, kom jij trouwens uit Leiden?? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
    Ik ben namelijk ook geboren in Leiden en woon in de achterhoek. Ook best een rare combinatie :)

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @moon, geboren in leiderdorp, 20 jaar in leiden gewoont, woon nu in Velp tegen arnhem aan :D

13. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Grappig, ik ben geboren in Leiden, gewoond in Rijnsburg (ondertussen al 14 keer verhuisd). Woon nu in Winterswijk, voorbij Doetinchem :), dus redelijk bij jou in de buurt.

14. ecl

ecl Niet meer actief

Haha wat komisch!
    Ik ben geboren in Rijnsburg(bij leiden):D

15. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @ecl, Jeetje dat is echt grappig. Ik heb daar gewoond tot m'n 12e, daarna vaak verhuisd door het werk van m'n vader.

16. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    hahahaha,...grappig,...ik kom dan weer niet uit leiden,...maar woon tussen velp en winterswijk in:D

17. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Moon,.....spanned,.....op het wachtbankje!!!! Ik ga duimen!! Voor alle "bankhangers";)

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    whahaha kleine wereld zeg!!!

rijnsburg ken ik wel, als we naar noordwijk fietste vroeger gingen we altijd door rijnsburg heen..

Mijn broer woont in katwijk trouwens ( niet zo streng gelovig als het volk daar hoor hahaha), net als heel veel andere leienaren.

echt maar 5 minuten vanaf zee...

ik ben verhuisd voor mijn man, die woonde hier al en ik studeerde toen... ik kon makkelijker van school wisselen dan hij van baan.
    Nu 3,5 jaar verder willen we voordat de kids 4 zijn naar leiden verhuizen

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff... Dat bakhangen is idd heel naar!! ;) ben t nu al zat, en k moet nog wel ff!!!

Wendy hoe is het bij jou nu? Nog steeds t zelfde! K heb geen pijnlijke borsten ofzo... :s k heb dat eigenlijk nog nooit gehad... :$ iedereen heeft t altijd maar over pijnlijke borsten... :p k heb wel beetje gevoeliger als manlief er aan zit... Maar dat gassy dat klopt hier ook wel! En hier is manlief er net zo blij mee als de jouwe ;) hahaha naja nog 8dagen en dan mogen we testen! K heb normaal altijd sensitesyt maar k denk dat k nu voor de 2voor 5 euro ga!!

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @kimmikim, och man ik huil om een scheet... :S verder zijn mijn buikkrampen weg.. gisteravond kreeg ik een paar felle steken nog. mestal heb ik er s avonds toch wel meer last van dus ben benieuwt vanavond!

mijn borsten zijn nogsteeds erg pijnlijk... en gassy.. tja, een bouwvakker is er niks bij haha

Deel Deze Pagina