Hey Meiden, Heb niet alles terug gelezen, sorry! Maar ik wil iedereen laten weten dat ik heel erg duim! Mariek, spannend dat er 2 worden terug geplaatst, een 2ling is wel erg leuk. (En ook wel een beetje druk hoor) Ik duim dat in iedergeval 1 blijft plakken! Voor alle meiden op het wachtbankje, succes en ik blijf duimen! Rissy hoe is het met je? Ik zag een lijstje voorbij komen ik vul het in, want als er 1 schaap over de dam is volgen er meer toch................. (Die spreekwoordelijke dam is dan natuurlijk het kopje bevallen in het lijstje!) Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM bms keurig, geen ei, 2de FM 28-02 *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh. *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi *nu 22 febr ongi/ 23 febr starten met estradiol 1x 3 per dag en 4 maart 1ste meting baarmoederslijmvlies * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD. * Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1e kindje, a.s. donderdag 24/02 IUI nummer 6. Zwanger: .......... Bevallen: MM7, tweeling Isis en Vinn geboren op 31 Januari 2011, na 1 jaar mmm, doormiddel van puregon, pregnyl en utrogestan.
Hey dames, mm7 fijn dat je de lijst hebt ingevuld, wil wel ook snel een schaap over de dam zijn. Hoe gaat het met Isis en Vinn? Wendy, kim , muppet en moon, het is weer spannend voor jullie he op het wachtbankje. Al die symptomen die je van alles laten denken, maar die eigenlijk niets zeggen. Ik duim flink voor jullie hoor meiden! Rissy, mariek, en hanied, hoe is het met jullie dames? All Morgen de 2de FM! Ben benieuwd. Heb nog steeds steken net als voor de eerste fm, maar nu veel pijnlijker. Hoop dus dat er wat aan het groeien is en dat ik in de loop van de week de pregnyl kan zetten. Maaaar dat zullen we morgen wel zien! Jullie horen het zodra ik thuis ben ergens in de middag! liefs ecl
Hoi Hoi Ja het gaat goed hier hoor, ik heb alleen niet veel te melden Zit nu op cd 5 en ben nu 4 dgn de pillen aan het slikken Heb er wel last van, hoofdpijn, ik slaap slecht en ben daarom ook moe en snel geiriteerd Maar goed, ik heb het er voor over en ik hoop dat ze nog lang mag slikken want dat betekend dat ik straks zwanger ben Ik ga duimen voor je meis dat je morgen een goede fm hebt toi toi toi Hanied schrijft hier niet meer zoveel mee omdat ze een pauze heeft Ze wil er even niet te veel mee bezig zijn, begrijpelijk Ze heeft haar suiker gelukkig onder controle en met afvallen en sporten gaat het ook goed Verder heb ik haar ook niet meer gesproken. Boodschapje voor Hanied: MISS YOU GIRL Twee meiden die hier een tijd hebben meegeschreven Annedore en Merah zijn trouwens net zwanger Ik hoop dat wij snel volgen
Hey mariek, Ja ik kan wel begrijpen dat hanied even afstand neemt! Vindt het hee rot voor der en hoop echt dat die pauze goed voor ze is! Hanied you go girl!! Super dat je suiker onder controlle is en dat het met sporten en afvallen goed gaat! Jij zit dus op cd5, wanneer heb je de eerste controle? Die hoofdpijn herken ik wel, alleen dan niet door het spuiten. Ik heb het standaard, maar dus ook echt elke dag! Vervelend voor je, hoop dat je vanavond beter slaapt! Liefs ecl Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM bms keurig, geen ei, 2de FM 28-02 *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f 112,5eh. *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi *nu 22 febr ongi/ 23 febr starten met estradiol 1x 3 per dag en 4 maart 1ste meting baarmoederslijmvlies * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD. * Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1e kindje, a.s. donderdag 24/02 IUI nummer 6. Zwanger: Annedore Merah Bevallen: MM7, tweeling Isis en Vinn geboren op 31 Januari 2011, na 1 jaar mmm, doormiddel van puregon, pregnyl en utrogestan.
Ik spuit nu niet ik gebruik pillen estradiol om alleen een betje te maken en geen eitjes te kweken Ik heb 4 maart de eerste meeting (cd 11) van het baarmoederslijmvlies en ik hoop dat het al goed groeit en snel op 7mm of hoger zit en dat ik 9 maart de tp kan hebben van hoop ik 2 mooi ontdooide cryo's 3 dagen voor de terugplaatsing moet ik starten met ustrogestan bolletjes 14 dgn daarna weten we of het gelukt is, maar het fijne is dan wel zwanger is zwanger ook als ik iets eerder zou testen Ik gebruik deze ronde geen pregnyl of ander spul wat de test kan beinvloeden
Mariek, Ah oke ik snap het. Komt die hoofdpijn dan misschien door die etradiol? Aan het einde van de week heb je dus de eerste controle. Ben benieuwd en hoop natuurlijk op een mooie laag baarmoederslijmvlies Fijne avond meis!
Dames, maken jullie een nieuw deeltje aan ... deze heeft de 5.000 berichtjes alweer overschreden. Liefs, Josien
meiden, vannochtend stond ik op en waar ik bang voor was gebeurde... de klacht pijnlijke borsten is verdwenen, ben benieuwt of ik in de loop van de dag weer last krijg...
http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/260806-wie-beginnen-puregon-net-begonnen-andere-spuit-hormoon-deel-2-a.html#post9348245 Deel 2 is geopend!