Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik bereken ook al vaak op internet wanneer ik uitgerekend ben. Mijn wens is dat het dit jaar nog gaat lukken. (wie trouwens niet, hahaha, maar goed! ;)).

Hoe staat het bij jou er ook alweer voor? :)

2. carma

carma Niet meer actief

Dreamwish dromen over dood betekend nieuw leven, en dood is vaak ook het afsluiten van een periode en betekend niet dat er ook iemand dood gaat.
    Een mk is ook dood dus we zullen het maar op deze positive manier bekijken

Babyhope en moray ik duim voor jullie

Sylvia ik zou er ook voor gaan hoor, idd hoe groot is de kans dat er 4 raak zijn als het afgelopen keren nog niet bij 1 is gelukt
    Ik zie het meer zo 4x een kans op 1 raak.

Bij ons werd bij de 1ste zwangerschap gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie.

Sorry als ik iemand vergeten ben.

Hier heb ik me verrekend, mijn eerste cyclus was geen 31 maar 32/33 dgn (nacht)
    Dat betekend dat ik niet 13/14 maart maar 16/17 maart ongi moet worden
    maar goed het kan nog komen dus, ik ben niet te laat en het is nog niet uitgebleven
    Beter laat als nooit
    Dan kan ik snel beginnen met spuiten

Duimen jullie voor mij????

3. moray

moray Actief lid

Feb 28, 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hoi Dames,

Vlinder..goed nieuws! ik hoop voor je dat er inderdaad donderdag knopen worden doorgehakt!ga voor je duimen.

Mariek..ik ga ook voor jou duimen!

Sylvia..ik hoop voor jou dat het toch nog positief uitpakt!

Rissy..balen dat er niks te zien was..ik hoop dat het morgen anders is meis..

Babyhope..ik had woensdagochtend een positieve ovutest, en s'avonds rond 8uur kreeg ik ovulatiepijn dit heeft aan gehouden tot ik ging slapen.
    De volgende ochtend had ik om 8.30 de echo en toen was er niks meer te zien, om 12.00u heb ik de IUI gehad.
    Ik weet echt niet of het nog op tijd is geweest....

Hier nog steeds gevoelige/pijnlijke tepels, ze steken af en toe en voelen inderdaad branderig/warm aan en mijn borsten zijn wat hard.
    oh ik weet het niet..ik wil mezelf echt niet gek maken, maar het is zoooooooooooooo moeilijk..

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Moray... Kan me voorstellen dat het moeilijk is!!!! Meis ik hoop écht dat het goed voor je uitpakt!!!

@Mariek...Ik ga zeer zeker voor je duimen meid!!! Misschien dat je morgen wel ongi wordt...laten we het hopen! :)

5. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @mariek: hopen dat het vandaag of morgen doorzet zodat je verder kan..
    @vlinderr: dat is goed nieuws, ik ben benieuwd welke knopen er donderdag worden doorgehakt..
    @ Moray lastig om jezelf niet gek te maken, bij ieder kwaaltje wat je voelt denk je van zal het ?
    Ik hoop¨echt dat je de klachten blijft houden en datje over 9 dagen een mooie test in hadden hebt.
    @sylvia, heel veel succes van de week. Het lijkt mij zelf ook sterk dat ze alle 3 bevrucht worden.
    @ alle anderen, sorry als ik iemand ben vergeten.

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish...als ik het goed begrepen heb, doelde ze op de IUI. Ze vroeg namelijk of ik nog genoeg spuiten in huis had etc..gezegd dat ik nog voor 3 á 4 dagen genoeg heb. Toen zei ze dat ik donderdag terug moet komen en dan kijken of ze knopen door kan hakken.
    Dus ik denk eigenlijk dat ze de IUI daarmee bedoeld. Ik zit nu ook al op dag 20?? (weet niet helemaal zeker, staat wel in m'n banner). daarnaast begon het aan de rechterkant ook goed te groeien.

Nou ja, ik heb het maar op die manier heb ik het maar opgevat. ;):) We zullen wel zien!

7. Merel12

Merel12 Lid

Jan 19, 2010
    68
    0
    0
    Hoi allemaal,

Weer even een berichtje van mij. Ik had even niks te melden; er gebeurd bij mij zo weinig ten opzicht van jullie! ;)

Maar ik ben zondagavond ongesteld geworden. Ik heb nog nooit zo'n buikpijn gehad. Vandaag ziek gemeld op het werk. ik kon gewoon niet recht op lopen van de pijn. De hele dag bijna op bed gelegen met een kersenpit en nu gaat het wel weer.
    Hebben jullie toevallig ook meer buikpijn gehad als je meer follikels hadden?

In ieder geval morgen weer beginnen met prikken. Nu met 25 ie.
    Ik ben benieuwd.

Iedereen heel veel succes & dikke knuffel! :D

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Merel...Wat lastig en vervelend van die buikpijn! Heb ooit zo'n enorme buikpijn gehad...gewoon weeën, dat was na de eerste keer dat ik de pil had gebruikt. Daarna nooit weer. Waarom ik dit meld weet ik eigenlijk niet. :) haha.
    Ik zou niet weten of het van die follikels zou kunnen komen... :(.

In ieder geval mooi dat je weer ongi bent geworden, en morgen weer kan beginnen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Heel veel succes en hopelijk deze keer beter nieuws! :)

9. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Merel,....heel veel succes!!! Wat die buikpijn betreft, sinds mijn eerste zwangerschap heb ik die ook iedere keer, ik verlies ook (voor mijn begrippen) abnormaal veel bloed, dit kan volgens de gyn geen kwaad, maar fijn is echt heeeeeeeeeeeeeeeel anders. Ik heb ook niet echt tips die helpen, idd een warme kruik verzacht wel.

@home,.......we gaan weer "vrolijk" verder spuiten op 75E, er was nog steeds niet veel te zien, maar slijm zag er al wel gunstig uit. Ik ben inmiddels al weer 16 dagen aan het spuiten, wat is "normaal" qua lengte van spuiten, ik weet dat het van de grote van je eitjes afhangt, maar wat is zo gemiddeld?

10. carma

carma Niet meer actief

Ben best verdrietig, ben nog niet ongi geworden
    Het kan vandaag nog (nu 33 dgn net als vorige keer)
    Vorige keer was ik 's morgens al ongi
    Als er vrijdagochtend nog niks is ga ik bellen met geertgen over hoe nu verder.
    Misschien een kuurtje menstruatie opwekkers

11. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    Allereerst sorry dat ik er op dit moment even minder ben en niet heb terug gelezen, maar mijn ouders zijn op vakantie dus ik heb de zorg over de beestjes, verder is mijn oma op in het ziekenhuis opgenomen en is mijn opa van 80 jaar alleen thuis, dus ook daar ben ik mee bezig!

ik heb vandaag een FM gehad (ze wilden toch nog 1 keer kijken)
    Ik heb er 3! 1 van 18mm 1 van 19 mm en 1 van 20 mm! We mogen deze ronde meenemen van de gyn!
    Rond 13.30 ga ik de pregnyl zetten! Spannend!

12. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Hoi dames,

Gisteren 3e FM gehad. Helaas nog steeds geen groei. Heb de behandeling af moeten breken. Begin weer met Provera en ga daarna 10 dagen aan Estradiol. Daarna to week 12 (als ik zwanger raak...) Progestanbolletjes!
    Baal enorm........

13. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @ Marieke,.......da's zoooooooooo vervelend, helemaal als je al op de 33ste dag zit en verder wilt,...........grrrrrrrrrrrrrrrr, zo herkenbaar. Kop op meid, het komt echt wel!!

14. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Sylvia,.............wauwwwwwwwwwwwwww, super, dit moet toch goed gaan!!!!!!!!! Ik zal voor jullie duimen! Moeten jullie zelf klussen of iui?

@...Wat erg,....hopelijk is het de volgende ronde goed raak!!!! Zal voor je duimen!!

@home,.....begin een beetje nerveus te worden, nu er nog steeds niks te zien was,..........what next?

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Rissy....Balen dat er nog steeds niets zichtbaar was,..wel mooi dat het slijm er goed uit zag! :) Ik spuit nu voor de 21e dag. Schiet dus ook niet erg op. Hoeveel dagen normaal is, zou ik echt niet weten! Ben ik zelf ook wel benieuwd naar! ;)

@Mariek...Wat ontzettend balen dat je nog niet og.bent geworden! Heel frustrerend!!! Hoop dat het alsnog gaat komen binnenkort. Ik zou anders morgen al bellen...kan nooit kwaad, toch?!

@Sylvia...Gefeliciteerd met je eitjes! :D Dat is Super goed nieuws!!! Heel veel succes!!

@Hanied...Waarom hebben ze de ronde afgebroken dan? Kunnen ze niet ophogen? Dat hebben ze bij mij ook/wel gedaan. Wat zijn trouwens progesteronbolletjes..ik zie het wel vaker voorbij komen.

@All...Knuffel!

16. heidi76

heidi76 Actief lid

Dec 14, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    daar ben ik weer eens een keer...
    het gaat hier dus echt niet goed.
    heb bijna een week ziek op bed gelegen, verkouden etc
    maandag nog wel naar de echo geweest, maar er was nog steeds niks te zien. dinsdag (gisteren dus) begon ik met afvegen wat bloed te krijgen, helder rood bloed
    vandaag is het alleen maar erger geworden en (sorry voor de praat) als ik afveeg is het hele papiertje rood. ik snap er echt niks meer van !
    kan helaas morgen pas bellen en ik mag vrijdag weer voor de echo.
    ze zeiden dat als daar niks te zien was we gaan afbreken voor deze ronde
    daarom ben ik ook even weggeweest van het forum, ik zie het niet echt meer zitten, maar dat begrijpen jullie wel denk ik

is er nog iets belangrijks gebeurt ?

17. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @ Heidi..............jeetje, het zit je ook niet mee!!! Balen zeg!!
    Ik hoorde laatst van mijn buurvrouw, dat toen ze ziek was ze ook een vroegtijdige bloeding kreeg en het werd afgebroken. Dit zal wel niet het verhaal zijn waar je op zit te wachten, maar misschien is het een troost dat het wel vaker voor komt. Hopelijk krijg je vrijdag meer te horen en laten ze je niet langer in onzekerheid.
    Heel veel succes vrijdag!!

Dikke knuffel, Rissy

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Heidi...Tjonge, wat erg zeg!!! Wel mooi trouwens dat je toch ff iets van je laat horen! (lezen ;)).
    Zou echt héél erg balen zijn om weer een nieuwe ronde in te moeten gaan! Alles voor niets,...weer zoveel tijd voorbij! Frustrerend! :x
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je het (ff) niet meer zag/ziet zitten!

Kan het niet zijn dat je ''toevallig'' toch een eisprong gehad hebt, i.v.m. dit bloedverlies? Ik vind het namelijk best wel vreemd, maar misschien komt het idd doordat je ziek bent geweest. Heb er geen verstand van. :)

Meid, ik wens je ontzettend veel sterkte en een mega dikke knuffel!:)

19. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    heidi, balen dat je weer een nieuwe ronde in moet!

vlinder, wanneer heb jij weer een FM!

rissy, wij moeten het zelf doen ;) dus vanavond druk aan de slag!!!

20. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @ Sylvia,.......Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en laat die zwemmertjes hun best doen, hahahahahaha

Share This Page