Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha vlinderr dankjewel meiss
    ik hoop het eigenlijk ook maar twijfel heel erg nu??

2. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    babyhope, je gaf aan dat je tijdens het poepen een beetje bloed had. dan kan het ook zijn dat door het drukken een bloedvaatje is geknapt.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja het was wel weer meer geworden dan een beetje,maar nu is het weer minder???
    ik wacht wel af ga er in ieder geval vanuit dat het niet raak is dan kan het nog wat meevallen:9

4. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    He mariek,
    zou je voor mij ook willen pendelen? Mijn naam is Nahid Rahmouni; geboren 23-12-1977 Eindhoven! Ben zo benieuwd...

5. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @babyhope: oke maar een streep is een streep toch, kv testen zijn echt betrouwbaar wat dat betreft.. ik zelf denk ook aan een innesteling, of een gesprongen bloedvaatje, zeker omdat je het alleen krijgt met persen haha

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Babyhope...Je ''klachten'' lijken wel op een zwangerschap. Ik las in het andere topic namelijk dat je LF normaal 14 dagen, en je hebt de laatste dagen een wat sterker reukvermogen, en geen buikpijn bij je ongi wat je nogmaal wel hebt, toch? Klinkt opzich wel positief! :) Morgen of dinsdag gewoon nog een keer testen, misschien is de lijn dan beter zichtbaar en brengen deze ''kwalen'' je op het verkeerde been...laten we dat in ieder geval maar hopen dan!!! Wel spannend, hoor! Knuffel! :)

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dankjewel meiden voor het schouderklopje wat ik krijg van jullie berichtjes:)
    ik wacht het idd af en kijk dinsdag wel of het nog is of niet en dan test ik nog wel een keertje..
    is ie nega dan begin ik dinsdag weer met gonal..
    en dan bellen voor de hsg spannend ben er wel een beetje angstig voor maar dat is denk ik normaal..

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Babyhope..Ik was ook súper zenuwachtig voor het HSG onderzoek, maar het viel gelukkig heel erg mee! Je hoort heel wisselende verhalen over het onderzoek. Wanneer een eileider verstopt zit, moet het (wel) heel pijnlijk zijn.
    Maar misschien beetje rare opmerking/vraag, maar jij bent toch een keer zwanger geweest (wat helaas een mk is geworden), maar dat betekent dan toch dat je eileiders wel toegankelijk zijn, anders was dat toch niet mogelijk?? :(

9. carma

carma Niet meer actief

Sorry wat is hsg?
    Ik ben niet zo goed in afkortingen.

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Een HSG is een baarmoederfoto. Ze gaan dan met contractvloeistof kijken of je eileiders doorgankelijk zijn. Soms zit er namelijk een verstopping. Bij ons in het zh. doen ze een HSG standaard alvorens wordt begonnen met IUI. Stel dat je je overal helemaal in stort en achteraf blijkt dat je een of twee eileiders vertopt hebt zitten, dan kun je alsnog niets... dit willen ze bij ons dus uitsluiten. Anders volgt er eerst een opartie. In vele gevallen kunnen ze een eileider nog wel herstellen.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd daar dacht ik ook nog aan vlinder,mischien dat ze het daarom er deze keer niks over hebben gezegd want ik had dus in november een planning meegekregen. 2x iui hsg dan 4x iui en dan beginnen ivf..
    en aangezien ik net de 2de iui heb gehad???

mariek had je nog gependelt voor miranda??

12. carma

carma Niet meer actief

doe ik straks even, goed
    eerst ff eten en de kleine naar bed

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja is goed meiss haha ze is er nieuwsgierig naar daarom vroeg ik het nog een keertje:) sorry!!!!

14. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    pfff ben ineens als de dood dat als ik zwanger ben het er 3 zijn ;) Weet alleen niet waar dit gevoel vandaan komt.
    Ben nog niet eens zwanger...

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    spannend een 3 ling haha:)
    mijn nicht heeft ook een 3ling via iui.. 3 meiden zijn nu 18 jaar;)

16. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    ik wil er echt geen 3 tegelijk, ik wil dat risico niet nemen:(

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja tuurlijk wil je dat risico niet nemen,maar als het gebeurt dan gebeurt het toch??
    maar komt niet zo heel vaak voor hoor..

ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken,maar als het zo is kunnen we er niks meer aan veranderen toch!!!
    pff 3 tegelijk hahaha:)

18. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    ik had 3 follikels dus er bestaat een inimini kansje.. ik geloof dat het risico bij IVF na terugplaatsing van 3 cryos 10% is en dan zijn ze al bevrucht.. bij mij moeten ze eerst nog zien bevrucht te raken, dus dan is de kans veel minder dan 10%

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    als ik 3 follikels heb zie ik het juist al 2x extra kans voor 1 beebje!!!:)
    ok het kan dat ze allemaal bevrucht raken en goed innestelen maar die kans is niet zo heel groot hoor!!!

ik duim voor een mooie 1 beeb of 2 beeb test voor je:)

20. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    ik hoop ook op 1 en misschien op 2, maar 3 alsjeblieft niet...

Deel Deze Pagina