Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dankje meiss!!!
    ik blijf ook hopen tuurlijk want het kan altijd nog he!!
    maar ga er nietmeer vanuit..
    maar het gekke is ik heb helemaal geen ongi gevoel???

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vanmorgen bloed laten prikken.
    Heb net snel in de computer gespiekt naar het resultaat.
    Mn HCG is, 4 dagen na NOD 220!!!!
    Dat is toch wel zwanger toch?
    Alleen mn gevoel zit me zo dwars... Ik voel me steeds minder zwanger en heb een krampje in mn buik.
    Ik ben echt bang dat het toch niet goed zit...

Babyhope... Dat is echt super-balen...

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    merah!!

proficiat meiss..

die onzekerheid blijf je toch wel houden.. ga er proberen van te genieten meiss!!:)

4. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    babyhoop, he bah! Hopen dat het wat anders is, maar als je stolsels verlies, is het vaak niet goed meisje :(

merah, volgens mij is dat zwanger hoor meid!

All, Ik word hier een beetje onzeker.. de pregnyl 5000E is nu al bijna uit mijn lichaam dus 5 dagen na de spuit.. ik heb met ochtendurine getest en de streep is nog maar heeel licht.
    dat is toch te vroeg? vandaar dat ik dan waarschijnlijk ook zo'n korte LF heb van 9 dagen.

vraagje voor degene die ook pregnyl 5000E spuiten: na hoeveel dagen was het uit jullie lichaam en na hoeveel dagen werd je ongesteld na de eisprong?

5. carma

carma Niet meer actief

Ik denk dat je wel iets langer moet rekenen hoor
    5 dgn is wel erg kort.
    Zowie zo voor het postitief testen op zwnagerschap is 5 dgn erg vroeg.
    Meestal een week of 2 toch?

Het duurt ong 7 dgn voor het innestelen van het eitje en dan moet het hcg hoog genoeg zijn

Babyhope is het echt ongi?? of is het veel minder als normaal?
    gewoon nog eens testen

6. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    marieke, nee ik heb niet getest op zwangerschap, want dat kan nog lang niet.. ik heb getest om te kijken of de pregnyl uit mijn lichaam is, dit in opdracht van de gyn.
    en dat is er al bijna uit en zit vandaag 4 a 5 dagen na de pregnyl spuit en dat is wel erg vroeg..

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Babyhope...De moed nog niet opgeven meis! Misschien is er toch nog een kans?? Ik hoop het voor je! :)

@Merah...Een voorzichtige felicitatie van mij! :) Ik denk dat het raak ik..en die onderzekerheid kan ik me best voorstellen!

@Hier...Ik ben net terug van de IUI. Beetje raar gevoel nu, onwennig, ik weet ook niet zo goed wat ik nu thuis moet doen...beetje raar idee allemaal. Haha. En nu dus twee ''lange'' weken wachten. Hopen dat het gelukt is! Ik ben alleen héél onzeker of ik wel of geen eisprong heb gehad/of nog ga krijgen (kan officieel nog binnen nu en 2 uur). Ik heb namelijk nog niets gevoeld. Normaal voel ik heel veel, zelf na een echo zijn mijn eierstokken al gevoelig.
    De gyn gaf wel aan dat ik héél veel slijm had :)(sorry voor de details), blijkbaar is dat een goed teken? Manlief had 27,4 mljn zwemmers, ik ben alleen vergeten te vragen naar de beweeglijkheid. maar goed, volgens de gyn was het goed! :)

@All...Dikke knuffel voor allemaal! :D

8. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    vlinder, spannend nu meid!
    Over de eisprong voelen.. ik voel altijd mijn eitjes groeien, maar aan 1 kant.. Links voel ik van alles en rechts voel ik niks.
    de eisprong heb ik deze keer ook niet gevoeld, dus het hoeft niet.
    Wat fijn dat het zaad van je mannetje goed was. Nu gaan we heel hard voor je duimen

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Sylvia...dat doet me toch wel goed om te lezen! :) thx!
    Ik weet trouwens niet precies hoe dat zit met de pregnyl..zou het erg zijn dan om het al vlot uit je lichaam te hebben? Volgens mij had Babyhope 1000eh er na 7 of 8 dagen uit.. dus is denk dat het dan wel kan hoor?!

10. carma

carma Niet meer actief

Ik had een dubbele dosis pregnyl dus 10.000 eh en bij mij was het na een dag of 8 weg
    Zou dus best kunnen dat het bijna weg is toch.
    Ligt ook aan je lichaam en hoe snel je stoffen afvoert

Vlinderr suc6 op het wachtbankje, ik duim voor je

11. carma

carma Niet meer actief

O ja ps ik voel nooit een eisprong;)

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Sylvia, bij mij was de pregnyl na een dag of 8/9 verdwenen. Ik spoot ook Pregnyl om mijn luteale fase te verlengen. Deze is zonder pregnyl een dag of 9 a 10 en met pregnyl 12/13 dagen.

Vlinderr, ik ga echt heel hard voor je hopen dat het raak is. Ter geruststelling: ik voel mijn eisprong altijd, maar sinds ik pregnyl zet (bij positieve ovulatie test) voel ik hem niet meer. dit maakte mij ook altijd erg onzeker. Maar of ik nu nog wel of niet zwanger ben (in ieder geval wel geweest, dat is wel zeker), die eisprong is er deze maand dus wel geweest, ondanks dat ik hem niet heb gevoeld.
    Komt dus wel goed bij jou! Sterkte met wachten!

13. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    marieke, hoeveel dagen na je eisprong word jij altijd ongesteld?

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Thx!! Ik ga maar van het positieve uit! ;)

15. carma

carma Niet meer actief

Aangezien ik nooit een eisprong voel en eerlijk gezegt ook nooit geen ovutest heb gekocht zou ik het niet weten
    Tenminste de natuurlijke manier dan

Ik moet zeggen dat de hele iui cyclus van vorige keer een beetje vergeten ben
    Ik meen dat ik 14 dgn na de iui ongi werd (of niet)
    zover ik kan herinneren kreeg ik 17 jan iui en mocht ik 30 jan testen

16. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    #716 mamavanrenzo, 22 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
    Hoi meiden,

Ik ben nieuw op dit forum en zit net als vele van jullie ,nu onderhand een week, op het wachtbankje:(

Mijn naam is Melisa en ik ben moeder van Renzo van bijna 4 jaar. Renzo is ook via IUI gekomen na de 2e poging in de spontane cyclus. We zijn nu onderhand alweer ruim 2 jaar bezig voor een 2e spruit,maar het geluk zit ons niet mee:( In aug 2008 weer begonnen met iui en ze zaten er elke keer naast met mijn eisprong,dus na 3 keer had ik wel weer even een pauze nodig! En in die pauze werd ik dus spontaan zwanger,maar helaas na 6 weken ging het fout...ik kreeg ontzettende buikpijn en in het ziekenhuis kwamen ze erachter dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en werd ik direct opgenomen. Je wereld stort in en je kan het gewoon niet geloven,maar helaas de dag erna werd de pijn heviger en werd ik met spoed geopereerd en hebben ze het weg moeten halen en daarbij is mijn re.eileider helaas verloren gegaan! Daar zit je dan en dan moet je een jaar wachten tot je weer verder kan gaan.

In nov vorig jaar zijn we weer begonnen en ik kreeg nog 1x IUI zonder hormonen...mislukt!!
    Toch weer een pauze ingelast ivm familieomstandigheden en nu in maart weer begonnen,maar nu met hormonen.

3maart was mijn eerste cyclusdag en 5maart ben ik begonnen met het spuiten van menopur. Er zijn 2 eitjes gaan groeien aan de linkerkant en ze bleven goed mee doen! Op 13 maart heb ik de pregnyl moeten spuiten en 15 maart was de inseminatie,er waren 10 miljoen bewerkte zaadjes die voor 80% goed beweeglijk waren.
    En nu een week verder wordt ik gek van onzekerheid,pffffffff wat duurt dat wachten dan weer lang zeg!

Ik heb sinds gister van die lichte steekjes in mijn li.lies...lijkt bij mijn baarmoeder en ontzettend zere en opgezette(.)(.) ik kan nog net mijn arm optillen.

Ik mag dus gaan testen als mijn duivels nog niet zijn gekomen op 31 maart!!!!

Enne......ik las iets over dat pendelen wat jullie laten doen? Ik ben daar zeer in geinteresseerd!!!! Wil iemand dat ook voor mij doen????????????

Veel sterkte allemaal met wachten en ik hoop met jullie mee te kunnen delen!

Liefs Melisa

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @MamavanRenzo...Welkom! :) Tjonge wat een verhaal zeg! Hopelijk heb je de 31e een posi uitslag! Je symptomen klinken positief. Heel veel succes!

ps: wachten duurt lang! Heb net de IUI gehad, maar ik denk nu al; hoe kom ik die twee weken door. Hahah. ;)

18. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    @vlinderr, Dank je wel!! Ja ik had al voor de iui een positief gevoel en dat wordt alleen maar sterker zo. Maar moet voorzichtig zijn,je weet het gewoon nog niet. En ik blijf een beetje bang dat het er weer buiten kan zitten:(

Even een vraagje...hoe krijg ik die verdomde ticker nou op mijn profiel?????

Nou,jij ook heel veel succes,ging het goed vandaag?

19. carma

carma Niet meer actief

Je gaat naar tickerfactory.com en maakt een ticker aan, als het klaar is kopieer je het naar de gebruikersinstellingen onder handtekening weizigen en klaar

20. carma

carma Niet meer actief

O ja welkom trouwens
    Ook voor jou gaan de duimen overuren draaien.

Ik zal eens even kijken met de pendel

Deel Deze Pagina