Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik had vanmorgen wat bloedverlies, weet iemand wat dat kan zijn/betekenen? :( Herkent misschien iemand dit een dag na de IUI??

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    vlinder ja het kan door de iui komen,maar ook door de eisprong..

ik heb vanmorgen weer getest en hij was echt nega,dus vandaag weer beginnen met de gonal 37.5eh
    en op naar eenmooi ei/tjes en hopelijk een mooie ronde:)
    xxx

3. carma

carma Niet meer actief

Dikke knuf babyhope, we hopen op eieren met pasen ;)

Vlinderr dit kan idd door de iui komen, ik heb het wel eens vaker gehoord.
    Sterkte met wachten

4. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    Vlinder, het kan ook zijn dat er bij de IUI een adertjes is geraakt.

ik had gisteren een onwijs zere rug, zere benen en af en toe krampen in mijn buik en gisteravond tijdens het lachen kreeg ik ineens een "mes" steek en vandaag heb ik nergens last meer van..

de vorige keer toen ik zwanger was had ik 4 dagen na de eisprong continu krampen in mijn buik en nu heb ik nergens last van, dus ben een beetje bang! Ook al weet ik dat ik nog niks kan zeggen en dat ik nog lang moet wachten, maar deze ronde is zenuwslopend op de een of andere manier..

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dame s ik ga zo een bloedtest eisen want er stond toch wel een tweede streepje!!
    ik hou jullie op de hoogte

xxxcindy

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @babyghope; heb je vandaag dan nog eens getest? als er idd vandaag een tweede streep stond zo ik zeker gaan bellen ja voor een bloedtest hou ons op de hoogte

7. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    babyhope, idd zeker een test eisen en wel vandaag! dan kun je morgen de uitslag krijgen en misschien nog wel vandaag..

8. carma

carma Niet meer actief

duim duim duim duim
    dikke knuf voor alle wachtende

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames we zijn bij geertgen geweest,
    de assistente vond de assistente vond de test nega dus helaas geen bloedtest..
    afwachten wat de eerste fm laat zien volgende week..
    heb de eerste gonal alweer gezet net:(

10. carma

carma Niet meer actief

#750 carma, 23 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2010
    De volgende ronde is voor jou meis
    Het gaat echt goed komen

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Babyhope...Nu is het dus echt definitief! :( Sterkte meid, met deze ronde. Net wat mariek zegt,...hopen op mooie eitjes met pasen. :) Knuffel!!

@Sylvia...Ik kan me voorstellen dat je twijfelt of alles wel goed is, maar volgens mij is elke zwangerschap anders, en misschien voel je nu wel weer iets anders dan de vorige keer...Ik zou me nog maar niet al te druk maken hoor meis! Wel een dikke knuffel voor jou! En hopen op goed nieuws!!!! :)

@All...voor iedereen een knuffel! :)

12. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    babyhope, balen meid! Nu heel hard duimen voor paaseitjes!

herkennen jullie dat je na je eisprong nog steeds af en toe last hebt van een drukkend gevoel in je eierstok? Ben soms een beetje bang dat er bijvoorbeeld 2 van de 3 zijn gesprongen en dat er nog 1 zit ofzo..

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @sylvia..Ik heb ook een drukkend gevoel in mijn eierstokken. Soms wat steekjes. zelfs links, terwijl er aan de rechterkant mijn eitje zat. Ik heb juist het gevoel helemaal geen eisprong gehad te hebben. :(...ik zou ook niet weten wat dat kan betekenen. Misschien halen we ons wel te veel in ons hoofd?!

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bloed na IUI, ja heb ik ook een paar keer gehad. Ze kunnen met het zoeken van 'het gat' net iets geraakt hebben. Is echt geen probleem. Als er iets bevrucht is zweeft het immers nog en is de innesteling pas later.

Wat betreft alle steekjes: meiden laat je niet gek maken! Ik herken het wel hoor, ben ook heel erg met mn lichaam bezig. Maar er zitten ook nog andere organen in die buik, een steek of kramp is normaal...

Duimen jullie nog voor mij? Ik probeer positief te blijven denken, maar op 1 of andere manier vind ik het heel moeilijk op het moment.

15. carma

carma Niet meer actief

Merah de duimen draaien overuren ook voor jou meis

Hier merk ik weer goed dat ik hormonen spuit.
    Borsten doen zeer en eierstokken en baarmoeder rammelen :D:D
    Maar het is voor een goed doel.
    Hopen dat het gebruik hiervan van korte duur is.

Hoe is het verder met iedereen/
    Wie moet er testen 1 deze dagen??
    Nog nieuwtjes?

Meiden idd laat je lijf je niet gek maken hoor
    Ik ken het ook nog van vorige keer, maar probeer afleiding te zoeken want je word er gek van
    Zo duren 2 wkn, 2 jaar

dikke knuf

16. carma

carma Niet meer actief

Merah, ik heb voor jou ook gependeld en bij jou krijg ik door dat je eind april een positive test zal hebben en zwanger zal zijn van een meisje.

Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat je nu zwanger bent ;)

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Merah...Ik zal voor je duimen! ('k heb je nog een pb gestuurd). Knuffel voor jou meis! :) Sterkte!

@Mariek...Die dingen zijn ieder geval een teken dat er iets gebeurd in je lichaam, dus dat is natuurlijk positief! :) En net wat je zegt het is van korte duur, maar kan me voorstellen dat het niet zo prettig aanvoelt. Spuit je nu Puregon of Gonal-f? Ben het ff kwijt, sorry! :) Knuffel meis! Hopen dat het allemaal goed gaat en die spuiten snel aan de kant kunnen! ;)

@Hier..Weinig nieuws verder,...druk aan het aftellen tot het testen. Haha. ;)

18. carma

carma Niet meer actief

Ik gebruik gonal F
    Ik ken de symthomen van vorige keer, maar het is niks vergeleken bij clomid:(
    Daar was ik echt ziek van, dit is echt wel dragelijk

Mijn man is extra lief voor mij en helpt me nu veel mee in het huishouden en met onze dochter (daar waar hij kan)
    Hij weet dat het een moeilijke tijd is nu, met veel spanning
    Voor hem is het toch iets makkelijker

Mannen hè, wel de lusten niet de lasten ook met iui :D
    Wij spuiten er iedere dag iets in en hun hoeven alleen 1x per maand iets uit te spuiten hahahahaha :p
    Daarna mogen wij ook 9 maanden de babby dragen, wat meestal leuk is maar soms ook echt niet.
    En praat me niet over de bevalling :$
    Maar het is het allemaal waard hoor ;)

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Mariek...Hahaha moest wel lachen om je uitspraak! Ik dacht al dat je Gonal-f spuit. ;) Mooi dat je minder bijwerkingen hebt! Ik vond Clomid ook niet echt geweldig spul. Fijn dat je man er nu extra voor je is! :) Knuf!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden...

mariek ik voel dus echt niks van de gonal he`..
    van de clomid kreeg ik alle bijwerkingen,was net een oud oma`tje en die werkte ook niet (clomid resistant)
    maar gonal ik merk er helemaal niks an..

Deel Deze Pagina