Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Oh Moray,wat ontzettend balen zeg!!!!:(
    Laten ze jou eigenlijk ook lh-testen doen tot je de inseminatie hebt??? Het is natuurlijk wel zonde zo dat ze het na je eisprong hebben gedaan.
    Bij mij zaten ze er ook telkens naast en nu moet ik tot de ins. die testen doen en dat gaat een stuk beter.
    Veel sterkte meis en ik duim voor een betere nieuwe ronde!!!!

Ik heb mezelf weer eens van een andere kant leren kennen;),ik bracht Renzo vanmorgen naar school en ik had ineens echt zo dat gevoel van...ik ben gewoon zwanger nu,ik voel het. Toen ik weer thuis kwam,heb ik dus zonder nadenken een test uit de kast gepakt en getest. En...hij was positief! Alleen toen sloeg ook de twijfel toe:( Is de pregnyl wel al helemaal uit mijn lijf?? Jeetje,wat stom van mezelf dacht ik ineens...nou ben ik nog onzekerder!!! Het is nu 12dagen geleden dat ik de pregnyl heb gespoten en ik heb gelezen dat het na 10 dagen uit je lijf is? Nou,het blijft dus gewoon afwachten tot mijn nod en dan ga ik weer testen.

Heeft iemand van jullie ook wel eens zo vroeg getest????

2. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Mamavanrenzo..voorheen toen ik de IUI's in mijn eigen cyclus deed moest ik wel LH testen gebruiken.
    Nu met de puregon werd mij gezegd dat dat niet nodig was en dat ze mij dmv de echo's in de gaten gingen houden.
    Ik heb er wel wat van gezegd hoor in het ziekenhuis en nu gaan ze mij vanaf dag 10 iedere dag voor de echo laten komen, en ik ga gewoon weer de LH testen gebruiken, ik heb er toen een heleboel besteld dus ik kan wel ff vooruit!
    Spannend trouwens dat je test positief was...wanneer is je NOD?

3. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Moray,gelijk heb je en goed van je dat je er wat van gezegd hebt!

Mijn nod is over 4 dagen,maandag dus en als het zo blijft moet ik woensdag de 31ste naar het VU voor de bloedtest.
    Erg spannend ja,misschien is het vd zenuwen maar ik moet ook erg vaak plassen.

4. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Spannend hoor ik ga voor je duimen!

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nou, ik lees dat er weer genoeg gebeurt hier.
    De afgelopen 2 dagen zaten wij in Berlijn. 'Even' naar een concert van Peter Gabriel. We lijken wel gek, alsof alles niet al genoeg energie kost. Toch is het goed gewoon leuke dingen te blijven doen, vind ik erg belangrijk. Niet alles draait om kinderen krijgen. Ook als het niet mocht lukken moeten wij als stel door, dus moeten we het voor elkaar wel leuk maken.

Meedere keren per dag voel ik mn borsten. Snap er weinig van. Ze lijken echt kleiner te worden. Ben ik nog wel zwanger? De zwangerschapstest zegt van wel. De streep lijkt zelfs donkerder dan 3 dagen terug. Dat lijkt me goed. Misschien is het dan toch niet afgestorven en kunnen ze donderdag een mooi vruchtje zien op de echo. Ik vind het heel spannend allemaal.

6. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    mamavanrenzo, hoeveel pregnyl heb jij gespoten? ik deze maand 5000E en het was na 5 dagen al uit mijn lichaam

7. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Hoi Sylvia, ik heb 10.000 gespoten en heb dus gelezen dat dat na 10 dagen uit je lijf is?

8. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    daar heb ik geen ervaring mee. ik zal over 4 dagen weer testen!

9. carma

carma Niet meer actief

Moray dikke knuffel voor jou meis, balen hoor dat het niet raak is
    Ik ga gelijk voor je pendelen zo

mamavanrenzo ik denk wel dat je er vanuit kan gaan dat je zwanger bent hoor
    Ik heb ook vraak vroeg getest de eerste ronde en toen ik zwanger bleek te zijn van onze dochter ook
    Ik had idd ook een positive streep toen
    Ik meen dat bij mij na ongeveer 8 dgn het uit mijn lijf was
    Je mag na 14 dgn testen en je zit nu op 12, nou dan moet het wel heel raar lopen dat je nu nog zoveel pregnyl in je lijf hebt dat die daardoor positief uitslaat toch.
    Doe de test over 2 dgn nog eens maar ik ga je al voorzicht FELICITEREN

Merah probeer positief te denken meis
    Een streep is een streep dus lekker ZWANGER
    Ik had met mijn zwangerschap nergens geen last van
    Je kan ook zere grotere borsten hebben gehad van de hormonen
    dat heb ik nu namelijk ook.
    Je hebt echt niet gelijk veel grotere borsten dat komt pas later.
    Geniet ervan

Silvia hoe voel jij je? nog maar 5 dgn meis en dan mag je testen.

Het word nu toch wel spannend hier
    Morgen om 9.00 in de kliniek zijn voor de fm

10. carma

carma Niet meer actief

Wat stom ik heb met opschrijven 2 namen door elkaar gehaald :)
    Deze was niet voor Merah maar voor Moray

Moray voor jou staat dus eind april (echt eind rond de 30ste) en een meisje :D

11. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Mariek,dank je wel voor je bemoedigende woorden. Mijn twijfel wordt steeds minder,maar blijf voorzichtig. Ik wil eerst de echo gezien hebben na positieve test en dan ben ik geruster,want ik blijf toch een beetje bang dat het er weer buiten kan zitten.
    Maar daar ga ik niet vanuit,ik had voor de iui al een heel goed gevoel en hopelijk had ik dat helemaal goed!

Spannend voor jou morgen je eerste fm weer,ik hoop dat er wat moois zit!!

12. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @merah en mamavanrenzo,.....klink wel goed hoor,...alvast een beetje gefeliciteerd!!! Spannend hoor!

@moray, een hele dikke knuf, s*it zeg!

@sylvia,...spannend hoor, ben hard aan het duimen voor je!

@dreamwish en babyhope,..hoe is het bij jullie?

@ de rest,....hoe staat het er bij jullie voor nu?

@ hier,...ben helemaal gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vandaag is de pregnyl gezet, er zat een eitje van 23mm,......vanavond en morgen hard aan het werk, hahahahaha. Nu kan het wachten beginnen,.....k'weet niet hoe het komt, maar ik heb er een heel erg goed gevoel bij,......spannendddddddddddddddddddddd!

13. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @mariek hoe gaat het bij jou met spuiten?

14. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    marieke, mag ik over 5 dagen al testen? nee toch later toch? ik zal zo even mijn banner kijken, ik dacht zelf nog 7 dagen namelijk.

tja hoe voel je je grieperig, denk zelf dat ik ziek aan het worden ben..

15. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    rissy, YES, wat goed meid! Nou even flink er tegen aan deze twee dagen!

16. carma

carma Niet meer actief

O ja 7 dgn sorry

Rissy het spuiten gaat goed, morgenvroeg de fm in de geertgenkliniek
    Ik hoop dat er wat zit.

Ik ga voor je duimen rissy
    23mm wat groot zeg?

17. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Dank jullie wel!
    De gyn had ook zo iets van okee, die is wel heel goed gegroeid, maar komt goed, hij zag nog steeds het eitje in het blaasje zitten. Hij dacht dat het eitje zonder de pregnyl ook wel zou springen, maar zei we nemen geen risico,wel zei hij, de volgende X mag je bij 16 mm de volgende dag de pregnyl zetten, als die er komt, hahahahaha.

voor iedereen een hele dikke knuffel en een goed weekend, (bij ons gaat dat helemaal goed komen, hahahahahahahaha)
    Weten jullie hoe lang het duurt eer je wat van die pregnyl gaat voelen?

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo meidennn

hier gaat het goed hoor!!!:)

rissy je hoeft niet altijd ietsvan de pregnyl te voelen hoor!!!!
    bij geertgen krijg je pregnyl bij een ei van 18mm

xxxcindy

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Rissy...Gefeliciteerd! Je eitje is echt heel snel gegroeid, he?! :D en nu maar aan de klus en wachten, wachten, wachten... Ik zal voor je duimen voor een posi test over twee weken!
    Wat ik me trouwens nog afvroeg, ik heb nog nooit gehoord dat ze het eitje ook kunnen zien in de follikel. Hoe kunnen ze dat zien dan? Zou het ook nog zo kunnen zijn dat je geen eitje hebt dan? Ondanks Puregon of Gonal-f??

@Dreamwish...Hoe gaat het met de flessen vullen? ;) Is dat nog een beetje te doen?

@Moray...Wat balen meis, dat het toch niet gelukt is. Hopelijk brengt deze ronde je meer geluk! Succes! :)

@MamavanRenzo..Een voorzichtige felicitatie van mij! :) Heb je inmiddels alweer getest of wacht je daar nog even mee? Extra spannend nu, maar ik ga er wel beetje vanuit dat het Raak is! Ik hoop het voor je! Ik zal ff flink voor je duimen! ;)

@Mariek...Spannend! Morgen je eerste fm. Ben benieuwd! :)

@Sylvia...Nog een paar daagjes! :D Hopelijk voel je je wat ziek door de zwangerschap en dus geen griep! ;) Succes meid! Zal voor je duimen.

@Hier...Weinig nieuws. Nog druk aan het wachten. haha. ;)

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het eitje kun je niet zen in de follikel. Dat is zo klein, daar heb je een microscoop voor nodig. Denk maar aan de plaatjes van internet waarbij (bij IVF) met een 'naald' het zaad in het eitje wordt gebracht. Dit zijn uitvergrotingen van onder een microscoop. Wel kun je zien of een follikel gesprongen is of niet. Misschien dat Rizzy dat ermee bedoeld?

Hier verder weinig nieuws. Nog 6 dagen tot mn echo. Erg spannend...

Deel Deze Pagina