vlinder, ik heb ook nog nooit dat eitje gezien hoor.. en ik voel me weer hardstikke goed, dus verwacht gewoon mijn menstruatie volgende week
Hoi meiden, @Sylvia, hoezo denk je dat je menstruatie toch wel gaat komen?? Toch niet omdat je je niet meer ziek voelt?? Nog even en dan mag je ook testen en ik hoop dat ie positief is!!! @Mariek,vandaag je FM....spannend hoor ben heel benieuwd! @Vlinderr,kun je de spanning nog aan??? Nog even en dan mag jij ook testen,ik ga heel hard voor je duimen!!! @Merah,nog 5 dagen tot de echo!! Ook superspannend!!! Hoe voel je je verder?? @de rest een fijn weekend en succes!! @me....Ik heb vanmorgen weer getest en????? Zwanger!!! Ik heb beide tests gedaan met de digitale CB,ik heb er nog 1 over en die doe ik maandag en dan woensdag eindelijk bloed laten prikken! Fijn weekend allemaal en ik hoop straks nog heel veel positieve berichten te lezen!!! Liefs Melisa
@Sylvia...Hou de moed erin meis! Het kan maar zo positief uitpakken!!! Ik zal extra hard voor je duimen!!! Ik dacht al..wat betreft het eitje kunnen zien. @MamavanRenzo...Super!!!! Dat is écht goed nieuws! Zo zijn/komen er steeds meer zwangeren onder ons. Ik kan de spanning nog wel aan, maar ik kan de dagen wel wegkijken..haha. Het kan me niet snel genoeg pasen zijn! @Mariek,..succes vandaag! @All....Een goed weekend!!
Zo ik ben net terug van de FM Helaas zaten er alleen nog maar kleintjes maar de baarmoederwand was dan ook nog maar 4,8 mm Ik moet nu verder spuiten met Gonal F maar 75 eh ipv 37,5 eh Ik moet donderdag avond op 1 april weer terug Het is niet z'n ramp aangezien ik een cyclus van 33/34 dgn heb normaal dus het kan nog alle kanten op had vandaag bewust nog niet gespoten (normaal rond 9.00), nou kon ik vandaag gelijk 75 spuiten. duimen duimen duimen maar weer Ik ga lekker shoppen nu doei doei fijnen dag allemaal
@Mariek...Slim van je om nog niet te spuiten van te voren . Hopen dat er donderdag meer zichtbaar is. Ik zal blijven duimen voor je. Veel plezier met shoppen!!! Verschil moet er zijn, he? (ik moet zo werken ).
vlinderr.. flessen vullen gaat nu goed, er is momenteel een flessen tekort vanwege een enorme hoeveelheid aanmeldingen en overname door ander transportbedrijf dus ik mag wel op de wc. @Rissy alles gaat goed hier @mammavanrenzo> dat gaat de goede kant op. @ Mariek: er is in ieder geval al iets te zien, mooi dat je gelijk met de ophoging kan beginnen. Hopen dat er donderdag wat moois te zien is. @ hier: ik klaagde over buikpijn, hehe maar kom er achter dat het vanuit mijn onderrug komt. haha
hey dames, Mamavanrenzo..nou ik denk dat ik je alvast voorzichtig mag feliciteren! Mariek..bednkt voor het pendelen! lk hoop dat het een goed teken is..jammer dat er nog maar kleintjes te zien waren..goed dat je kan gaan ophogen, hopen dat er donderdag meer te zien zal zijn..ik ga voor je duimen! Vlinder..en hoe gaat het nu met jou?? Merah spannend hoor de echo..ik ga ook voor jou duimen! Dreamwish..echt een zwangerschapskwaaltje pijn in de onderrug! All..hier weer begonnen met spuiten..donderdag 1 april moet ik weer voor de eerste echo. Fijn weekend iedereen!
mammavanrenzo, gefeliciteerd meid! marieke, balen dat er nog niks zat, maar wel fijn dat je nu op mag hogen. vlinder, nee ik heb totaal geen klachten meer dus denk echt dat het over is.. we zullen zien. van maandag t/m donderdag had ik rugpijn en zere benen en woensdag had ik erge buikpijn, verder heb ik erg lopen zweten 's nachts en had gevoelige borsten, maar heb nu helemaal niks meer, dus helaas..
@Mamavanrenzo: gefeliciteerd! Echt veel positieve verhalen hier. Dat geeft de burger moed! Hier gaat alles zoals altijd. Alle zwangerschapskwalen zijn verdwenen en dat maakt me wel wat zenuwachtig soms. Vandaag lekker in de tuin gewerkt (natuurlijk met handschoenen ivm kattenstront!). Heb dus echt totaal nergens last van. Misschien iets sneller moe? Ik zou het niet eens met zekerheid kunnen zeggen. Gisteren me aangemeld voor Moeders voor Moeders. Voelt toch goed als je iets terug kunt doen, na al die Pregnyl die ik heb gespoten...
Donderdag. Dan ben ik 'officieel' 6 weken. Rare telling toch met die 2 weken gratis... Als ik niet in de MMM zou zitten dan zou ik vandaag al 6 weken zijn (1e dag van cyclus was op zondag), maar omdat ik mijn eisprong op dag 18 had (dus 4 dagen later dan volgens de biologieboekejs) rekenen ze mijn cyclus vanaf donderdag, wat dus eigenlijk dag 4 van mn cyclus was. Snap je hem nog?
mama van renzo gefeliciteert meisss merah je moet 14 dagen voor de iui aanhouden als dag 1 van je menstr.. dan gewoon een cyclus aan houden van 28 dagen dan weet je hoever je bent meiss knuffels voor de andere damessss
de dag van de eisprong -14 en dan dat is dan de eerste dag van je cyclus! hoe is het met de andere? Nog FM's?
@Moray....Hoe gaat het met spuiten? Nog een paar daagjes en dan is je eerste fm..spannend! @Sylvia...Hoe is het met je?? @Merah...Hoe was het ook alweer, kreeg je donderdag de echo om zeker te weren dat het vruchtje er nog zit, of doen ze dat sowieso na 6 weken?? Hoe is het verder met je?? @Hier...Heb voor mijn gevoel al wat symptomen, maar het kan net zo goed wat anders zijn!! Nu let je er ook heel veel op. Nog steeds vaak steekjes (vooral bij onverwachte bewegingen) rond mijn eierstok. Heel af en toe wat pijnlijke tepels en vlagen van hoofdpijn. Ik las trouwens iemand die ontstoken tandvlees had als symptoom....dat heb ik nu ook sinds twee dagen,, en nog nooit eerder gehad. Toeval??? Hahaha. Maar goed, nu wil je/ik natuurlijk ook alles gaan zien, dus ik verwacht er niet te veel van. We zullen wel zien. Owja...de Ovitrelle is uit m'n lichaam. Heb gisteren even getest. @All...hoe is het verder met iedereen??? Knuffel!
ik weet niet hoe het met mij is.. voel van alles en voel eigenlijk ook helemaal niks nog 4 daagjes, dus allemaal duimen voor mij he?! vlinder, ik duim heel hard voor je!!
Donderdag wordt er gekeken of er er iets zit en met geluk kunnen ze ook zien of het nog leeft. 6 weken echo is niet standaard. Is omdat mn hormonen laag zijn...
kunnen ze met 6 weken al een hartje zien kloppen? is dat niet vroeg? ik dacht zelf dat het met 6 weken gaat kloppen gemiddeld, dus kan ook iets later
Hoi meiden, ik heb even een vraagje ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Dit wordt de derde IUI poging. Eerste ronde 50 puregon gespoten. Tweede ronde 50 p en laatste dagen 66 gespoten Derde ronde 66 gespoten. Zit nu op dag 8 en FM gehad.... helemaal niks, allebei de kanten rustig. Maar wel 7 mm baarmoederslijm. Bij mijn vorige IUI rondes moest ik pas op dag 10 komen, maar toen spoot ik minder en was er altijd al wat eitjes te zien. Kan dit nog goed komen? Iig bedankt voor het lezen! Hoe vinden jullie trouwens de IUI incl het spuiten etc, als ik vragen mag? Liefs Rach