hey rach bij hormoon spuiten kunnen ze doorgaan tot ongeveer cyclus dag 40 als er dan niks te zien is breken ze de cyclus af.. bij mij is er meestal pas op dag 17 a 18 iets te zien!!! dus dat komt wel goed hoor!!!
Hoi rach Ik had op cyclusdag 10 een baarmoederslijmvlies van 4,8mm en rechts veel hele kleine eitjes. Toen de arts het baarmoederslijmvlies zag wist hij al dat er nog niet veel kon zitten. Ik gebruik Gonal F en mocht van 37,5 ophogen naar 75 Moet nu donderdag 1 april weer komen voor FM (Cyclusdag 15) Bij de laatste iui (vorige ronde) waar onze dochter uit is voortgekomen ging het net zo. Het baarmoeder slijmvlies id dik genoeg vanaf 7mm, het kan dus ook dikker Was er helemaal niks te zien of ook veel kleintjes? Suc6 meid
6 weken is de grens. Als ze een hartje zien is het natuurlijk prima, als ze niets zien wil dat nog niet gelijk zeggen dat het mis is. Drie weken later krijg ik weer een echo. Ik hoop echter dat ze een hartje zien. Zou me wel wat rust geven...
@merah, dat heb ik nou ook. Ik heb morgen de echo dan 7, 3 week. ben blij als er wat te zien en te horen is zou mij zeker geruststellen.
Vinden jullie het trouwens nog wel leuk dat ik (wij zwangeren) nog steeds reageren op dit topic? De titel luidt immers anders... Ik voel me nog steeds iemand die net begonnen is met spuiten (en durf nog niet al te blij te zijn met de zwangerschap, ben erg voorzichtig), maar ik kan me ook voorstellen dat er vrouwen zijn die dit moeilijk vinden omdat het bij hen misschien deze maand niet gelukt is. Ik wil niemand ogen uitsteken, hoop ook niet dat het zo voelt... Mochten mensen er moeite mee hebben, laat het dan aub weten. Mag ook via een pb-tje.
Merah, natuurlijk is dat leuk Jullie zijn toch een suc6 verhaal Dan zou ik hier ook niet kunnen schrijven, ik heb al een dochter. Gewoon blijven schrijven hoor
Hoi meiden, @Sylvia, spannend nog 3 dagen en dan mag je testen!! Ik ga duimen voor een positieve test!!!! @vlinderr,voor jou ook heel spannend,het is bijna pasen meid en dan mag jij ook testen ik duim natuurlijk ook voor jou dat ie positief is!! @dreamwish,vandaag eindelijk je 1ste echo Ben heel benieuwd!! Super!! @Mariek,Ik hoop voor je dat je eitjes nu wel groter zijn ! We hebben zo geduimd voor een mooi paasei @Babyhope,heel veel succes morgen met je 1ste fm!!! @Merah,spannend hoor! Ik wens je heel veel succes donderdag en ik hoop dat ze gewoon zien dat het goed is!!! Dat moet gewoon!!!! @hier,ik heb gister de laatste test gedaan en die was nog steeds positief!! Dus ik ga er nu vanuit dat ik zwanger ben! Morgen bloed prikken en dan hopen op een snelle echo!!!! Het enige kwaaltje wat ik heb is dat ik ontzettend vaak moet plassen en in de middag erg moe ben,verders nog niks gelukkig! @all,iedereen heel veel succes met alles!!! Ik hoop echt dat er vele positieve dingen hier volgen!!! En bedankt voor jullie ''voorzichtige'' felicitaties
Meiden... Gisteren avond ben ik bruin bloed gaan vloeien. Het is weinig, maar toch... Mn buik rommelt een beetje alsof ik ongesteld moet worden. Ik denk niet dat dit goed gaat. Willen jullie heel hard voor me gaan duimen (bidden mag ook)?
Merah het kan ook oud bloed zijn dat door het groeien van de baarmoeder naar buiten komt Dat gebeurd best vaak Blijf positief meis Wat zegt een zwangerschapstest nu?? Ik duim en bid voor je.
@Dreamwish...Vandaag je eerste echo, spannend! Hopen op een mooi kloppend hartje! @Mama van Renzo...Je bent echt Super zwanger! Dat kan niet missen! Hopen dat jij ook snel een echo krijgt! @Merah...Ik kan me heel goed voorstellen dat je er van schrikt! Maar niet meteen de hoop opgeven, hoor! Misschien is het idd wat Mariek ook zegt. Hééél veel sterkte meis! en ik hoop en bid voor je dat het vals alarm is! Hopenlijk is er donderdag iets heel moois zichtbaar!!! Dikke Knuffel!!
Merah,ik heb had bij Renzo ook oud bloed verlies en bij mij kwam dat doordat de placenta voorliggend was. Bij zware inspanning (werk) had ik daar last van en ben toen ook vrij snel therapeutisch gaan werken en toen was het over. Maar ik ga een kaarsje voor je branden hoor meis!!!! En zolang het niet veel rood bloed is en je geen krampen hebt.....Ik duim voor je!!!!!!!!
Zwangerschapstest was gisteren nog knal-positief, maar ja, dat is natuurlijk niet gelijk uit je lijf. Het voelt wel een beetje alsof ik ongesteld moet worden. Ik zou echt enorm balen...
dag meiden, vandaag de echo gehad. nou ben van mijn wolk afgedonderd. Ten eerste wist de arts niet eens dat ik was gestart met puregon hoe en wat dacht nog aan de clomid. op de echo zelf was alleen een vruchtzak te zien en adv de meting zou ik nu pas 5,3 weken zijn ipv van 7. volgende week terug komen. kan beide kanten op enerzijds dat ik later een innesteling heb gehad, plus dat het soms een groeistop heeft, en er daarom nog niets in het vruchtzakje te zien is, anderszijds dus een miskraam.... balen dus..
Tjonge, dreamwish. Voor beiden van ons is het dus een beetje een domper-dag. Maar er zat dus wel een vruchtzak? Pfff... soms is dit echt niet leuk meer. Mijn man was ook zo teleurgesteld vanmorgen. Vond ik echt erg om te zien.
ja beide een domperdag... Ja er was wel een vruchtzak te zien, maar volgens de meting was het 5,3. Maar ze snapte er zelf ook niets van... het vervelende is dat ik liever had gewild dat ze zei ga er maar vanuit dat het een miskraam wordt dan te zeggen misschien dat er volgende week wel wat te zien is, ik kan er nu nog niets van zeggen welke het word... Hoe is bij jou het vloeien? al gestopt
Meiden allebij een hele dikke knuffel van mij Ik hoop dat jullie allebij goed nieuws hebben volgende week blijf positief hoor Dreamwish ik heb wel eens vaker gehoord dat mensen minder ver zijn als dat ze denken hoor (zelfs pas op een ander forum) En met 5,3 wken scheelt het maar 1,3 wken dus het kan, toch Idd late innesteling of een late bevruchting En met 5,3 wkn is er geen hartje te zien, misschien met een week ook nog wel niet Bij geertgen krijgen we pas met 7 wken een echo houd moed hoor xxx
Net even naar boven gelopen (gynaecologie) en de boel uitgelegd. Na overleg kon ik gelijk voor een echo. Ook bij mij was er een vruchtzak te zien, echter kleiner dan je op basis van de inseminatie zou mogen verwachten. Dit kan echter verklaard worden, aangezien het bij mij ook een dag of 4 heeft geduurd voor mijn zwangerschapstest positief werd. Blijkbaar is het allemaal wat langer onderweg geweest dan normaal. Verder echt super-dik baarmoederslijm te zien en alles zag er rustig uit. Ze zei ook nog dat ze zich om bruin bloed nooit zo druk maken. Dit is oud bloed, wat mogelijk in plooitjes achter is gebleven, bijvoorbeeld na de innesteling. Door de verandering in de baarmoeder kan dit vrij komen. Pas als het rood bloed wordt, dan mag je je zorgen gaan maken. Over 2 weken heb ik weer een echo. dan zou het significant gegroeid moeten zijn met eventueel een hartje. Ons traject is dus nog niet voorbij!!! Dreamwish: moed houden!!!! PS: ik ben officieel 5 weken en 5 dagen. Volgens de echo 4,5 tot 5 weken.
Hai meiden bedankt voor jullie antwoorden! Ik wacht gewoon nog weer af. Ik lees hier helemaal niet zulke leuke berichtjes Ik ga hard duimen dat het toch helemaal goed zit voor jullie!! Wat een onzekerheid, je weet helemaal niet waar je aan toe bent... Duim duim duim duim duim duim!! Liefs Rach
Merah, wat goed dat je naar boven bent gegaan en dat je een echo hebt gehad. En dat het wat kleiner is,maakt volgens mij niet zoveel uit. Dat zie je elke keer tijdens de zwangerschap wel terug komen. Dan ben je zoveel en dan weer zoveel weken. Succes meid!!! Dreamwish,dat is zeker een domper zeg!! *#@*!!! Nou,hopen dat het later is ingenesteld ofzo en dat het hartje later wel te zien is. Sterkte!!! Liefs en een dikke vette knuffel!!!!!