hey meiden merah kom op meiss ga eens genieten,je moet wel posi blijven denken he` ik ben er erg van bewust dat als je nega blijft denken het ook nega kan uitpakken.. ga lekker genieten meiss,en bruin bloed of rood bloed maakt niet uit,zolang je geen krampen krijgt en stolsels zit het goed meiss.. je ongi pijn is gewoon het voorbereiden van de baarmoeder.. **knuffel*** dreamwish ook jij niet te druk maken meiss is heel normaal dat het nu op 5.3 is geschat je zal zien over 2 weken zit je gewoon op 9 wekenhet is vaak ook nog te klein nu om op gemeten te worden vandaar maken ze wel eens een verkeerde schatting... kop op meiss en kruip terug op je roze wolkje,het gaat helemaal goed komen... echt meiden jullie moeten genieten van je posi testen en van je zwangerschap,het is zo voorbij die 9 maanden knuffel voor jullie allemaal....
Dank voor je lieve woorden Baby hope! We zouden inderdaad blij moeten zijn, maar de angst voor valse hoop is groot. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat jullie zoiets hebben van: 'Geniet er nou van! Ik wou dat ik zo ver was dat ik een echo met vruchtzak had!.' En daar hebben jullie wel gelijk in...
merah ik hoop gewoon dat je stiekem in jezelf wel super blij en posi bent meiss.. maar toen je terug kwam van portugal kwam je al niet zo happy en blij over ik hoop echt dat je toch geniet meiss.. hoelang zijn jullie bezig geweest?? en hoeveel rondes heb je gehad meiss!!! je moet echt gaan genieten meidd haha is moeilijk en het is ook allemaal wel onzeker.. maar echt die 9 maanden zijn voorbij eer je er ergen in hebt
Idd laat je niet gek maken meiden Babyhope jij mag morgen weer hè Ik ga voor je duimen meis Samen paaseieren hè (hahaha) jij ook het weekend iui, doen we hem samen Kunnen we gezellig een bakkie doen in het wachtuur Hoeveel spuit jij nu?
We zijn nu bijna 2 jaar bezig met zwanger worden. Deze maand was de 5e IUI, waarvan de eerste met Puregon. De reden dat ik na Portugal niet zo enthousiast was was omdat die test maar niet positief werd. snapte er niets van. En was bang blij te zijn met een dode mus (vrucht). we gaan er gewoon weer voor! Wij zijn zwanger!!
hey mariek ja ik mag morgen om 14.30 bij dr ruis hihi nu spuit ik nog 37.5 alleen ik had hem vandaag perongeluk op 75 maar dt maakt niet uit hoor!!! meestal moet ik na morgen nog ongeveer 7 dagen spuiten!! en dan de pregnyl en dan de iui ik zelf denk zo rond 9 of 10 april de iui zoiets!!! merah precies meiss lekker genieten... JE BENT GEWOON ZWANGER MEISS!!!
he meiden, dank jullie wel voor alle lieve reacties. Ik vind het toch vreemd, de berekening gaat uit vanaf een cyclus van 28 dagen. ten eerst de eerste 10 a 12 dagen was bij mij nog geen ei te zien. ten tweede heb ik geen normale cyclus. Meiden ze geven je toch 2 weken extra? maar ik neem aan dat je die 2 weken niet op de echo ook kado krijgt te zien... Dus als ik die 2 weken kado eraf haal dan kom ik toch uit op 5, 3 weken. Hoe zit dat nou precies?
In het ziekenhuis rekenen ze ook met die 2 weken extra. Dus als ze zeggen 'je bent 6 weken', dan bedoelen ze eigenlijk 2 weken overtijd, of anders gezegd: 4 weken vanaf de bevruchting. Mijn cyclus is ook geen 28 dagen, mijn eisprong niet op dag 14 (zie mijn eerder schrijven in dit topic) en toch word je, als je zwanger bent, opeens weer behandeld als een 'normale' zwangere. Dat mijn 'zak' kleiner is dan je zou verwachten (zo'n 7/8 dagen kleiner dan 'normaal') is natuurlijk jammer en voor jou ook. Het liefst had je natuurlijk een hartje gezien. Dat had mij in ieder geval wel enorm rust gegeven. Maar toch, we hebben het hier over iets dat slechts 4 a 5 mm is, sterk uitvergroot door een apparaat. De foutenmarge in zo'n meting zal best aanzienlijk zijn. De ene beby is de andere niet, de een groeit snel de ander heeft misschien een aanloopje nodig.... Ik probeer me toch minder druk te maken, we kunnen er toch niets aan veranderen. Ik heb over 2 weken weer een echo. Wanneer mag jij terug komen (misschien heb je het geschreven, maar ik kan het me niet meer herinneren).
Een hele voorzichtige JAAAAAAAAAA GEFELICITEERD SILVIA (hahahahaha) Dit is wel een duidelijke streep Nou kom maar op met die 2ling hè jongen en meisje Ben benieuwd
Hey silvia, Van harte, wat een mooie test en dat 3 dagen voor je NOD volgens je banner!! Super, geniet ervan! babyhope: succes morgen met je fm. alle anderen een knuffel
@Merah...Net wat Babyhope zegt; je moet lekker gaan genieten meis! Het zit wel goed. Ennuh, niet meer druk maken om dat ''oude bloed'', he?! 't Zit zeker weten goed!!!! @Dreamwish...Wat raar allemaal he, in het zh?! Maar ook met jou zit het goed! Lekker proberen te genieten!! Voor jullie beide...Dikke knuffel!! En ik ga er gewoon vanuit dat jullie vet zwanger zijn!!! Geniet ervan! @Sylvia...Je kunt er niet onderuit; JE BENT ZWANGER!!!! Gefeliciteerd! Je had het toch mis, he?! De derde onder ons! Laat de rest ook maar komen. Hihi!
@ merah, van harte gefeliciteerd,.....vanaf een week of 7 is er pas een overtuigend hartje te zien, niet te druk maken,...bij mijn zoontje konden ze pas bij 10 weken alles goed zien, (lag ver naar achter) komt echt helemaal goed!!!!! Nu genieten van de vermoeidheid en andere kwaaltjes, hahahahahaha
@Sylvia, gefeliciteerd!!!! Super!!! @merah,hoe is het nu met je! We zeggen allemaal positief blijven,maar ik weet uit ervaring dat dat verdomd moeilijk is. Maar het is idd beter van wel!! @vlinderr,ik ben de dagen al aan het aftellen voor je!! Heb je stiekem al getest??? @me,ik heb bloed laten prikken vanmorgen en ik wordt tussen half2 en 3 uur gebeld. Ik heb gelijk gevraagd of ze nu eerder een echo wilden maken ivm bbz,maar dat doen ze dus mooi niet Nou ja,dan maar weer wachten tot over 2 weken. Aaaaaaargh,weer die verdomde 2 weken wachten!!!!! Knuffel voor iedereen!!!!!
Ja MVR soms denk je wel eens van geef me dan een echo dat scheelt een hoop stress Maar bij jou word er bloed geprikt dat doen ze bij ons ook niet. Toen ik een positive test in handen had van mijn dochter geloofde ik het ook niet Ik vroeg om een bloedtest maar dat deden ze mooi niet Een streep is een streep dus zwanger was het antwoord Het feit dat je al 4 jaar bezig bent, daar hadden ze geen boodschap aan babyhope suc6 vandaag ik duim voor je dat er wat zit. Weet jij of ze bij geertgen op aanvraag je bloed testen? Vlinderr jij al nieuws??? Al stiekum een testje gedaan? Ik duim ook voor jou meis Nou als we zo doorgaan heet het topic binnenkort ZWANGER DOOR PUREGON OF ANDERE HORMONEN We gaan wel hard met de zwangerschappen Ik heb op een ander forum nu 4 zwangerschappen goed gependeld Helaas heeft er 1 een mk gehad (misschien moet ik dat ook maar gelijk aan de pendel vragen ) sylvia hier klopt ook al (nu kijken of het er 2 zijn) misschien maar een lijstje maken zodat we makkelijker terug kunnen kijken.
Eh... ik wil voor jullie niet gelijk dat hele pendel-gebeuren onderuithalen en ook niemand kwetsen, maar is het niet gewoon dat je 50% kans hebt dat je het goed raadt? Of denk ik nu te simpel?
silvia gefeliciteert hahaha daar kan je niet omheen zeg mariek uhmm ik heb het vorige maand gevraagd omdat ik toen die posi test had maar bloedverlies.. dat vrouwtje aan de tel zei nee is niet nodig want daar kan je toch geen wijs uit??? maar ik zal het vanmiddag vragen ja aan dr ruis... dan kom ik het hier wel melden vorige keer was er ook een vrouwtje die urine mee had genomen en een zw test daar deed??? dus alles is mogelijk volgens mij hebben ze ook ovu testen maar met pco heb je niks aan ovu testen zegt ruis??
Ja ik heb zo wie zo niks aan een ovu test want wij hebben iui en hoeven niet zelf te klussen Het gaat mij er meer om dat ze het bloed een keer testen of de hcg waarde voldoende zijn gestegen Na een positive test moet je 3 wkn wachten tot de 7 wkn echo en dat vind ik lang duren. Misschien kunnen ze na 1,5 week je hcg waarde meten om te zien of het goed is Maar goed daar heb ik het met wisman wel over als het zover is
ja ik was ook echt pissig aan de tel toen hoor.. dorien heette ze zo onduidelijk was ze bezig heb het ook tegen ruis gezegd daarna hij zei oh die zal zijn dag wel niet hebben gehad hahahaha maar ik zal het is vragen,