Ja, 1 keer per week. Je hoeft er niet voor thuis te blijven, kan de kannen gewoon bij de voordeur zetten. Als je niet wilt dat de buren al weten dat je zwanger bent kun je ook een andere plek aangeven waar ze de kannen kunnen vinden. Er komt een mevrouw aan huis, met haar kun je zulk soort dingen afspreken.
hey meiden.. zo ik ben weer terug en er was helemaal niks te zien,ja weer 2 ienie mini kleintjes maar geen dominante zeg maar.. nu ophogen naar 75eh en volgende week woensdag 11.20uur terug komen.. wat betreft 2 dagen eerder ongi was volkomen normaal dag 12 13 of 14 was normaal. is het dadelijk op dag 10 of 11 dan krijgen we idd utrogestan mee.. de hsg krijgen we na deze ronde of na de 4de ronde maar de gyn verwachte dat het niet nodig was.. verder kon het ook aan de medicijnen liggen die ik slikte rond eisprong,en aan de koorts die ik gehad heb.. hij ging er echt vauit dat dit onze ronde werd?? dus ik zei ja dat weet je nooit zeker,hij zei maar zolang je niet ziek word nu heb je een super grote kans.. en dinis moest me maar wat meer klappen geven want daar wilde ze ook wel eens van groeien hahaha dus eigenlijk heel normaal gesprekje gehad,ik had ook de testjes meegenomen van vorige week,ook dr ruis zag een streepje maar heel minimaal zei hij het kon zijn dat het weer van korte duur was geweest(dat er dus wel weer iets heeft gezeten) maar ja medicijnen speelden deze keer een hele grote rol. bm zag er rustig en netjes uit en ook had ik nu iets minder pco blaasjes op mijn eierstokken.. gek he en 3 maanden geleden was het zo goed als weg?? zo dat was even ego
Wanneer ik zwanger ben ga ik ook zeker mee doen met MvM. Vind dat toch wel het minste wat ik kan doen na al die hormonen e.d.! @MamavanRenzo...Nogmaals van Harte Gefeliciteerd! Ga er maar lekker van genieten!!! @Hier...'K heb ineens een negatief gevoel. Alle kwaaltjes lijken ineens verdwenen. Heb de hoop een beetje opgegeven voor deze ronde. Ik heb alleen als ik lach of nies een enorme pijnscheut in m'n eierstok, maar dat lijkt me niet echt een goed teken. Ik heb trouwens nog niet stiekem een test gedaan haha. Misschien morgen of vrijdag?
@Babyhope...Mooi dat je op mag hogen en dat het er verder rustig uitziet. Wel jammer trouwens dat er verder nog niet veel gegroeid is. Ik hoop écht dat het deze ronde raak is voor je! dat heb je wel verdient! Succes meis!
@All.....Babyhope Thx! Ik heb getest en er is een dun streepje zichtbaar!!!!!!!! Ik snap er niks van hahaha! Ik weet alleen niet zo goed hoe ik me moet voelen want moet nog 5 dagen tot de NOD. Hopen dat de streep de komende dagen alleen maar dikker gaat worden. Ik ben heel erg blij! Maar wil toch nog niet te vroeg juichen. Eerste de komende dagen maar even afwachten.
Hey dames, Zo er is hier een hoop gekletst zeg..sorry maar moet het allemaal nog ff goed terug lezen.. Vlinder..meid wat spannend zeg..welke test heb je gebruikt? ik hoop het zo voor je! Sylvia en mamavanrenzo gefeliciteerd! Merah en dreamwish..lekker genieten nu hoor..ik snap jullie onzekerheid heel erg goed..maar ik heb er wel een goed gevoel over Babyhope..goed dat je mag ophogen en dat het er inderdaad rustig uitziet..wel balen dat er nog niet echt veel te zien was..,op naar volgende week woensdag! All: morgen moet ik weer voor de eerste echo..weten jullie trouwens of de metingen gewoon doorgaan tijdens de paasdagen??
@Moray...ik heb met die van kv getest (2 voor 5,-). Ga morgen nog een keer testen. Ik heb alleen zo'n last van mijn eierstok! Heb daar niet zo'n goed gevoel over... Wat die echo's betreft..Bij ons in het ziekenhuis krijg je ook in het weekend metingen, dus ga er eigenlijk wel vanuit dat ze dan ook metingen doen met pasen. Succes!!
bij de geertgen kliniek gaat het gewoon allemaal door. Alleen meten en iui, kennismakingsgesprekken niet Vlinderr ik duim voor je dat het streepje blijft
Emh...wat steken en trekkerig gevoel, maar dat de hele dag door een beetje. En als ik moet lachen dat schiet het er in, waardoor ik een enorme (pijnlijke) steek krijg. Ik ben nu echt heel onzeker over alles!
Babyhope ik hoop dat je volgende week 1 of 2 mooie eitjes hebt Ik mag morgenavond weer om 19.10 Hoop dat er nu na de ophoging wel wat zit Ik heb trouwens het idee dat er bij de 37,5 spuiten iets fout is gegaan, ik vind dat er nog teveel in de spuit zit Er zou nog maar 37,5 in moeten zitten Ik heb laatst een andere meegekregen en die heb ik gebruikt met 75 eh spuiten Nou ja maar weer hopen Duimen jullie voor me aub?
ja ik kan me voorstellen dat je onzeker bent..heb je al aan je gyn gevraagd of hij/zij misschien weet wat het kan zijn. Ik heb zelf 1 ding geleerd..zeker vanwege hetgene wat ik heb meegemaakt dat als je onzeker bent of je twijfelt ergens dan dat je dan gewoon moet bellen hoor..daar zijn ze ook voor!
hoi dames! Ben even een paar dagen niet actief op het forum geweest... @vlinder; spannend hoor, ik ga voor je duimen! Hoop echt dat het dunne teststreepje over 5 dagen een dikke vette streep is! @mamavanrenzo en sylvia; Gefeliciteerd en genieten! Ik hoop dat wij allemaal snel zullen volgen! @babyhope; als dr ruis zegt dat dit je ronde word...word het dat ook! Laat de eitjes maar groeien!!!! @mijzelf; zit nu 0p dag 9 na de laatste provera pil...vandaag heeeeeeeeeeeeel lichtjes wat rode bloed gehad maar nog verre weg van een ontrekkingsbloeding! ben bang dat ik toch verklevingen heb.... De vorige provera kuur was namelijk ook zo (zo goed als 2 druppels bloed gezien..) Als ik morgen geen ontrekkingsbloeding heb ga ik het geertgen maar weer bellen... @iedereen die ik over geslagen heb..hoe staat het er voor???
Het wordt hier steeds spannender, goed om te lezen dat er goed gereageerd wordt op de hormoonseltjes. @Babyhope, ik hoop dat het idd jullie maand wordt!Hmm pco-blaasjes? Hoe zit dat? Wat merk je daar bijvoorbeeld van? Ik was idd ook vorige maand 2 dagen eerder ongesteld. Sta je toch wel even gek te kijken... @Mariek, wij gaan gelijk op qua dagen dan, hoe staat het er bij jou voor? Ik probeer een beetje mee te kletsen als jullie het goed vinden. Maar kan nog niet alles helemaal volgen. Ik stelde maandag hier de vraag of het normaal was dat er geen groeiende ei(tjes) waren. Maar wel slijm van 7mm. Ik heb vanaf mijn ongesteldheid (die al raar was) tot nu (14 dagen later) nog lichtelijk gevloeid, maar vanaf vanochtend weer helder bloed en nu zelfs zo dat ik een maandverbandje moet in doen. Heb wel naar de poli gebeld, gelukkig had ik voor morgen al een FM staat dus dan bekijkt ze het verder. Maar ben er niet gerust op, herkent iemand dit? Liefs Rach
@Rachje...Welkom! (dat had ik nog niet gezegd). Klets lekker met ons mee! Je gaat het vanzelf wel volgen. hihi Wat je vraag betreft...ik heb er zelf geen ervaring mee! vind het wel een beetje vreemd. Is maar goed dat je morgen heen moet dan. Veel succes! En hopelijk is het niets ernstigs!
@Hanied...poeh...na 9 dagen nog niets/weinig? Bij mij zat er altijd maar een dag tussen en dan was ik al ongi! Ik zou idd gewoon bellen! (zou zelf denk ik al eerder gebeld hebben. ). Heel veel succes meid! @Mariek...Er zit altijd wel wat meer in de spuiten dan dat er op staat. Hoeveel zit er nu nog in denk je? En met welke spuit, spuit je? 300, 450 of de 900??? Ik zal voor je duimen!
vlinder, hoe lang heb je dat al dan? ik heb dat ook ongeveer 2 dagen gehad en zelfs het ziekenhuis gebeld, maar achteraf was het de innesteling.
Ik heb dat denk ik ook onegveer twee dagen gehad (paar dagen terug), maar heb nu de hele dag door wat steken. In die twee dagen was het meer bij onverwachte bewegingen en dat is wel minder of zelfs al wel weg. Ik heb nu last als ik dus hoest of lach. Misschien hoort het er ook wel bij?? Misschien moet ik ook wel gewoon ff bellen. Misschien dat ik me dan wat minder onzeker voel?