vlinder, anders idd gewoon even bellen, maar waarschijnlijk zeggen ze wacht deze 5 dagen maar even af.
Ik denk dat als het zo blijft, en de test posi blijft, ik dinsdag bel. Want moet dan toch bellen. Dan zal ik wel vragen.
vlinderr wohoeee hebje pregnyl gespoten??? zo ja hoeveel?? ik zou nu gewoon even wachten met testen meisss,ik duim voor een blijvertje
Ik wil ook niemand vreugde bederven (hoop echt dat je zwanger bent Vlinderr!), maar 5 dagen voor NOD is echt behoorlijk vroeg en als je inderdaag Pregnyl hebt gespoten kan het prima wezen dat hier nog een restje van in je systeem zit. Maar... I'll keep my fingers crossed!!
@rachje,....ten eerste welkom hier! Ik had tijdens de eerste fm ook nog steeds dat ik vloeide, ook was er bij mij nog helemaal niks te zien, behalve een "onrustige" baarmoeder. Een week later had ik iets van 7 mm slijmvlies. maar nog geen active eitjes,....maak je maar geen zorgen, ik heb afgelopen vrijdag pregnyl gezet, nadat ik 24 dagen heb gespoten. @de rest, duim, duim, duim, duim, duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @home,...begin nu toch wel een beetje onrustig te worden, mijn borsten zijn een cupmaat groter en mega gevoelig sinds gister, kan dat nu pas komen door de pregnyl? wel late reactie dan of niet?pffffffffffffffff wat duurt wachten lang! gelukkig komt er een druk weekend en week aan, kun je in ieder geval niet te veel piekeren, @wat eventueel een tweeling betreft, bekijk het positief,......dan heb je er twee en hoef je deze hel niet nog een keer mee te maken, toch?,.......ik zou er voor tekenen, zelfs nu ik al een zoon heb!
@Babyhope en Merah...Ik heb Ovitrelle gespoten. Dit was zondag al uit mijn lichaam! Dus ga er niet vanuit dat het dat is. Ik weet idd dat het eigenlijk nog vééél te vroeg is om te testen en hoop dan ook dat het posi blijft! Ik weet in ieder geval nu wel zeker dat ik eisprong gehad heb en dat het dus wel kan! Alleen daar ben ik al blij mee.
Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter ook al vroeg getest en die bleef daarna ook positief Je bent gewoon zwanger vlinder Zeker als ze weet dat het spul al uit je lijf is Heb je dat getest?? suc6 met wachten tot dinsdag
@Mariek...Bedankt voor je bemoedigende woorden...Pffff het kan dus wel. Ik heb idd twee keer getest of de Ovitrelle uit m'n lichaam was. De eerste keer vorige week vrijdag, en toen was er net zo'n streepje zichtbaar als gisteren, dus er zat toch nog wat in mijn lichaam. Heb vervolgens afgelopen zondag getest en er was geen enkel streepje zichtbaar. Heb wel kwartier op die test zitten turen, maar zag helemaal niets. haha.
whhaaa vlinder wat lees ik nu!! wat fijn meid, nu gaan we heel hard voor je duimen dat hij positief blijft! ik heb ook 4 dagen eerder getest hoor en mijn test werd elke dag donkerder en gisteren had ik al een vrij donkere test en dat met 2 dagen voor mijn NOD Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! morgen is mijn NOD en dan test ik weer ik heb de eerste echo op 28 april om 13.00 uur dan ben ik 7,5 weken! ze wilde me eerst op 21 april laten komen dan ben ik 6,5 weken, maar dat wilde ik zelf niet. ben dan beng dat het hartje nog niet klopt omdat je toch op een grensgeval zit dan. vlinder, heb jij een foto van je test?
@Sylvia...Je test ziet er super goed uit!! Moest je niet wachten met bellen tot je NOD dan?? wel mooi trouwens dat ze nu al, voor je NOD, een echo ingepland hebben! Ik krijg de test op de een op andere manier niet op de foto. Hij is dan overbelicht ofzo, waardoor ie heel wazig wordt en je dus niet kan zien dat er een streepje staat. Zal het zo toch nog eens proberen... mocht het lukken dan zal ik 'm plaatsen.
nee morgen is het goede vrijdag en ik was bang dat de poli dan dicht was en mijn test is zo duidelijk dat ik niet verwacht dat hij morgen ineens weg is
vlinder als je zwanger bent dan ben je uitgerekend op mijn verjaardag volgens mij kijk dan moet het gewoon goed gaan
De tijd klopt volgens mij niet bij de berichten.. er staat bijv. 9:38 maar moet 11:38 zijn. Vreemd...
Vlinderr,ook ik heb vroeg getest...4 dagen voor mijn nod. Hij bleef positief en kijk nu Ik werd ook heel onzeker,maar het zat toch goed! xxx
zo was die van mij ook 4 dagen voor NOD, test anders morgen vroeg nog een keer met ochtendurine, vlinder!
ook ik heb 5 dagen voor NOD getest en het bleef dus ook positief. Ik ga ondanks de vervelende echo toch positief kijken naar a.s. dinsdag. Een tijd met mijn zus gesproken welke bij 8 weken echo ook werd teruggezet naar 6 weken. en daar is het ook goed bij en heeft een gezonde beeb gekregen.
Trouwens ik word nu ook een beetje misselijk... dus wie weet ben ik idd veel korter dan gedacht... duim duim duim... Mariek, ook voor jou duimen. Voor alle anderen vanavond meer posten, nu aan het werk. Dan zou ik ook geen Ego berichten meer sturen,