Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zou heel goed kunnen dreamwish. Ik hoop dan voor mij hetzelfde, ik loop dan een week achter als ik de meting mag geloven. Ik mag 13 april pas weer voor een echo, voor mn gevoel duurt dat echt vreselijk lang! Pfffff.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    vlinder!!!!

dikke vette positieve test meiss:):)

gefeliciteert!!!! idd een zwanger topic hier.. nou hopelijk ik ook dan aan het einde van deze cyclus whahahhaha:)

3. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @@vlinderr: geloof je het al dat je zo´n mooie test hebt, en dat al 5 dagen voor je nod... van harte hoor..:D;) geniet er lekker van.

4. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Vlinder..ik denk ook echt wel dat je er van uit kan gaan dat je zwanger bent hoor meis!
    Inderdaad net wat babyhope zegt een zwangere topic hier..en dat ook wij maar snel mogen volgen!!

Hier vanochtend 1ste meting gehad..wat blijkt nu..het gaat allemaal ineens erg snel heb nu als links en rechts een eitje zitten beiden al 15.8mm..(zit nu op dag8 :()
    Morgenochtend moet ik weer terug en heel misschien willen ze dan al de IUI gaan plannen..ben benieuwd hoe dit af gaat lopen..

5. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Wow :$ je hebt dan echt een korte cyclus als het zo gaat.
    als het zo doorgaat krijg je dus drukke paasdagen geen eitjes zoeken maar wat anders :D duim voor je.

@all: heeft iemand wat van heidi vernomen, ik ben erg benieuwd hoe het nu met haar gaat.

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish...Misschien toch idd wat korter als gedacht. Maar vind het toch wel een beetje vreemd, omdat alles gestimuleerd is. Opzich wel goed teken dat je wat misselijk begint te worden. Ga lekker genieten meis!! :)

@Moray...Tjonge wat een groeispurt ineens!!!! Dat is wel goed nieuws! Hopelijk met pasen idd een heel groot paasei..hahah:D

@Merah...kan me voorstellen dat het voor je gevoel nog heel erg lang duurt!!! Pffffff geduld 'leer' je met zit soort dingen wel. Haha;)
    Ben je er al wat rustiger onder en kun je al wat meer genieten???

@Hier...ik ben weer eens onzeker! :) Had vandaag/vanavond wat krampen, weeig gevoel in de baarmoeder. Heb ook iets last van licht bruinig slijm (sorry voor details!). Ben zoooo bang dat het mis gaat en niet goed zit!!! Heb net maar weer een test gedaan, maar de uitslag was nog precies hetzelfde dan gisteren. De streep is niks dikker geworde. :( Duimen jullie voor mij???? Sorry dat ik zo loop te klagen!

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb trouwens niets van Heidi vernomen! Dacht daar laatst ook al aan. Ben wel benieuwd hoe het met d'r gaat. Misschien Babyhope,..i.v.m. het andere topic?

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey vlinder meiss..
    ik hoop dat het bruin verlies niks betekent meiss:(
    dat is het nadeel van voor je nod testen(ik spreek uit ervaring haha) heb het al 2x gehad en test nu ook echt niet eerder meer:( iedere keer de teleurstellingen..

maaarrrr ik heb bij jou een heel goed gevoel meiss echt!!:)
    zal vast wel goed zitten,,ik duim ervoor..

over heidi nee in pco is ze ook niet meer geweest??
    maak me best zorgen eigenlijk,want het is niks voor heidi om niet te komen:(

xxx

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Vreemd dat ze niet meer komt! :( jammer!! Hopen dat het goed met d'r gaat!!!

Wanneer het toch mis gaat, dan weet ik voor de volgende keer dat ik (ook) niet meer vroeg ga testen!

10. carma

carma Niet meer actief

JAAAAAA, 2 eitjes
    Maandag (2de paasdag hahaha) iui, om 10.20 gaat het gebeuren
    Baarmoederslijmvlies is 9 mm en de eitjes nu 12,8 x 15,6 en 1 van 10,8 x 12,4
    Nu hopen dat nr 2 ook nog mee komt, maar mijn gevoel zegt ja aangezien er 5 dgn geleden nog helemaal niks zat.
    Hij zal dan iets kleiner zijn als de ander, maar een ei is een ei
    Moet nu nog 2 dgn spuiten en zaterdag om 23.00 pegnyl spuiten (10.000)
    En maandag mag carlo om 9.00 en de iui dan om 10.20
    5 dgn erna nog een keer pregnyl (5.000) voor de innesteling
    (dat doet alleen wisman)
    op 21 april mag ik dan testen

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Jaaa! :D Dat is goed nieuws Mariek!!! Het wordt dus een echte pasen voor jou/jullie! :D:D:D. Hopelijk is het raak meis!!!! :) Ik zal voor je duimen! Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat je pregnyl kon spuiten voor een betere innesteling?! Zo leer je nog es wat. haha. ;) Nu maar aftellen naar 21 april! (eerst nog en IUI natuurlijk;))

12. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)hoihoi dames!!!

ik sluit me ook bij jullie aan

veel liefs

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Trotse moeder, Welkom! :);) Klets lekker met ons mee!!

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Jij hebt trouwens staan dat je over twee dagen kan testen zie ik... lopen toch niet helemaal gelijk op ;) en je cyclus is korter dan die van mij. :)

15. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    vlinder, weer positief getest zie ik :)
    Wat fijn meid! was de test al iets donkerder?

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Nee :(. Ga morgen nog maar weer een keer testen. Word er een beetje onzeker van...ook vanwege bruin verlies. Maar ja, je hebt het zelf niet in de hand, dus we zullen wel zien wat het uiteindelijk wordt!

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vlinderr, ik had ook bruine afscheiding en heb dit in het ziekenhuis nagevraagd. Dit is oud bloed en daar maken ze zich eigenlijk nooit zorgen om. Vaak is dit bloed van bijvoorbeeld de innesteling en heeft dit een aantal dagen in een plooitje gezeten. Als je zwanger bent verandert er veel in je baarmoeder, waardoor zulke plooitjes ineens open kunnen komen te liggen en dit 'bloed' vrij komt. Zolang het niet rood is en het niet erg veel is, moest ik me niet druk maken werd er gezegd.
    Maar Vlinderr, mocht het uiteindelijk toch niet goed gaan, raak niet ontmoedigd he!!!! De eerste IUI gelijk raak! Ik ben echt jaloers! Volgens mij een heel goed teken. Met jou komt het echt wel goed!

Ik spuit ook Pregnyl voor de innesteling/verlenging luteale fase. Ik spuit echter 2x 5000 eenheden. Met eisprong erbij dus in totaal 3x.

18. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ vlinder: mijn banner klopt niet haha mijn cyclus is onregelmatig en heb een gemiddelde gepakt officieel mag ik maandag testen

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Merah, wanneer begon bij jou die bruine afscheiding?? nog vóór je NOD?? Ben erg benieuwd! Sorry dat is er steeds zo veel over praat! :)

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Op welke cd zit je dan?? is die wel goed dan?

Deel Deze Pagina