cyclusdag is wel goed hihi jij heb idd een langere cyclus bij mij is tie heel onregelmatig tussen de 28 en 37
@TrotseMoeder...Bij mij was de cyclus gestimuleerd, het eitje wou in het begin niet groeien, dus dat duurde allemaal even. Maar het is gelukkig goed gekomen. Dit was (volgens mij) ook voor de eerste keer in mijn leven dat ik een eisprong had?! Heb jij ''gewoon'' een onregelmatige cyclus, of heb jij ook PCOS??
gewoon onregelmatig ze hebben bij mij de bloedwaardes gemeten om te kijken of er een eitje rijpte en toen dat het geval was fm gedaan en pregnyl nu is de iui op cd 21 gedaan, kan best zijn dat hij volgende maand op dag 14 is heb echt een cyclus van heb ik jou daar hihi liefs
Dat is ook wel latig! Pffff dan weet je het nooit helemaal zeker toch wanneer je eisprong komt, of dan moet je wel heel vaak bloed prikken.
deze cyclus moest ik op dag 11 bloedprikken en op dag 14 op dag 16 een fm daarna op dag 18 fm en dag 20 pregnyl dus moest nu 2 x prikken
Dat valt opzich dus nog wel mee. Ik ga zo lekker naar bedje...trusten! @Alle...Dikke knuffel en tot laterss!
Vlinderr, ik had 2 dagen voor NOD bruine afscheiding. Het begint bij mij altijd zo, dus ik dacht: op naar de volgende ronde! Maar die bleef dus uit. Afgelopen maandag had ik weer bruin bloedverlies. Ik schrok me wild! Toen navraag gedaan in het ziekenhuis en toen vertelden ze dat. Geen garanties erbij natuurlijk Misgaan kan het altijd. Maar die eerste keer bruine afscheiding is in ieder geval niets geweest, want op de echo was er echt iets gegroeid. De tweede keer... tja, de echo over 2 weken zal dat moeten uitwijzen...
Wat enorm balen Trotse Moeder! Ik zie dat je ook alweer 2 jaar bezig bent. Wij ook, alleen met een beetje geluk is het deze maand eindelijk raak! Frusterend ja. Kun je de moed er nog een beetje inhouden? Bij ons gaf het beginnen met IUI wel wat rust. Het is dan toch een stuk gecontroleerder en dat kwam onze relatie (lees ook: sexleven) behoorlijk ten goede. Maar ja, praatjes vullen geen gaatjes... Heb je nog hoop dat het wegtrekt of is het al echt doorgebroken? In het laatste geval kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen in de volgende ronde. 1 tip: blijf vooral meedoen in dit topic! Schijnt een heel goed effect te hebben op vrouwen die proberen zwanger te raken... Veel succesverhalen hier!
Nee het is nog niet helemaal doorgebroken,maar ben bang dat ik vandaag voor een nieuwe afspraak mag bellen als de poli open is met goede vrijdag, maar jah ik houd in me achterhoofd dat het pas de 1e iui was liefs
Ik was te laat met lezen,..dus mijn antwoord kwam wat te laat zie ik al. @TrotseMoeder...Duim duim duim...en dikke knuffel! En net wat Merah zegt, blijf lekker mee kletsen hier, misschien dat je dat wel goed zal doen! Ik heb net weer getest. Ik snap er niets van ik test al drie dagen, en elke dag is de streep nog precies hetzelfde...je zou toch verwachten dat deze dikker moet worden?? Verder valt het bruinverlies tot nu toe heel erg mee en hopelijk blijft het zo, dan zit het denk ik wel goed!! @Merah...Hoe gaat het met MvM?? En heb je al last van kwaaltjes zoals misselijkheid etc..?? @All....Hoe is het met iedereen? nog mensen voor een fm vandaag o.i.d.???? Knuffel!
Niet echt misselijk geloof ik. Wil het wel graag!!! Slaat misschien nergens op, maar zou het als een bevestiging voelen dat het goed zit. Vanmorgen voelde ik me niet zo lekker. Of heb ik me dat ingebeeld? Verder erg veel krampen. Maar volgens mij zijn dat mn darmen. Sinds de positieve test zijn die behoorlijk van slag en is de doorstroom niet meer zo soepel...... Trotse moeder, waarschijnlijk voelt het anders voor je, maar ik vind het knap dat je toch kunt relativeren dat het nog maar je eerste IUI is. Jouw tijd komt nog wel!!!. Sterkte op deze, voor jou dan, wat minder goede vrijdag!...
MvM, tja... lekker plassen op de pot... Als ik over twee weken die echo heb gehad en het is goed, dan wil ik ook gaan proberen of er een mogelijkheid is ook op het werk urine op te vangen (zonder dat iedereen het weet). Ik werk full-time, dus op het moment gaat er nog veel verloren. Als attentie voor het meedoen kreeg ik een lijstje waar je je echo-foto in kunt doen. Mijn iniminie-vruchtzakje staat al op tafel. Weet niet of het slim is om te doen, want het is echt nog bijna niets, maar toch...