Ik weet niet meer wie het schreef maar ik krijg in totaal ook 3x pregnyl 2 ampullen zaterdagavond voor de eisprong en 1 ampul 5 dgn na de iui voor de innesteling Ik hoop zo dat het raak is. Toen wij zwanger wilde worden van ons eerste kindje wilde het ook allemaal niet Het heeft in totaal 4 jaar geduurt voor ons meisje geboren werd Nu zal het wel eerder gebeuren omdat we nu gelijk op dezelfde manier verder gaan als bij onze dochter De arts heeft dezelfde mediciatie en manier aangehouden als bij de laatste iui van de vorige ronde Sterkte meiden Ik duim voor jullie dat de ongi NIET doorzet
vlinder, spannend!! ik heb vanmorgen nog de laatste test gedaan en er staat: ZWANGER 2-3 weken en dat betekend 4-5 weken en ik ben vandaag 4 weken, dus dat klopt
hey meiden!!! vlinderr wil nog niks zeggen hoor dat hij niet duidelijker wordt je test.. zit vast goed het is in ieder geval niet vn de pregnyl want dan word ie lichter hahaha trotse ik blijf nog even voor je duimen hoor!! mariek hoezo krijg jij nog een extra pregnyl dan??? ik denk dat ik dat ook eens ga vragen aan ruis want als het echt werkt wil ik het ook proberen hoor!! ik heb dat nog nooit gehoord bij geertgen??? dat ze dat doen maar ja ik ga het wel vragen
gooi er is een testje tegen aan meiss.. dan heb je wat duidelijkheid... en ik ben ook wel benieuwd hahaha
@Merah...kan me voorstellen dat je ''graag'' misselijk wil worden, omdat dat wat zekerheid geeft. Maar ja misschien moet je nog maar even genieten dat je dat niet (echt) bent. Hahah Ennuh, bij jou zit het écht wel goed hoor meis! Volgens mij horen die rommelende darmen er ook bij. Heb wel eens gelezen dat dat ook zo'n echte zangerschapskwaal is. Poeh..straks op het werk flessen vullen. Daar neem ik m'n petje voor af! Denk niet dat ik dat zou doen. maar ja, ik werk onregelmatig, en niet fulltime. Ennuh, die echo dat zit vast wel goed!!! Beetje vertrouwen hebben! (is altijd makkelijk te zeggen als het om een ander gaat,...hihihi) @Mariek...die vraag m.b.t. Pregnyl kwam van mij. Ik wist niet dat Pregnyl de innesteling kan bevorderen. Heb ik bij ons in het zh niets over gehoord. Heb dan zelf ook niet gehad....Maar ja, mooi dat mensen/jullie dat wel krijgen!!! Hopelijk heeft dat een goede uitwerking! Mooi dat ze gelijk verder gaan met IUI! Hopelijk word je dit jaar opnieuw Mama! Kan geloof ik nog, he? Dit jaar! En hopelijk geldt dat voor iedereen in dit topic!!!! @Sylvia...Mooi dat de test het ook aangeeft! Heb je al (meer) klachten???? Ik voel steeds vanalles in mijn onderbuik. Heb echt zo'n gevoel dat er vanalles gebeurt daarbinnen. Hahaha. @Babyhope...Ik zou het ook gewoon vragen als ik jou was. Blijkbaar doen ze het toch vaker, want er was hier nog iemand die dit kreeg (weet ff niet meer wie). Misschien dat dat voor jou juist helpt, omdat je wel 'makkelijk' zwanger wordt, maar het niet behoud om het zo maar even te zeggen. Ik hoop meis dat het deze ronde raak is voor je! Wanneer moest je ook alweer voor een fm??
@TrotseMoeder...Ik zou denk ik toch ook even een testje doen! Hopelijk is het een innesteling en geen ongi! Meis, ik ga nu extra voor je duimen!!!!
vlinder maar mariek en ik lopen in dezelfde kliniek en heb er nog nooit iemand over gehoord daar,het enige wat ze zeiden was utrogestan maar dat krijg je pas als je na 10 dagen na iui ongi wordt, daarom ik ga het gewoon vragen want IKKE WIL DAT OOK hahahaha trotse moeder maar je test kan nu wel posi zijn hoor!!! xxx
@TrotseMoeder...Ik ben ook heeeel erg benieuwd! Maar ja, je kunt altijd een testje doen, je bent officieel nog 3 dagen voor de NOD (sommigen testen pas op, of zelfs na de NOD positief!) Dus mocht ie negatief zijn, dan wil dat nog niet zeggen dat je niet zwanger bent. (ik heb makkelijk praten, dat begrijp ik!) Maar ik zou er denk ik toch een testje aan wagen en dan maar afwachten wat ze zeggen! Duim, duim duim en een dikke knuffel!!!
@Babyhope...Dat vind ik dan wel weer vreemd!! Ik zou het gewoon ''eisen'' meis! En hopelijk is dat net precies wat je nodig hebt om wel zwanger te worden!!!
ja daarom,wij zijn daar nu al een jaar 10 maart (vorige keer zei ik 13 maart maar het is toch echt 10 maart haha)..toen was het een jaar,heb 20 keer gevraagd iets voor de innesteling en ze hadden daar niks voor.. dus daarom vond ik het zo raar haha dat ons mariekske het wel krijgt.. maar goed ik ga het nu gewoon eisen jah..
De pregnyl voor innesteling is alleen als er indicatie voor is. Bij mij is de luteale fase, dwz de periode tussen de eisprong en de volgende menstruatie erg kort. Dit hoort 12-14 dagen te zijn. Ik haalde met geluk de 9 dagen. Tevens is progestron geprikt en dat was bij mij echt aan de lage kant. Een eventueel bevrucht embryo heeft dan niet genoeg tijd om goed in te nesteling, wat een verhoogde kans kan geven op het verlies daarvan. Als er verder niets mis is met die luteale fase is er ook geen indicatie voor Pregnyl om de innesteling te bevorderen. Enne, even advocaat van de duivel: laten jullie je niet al te gek maken door al die testen? Als je zwanger bent, ben je dat morgen, of op de dag van je NOD ook nog. Vroeg testen is leuk, maar kan ook teleurstellingen geven (zoals bij Babyhope). Ik heb mezelf, na een jaar proberen, beloofd nooit meer voor NOD te testen. Ik werd er gek van...
ja merah idd ik mocht 16 februarie testen, testte op 15 febr. posi 16 febr ook posi,meteen na die posi test begon ik te vloeien dacht er eerst niks bij vond dat het wel kon.. tot ik krampen kreeg,en s`avonds zo erg ongi was darna ging het weer weg ook dat kon nog. de volgende ochtend 17 febr. stond ik op deed een test en de streep was zo goed als weg????? vandaar dat ik nooit meer voor nod test
Babyhope Alleen wisman doet dit Ik ben 1x bij ruis geweest voor de iui en toen zou ik het niet krijgen. Ik heb toen echt moeten vragen (eisen) dat ik het wilde, want ruis zach daar het nut niet van in. Het was nooit echt bewezen dat het hielp Soms liggen ruis en wisman niet op 1 lijn. Je kan het altijd vragen, Ruis is er wel bekend mee Suc 6
maar ruis is de boss van geertgen.. en wissman is de 2de boss toch?? och ja haha ik ga het er wonsdag is over hebben,ik wil ook wel alle mogelijkheden geprobeert hebben toch
bij mij in het ziekenhuis geven ze extra pregnyl als ondersteuning als je van jezelf een hele korte fase hebt na je eisprong, dit omdat het anders moeilijk kan innestelen. trotse mama, je kan altijd een testje doen. vlinder, nee voel me nog hetzelfde
ik heb ze weer in huis gehaald ga der straks eentje doen w8 vanmiddag even af ben net terug van kruidvat haha