Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Volgens mij is het net zoiets, weet alleen niet wat het verschil precies is.

2. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ja het is gelukt, nu aan het proefdraaien;):D
    waarschijnlijk word het bijstellen, en bijstellen maar goed dat heb ik gisteren allemaal geleerd hoe dat moet..

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Haha.. Die van mij klopt eigenlijk ook helemaal niet,...vond het alleen leuk om er een te hebben:D Ik weet namelijk helemaal niet wanneer ik een eisprong heb.

Volgens mij kun je er geen een uitkiezen waarmee je zelf iets in kunt vullen, of iets weg kunt laten o.i.d.

4. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    haha wat een stel zijn we dan ook he,
    ik ga ff bankhangen en kijken of er nog wat op de tv is.

Ik laat morgen weten hoe de fm was.
    ben erg benieuwd vind het wel lastig het te combineren met het werk. niet dat het werk er moeilijk over doet want de meeste collega s weten het wel en mijn baas vind het alles prima, maar ja voor je eigen gevoel... hebben jullie dat niet?

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Wat gebeurt er eigenlijk wanneer de uitgangsecho niet goed blijkt te zijn? Weet iemand dat?

Ik verwacht dat ik die echo volgende week vrijdag zal hebben.. 't komt steeds dichterbij!:)

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ja dat is een goede vraag, bij mij werd toen gezegd dat als die niet goed zou zijn, en er bijvoorbeeld een cyste o.i.d zou zitten deze eerst weg zou moeten zijn alvorens te beginnen met spuiten, maar wat ze daaraan kunnen doen weet ik niet precies... volgens mij kunnen cystes vanzelf ook verdwijnen

7. heidi76

heidi76 Actief lid

Dec 14, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hij zit er in (de spuit dan he anders word het wel een heel vies verhaaltje hahaha)
    viel reuze mee en ben nu erg benieuwd of ik bijwerkingen ga krijgen.
    ben in ieder geval blij dat ik de komende dagen wat dingen gepland heb, want ben nu al zenuwachtig voor woensdag de eerste FM !

oh en er zijn trouwens nog veel meer sites met banners he... zou je er ook in kunnen plakken denk ik

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb dat idd ook! Ik heb trouwens vandaag te horen gekregen dat artsenbezoeken e.d. in eigen vrije tijd moeten, anders gaat het overuren, of vakantiedagen kosten!
    Nu heb ik gelukkig een leuk team, met veel begrip, dus hoop dat ik af en toe wat kan schuiven of eerder weg kan/later kan beginnen. Zit er niet op te wachten dat ik eind april al mijn vakantiedagen al op heb. Maar idd, voor je gevoel is het rot! Ik werk onregelmatig, dus het scheelt dat je dan door de weeks ook wel af en toe vrij bent.

Ik ga ook ff tv kijken,..ennuh, ben erg benieuwd naar je Fm! We horen het wel. Succes morgen! :)

9. heidi76

heidi76 Actief lid

Dec 14, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je bij de uitgangs echo cystes hebt dan willen ze dat die eerst weg zijn, anders kunnen ze onder de hormonen door groeien en das niet goed natuurlijk.
    geloof dat ze dan meestal weer een kuur van primolut of provera geven (dus die je krijgt om een menstruatie op te wekken) in de hoop dat de cyste dan ook verdwijnt.

ik had zelf maandag dat er nog baarmoederslijm was en dat moest eerst weg
    vandaar dat ik pas later mocht starten.
    ik vroeg waarom, en het is niet bewezen zei ze, maar ze denken dat vers baarmoederslijm een innesteling bevordert

10. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    thnx voor de tekst en uitleg;)
    Is wel fijn ja dat je een aantal dingen hebt gepland zodat je er niet aan hoeft te denken en de dagen letterlijk zit af te strepen.
    ik hou het voorlopig maar bij deze banner ben al blij dat die er in staat... zodra er enig zicht is op mijn cyclus zou ik heb eens op pimpen

11. heidi76

heidi76 Actief lid

Dec 14, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vlinder.. wat balen dat je de vrije dagen ervoor op moet nemen ! hopelijk heb je dan niet veel bezoekjse nodig (bedoel het dus om de goede manier, dus dat je snel zwanger mag zijn)

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Heidi..Laten we hopen dat de bijwerkingen mee gaan vallen. Ik ben ook van plan de normale dingen te gaan doen voor de afleiding. Succes meid! Spannend voor woensdag! Vond manlief het ook meevallen?

13. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ja ik werk ook onregelmatig maar ja als je 2x of 3x in 1 week moet terug komen word het passen en meten. mijn baas vertelde mij dat ziekenhuisbehandelingen absoluut niet moeten worden opgelost door overuren en vakantiedagen... misschien zou je eens moeten kijken in jou cao of arbodienst hoe dat zit.

14. heidi76

heidi76 Actief lid

Dec 14, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL

ja hoor, hij zat wel even te shaken achteraf maar hij heeft het toch mooi geflikt ! ben best rost op hem

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik hoorde dat het niet in de CAO stond? Ik heb CAO GGZ. Ik wil het er nog wel over hebben met mijn teamcoƶrdinator. Hier kies je natuurlijk zelf ook niet voor.

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Logisch...is natuurlijk ook spannend voor het eerst. Denk dat mijn manlief ook wel anders piept al het zover is. ;) Nou wel goed van 'm!

17. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ik zit ook in cao GGZ, misschien dat het dan aan mijn teammanager is die daarin flexibel is. Maar goed je geeft zelf ook aan dat je leuke collega shebben en die zien zelf ook in dat jij er niet voor kiest om onder behandeling hiervoor te zijn.

18. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ik vraag het morgen ook wel aan een collega die het zelfde heeft gehad zij moest het toen wel in haar vakantiedagen doen, maar goed wisseling van teamleider en zij heeft een aantal mensen geraadpleegd en kwam toen tot deze conclusie, dat laat ik je wel weten, want misschien hebje er dan aan, zeker omdat je in de zelfde cao als ik zit..

nu ga ik echt...
    Fijne avond,

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb nu ook een kuur Provera t/m zondag, en dan maar wachten op mijn ongi. laten we maar gewoon hopen dat er geen cystes zitten;) (Ik heb namelijk nog wel eens last van zere eierstokken, maar weet niet of dat een teken van een cyste kan zijn, of dat het 'gewoon' wat is?) 'k ga maar van het beste uit!

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel

Bedankt!
    Ik hoor het nog wel

Share This Page