hey dames, Nou vanochtend de 2de meting gehad en nu zit er rechts een van 19mm en links 15.9.. Vanavond om 20.00 moet ik de pregnyl laten zetten en zondag om 11.00 de IUI.. Ik hoop alleen dat het eitje links nog doorgroeit..geeft na mijn idee toch de meeste kans..weten jullie hoeveel een eitje per dag kan doorgroeien? De arts gaf aan dat een eitje vanaf 16mm gaat springen..
@Moray...Dat is Super goed nieuws!!!! En snel ook! Een eitje kan 2 mm groeien per dag. Dus dat wordt nog even spannend! Zou mooi zijn, dat je er twee hebt. Toch net iets meer kans! Duim, duim!
ja ik hoop het ook hoor..ze zeggen wel het maakt niet uit als je maar 1 eileider heb aan welke kant het eitje dan springt omdat het eitje altijd vrij komt in de buikholte. maar het geeft mij gewoon een fijn gevoel als ik weet dat er links(de kant van mijn eileider) ook eentje zal springen..
hey moray je eitje waar die eileider niet zit wordt overgenomen door je andere eileider hoor!!! zeg maar als ik mijn linkse eileider kwijt ben en er groeit links een eitje.. neemt rechts hem over!!
@Babyhope...Dat idee heb ik ook! Maar de eerste is het oudst en ook wat meer ingedroogd. De kleuren veranderen daardoor ook wel iets. Ik voel me echt niet happy momenteel, had helemaal niet aan het hele testen moet beginnen! Een leer voor de volgende keer. Heb echt niet zoveel vertrouwen meer!
ja ik geloof je heel goed meiss.. maar zolang je geen krampen en stolsels verliest zit het wel goed.. maar idd ze zijn wel lichter als de eerste
Ik weet niet wat ik lees! Als je een eileider kwijt bent en er groeit een eitje aan die kant, dan wordt die volgens mij echt niet overgenomen hoor! Dat eitje gaat gewoon verloren. Volgens mij staan beide eierstokken niet met elkaar in verbinding namelijk. Als meerdere mensen het verhaal kunnen bevestigen dan zal ik het niet meer in twijfel trekken, maar volgens mij is het niet juist.
Vlinderr, lastig te zeggen hoor of hij lichter wordt of niet. De kleur wordt met de dagen wel wat anders ja. Ik hoop echt dat je op de dag van je NOD nog steeds positief test, maar of je dan zekerheid hebt? Voor mijn gevoel zou de test echt duidelijk donkerder moeten worden nu, aangezien het hcg steeds verdubbelt... Wat een onzekerheid! Hier ook. Ik werk zelf op een laboratorium en zou willen dat ik zelf elke dag mn eigen hcg in bloed kon testen. Verder wil ik zelf zo'n echo-apparaat, dan kon ik elke dag kijken... En eigenlijk wil ik gewoon zo'n engeltje op mn schouder dat zegt: 'Ellen, alles komt goed! Jij wordt mama' Maar ja...
merah jawel dat neemt ie over jah ik wist ook niet wat ik hoorde maar het was echt zo... ik zal eens kijken of ik wat kan vinden erover.. en dames ik wil jullie engeltje op de schouder wel zijn hoor ***merah en vlinderr het komt helemaal goed***
THANKS babyhope. Maar eh... van wie heb je die wijsheid? Toch wel van DE Enige Echte he?! Tis wel Goede Vrijdag he!...
De vruchtbaarheid is door het verliezen van één eileider niet meteen gehalveerd. De hersenen ontvangen een prikkel als het eitje, aan de kant waar geen eileider meer is, in de buikholte verdwijnt. De hersenen sturen een prikkel naar de overgebleven eileider om dat eitje op te pikken. Na ongeveer een jaar heeft de overgebleven eileider de functie van de verwijderde eileider overgenomen. De vruchtbaarheid met één goed functionerende eileider is dan ongeveer 80%.
whahaha ja een vriendin van mij is ook haar eileider kwijt geraakt door een bbz.. en nu als ze een eitje heeft in die eierstok springt hij en neemt de andere het over,,en nu is ze trouwens al 21 weken zwanger door een eitje van die ant waar het is weggehaald... dus toen ik dat hoorde vond ik het echt een wondertje en vroeg het aan de gyn en zei idd dat dat klopte???? weer wat geleerd
Ik ben met stomheid geslagen. Wat zitten we als mens toch uniek in elkaar! Daar is goed over nagedacht