Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahahha ja ik snapte er ook helemaal niks van ahahahha!!!!

2. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    het klopt wat babyhope zegt..mijn arts heeft dit verhaal ook al eens aan mij uitgelegd..ze heeft mij ook verteld dat ze vrouwen hebben gehad van wie ze wisten dat ze rechts een eisprong hadden en uiteindelijk links een bbz..
    Het ligt er wel aan of de "overgebleven" eileider flexibel is zodat hij aan de andere kant het eitje op kan pikken.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ik dacht al ik heb het toch zeker gehoord??
    en gevraagd?? hahaa:):)
    maar ja zo zie je maar dat een vrouwenlichaam echt raar in elkaar zit:)

4. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    @vlinderr, jeetje wat spannend zo he!? Maar die digitale geeft toch echt zwanger aan,dus!!!!! Ik heb die ook gedaan 3x en als je de staaf eruit haalt,zie je ook die strepen staan en die werden wel donkerder. Heb je daar al naar gekeken?
    Ik blijf voor je duimen hoor!!

@Moray,het hele verhaal klopt idd van babyhope! Mij is precies hetzelfde verteld,maar het duurt ongeveer een jaar na verwijdering van je eileider voordat je hersenen die prikkel goed doorgeven. En dus je eitje van rechts naar links kunnen transporteren,daarom heb ik ook bewust een jaar geen iui gedaan,want dat zou dan zonde zijn van de pogingen.
    Maar jij bent nu ook meer als een jaar verder en je hebt nu 2 mooie eitjes aan beide kanten,dat moet goed komen!!!!!! Succes!!!

@trotse moeder,ben je al wijzer??
    Ik vond de 1ste iui altijd maar even inkomen,zodat je weet hoe en wat en dan werd het voor het echie...zo voelde ik dat toen hoor! Succes!!

@ de rest, veel succes en een heel fijn paasweekend!!

@hier,ik ben onwijs moe en moet nog het hele paasweekend werken ook:( Dat heb je in de zorg he?

xxxxxxxxxxxxxx

5. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mammavanrenzo: mijn ongie is doorgezet vandaag volgende ronde wil ze nog een keer zo als deze ronde proberen met pregnyl en als mijn lf dan weer maar 10 of 11 dagen is dan moeten we weer komen voor verdere afspraken te maken ik moet 12 april bloedprikken voor de 2e iui

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @ mariek: wat goed, zeg je voorspelling van pasen komt uit wat goed zeg, ik ga voor jullie duimen
    @ trotse moeder welkom hier ( helaas ) balen dat je iui is mislukt hoop voor jou dat het de volgende ronde wel lukt.
    @moray: wat een positief nieuws dat je vanavond de pregnyl mag zetten, duim voor je.
    @ wie gaat er nog wat leuks doen met de pasen?
    Jammer dat niemand wat heeft gehoord van heidi, ik heb het andere topic pco ook afgelopen dagen in de gaten gehouden of ze daar was maar helaas.

@hier: naast zeurende darmen, meer pijnlijke (.)(.) en aderen die daarop goed zijn te zien, tsja het maakt het vrouwelijke lichaam niet aantrekkelijker. Tevens nog steeds een gevoel van misselijkheid. ergens toch nog steeds hoop dat het wel goed zit en er hoe dan ook iets vreemd is gebeurt haha

Zo ga ff op bed liggen ben bekaf.. kom straks nog wel terug.

7. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden

Moray wauw, ook 2 eitjes suc6 zondag
    Kunnen we samen op het bankje

Vlinderr ik duim voor je meis, het is idd heel spannend.
    Het kan nog alle kanten op, maar hij is idd nog niet heel donker

Dreamwish sterkte meis, rust doet wonderen

Ik wens voor jullie allemaal een engeltje.
    xxx

Ja iets leuks doen met pasen, onze pasen is even omgegooit ivm de iui
    we zouden alleen op 2de paasdag op visite maar ja dat word dan z'n gerace.
    We hebben er bewust voor gekozen onze families deze keer niks te vertellen zodat het een verassing is. Dus nu,
    1ste paasdag naar mijn schoonouders gourmetten
    2de paasdag staan mijn ouders op de paasmarkt in Nijmegen en daar gaan we 's middags kijken (ook kopzondag en kleine kinderboerderij in de stad)
    en natuurlijk 's morgens weg voor de IUI
    Ik vind het allemaal wel spannend.

Advies gevraagt
    Hoeveel van jullie gaan na de iui liggen en hoeveel van jullie gaan gewoon door met gagelijkse bezigheden.

8. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    vlinder, kun je niet met andere merk testen gaan testen? misschien werken deze testen niet goed bij jou.

babyhope, kijk zo leer ik ook nog eens wat ;)

verder ben ik al weer kwijt, sorry..

ik ben weer eens een weekend vrij, heerlijk

9. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    mariek, ik had je een paar dagen geleden een PB gestuurd ;)

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mariek,

Bij ons in het ziekenhuis lieten ze je altijd gelijk weer opstaan na de IUI. Dit terwijl onderzoek al een behoorlijke tijd terug heeft uitgewezen dat een kwartier blijven liggen echt betere resultaten geeft. Tot vorige maand had ons ziekenhuis de 'logistieke mogelijkheid' niet om vrouwen na de IUI te laten liggen (aldus hun reactie toen ik er een keer naar vroeg).
    Afgelopen maand, bij mijn laatste IUI, was het opeens ingevoerd en moest ik een kwartier blijven liggen.
    Misschien is het toeval, maar ben wel zwanger!

Ik denk overigens dat het niet veel zin heeft om eerst naar huis te gaan en dan nog te gaan liggen...

11. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    ik heb dan wel geen IUI maar moet het zelf doen, maar ik bleef nooit liggen tot deze ronde en zie ;)

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mariek
    1ste iui bij dr ruis,mocht ik 4 a 5 minuutjes blijven liggen:)
    2de iui bij dr wissman vroeg ik mag ik blijven liggen,hij zei huppa kom maar omhoog,want dat is nog niet bewezen..

ze hebben dus blijkbaar wel zo`n onderzoek gedaan,maar dat is nu nogmaar door 1 persoon getest als het nu door nog 2 personen aantoonbaar werkt gingen ook geertgen het invoeren:)
    ik ga ook gewoon na de iui naar huis en meestal na 3 uurtjes pas eenbeetje hangen en liggen..
    omdat moeders onze chauffeur is weet ze het zoiezo maar blijft ook altijd nog wat koffie drinken enzo:)

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mn zusje belde net. Dolblij. Is vanmiddag bevallen van een meisje.
    Ik kan wel janken!!!!
    Ik weet dat ik volgens de testen zwanger zou moeten zijn, maar ik kan mn hoofd er niet van overtuigen dat het goed zit.
    Die late positieve test, de lage hcg waarden, de te kleine echo...
    Aan de ene kant kan het allemaal bij elkaar passen, als het embryo pas laat is ingenesteld.
    Aan de andere kant kan het ook gewoon helemaal mis zijn, ik heb al verschillende verhalen erover gelezen.
    Ik word echt gek van deze onzekerheid!!!

14. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @merah: het is moeilijk maar probeer er nou van te genieten. De 2 weken voor je echo duren anders extra lang. en misschien ga je er wel spijt van krijgen dat je er niet volledig van hebt genoten. Kom op meid je bent zwanger.!

@mariek: wij hadden ook geen iui maar mijn arts vertelde 5 minuten te blijven liggen. dit zou voldoende moeten zijn. Prima dus ook gedaan blijven liggen en beentjes in de lucht, ( hebben daar erg om gelachen )

Wij gaan 2e paasdag lekker uiteten met de fam. 1e paasdag niet veel bijzonders even langs mijn ouders en zussen. Ben gelukkig een keer vrij met werken van pasen

15. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Hoi allemaal,
    Ik heb wel ff bijgelezen, maar aangezien het al laat is ff een kort vraagje,.........
    Wanneer begint pregnyl te werken,....ik heb momenteel een aantal overduidelijke (had ik bij mij zoontje ook) zwangerschapskwaaltjes, stemmingswisselingen, gevoelige borsten, cup maat groter (ben ik wel blij mee,:D hahahahaha) en kon in de supermarkt zo wel mee janken met een kindje die haar moeder kwijt was,......ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,....wat een onzekerheid!!!!!
    Ik heb vorige week vrijdag de pregnyl gezet.

zijn er meer die dit hebben?

@ de rest, een hele dikke knuffel en fijne paasdagen

eerste paasdag naar mijn moeder, komen mijn schoonouders, broer, schoonzus en neefje ook. Tweede paasdag werken van 16.00-23.00, dus ff een paar dagen die lekker snel gaan!!!!

16. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    hahahahah, ff kort vraagje, hahahahahahaha

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als je die klachten nog steeds hebt Rissy, dan zou er toch bijna iets anders aan de hand moeten zijn. Na 7 dagen is die Pregnyl al bijna weg!... De klachten herken ik overigens wel hoor, maar dan eerder na het zetten.
    Als de klachten aanhouden, dan over een paar dagen maar eens een testje... ;)

18. carma

carma Niet meer actief

Hoi allemaal

Rissy ik hoop het voor je meis, nog even volhouden en dan weet je het

Ik moet zeggen dat ik diezelfde klachten/ symthomen van de hormonen heb :x
    Gevoelige/ grotere borsten, stemmingswisselingen.
    Ik reageerde de vorige keer ook zo op de hormonen
    Mijn man is er blij mee hahahahaha :D (behalve de stemmingswisselingen ;))

Vanmorgen de laatste Gonal F zetten en dan vanavond de 10.000 pregnyl
    Morgen nog 1 daggie wachten en dan mogen we komen voor de iui
    Het vervelende is dat we hadden afgesproken naar mijn ouders op de markt te gaan en als we niet komen valt het op:(
    We willen het echt geheim houden.
    We rijden dus na de iui door naar Nijmegen
    Ik ga wel even in de auto wel op de achterbank liggen ofzo :D
    Het voordeel is dat ik even aan iets anders kan denken als we daar zijn.

Fijne dag vandaag allemaal

19. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rissy: ik had nog gevoelige borsten en was nog moe op dag 9 van de pregnyl hij zat ook nog steeds in mijn lichaam (getest) ik ben helaas 11 dagen na de iui ongie geworden, maar wie weet is het bij jou wel raak meis IK DUIM DUIM DUIM VOOR JE!!!!
    veel liefs

20. carma

carma Niet meer actief

Dikke knuf trotse moeder, echt baluuu
    Maar weer op naar een volgende ronde

Deel Deze Pagina