Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @TrotseMoeder....Meid, hopelijk is het de volgende ronde wel raak! :)

@Moray...Succes zondag! Spannend!:D Hoezo toepasselijk met pasen. Hahaha. ;)

@Mariek...Jij ook Heel veel succes met de IUI! Spannend hoor! :) Wij hebben ook niets verteld dat wij de IUI hadden. Iedereen is wel op de hoogte (in fam.en vriendenkring), dat we dit hele traject doen, maar niet wanneer we de IUI gehad hebben. We 'liegen' ze een beetje voor dat als we geluk hebben, eind volgende week de IUI hebben. Eerder belden ze altijd wanneer ik weer een FM gehad had, maar ik heb maar gezegd dat ik dat liever niet meer heb, omdat de verassing er dan af is, als het wel een keer raak is. ;)

Wat het liggen betreft bij de IUI. Ik moest een kwartiertje blijven liggen. Daarna heb ik gewoon mijn dagelijkse bezigheden opgepakt!

@MamavanRenzo...Werk ze het weekend. Hopelijk ben je wat minder moe. Ik heb trouwens naar het staafje gekeken (v. gisteren), en de lijnen zijn bijna gelijk. Dus echt wel een dikke streep! In vergelijking dikker dan die van kv.

@Merah...Meis, ik heb er echt wel vertrouwen in dat je zwanger bent! Je hébt een posi test, en ook al was deze laat en waren je waarden wat aan de lage kant, ik geloof echt dat dat allemaal nog wel duidelijker gaat worden! Probeer er echt van te genieten (is makkelijk praten), maar net wat Dreamwish zegt, anders duren die twee weken ook zo lang! En nogmaals, je bent echt zwanger!!!:) *Knuffel*

@Rissy....Je zult idd haast denken dat het van de zwangerschap komt.;) laten we het hopen. Zal voor je duimen! :)

@Hier...Nog steeds bruin verlies. Ik heb geen testje meer gedaan. Ik durf niet meer. :( Kan het hcg ook uit je lichaam verdwijnen zonder dat je ongi bent??

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als de hcg en met name de daaraan gekoppelde progestron laag genoeg wordt zul je ongi worden.
    Ik vind meerdere dagen bruin verlies geen hoopvol teken (is het veel?), maar zolang de ongesteldheid er niet is ligt alles nog open...
    Ik zelf zou wachten met wederom testen tot je NOD, maar dat ben ik...
    Denk aan je!!!

3. carma

carma Niet meer actief

Wij hebben het bij de eerste wel verteld en dan is het idd steeds, en en en
    Ik heb daar geen zin meer in vandaar dat we nu niets vertellen
    Ze denken dat wij pas tegen het eind van het jaar weer willen starten met het traject

Sterkte met wachten vlinderr
    Jij ook op 2de paasdag dus, dat zou goed moeten zijn toch
    Komt niet de ooievaar maar de paashaas hahahaha
    dikke knuf

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Tja,..wat is veel...ik kan het met een inlegkruisje af. Ik ben echt zoooo bang! :(

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen lieve meiden:)

@merah kop op meiss!!!
    het is moeilijk om te geloven maar je bent toch echt ZWANGER!!:)

@rissy normaal horen de klachtjes van pregnyl minder te worden en niet meer:) op dag 7 is het zo goed als bijna eruit,,ik ga eens flink duimen hahaha

@mariek ja wij zeggen het ook tegen niemand meer hoor,,we hebben dat bij de 1ste en 2de iui wel gedaan maar nu ook niet meer,als je dan ongi bent geworden bellen ze op van en en en
    ik werd daar toch wel wat moe van hoor..
    trouwens vraagje heeft wissman gezegt dat je wel moet klussen van het weekend?? want is schijnbaar heel goed:)
    en ik geloof er ook wel in de eerste iui hebben we 2 dagen voor iui geklust toen de iui gehad en was raak..
    de 2de iui niet geklust 14 dagen lang voor iui want ik had toen die infectie aan mijn been,en was niet raak..

nu klussen wij ook weer volop en ik heb weer zo`n goed en lekker gevoel als in de 1ste iui ronde:):)

@dreamwish hoe is het met je klachtjes nu meiss:)

@vlinderr bruinverlies is normaal meiss,echt
    als je niet knalrood verlies krijgt en stolsels zit het goed hoor..
    8 van de 10 vrouwen heeft rond de ongi periode toch bloedverlies,ik hoop dat het zo blijft meiss..
    en anders echt niet meer testen voor nod:( en dat is heel moeilijk,haha spreek nu echt uit ervaring...

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    vlinderr meiss,probeer positief te blijven denken meiss..
    ik weet dat het heel moeilijk is maar ja zoals ik al eerder heb gezegd.
    ik ben er echt van overtuigd dat als je je zorgen blijft maken en een beetje paniek hebt,dat het daardoor ook fout kan gaan..

maar meiss je testjes zagen er veelbelovend uit..
    ik zou gewoon nu nog eens een testje doen,want je hebt al geplast natuurlijk,dus als er dan een lijntje komt zit er genoeg hcg in je urine en zit het goed:)

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Meiden, ik heb weer getest met knikkkkkende knieën en wat denk je??? De streep is dikker geworden!!! Het dikst tot nu toe!! Kan niet vertellen hoe blij ik daar mee ben!! :) Dit moest ik ff kwijt. Zal kijken of ik een foto kan maken.

8. carma

carma Niet meer actief

Babyhope, wissman heeft er niks over gezegt
    Maar ik denk dat het bij ons weinig nut heeft, aangezien het grootste deel van het "probleem" bij mijn man ligt.
    Wij klussen nu al 1,5 jaar zelf zonder pil en er is helemaal niks gebeurt
    We hadden zelf het idee om vanavond te klussen zodat er misschien zaadjes zijn mocht de eisprong eerder zijn
    Zo kunnen we de zondag overbruggen
    Voor de rest klussen wij niet hahaha, wij doen het als we er zin in hebben.

Weet je als je je erzelf maar goed bij voeld toch, misschien helpt het idd

9. carma

carma Niet meer actief

JAAAAAA vlinder wat fijn :D:D
    Ik ben echt superblij voor je

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok mariek, haha sorry dat wist ik niet..
    ja mijn mannekes zaad is gewoon goed mischien daarom..
    en idd het idee dat er mischien zaadjes liggen te wachten al haha:)

vlinderrr hahahaha zie je nou wel meiss:):)
    fot foto foto

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hier de foto...ik hoop dat het wel goed zichtbaar is!

12. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaaaaaaaaaa joehoe vlinder ben superblij voor je meis

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    woehoeeeee jij bent superrr zwangerrr!!!!!

hahahaha dan heb je nu gewoon innestelingsbloeding meiss hahahaha...
    wiehooooo:):)

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Laten we dat maar hopen en een beetje vanuit gaan dan! Ik ben zelf ook erg blij, want is toch echt wel een duidelijkere test dan gisteren. :D

Thx meiden voor jullie steun!:)

15. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @vlinderr whoehoe zwanger, zwanger

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    vlinder besef je het nu wel een beetje????
    hoe voelt dat nou??

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vlinderr, lijkt me echt wel positief hoor!
    Dit komt wel goed!

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik begin het wat te beseffen en ben ook erg blij! Maar hou er toch nog rekening mee dat het mis kan gaan! (wat natuurlijk niet te hopen is;)) zit immers nog 2 dagen voor de NOD! We zullen zien. Dit is in ieder geval meegenomen. Ik kan het nu wel wat losser laten, dus ben heel erg blij dat ik een test gedaan heb vandaag!

Ik ga zo ff boodschappen doen, dus tot laterssss!

19. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Vlinder YES!! je bent echt zwanger hoor!gefeliciteerd meid!

Mariek..jij heb 2de paasdag de IUI he? Kunnen we inderdaad samen op het wachtbankje gaan zitten..laten we hopen dat ook wij goed nieuws kunnen gaan brengen!

Ik weet niet zo goed meer wie het vroeg, maar bij mij in het ziekenhuis laten ze mij ook altijd na de IUI een kwartiertje liggen..vind ik op zich wel een prettig idee..

Gisteravond de pregnyl gezet..het blijft ook echt een rotprik hoor..
    vanavond hebben we een feestje....en morgenochtend vroeg eruit voor de IUI;)..
    Verder morgen eten bij mijn ouders..en 2de paasdag moet mijn mannetje helaas werken:(

Als ik verder iemand ben vergeten sorry..iig iedereen fijne paasdagen!

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Help!...net bij het afvegen echt rood bloed gespot! :(:(:( Ik ben nu zóóó bang!!!!! Kun je zelfs bij een innesteling rood bloed hebben??? denk het niet, he?! :( Kan wel een potje janken nu! Moest dit even kwijt!

Deel Deze Pagina