Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Even een voorzichtige vraag:
    Hoe zit dat bij een vmk bij 7 weken? Mag je dan ook gewoon gelijk weer gaan spuiten?
    vmk is erg (als het doorzet), maar alle tijdverlies eromheen vind ik nog vele malen erger...

2. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    ik verlies nooit stolses ;)

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Merah...Tsjonge meis! Is het veel bloed?? Het kan nog steeds innestelingsbloed zijn, hoor! Ik heb gelezen dat je zelf nog wel in week 7 een innestelingsbloeding kan hebben!! In het ziekenhuis is volgens mij altijd wel iemand aanwezig voor ''nood'', volgens mij. Alleen mss wat moeilijker te bereiken. Als je het niet vertrouwd zou je altijd kunnen proberen te bellen! Sterkte meis! Laten we hopen dat het goed zit en alles goed blijft gaan!!

@Mariek...Spannend morgen!! Heel veel succes! En veel plezier met gourmetten vanmiddag. ;)

@Moray...Als het goed is ben je nu aan de beurt, 11:00 uur toch?! Ik hoop dat het goed gegaan is en het raak is! laat ze maar lekker zwemmen! ;)

@Wensje...Ik ben, zoals de anderen hier, niet bekend met ICSI en Lucrin. Ik hoop dat je zwanger bent. Succes!

@Rissy...Als je weet wanneer je eisprong is, weet je ook wanneer je NOD is. Deze is normaal 14 dagen daarna. (kan soms ook 12 tot 16 dagen zijn). Had jij nu IUI, en pregnyl?? hoe zat het ook alweer bij jou? :)

@Trotse moeder...Ik zou het gewoon in de groep gooien!

@Babyhope...Kan me voorstellen dat je weer met je neus op de feiten wordt gedrukt! Was die test van 17 febr. 2 dagen voor je NOD of op je NOD? Meis, hopelijk is dit de laatste ronde voor jou!!!

@Hier...Het bloedverlies van gisteren was eenmalig bij het afvegen. Het is nu weer ''gewoon'' bruin. De test van gisteravond was maar iets lichter dan die van gisterochtend. Ik heb vandaag nog niet getest,..ik durf niet zo goed! :) Ik ben wel heel erg blij dat ik verder niet ongi ben geworden, en hopelijk blijft het ook uit!!! Wat een onzekerheid allemaal...Pfffff!

4. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    vlinder dat is weer en beter teken dat het niet doorggezet heeft

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Heb net een testje gedaan, Zie foto: (die van gisteren was van de ochtend. beide foto's geen ochtend urine). Ik weet niet of het goed zichtbaar is op de foto, maar in het echt is de test van vandaag duidelijker! :)

6. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dmeis ik vind em op de foto ook wel donkerder je bent zwanger dat toont de test ECHT aan en je bloed niet meer:D Ik mag je nu toch wel langzaam aan gaan feliciteren GEFELICITEERD MEID!!! whoehoe
    was al aan het w88 op het bericht stieken hihi

veel liefs

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Zou mijn bruinverlies dan niet erg zijn? Kan een eventuele innestelingsbloeding dan wel zo lang duren? Dit is de 4e dag al. Hoop dat dat gauw afneemt, dan ben ik mss wat geruster. :)

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahaha vlinder die is echt dikk vett posi;

GEFELICITEERD MEISSSS!!!!

:):)

die bovenste test van mij is 1 dag voor nod,en die andere is op nod:(:(
    gek he zo`n verschil in het echt zie je op dieonderste test wel een licht streepje maar is niks vergeleken die erboven toch hahaha

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee is normaal hoor bruinverlies,mijn moeder is gewoon 5 maanden lang ongi geweest
    wist dus ook niet dat ze zwanger was van mij hahaha ik zat er toch echt al 5 maandjes in hoor:):)

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Echt raar idd, dat je in een dag tijd zoveel verschil kan zien!

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Apart dat dat kan! ;)

12. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    vlinder, POSITIEF GEFELICITEERD!!!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha

de gyn zei dat mijn lichaam het netjes had afgebroken,hij zag wel op dag 10 een beetje vergroote baarmoeder maar er zat ook alweer een super ei op cd 10???
    nog nooit eerder gehad en nu ook niet weer,denk dat het ook geen goed ei was...

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Blijkbaar was/zat er toch iets niet helemaal goed dan..;)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    och ja het is bevestigd ik kan zwanger raken!!!! hihihi:)

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dat is een ding wat zeker is! En nu maar hopen en duimen dat het deze keer wel goed gaat en blijft zitten!!!! Wanneer moest je ook alweer voor een fm?

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    aanstaand ewoensdag om 11.20uur hihihi:):)

ben best nieuwsgierig nu

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, kan ik me heeeel goed voorstellen! Hopelijk is er iets moois te zien! :) Je spuit nu 75IE, toch?! Spannend hoor!!!! :)

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik spuit nu 75eh en dat is meestal wel voldoende hoor!!!:):)

woensdag weten we meer,zal heus wel goed zijn ik denk vrijdag de iui ofzo??

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Jij hebt wel snel de IUI, dat is wel super mooi! :) mijn cyclus was 42 dagen...dus dan ben je 1,5 mnd verder. Duimen dat je rond vrijdag de IUI hebt!! :):):) Ik hoop het voor je meis!

Deel Deze Pagina