Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    vlinder vind je dat snell????
    ik zit nu op cd 15:(:(

2. moray

moray Actief lid

Feb 28, 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hey meiden..

Vlinder...dat was wel ff schrikken zeker dat je ineens helder rood bloedverlies had..wat die andere meiden al aangaven het hoeft niks bijzonders te zijn, zolang het eenmalig is geweest hoef je je geen zorgen te maken.
    En je test was echt heel mooi donker! ik zeg toch gefeliciteerd tegen je!

Mariek..morgen de IUI he! ik ga heel hard voor je duimen!!!!!!!

Babyhope, ik hoop ook voor jou dat je de IUI heb volgende week, zitten we weer met z'n allen op het wachtbankje!

Merah..wat naar voor je meis..ik hoop ook zooooo voor jou dat het onschuldig is, ik kan me goed voorstellen dat je je het ff niet meer weet... kop op meid!duim ook voor jou..

Hier vanochtend de IUI gehad..denk dit x goed op tijd:)had de hele ochtend al ovulatiepijn, en dat is een goed teken.
    Mijn mannetje had na bewerking 12 miljoen met een bewegelijkheid van 76%.
    En nu maar weer wachten..wachten..wachten..:( dat is echt het rotste van alles..ik weet niet maar heb nu gewoon een goed gevoel..we zullen zien!

Eetse iedereen!

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Babyhope...Ik dacht dat je nog niet zover was...weet ook niet hoe ik daar dan bij kom. :) Foutje!

@Moray...Mooi dat je op tijd was dit keer! :) En nu idd maar wachten, wachten, wachten...Pfffff. Ik heb daar ook al zooooo'n hekel aan!!! Hopelijk heb je de komende twee weken goed ingevuld, zodat de tijd wat sneller gaat voor je gevoel! Heel veel succes met wachten. Duim, duim, duim!

@Hier...tot nu toe verder geen bloed meer gespot! Heb het idee dat het bruinverlies ook heel iets aan het afnemen is. Dus nog ff afwachten. ;) Heb ineens een stuk meer vertrouwen dat het wel goed gaat komen op de een of andere manier. ;)

4. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @ vlinder, als je nu niet zwanger bent eet IK mijn schoen op, ahahahahahahahahahahaha, hij is echt duidelijker dan die van gister!!! dinsdag gewoon ff bellen naar het ZH en leg je je verhaal uit, zullen ze echt wel een echo doen hoor!!!

@Moray,............go zwemmers, go zwemmers!!!! ga maar een paaseitje zoeken, hahahahahahaha

@ Mariek,....heel veel suc6 morgen. Ik heb 9 jaar in Nijmegen gewerkt en ben na de geboorte van m'n zoon dichter bij huis gaan werken, de afstand werd te groot, helemaal als je parttime gaat werken. Waar woon jij nu dan? Geertgen zit toch in Utrecht? Is niet echt naast de deur toch?

@de rest, succes met de fm, wachten, wachten en nog eens wachten,.........duim heel hard voor jullie.

@hier, nog steeds erg gevoelige borsten,..........wij zijn nog doe het zelvers, hahahahahahaha weet alleen niet voor hoe lang,.....hoop zo dat het meteen raak is!

dikken knuffel voor jullie allemaal!!!

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ha meiden,

Snap er echt helemaal niets meer van. Het bloeden is alweer gestopt! Er lijkt wel regelmaat in te zitten. Zo om de drie dagen en dan juist als ik voor het slapen naar het toilet ga (op toiletpapier). De volgende ochtend heb ik aan een inlegkruisje genoeg en daarna stopt het weer. Alleen de krampen zitten me toch nog niet helemaal lekker.

Ik had me er toch iets anders van voorgesteld, dat zwanger zijn...
    Ik ga dinsdag toch maar weer bellen. Ik heb nu in ieder geval een verhaal (ze zeiden dat ik weer moest bellen als ik weer bloedverlies kreeg of krampen). Misschien zijn ze me wel goedgezind en krijg ik weer een echo...

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    O nee, net naar toilet geweest. Het is toch nog niet weg...

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Merah...Gewoon bellen dinsdag! Frustrerend dit, lijkt me. Hoop nog steeds dat het helemaal goed zit, meis! Knuffel

8. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    @Merah,oh wat een onzekerheid zeg! Ik denk aan je hoor,pf was het maar dinsdag he,dan kon je bellen. Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen!!

@vlinderr,ook al zo'n onzekerheid! Het waren eerst allemaal vrolijkere berichten,maar nu??? Balen zeg! Ik hoop dat het bij jullie allebei gewoon goed zit,anders houdt die test je aardig voor de gek! Dikke knuffel!!!

@Moray,nou dat ziet er goed uit!!! Bij ons was het precies hetzelfde en ik had er ook een heel goed gevoel bij,dus.....het gaat lukken!!!!!!! Dat moet gewoon!

@me,ik ben gewoon ernstig moe,val zomaar in slaap. Ben echt totaal futloos,dus als ik morgen mijn 4e werkdag erop heb zitten,ga ik heel veel slapen denk ik? Mijn onderbuik begint gewooon al uit te zetten,dat is normaal bij een 2e zeggen ze,maar er zijn er ook genoeg die zeggen dat het er 2 worden. We zullen het zien de 22ste.

Voor de rest fijne dag nog morgen en succes met de zwemmers en weer het akelige wachtbankje.

Liefsxxxxxxx

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @MamavanRenzo... Ik hoop dat je na morgen wat meer rust kunt vinden/ uit kunt rusten, maar denk dat het mss ook wel bij de zwangerschap hoort, daar kun je dan helaas niets aan veranderen. :( In ieder geval sterkte, ook met je laatste dagje werken morgen!
    Hier nog zo'n iemand die de laatste dagen giga moe is! ;) Kan 's avonds moeilijk in slaap komen en ben standaard rond 4:00 uur weer wakker, waarna het zo weer twee uur duurt voor ik in slaap val. En voor mijn gevoel kan ik de hele dag wel slapen, zo moe. Echt iets van de afgelopen dagen. Denk dat het met de zwangerschap te maken heeft???

@DeZwangerenOnderOns...Wanneer vertellen jullie je vrienden en familie dat je zwanger bent? Ben wel even benieuwd. :)

10. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Ik weet wel zeker dat het van de zwangerschap komt:)
    Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld en wachten tot na de echo met de rest. Ik kan het denk ik niet langer verborgen houden,omdat ik al begin te groeien.

@vlinderr,morgen mag je officieel testen he,moet je dan ook naar het ziekehuis om bloed te prikken??

Ik duik nu lekker mijn bedje in,wilde om 8 uur al gaan,maar dan zie ik mijn man helemaal zo weinig.

Liefs

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik moest bellen op mijn NOD, na het testen, maar omdat het morgen tweede paasdag is, ga ik dinsdag bellen. Ik heb niets gehoord over een bloedtest. Ik heb geen idee hoe en wat nu verder. Ik zal het wel horen! :)

Slaap lekker!! ps: kun je verder wel goed slapen? Werkze morgen!

Liefs!

12. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @vlinder: wij hebben na de positieve test mijn ouders, zussen en schoonouders het verteld. Tevens 1 goede vriendin van mij. Allen waren op de hoogte van alle behandelingen. Verder alleen mijn baas en een aantal collega´s zodat ik niet op alarmen van agressie e.d. hoef te lopen.

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:):)

@merah meis als je het echt niet vertrouwd,g aje naar de eerste hulp en je zegt ikben zwanger maar van de trap gevallen,nu heb ik beetje bloedverlies,dan krijg je een spoedecho!!!!
    en je kan ook al naar een verloskundige bellen hoor.. hoef jeniet voor ingeschreven te staan:):) succes meiss,(ik hoop dat het ondertussen al is gestopt)

@vlinder hoe is het nu meisss,

alvast een GEFELICITEERT !!!!

@MAMA ja bij de 2de gaat het ook sneller,ook al is het voornamelijk darm zeker te weten kan je het sneller zien meiss,,en mischien idd wel2:):)

@moray mijn duimpjes draaien voor je meiss:):)

@dreamwish hoe gaat het met jou meiss???

@hier alles goed alles goed:):)

14. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    vlinder, mijn ouders, zusje, schoonouders, zwager en beste vriendin weten.

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Heb net weer getest. De test was weer heel iets donkerder dan gisterochtend, maar het scheelt, helaas, niet heel erg veel. Vanmorgen heb ik heel pijnlijke ''weeën'' gehad. Zakte na 10 minuten weer af. Verder geen bloed gespot, maar nog wel steeds bruin verlies. :( Heb het idee dat mijn onderbuik iets opgezwollen is. Herkent iemand dit?? Ondanks die positieve test zit het me nog niet helemaal lekker. Morgen maar bellen en kijken wat ze zeggen.

16. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vlinderr, ik kan me voorstellen dat het je nog steeds niet lekker zit. Het feit echter dat je test toch donkerder wordt kan ik echter alleen maar uitleggen als dat er toch echt iets aan het groeien is daarbinnen.
    Moet wel eerlijk toegeven dat je bruinverlies wel erg lang aanhoudt...

Moet zeggen dat ik me een zwangerschap (en de eerste blijdschap daaromheen) toch iets anders had voorgesteld. Met het uur ga ik van de top van de berg naar het dal en weer omgekeerd. Als ik positief denk denk ik:
    -bruinverlies, dat heb ik inmiddels zo vaak gelezen, dat hoeft helemaal niets te betekenen.
    - Miskraam: een kans van 10% gemiddeld. De kans dat het goed zit is dus veel groter!
    - Kramp: ik heb al 4 dagen geen ontlasting gehad. Zit zo verstopt als een ... Het kan net zo goed daarvan komen...
    - Kleine echo: ook al zo vaak over gelezen. Hoeft niets te zijn. Late innesteling of een wat langzame start...
    Ik ben gewoon zwanger!!!

Een uur later, weer terug in het dal, denk ik:
    - Bruinverlies, dat duurt nu toch echt te lang. Dat kan echt niet meer van de innesteling komen...
    - Miskraam: 10% is echt niet te negeren hoor! En dan al die andere tekenen eromheen... Dit gaat niet goed!
    - Kramp: Zie je wel! Mijn lichaam geeft het op...
    - Kleine echo: dat vruchtje is allang dood! Ik zit mezelf hier gewoon voor de gek te houden
    En dan ben je dus NIET-zwanger...

Ik denk dat ik te veel denk...

17. carma

carma Niet meer actief

Zoooo ik ben weer terug
    De iui is achter de rug, zit vanaf nu op de wachtbank
    Wel raar hoe iedere arts binnen 1 kliniek dingen anders doet
    Normaal bij wissman deed hij de iui en dan maakte hij nog een echo of het goed ingebrachtwas en of de ietjes gesprongen waren
    We hadden nu een vrouw (kuipers geloof ik) en die keek alleen met het blote oog hoe het slijm was (helder) en of het slijm al weg was (dan is het eitje gesprongen)
    Volgens haar stond het op het punt te springen, of was het net gesprongen
    Nou ja we zien wel
    Volgens haar was liggen niet nodig, ga zo thuis wel ff liggen
    We zijn even naar nijmegen geweest na de iui enz enz
    Heb er bijna niet aan gedacht moet ik zeggen, ik ben er veel minder mee bezig

Merah en vlinderr dikke knuf
    Vlinderr morgen maar bellen dan hoor je het wel toch

18. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    dag meiden!
    @vlinder en Merah: Ik heb dat bruinverlies bij mijn 2 zwangerschappen ook gehad. Het hield ook lang aan. Ik heb het bij 1 zwangerschap van week 4 tot en met 8 gehad. De ene dag niks, de andere dag bruinverlies. Iedere keer een echo en niks bijzonders te zien. Dus het kan ook echt helemaal niks betekenen! Je wordt alleen gek van de onzekerheid! Bruinverlies met krampen erbij vind ik wel eng... Maar ligt er maar net aan waar de krampen vandaan komen. Zijn het je darmen of zit het heel laag (baarmoeder)??
    Dames, ik hoop zoooooo op een goede afloop! Sterkte en wat ik je als advies mee wil geven is als je het niet vertrouwd gewoon bellen naar de gyn./ fert. arts/ verloskundige!!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden...

merah ja ik begrijp je onzekerheid wel,en idd ik hoor vaker dat vrouwen zich heeel wat anders voorstelden!!!
    komt goed meissje!!

@vlinder je test word donkerder :):) is goed hoor meiss..

@mariek ja kuijpers ook,noem je ook wat op hahaha..
    ja wissman maakt idd een echo ja klopt had hij de vorige keer ook gedaan die keer daarvoor had ik dr ruis en die deed dat weer niet...
    kuijpers ja ik kan er niks over zeggen over haar, die kijkt je van top tot teen aan alsof je niks bent:(

20. carma

carma Niet meer actief

Ach ja babyhope kan mij het schelen, als ze de zaadjes maar goed inbrengt toch hahahaha
    Ik ken haar niet en volgende keer heb ik gewoon wissman weer dus
    Wat bij haar weer wel mocht wa dat mijn man de spuit leeg mocht maken toen ze hem er goed in had
    Heeft hij niet gedaan hoor, hij was veel te bang dat hij iets fout deed hihihi

We hadden voor ons doen een mooi aantal zaadjes deze keer
    1 miljoen goede, dus het aantal is omhaag gegaan
    Het mooiste is dat ik dit exacte aantal vanmorgen gependeld heb.
    Nou maar weer hopen, duimen en bidden

Share This Page