Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Bedankt voor jullie leuke/lieve reacties! :)

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tot de 11e week bloed?
    Tjonge, dan kan ik nog effe...

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    vlinder super meiss:):):)

de rest ik kom zo even reageren moet nu even snel weg

xxx

4. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Vlinder..JOEHOE!!!! gefeliciteerd:)

Ik heb sinds gisteravond tot aan vanochtend..mega krampen en steken gehad in mijn onderbuik..ben zelf vanochtend naar huis gestuurd van mijn werk...
    Heb even de poli gebeld maar die zeggen dat het eventueel mijn baarmoeder is die nog aan het bijkomen is van de IUI..en zolang ik geen bloedverlies heb is er niks aan de hand..
    Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het nu precies is, misschien kunnen het ook wel mijn darmen zijn..het zit iig wel erg laag in mijn buik..
    Maakt me op zich niet zo'n zorgen..maar ja het is toch je buik he..daar kan van alles aan de gang zijn..

5. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @vlinder: joehoe wat goed zegt nou dan officieel gefeliciteerd.

@de rest vanavond reageer ik

@hier: zomenteen naar het ziekenhuis, moment van de waarheid is aangebroken, hart gaat al als een gek tekeer.
    Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten. 15.45 zijn we aan de beurt.

6. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Suc-6 meis!!!! laat maar zsm wat van je horen..

7. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    @moray; laat je niet gek maken meid! Zolang je geen bloedSTOLSELS of ROOD bloed verliest kan het van alles zijn... Komt goed!!
    @dreamwish; heeeeeeeel veel succes! Ik hoop dat jullie kleintje hard gegroeid is!
    @vlinder; Joepie...gaaf meid! GENIETEN NU HE???!!!!!
    @hier; Vijdag naar het Geertgen voor bms controle. Bij juiste dikte beginnen met de bollen en hopelijk gauw daarna mijn 2 eskimootjes terugplaatsen!
    @babyhope; Hoe is het met jou?
    @Mariek; Spannend meis! Hoop het beste voor je!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    moray hoeveel dagen na iui zit je nu????

hanied ook bij geertgen meiss:):)
    ik zal voor je duimen hoor

9. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    babyhope..zondagochtend om 11uur de IUI gehad..en sinds gisteravond rond een uurtje of 10 kreeg ik de steken en krampen..
    ga me toch dingen afvragen..zou het door de pregnyl kunnen komen..of is het mijn eisprong die later gekomen is en dan heel heftig..ik weet het niet, ik had gisteravond wel helder slijm(en behoorlijk wat)Pregnyl heb ik trouwens vrijdagavond om 20.00 gekregen..

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zou best nog van de IUI kunnen komen hoor Moray. Ik heb dat ook een keer gehad. Een eventueel embryo zal er geen last van hebben, want dat dobbert nog in het rond. Innesteling is nog lang niet.

11. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Vlinderr,gefeliciteerd!!!!:D Probeer er nu lekker van te genieten.

Ik heb vanmorgen het VU gebeld en gevraagd of ik aub eerder een echo kon krijgen vanwege mijn achtergrond en vanmiddag om 15uur werd ik terug gebeld. Deze vrouw snapte mijn gevoel wel heel erg goed en ik krijg nu volgende week 14 april om 14.45 mijn 1ste echo:D,dus mooi 8 dagen eerder!!!
    Morgen komt moeders voor moeders langs en kan het plassen in flessen beginnen:)

Ik hoop op snel nog meer goed nieuws hier!!!

Liefs en knuffel voor iedereen!!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    moray het zal denk ik nog van de iui kunnen zijn..
    maar ik had bij de eerste iui ook na 2 dagen een hele flinke steek.. of het de innesteling was/is weet ik niet..
    maar sommige vrouwen voelen het soms al meteen na de bevruchting of het raak is of niet??? lijkt me gek om dat meteen te weten..

ik had eerste iui wel op zaterdag avond geloof ik een flinke scherpe steek,moest er ook even voor gaan verzitten en vanaf die dag erna alleen maar steeds mee kwaaltjes,en het was raak..
    maar 4 dagen voor nod waren de kwaaltjes bijna weg,dus eigenlijk had ik al moeten weten dat het niet goed zat:(
    ik ga voor je duimen meiss..
    maar zoals merah zegt lijkt mij wel vroeg ja...

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh wat lekker snel dan he` om je eerste echo te krijgen(mischien wel 2 he) hahaha:):)
    gelukkig een beetje sneller en extra meiss...

14. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @mariek: ben je nog op de achterbank gaan liggen na de IUI?? haha
    ga voor je duimen.
    @mamavanrenzo: Wat goed dat je gebeld hebt en dat je nu 8 dagen eerder terug kan, dat scheelt wel weer even.

@hier slecht nieuws, vruchtzakje was gegroeid 1 week. vlgns echo op 6,3 vorige week 5,3. Echter zou ik 8 weken moeten zijn. Buiten om het vruchtzakje was er helemaal niets te zien. We gaan uit van een miskraam. Volgende week weer kijken en dan beleid bepalen wat we gaan doen we hebben 3 keuzen:
    1) het komt vanzelf
    2) medicatie om op te wekken
    3) curretage

Het is balen had me er wel op ingesteld maar toch komt het weer als een klap. Het klinkt heel raar en wil ook niemand tegen het been stoten door het volgende maar : ik heb nu een soort ongesteldheidspijn en vanochtend iets bloedverlies, nu net ook ik hoop eigenlijk dat het vanavond ook doorzet heb geen zin om nog langer door te lopen met iets wat er niet is. Zodra het allemaal er uit is kunnen we ook weer verder.
    We blijven positief, van de week lekker biefstuk eten ;):D,en we weten in ieder geval dat ik zwanger kan raken. Nu de volgende keer een goede zwangerschap.

Nogmaals ik wil echt niemand tegen het verkeerde been stoten met mijn opmerking maar zo voelt het voor mij.

Knuffel

15. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    aaaaaaaaaaaaah nee, dreamwish,.....wat erg voor jullie!!! Ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen, had ik de keer hiervoor ook, je trapt echt niemaand tegen de schenen hoor, dit forum is toch ook een soort uitlaatklep voor alle leuke en minder leuke dingen.
    Wat gaan ze volgende week doen dan, nog een echo of komt er dan ook meteen een behandeling?

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!!!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey dreamwish meiss..
    neee!!!! dat meen je niet..
    hoe kan dat nou...oh meiss sterkte met dit verlies meiss,het was je zo gegunt:(

qua die ongesteldheids krampen en bloedverlies..
    dat had ik idd ook, en je zegt het goed hoor meiss,dan kun je idd weer verder..
    een hele dikke knuffel meiss als e riets is of als je wilt praten je kan me altijd pb-en

17. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    nee nog een echo, dus nogmaals zien dat er niets ziet. lekker weer maar voor de arts nogmaals een bevestiging dat het echt mis is. Na de echo beleid uitstippelen mocht er nog niets zijn gekomen. Wat ik dus wel hoop, want ik zou dan gelijk in het gesprek een recept aangaan vragen voor de puregon zodat ik daar weer verder mee kan.

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dream,stiekem hoop ik dat er volgende week wel een goede echo is!!!
    dikke knuffel meiss:(:(

19. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    pff zit weer met tranen in mijn ogen, alle lieve reactie's. zowel van jullie als familie. Ik zal zeker ff pben als ik ergens mee zit dank je wel babyhope.

Merah: hoe is het met jou?

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    knuffel meiss!!! je mag ook wel verdrietig zijn nu hoor!!

Deel Deze Pagina