Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    trouwens babyhope ik zie dat je morgen de 2e fm hebt, Je bent toch weer opgehoogd na je eerste FM? of zit ik nou verkeerd.
    Hoop dat er al wat mooie eitjes te zien zijn.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja morgen 2de fm en ja vanaf afgelopen woensdag spoot ik 75eh.
    dus denk donderdag de pregnyl en dan vrijdag weer de iui!!!

3. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    dat zou echt super zijn. Hoeveelste dag van je cyclus zit je dan??

4. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    dreamwish..ahh meis nee he..wat ontzettend rot voor jullie..
    Maar wat jezelf ook al aan gaf, positief blijven he, je kan zwanger worden en echt jullie tijd komt! echt waar!

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish...Wat erg!!!!!! :$ Ik kan me best voorstellen hoe je je moet voelen! Tjonge,..Ik hoop eigenlijk ook stiekem dat het er volgende week wel goed uit ziet!!! Ik vind het echt heel erg voor je meis! Pffff..wat een ellende!! Meis, een dikke knuffel voor jou!!!! Maarre het vruchtje is dus wel gegroeid, toch? Betekent dat dan niet dat er toch nog leven in zit? ;) Heel veel Sterkte!

@MamavanRenzo..wat goed van je, dat je gebeld hebt en dus eerder terecht kunt! :)

@Babyhope...Spannend morgen!!! Succes! :)

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    nee , er zit niets in het vruchtzakje, maar blijkbaar denkt mijn lichaam anders erover en denkt gewoon oh zwanger en maakt hormonen aan.

7. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    maar meis,jij moet je geen zorgen maken. Geniet van jou zwangerschap en laat je zeker niet afschikken door mijn verhaal.
    jij bent gewoon zwanger!!!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik zit vandaag op cd 17:( maar is normaal hoor hahaha...

9. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ok. nou is op zich niets mis mee toch, ik had pas op dag 25 een mooi eitje dus das nog later hehe.

FF een vraag, word je na een miskraam ongesteld of is je miskraam ongesteldheid? en kan je als je "schoon"bent direct beginnen met puregon?

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    volgens mij mag je dat bescouwen als ongesteld ja..
    ik mocht ook meteen op cd 3 beginnen met spuiten..
    maar ik weet niet jij was langer zwanger dan mij meis,ik zou daar morgen eens voor bellen als ik jou was...

11. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ja als het doorzet zal ik eens bellen,maar denk zelf dat het persoonlijk eerst moet worden gecheckt of het idd allemaal weg is.

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish..Heb geen idee of je gelijk weer kan beginnen. Zou ook ff bellen!
    Ik ben idd wel wat geschrokken. :) Willen het vanavond vertellen aan mijn schoonouders, omdat ze op de hoogte zijn van alles en we ze dus niet langer in spanning willen laten. Nu ik dit lees, twijfel ik of ik het nog wel wil vertellen...wat als het toch mis gaat?? Ik moet dit niet denken, maar vind het moeilijk om deze gedachten naast me neer te leggen. :( Ben ineens een beejte bang. Ik weet dat ik moet proberen te genieten, maar ja....dat lukt nog niet zo goed. Haha. :)

13. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    he meis, het is natuurlijk heel erg persoonlijk,maar als ik jullie was zou ik het gewoon gaan vertellen, je bent zwanger. jullie ouders zijn op de hoogte dus niets vertellen, geeft ze ook wel een vermoeden.
    Ik denk dat je er spijt van gaat houden straks als je een mooie echo in handen hebt dat je er niet volop van hebt genoten.
    Tis zo je bent zwanger tot het tegendeel is bewezen. niet te veel zorgen maken want dat is ook niet goed.

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, je hebt ook helemaal gelijk meis! Toch maar vertellen dan...Hoezo dubbel met jouw verhaal! Meis, nogmaals sterkte met alles!!!

15. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    komt helemaal goed, geniet van het goede nieuws te vertellen.
    fijne avond allemaal

knuffels en tot morgen

16. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Dreamwish,wat ontzettend klote zeg!!! En ik snap ook heel goed je gevoel,als het dan niet zo mag zijn...laat het dan maar snel komen. En je weet idd dat je zwanger kan raken. Maar het is wel KUT!!! Sorry hoor,maar ik weet zo goed hoe het voelt. Toen ik al 6 weken zwanger was in 2008,kwam het ineens opzetten de pijn en toen wist ik het ook al voor mijn gevoel..het zat niet goed! En als dat dan wordt bevestigd,dan moet het maar over zijn ook..
    Heel veel sterkte en hou je niet groot he! tegenover anderen. We weten allemaal denk ik maar al te goed hoe bot je omgeving weleens kan reageren..helaas!
    Een hele dikke knuffel voor jou en je man!!!

17. carma

carma Niet meer actief

Lieve dreamwish wat erg voor jullie.
    Ik weet niet goed wat te zeggen
    Alleen een hele dikke knuffel en laat de waterlanders maar lekker stromen
    Hier mag je zeker verdriet van hebben.
    Probeer het een plekje te geven en probeer ook toch weer vol goede moed door te gaan.

Babyhope suc6 morgen, eind van de week bij ons op het wachtbankje hè

Vlinderr het is idd kl..te wat met babywish is gebeurd maar probeer de gedachten positief te houden meis
    Een streep is een streep en zeker als hij zo donker is als bij jou
    Ik weet dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook zo onzeker was, dus ik snap het wel
    Het is ook niet eerlijk dat ze stellen die zo veel moeite moeten doen voor een baby zo lang in onzekerheid houden.

Hier alles rustig
    Vanmiddag een stuk gelopen met m'n dochter
    Het trok onder in mijn buik en mijn borsten doen zeer
    Had ik vorige keer ook van de pregnyl, als de klachten aanhouden na 14 dgn ben ik zwanger hihihihi

fijne avond allemaal

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Mariek..Waarom moet je eigenlijk 16 dagen na de IUI testen? Als ie op de 14e posi is, is het toch ook goed? Of is de kans dat het dan mis gaat nog groter??
    Spannend allemaal!!!! Ik hoop voor je dat de klachten aanhouden, hoewel de klachten zelf natuurlijk niet heel erg leuk zijn. haha. ;)

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Merah...Hoe is het met jou???

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja vlinder ik moest eerst ook elke keer na 16 dagen testen bij geertgen maar nu niet meer.. gewoon dag 14 na de iui...
    ik weet wel dat wissman anders telt en kuijpers ook..
    van de boss himself gewoon na 14 dagen:):)
    die 2 dagen is gewoon extra volgens mij..
    maar ja niemand houdt het 2 dagen langer uit:):)

ja meiden morgen na de fm kom ik me meteen melden..

dikke kus en knuffels meiden..
    dreamwish ik denk aan je!!!

Deel Deze Pagina