Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Op goed geluk babyhope! :D

2. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    dreamwish, wat erg meid!
    ik heb hetzelfde meegemaakt mijn vorige zwangerschap.
    Ik had een vrichtzakje van 9 weken op de echo en was toen ook 9 weken, maar er geen vruchtje (meer) in

3. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Jeetje ben even een paar uurtjes niet op het forum geweest... Dreamwish heeeeel veel sterkte meid! Ook ik blijf toch nog stiekum hopen op een goede afloop voor je!
    @mariek; spannend nog 2 weken te gaan...pffff
    @babyhope; morgen fm zag ik....succes meis! Dat je ei maar heel groot mag zijn!

4. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Internet lag er gisterenavond uit, dus ik heb een en ander gemist.
    Wat vreselijk te lezen Dreamwish, dat je dream zo goed als afgelopen is (in elk geval deze ronde). Ik heb er even geen woorden voor.

Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 dagen best hoopvol was, maar naar dit verhaal ben ik bang hetzelfde te eindigen. Had immers ook een te kleine echo.
    Had besloten gewoon mn echo volgende week af te wachten, maar ik denk niet dat ik dat nu nog trek.
    Vandaag toch maar bellen...

5. carma

carma Niet meer actief

Hoi Hoi

Babyhope suc6 vandaag:D

Merah idd gewoon bellen hoor en ik duim/ bid voor je dat alles goed komt

Ik moet denk ik 16 dgn wachten ivm de extra pregnyl spuit die ik moet zetten voor de innesteling :(
    Die zet ik 5 dgn na de iui dus dat is 10 april en ik denk dat hij wil voorkomen dat ik test en dat het de pregnyl is ofzo
    Ik hou dat toch niet vol zo laat testen hahahaha :D:D
    Ik heb van de week 3 testjes besteld bij sensitest en ik heb er nog 1 liggen van kruitvat
    Ik wil gaan kijken hoe lang het bij mij duurt voordat de pregnyl uit mijn lijf is. (vorige keer een dag of 8)
    Dus als ik 10 april een 5000 pregnyl moet zetten kan ik 19 april testen in mijn ogen ipv 21 april
    Ga in ieder geval veel water drinken ;)

Fijne zonnige dag allemaal

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Net weer een echo gehad.
    Ik zou nu 7 weken moeten zijn. Er zit een vruchtje in en het hartje klopt (grappig gezicht). De vruchtzak is echter niet mooi, was ook niet op te meten.
    Vorige week liep ik een week achter en dat is nog steeds het geval. Zou latere innesteling kunnen zijn, of echt achterstand in groei.
    Ze was niet heel enthousiast, maar het kan nog wel.
    Ze geeft ons nog 25% dat het goed zal gaan...

7. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @merah: allereerst wat goed dat je hebt gebeld zodat je niet langer in de zenuwen hoeft te zitten. Fijn om een hartje te horen kloppen. ik duim met al mijn vingers en tenen dat jij gewoon bij de 25% hoort.
    Maar hoezo konden ze het vruchtzakje niet opmeten dan?
    kan me voorstellen dat je enerzijds gerustgesteld bent anderzijds weer niet, wanneer moet je terug komen voor een echo?

@ babyhope: succes zo bij je FM, gisteravond helemaal vergeten te zeggen , sorry.

@hier: het heeft nog niet doorgezet buikpijn is ook weer verdwenen , wat een K±t lichaam toch, bah bah..
    zo even huisarts inschrijving de bus uit de doen en uitschrijving bij oude huisarts, deze was nog net als mijn apotheek in mijn vorige woonplaats.
    et de auto prima te doen maar vorige week moest ik er heen kost me een uur heen fietsen en een uur terug. dat gaan we niet weer doen met al die behandelingen. Deze is aan het eind van de straat. met een verloskundige praktijk erin, makkelijk voor echo´s .

8. carma

carma Niet meer actief

Hou je daar aan vast meis, 25%
    Mooi hè hoe z'n hartje klopt
    dikke knuf van mij

9. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik ben weer terug...
    @hier..

nou er was weer helemaal niks te zien ok wel wat opgroei enzo,maar geen mooi ei???
    nu moet ik weer ophogen naar 112.5 (daar heb ik eigelijk weinig vertrouwen in door die overstimulatie) maar het blijkt dat dat dus zo ook in de eerste ronde iui is gegaan:) en daar word ik wel wat hoopvoller van..
    in de eerste ronde ook op dag 18 ophogen naar 112.5 en 7 dagen later de pregnyl:) als het zo loopt als toen is het mooi,want toen had ik een posi test in mijn handen haha

ik heb ook gevraagd over de pregnyl 5 dagen na iui en dat doen ze niet bij geertgen? alleen als je een kortere lf hebt van 10 a 11 dagen...
    dat was het weer voor mij

mariek heb jij dus een kortere lf??? ik hoop dat het raak is voor alle dames hierr!!!!

10. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    merah jes het klopte maar wat was er niet goed aan het vruchtzakje dan???

11. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het vruchtzakje was te onregelmatig en te troebel, zeg maar niet mooi omlijnd en ook niet mooi van vorm (niet rond, maar meer ovaal/plat). Ze hebben niet eens een meting kunnen doen.

12. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    maar dat kan toch wel goed zijn??
    toch als je soms de echo`s hier op zp ziet zie je ook rare vruchtzakjes voorbijkomen toch???

13. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tja, ik heb er geen verstand van. Zij zeggen het...
    Moet zeggen dat ik het zelf ook minder overtuigend vond dan vorige week, al was er toen nog geen vruchtje te zien...

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt meiss!!!
    zoveel onzekerheid he` kan nooit goed zijn toch...

15. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Is er niemand vanavond?
    Het is zo onwerkelijk hier. Eigenlijk had ik er, sinds een dag of twee, wel weer vertrouwen in. En nog steeds eigenlijk wel.
    Ik ben zo onwijs moe en heb zo'n hoofdpijn dat het misschien nog niets helemaal doordringt. Ook vragen als: wat nu als het wel blijft zitten, heb ik dan een verhoogde kans op een gehandicapt kind?
    Iemand anders vroeg dat aan mij (fijne opmerking, maar niet heus). Daar had ik zelf eigenlijk nog niet eens aan gedacht.
    Vast staat al wel dat mocht het mis gaan, dat we dan een hele cyclus moeten wachten voor je weer mee mag doen in de MMM. Je moet minimaal 1 normale menstruatie hebben gehad, buiten de miskraam.
    De fut is er een beetje uit hier...
    Niemand leuke verhalen over goede FM's of zo?

16. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden
    Dikke knuf voor jou merah
    Probeer positief te denken, ik ben er van overtuigt dat dat helpt
    25% is een kans toch

Babyhope, baluuu dat er nog niks zichtbaar was
    Hoe dik was jou baarmoederslijmvlies nu?
    Komt goed hoor, je mag nu weer ophogen
    De volgende meeting is vast super, ga ervoor

Ik voel me goed, het rommelt van binnen
    maar rustig afwachten, meer kan ik niet doen
    Ik moest eerst een zoeken wat een LF is hahahaha:D
    Mijn LF is ergens rond de 13 dgn denk ik
    Met 10 dgn was het 4,5mm en met 15 dgn 9 mm, ik weet niet wat normaal is???:(
    Heb vandaag 3 sensitest extra gevoelige zwangerschapstesten binnen gekregen.:)
    daarmee kan je normaal 6 dgn voor je nod testen, ik niet natuurlijk ivm de pregnyl
    Ik wil 18 of 19 april gaan testen ipv 21 april
    Dit zou moeten kunnen aangezien 10.000 pregnyl na 8 dgn uit mijn lijf is, dus spuit 2 van 5000 op 10 april zal dan wel uitgewerkt zijn
    Op 18 april lijkt me wel leuk dan komt hubby thuis van 4 dgn werken in duitsland
    Als het nee is, nou ja niks aan de hand (ronde 2 dan maar) en als het ja is dan iets leuks verzinnen als verassing ;).

nou fijne avond allemaal

17. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Merah,dat is idd niet zo'n fijne opmerking nee! Lekker bij nagedacht ook. Ik snap dat je je erg onzeker voelt,je weet gewoon nog helemaal niks zeker...vreselijk!
    Ik ga voor je duimen dat het wel goed komt!! Wanneer moet je weer terug?

Iets leuks waar je naar vroeg....
    Ik heb m voor m op bezoek gehad en de test was superdonker,veel donkerder dan de controlestreep. Ze vroeg aan mij wanneer de 1ste dag van de laatste menstruatie was,ik zei 3 maart..waarop zij zei,oh dan mag je eigenlijk pas vanaf 16april meedoen,maar aangezien je nu al zoveel hormonen hebt....laat ik je vrijdag al beginnen. En toen vroeg ze of ik al wist of het er misschien 2 konden zijn?? hahahaha,dat is al de zoveelste!
    Nou,we zullen het beleven volgende week!

Vanmiddag ook al een nieuwe beha aan moeten schaffen:0,begint al snel! Die vrouw vroeg precies hetzelfde als mvm,pffffff....
    Maar goed,ik hoop echt voor jullie dat het goed komt en dat het nu wel goed aan het groeien is!!!!!!!!!!

Dikke knuffelxxxxx

18. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @merah,.........heel veel sterkte met deze onzekerheid!!!

@babyhope,.....komt helemaal goed!! Echt waar!!

@iedereen die ik vergeet een hele dikke knuffel!

@Hier,....heb stiekum al een test gedaan van de kruitvat, er was 1 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun lijntje wat een plus zou moeten maken, maar goed,....het was vandaag dag 13 en heb tussen de middag veel water gedronken,......allemaal excuses, dus betekent het gewoon, NIET zwanger. Ik doe vrijdag nog een testje,........aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik word gek van dat wachten!! maaaaaaaaaaar mijn borsten zijn nog steeds gevoelig:)

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Merah...Tjonge meis! Groei van het vruchtje heeft volgens mij niets te maken met de celdeling. Door een verkeerde celdeling krijg je volgens mij toch een gehandicapt kindje?? Jouw vruchtzakje loopt gewoon wat achter, dus denk niet dat je dan meer kans hebt op een gehandicapt kindje. Maar goed, zeker weten hoe ik dat niet, maar dat is mijn theorie. ;)
    Ik hoop dat je bij die 25% zit!!! Zal voor duimen en bidden! :)

@Rissy....Spannend!!!!!! Duim, duim, duim!!!!! :)

@Dreamwish..Hoe is het met jou????

@Babyhope...Jammer dat er nog niets/weinig zat. Wel mooi dat je op mag hogen. Hopelijk is deze dosering precies goed voor je. Ik had trouwens ook 112.5 IE...dus wie weet!!!!! :) Duim duim duim!

@MamavanRenzo...Mooi dat je al zoveel hormonen aanmaakt, misschien idd toch een tweeling?! :) Mijn bh's worden ook al wat te klein;).

@Mariek...Hopelijk is de Pregnyl heel snel uit je lichaam!!! Wachten duurt lang, he?! Pfffffff......Succes!

@Hier....was gisteravond hondsberoerd, dus ben niet op het topic gekomen. De héle avond en nacht misselijk geweest. Gelukkig niet over hoeven geven. Voel me nu zo slap als een vaatdoek, en ben heel moe! Zou dit van de zwangerschap kunnen komen? Normaal heb je toch eerder last van ochtendmisselijkheid? Ik voel me nog wel wat weeig, maar lang niet meer zo als gisteravond en vannacht. Vandaag nog maar weer een testje gedaan, 3 dagen na de NOD. De testlijn was net zo dik als de controle lijn. Dus kan niet missen!

20. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    heyy meiden:)

@vlinderr kwaaltjes beginnen:):) goed zo meiss ahhaha

@mamavan, mischien is het idd een tweeling,ik duim voor je meiss ook al is 1tje ook leuk toch:):)

@hier ik heb nu echt last van mijn hormonen heb ik nog nooit meegemaakt haha ja toen ik aan de clomid zat..

hoe is het verder hier??

Share This Page