Merah,ik zou naar huis gaan meis! Je kan nu je hoofd toch niet bij je werk houden en thuis is altijd beter! Potverdorrie,het is wel ontzettend balen hoor...ik vind het echt vreselijk dat het mis gaat. Heel veel sterkte vandaag ,dikke kusxxxxx
ja haha dacht ik dus ook al.. laat maar lekker trekken,dan gebeurt er tenminste iets oh ja qua pregnyl.. pregnyl 5000eh is na 7 a 9 dagen uit je lichaam pregnyl 10.000eh is na 9 a 11 dagen uit je lichaam.. ik test altijd op dag 8 na pregnyl en dan is de 10.000eh al eruit heb dan een zwaar nega test ligt er ook aan hoe snel je lichaam dingen afvoert uit je lichaam he...
merah, he bah! Ik zal lekker naar huis gaan meid! vlinder, hier gaat het goed, alleen erg moe, dus ben wat minder hier.. heb ook niet alles terug gelezen. Hoe is het met jou? en met de rest?
Ja, het ging zo goed met al die zwangere dames in dit topic. Maar goed, het gemiddelde percentage miskramen hebben we inmiddels ruimschoots gehaald (ik en dreamwish) dus statistisch gezien zit de rest van de zwangeren goed!!!
Net naar boven geweest (gyn) en echo gehad. Ons smurfje leeft nog steeds (weliswaar met achterstand) en het hartje klopt. Bloed komt, voor zover ze kunnen zien, niet uit de baarmoeder. Ze kon niet zeggen of dit wel of niet op een miskraam zou uitlopen (geen garanties), maar eigenlijk zag het er best redelijk uit! Ik word gek!!! Waarom wil mijn lijf niet op een normale manier zwanger zijn?!?!?!
@Merah...Dat is alleen maar goed nieuws voor zover!! (En dat is het voordeel dat je in het ziekenhuis werkt! ) Hopelijk blijft het goed gaan en komt het uiteindelijk allemaal goed! Maar waar kan het bloed dan vandaag komen??? Sterkte en dikke knuffel,..bah al die onzekerheid!
@merah, hier hetzelfde gehad....maar bij mij ook een wondertje dat blijft zitten, zie mijn onderschrift, ik duim voor je!! bij mijn zoon heb ik tot 14 weken gevloeid....
Bloed zou van de baarmoedermond kunnen komen. Deze is tijdens zwangerschap super-doorbloed. Door persen op het toilet (bij verstopping zoals bij mij), zware dingen tillen of door het hebben van sex (penetratie) kunnen daar vaatjes knappen. Bij penetratie natuurlijk helemaal, want dan zit die penis er behoorlijk tegenaan te beuken Dit zou een verklaring KUNNEN zijn. Stolsels horen daar eigenlijk niet bij, maar goed. Ik heb nog even na gevraagd: Het is absoluut uitgesloten dat je door het hebben van sex een miskraam op kunt wekken of versnellen. Verder is het ook absoluut uitgesloten dat bij vertraging in groei of 'vage' echo's je meer kans hebt op een gehandicapt kind. De natuur regelt dit zelf. Bij fouten in de aanleg gaat de vrucht dood. Met uitzonderingen natuurlijk, maar de kans daarop blijft gelijk. toch fijn om te weten.
Dat is dan weer mooi/goed nieuws meid! En net als bij Luukske, misschien trekt die achterstand nog bij en komt het alsnog helemaal goed! De moed niet opgeven hoor!! Ik heb er best nog veel vertrouwen in bij jou!!!
god merah, wat laat je me iedere keer weer schrikken. Goed dat je inmiddels weer echo hebt gezien, die spruit van jullie is behoorlijk sterk dat laat die nu al wel zien, dat is alleen maar een goed teken toch. Goed dat je alle vragen hebt gesteld en je daar hopelijk ook wat gerust in bent. @babyhopë: mooi dat de eitjes beginnen te groeien , dat er aankomende week maar een grote mag zitten en dat de pregnyl.
Schrik zelf ook iedere keer enorm. Vanmorgen dacht ik echt dat het voorbij was, echt behoorlijk bloedverlies. Nu lijkt het weer rustiger. Morgen misschien toch maar naar Slagharen (had vanmorgen net afgebeld). Kan ik mn gedachten even verzetten...
Ga idd maar lekker naar huis merah en geloof je arts meis Blijf hoop houden babyhope ik duim voor 2 mooie eitjes meis Hier nog steeds alles rustig het prikt en het steekt enz enz babyhope ik had juist een hele lange cyclus van 34 dgn Ik heb geen flauw idee wanneer ik ongi word na de iui Misschien omdat ik de pregnylspuit vorige keer met de ronde van mijn dochter ook heb gehad dat hij het nu ook maar doet. We wachten gewoon af. Sorry als ik mensen vergeten ben
@vlinderr, bij mij is ie niet bijgetrokken, maar ik bleek nog een "verstopt"vruchtje te hebben....namelijk het vruchtje dat er nu nog zit....dat wat op de 1e echo te zien was is een * geworden.... @merah, gedachten op iets anders is idd wel lekker.... ik heb vandaag pas de eerste dag dat het vloeien niks is, andere dagen eigenlijk altijd wel wat, dan meer dan minder....heb dit bij zoonlief ook gehad tot 14 weken....schijnt vaker voor te komen dan gedacht.... overbuuf heeft ook flinke stolsels etc verloren, en heeft nu toch een vrolijke tweeling rondlopen van 12 maanden....
Nee vlinderr, geen nieuws goed nieuws hier hahaha En met jou? Al aan het aftellen naar de eerste echo?
je moet nu 23 maart aanhouden als eerste menstruatiedag.. dan een cyclus van 28 dagen aanhouden.. dan klopt ie weer hahaha je hebt nu staan op 34 dagen cyclus maar dat verandert dus door de iui