Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohh fout haha dat was de link van de banner die jij nu eigenlijk moet hebben:):)

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Tja, hier ook geen nieuws. Idd aftellen tot de eerste echo, maar ja, dat duurt nog wel ff. ;)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    vlinderr meiss die tijd is voorbij
    voordat je er ergen in hebt:):)
    begrijp wel dat het spnnend is:)

en hoe is vlinderrman nu? beseffenjullie het al een beetje

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Het besef begint langzaam wel een beetje te komen. Zijn echt wel heel blij! Ik zie alleen nog wel es beren op de weg,...bang dat het alsnog mis gaat en niet goed zit, :) enz...manlief is nuchterder en denkt dat het wel helemaal goed gaat komen en goed zit. Is misschien maar goed ook, anders hadden we twee van die angsthazen, hahaha. ;) Ach ja,..die twee weekjes zijn misschien ook wel zo voorbij. En toch vind ik dit minder erg dan die twee weken wachten na de IUI, is een andere spanning denk ik. ;)

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Luukske, hoeveel weken had je moeten zijn toen ze zeiden 5,3 weken? 6,1? Of reken ik nu verkeerd?

6. carma

carma Niet meer actief

klopt het zo babyhope ik moet nog 11 dgn wachten (dat klopt zeker)??????????

7. carma

carma Niet meer actief

Ik snap het eigelijk niet babyhope ik ben toch 18 maart ongi geworden
    waarom moet ik dan va de 23 rekenen??

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Mariek...Je moet vanaf de 22e rekenen. Je bent wel eerder ongi geworden, maar dat is niet de goede data vanaf wanneer je mag rekenen dat je zwanger bent. Die data is namelijk precies twee weken voordat je de IUI hebt gehad. Dat is dus de 22e. Normaal heb je een cyclus van 28 dagen. Bij 14 dagen heb je de eisprong, dat is dan nu ook zo berekend. Beetje lastig en ingewikkeld uitgelegd maar hoop dat je 'm snapt. ;)

9. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    hier ook nog niets bijzonders, ga weer even x factor kijken volgende pauze ben ik er weer ff haha

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @merah, zou volgens mijn eigen berekening idd 6w1-2d moeten zijn, en niet 5w3d.....ik wist wanneer de pregnyl gezet was, dus ik wist wanneer de eisprong moest zijn....ze zeiden ook dat het een leeg vruchtzakje was....dus zonder foetale delen....

heb toen ook echt 1 week in spanning gezeten wanneer de bloeding zou starten van de MK....moest na 1 week terug voor een echo om te kijken of het rustig was....
    op de ochtend van die echo ben ik flink gaan bloeden, en meende de MK....2 uur later toch met lood in mijn schoenen voor de echo gegaan, en daar zat vrolijk een mooi hartje van 7 weken te kloppen, dus helemaal volgens schema als ik naar mijn eisprong kijk....

11. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @home bij ego,....vanmorgen een beetje oud bloed, toen dacht ik nog, och hoeft nog niks te beteken, maar:$:$:$:$:$:$aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, kom net van de wc, is niet goed:( Eerst was er nog een beetje oud bloed, nu begint het al wat roder te worden, vandaag zou mijn nod moeten zijn maar helaas.
    Nieuwe ronden, nieuwe kansen, gaan weer positief verder, wil niet zeggen dat ik enorm de pest in heb, maar ik heb wel; hetzelfde gevoel als Mariek,....ik heb er al een, wat een groot wonder is, mocht het niet lukken,.....tja, t's heel hard, maar niet anders.........Het is anders als je graag zwanger wilt worden van de eerste, ook die frustratie ken ik heel goed, meiden het komt met jullie ook helemaal goed!!!!!!!

Alleen, telt vandaag als dag 1 of morgen, aangezien je op dag 3 moet beginnen met spuiten of kan dag 4 ook nog? Krijg nl niemand meer te pakken in het ziekenhuis, ivm met het weekend.

vannavond een slaapdienst op mij werk, (had aangegeven dat die wel weer ff kunnen)

@de rest dikke knuffel en misschien tot een uur of 23.00 nog ff.

12. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @rissy: wat balen zeg, ook al is het voor velen de de 1e, dat neemt niet weg dat jij ook enorm hier van baalt.
    Bij mij in het ziekenhuis vertelde ze dat als je na 18.00 je menstr zou krijgen je vanaf de volgende dag moet gaan tellen.
    Maar ja ieder zh heeft een eigen protocol morgen gelijk bellen maar als het echt doorzet..

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Tjonge Rissy! Is het bloed echt van ongi een geen innesteling o.i.d.???
    Volgens mij moet je rekenen voor 18:00 uur deze dag en na 18:00 uur de volgende dag. Meis, ondanks dat je al een kindje hebt, blijft dit lastig....weeeeer een ronde verder, bah! :( Heel veel sterkte meis! Dikke Knuffel!!!!

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Rizzy wat balen! Heb er even niets aan toe te voegen.

Hier: het bloeden wordt eigenlijk alleen maar erger... Heb ook buikpijn. Ik hoop... maar denk het niet.

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Goede avond, goh ben goed ziek geweest zeg! Fikse griep en heel veel last van mijn astma gehad! Heb gewoon geen energie gehad om even op dit forum te kijken.

@vlinder; ben heel blij voor jullie en ik snap je onzekerheid of dat alles wel goed zal gaan, heel goed. En toch moet je gaan proberen er van te gaan genieten. Want ik geloof echt dat als je positief ingesteld bent dit veel beter is voor je zwangerschap! Geniet er van!

@Mariek; Spannend, poeh, poeh! Keep my fingers crossed!

@Rissy; Jammer meid, of beter gezegd shit! Goed dat je er zo goed mee omgaat. Sterkte en succes!

@merah; Hoe is het met je?

@babyhope; dat trekgevoel is eigenlijk heel vervelend, maar in ons geval meer dan welkom! Je eitjes zijn aan het groeien meiss...Fijn!

@hier; vanmiddag een echo gehad! Mijn bms was 11 en klaar voor terugplaatsing van mijn 2 eskimoos. Donderdagochtend bellen of dat ze het ontdooiingsproces goed door gekomen zijn en als dat zo is...diezelfde dag mag ik ze gaan ophalen! De zenuwen gieren nu al door mijn lijf, moet nog wat worden tot en met donderdag! Duimen jullie mee voor mijn eskimotjes dat ze het gaan halen???!!

16. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @ Merah,.......ik leef met je mee, wat ontzettend naar die onzekerheid! Dikke knuffel!

@Hanied,....zal heel hard voor je duimen!!!! Moet zo lache om je eskimo's, een vriendin van me heeft 2 kindjes via ivf en die leken nog op eskimo's ook, hahahahahahahahaha, het gaat helemaal goed komen deze keer bij jullie!!!!! Fijn dat je weer bent opgeknapt, is idd heel beroerd griep met asma,.....wat zul jij het benauwd hebben gehad!!

@de rest bedankt voor jullie reactie's erg lief, doet me goed!

17. carma

carma Niet meer actief

Rissy, baluuuu
    En natuurlijk is het zuur, je bent toch een maand bezig met spuiten, op en neer rijden naar de arts enz enz
    Nou op naar de volgende ronde meis, suc6 xxx

Hanied, natuurlijk duim ik voor je
    Ik hoop dat ze goed ontdooien en dat ze nog beter worden teruggeplaatst donderdag
    xxx

Merah ik leef ook erg met je mee meis.
    Die onzekerheid is om gek van te worden
    Als het dan zo moet zijn kan het maar beter doorzetten dan kun je verder
    Ik zal het kleine frutje eens flink toespreken
    STOP MET BLOEDEN, MAMA VIND DAT NIET GRAPPIG
    Zo kijken of het luisterd
    Sterkte meis xxx

Hier nog steeds alles rustig
    Ik ga zo mijn 2de spuit gonal F zetten voor de innesteling
    Nu hopen dat het werkt
    Ik heb nog steeds gevoelige borsten en onderbuik.
    Het trekt en steekt vooral als ik een stuk gewandeld heb.
    Nou ja hierna nog een week, ik wil volgende week zondag 18 april de eerste keer testen.

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:)

@rissy balen meiss,maar ook jijmag zeker verdriet voelen hoor...**knuffel**

@hanied ik duim ook voor je eskimotje`s meiss:)

@merah,wat een onzekerheid meiss.. ik ga echt voor een goede zwangerschap voor je meiss.. ook een **knuffel**

@mariek meiss.. succes met de pregnyl prik,maaaar als ik je zo hoor,over borstpijn steekjes enzo heb ik nu al een goed gevoel,ook zonder deze pregnyl prik:):)
    toen het raak was bij mij had ik vanaf dag 4 a5 na iui een hele felle steek(innesteling)..
    vanaf toen begonnen mijn(.)(.) pijn te doen,koude rillingen,slecht slapen,als ik lang ad gelopen steekjes onderin mijn buik,en lage rugpijn:):) komt helemaal goed met jou meiss:)

@hier ik had gister zoiets raars ik zat hier gewoon achter de computer,en ik stond op en kreeg een behoorlijke kramp inmijn baarmoeder??
    ik moest direct in mijn hurken gaan zitten,en na 10 minuten trok het gelukkig weg,nu heb ik een hele beurse gevoel in mijn baarmoeder??
    ik heb gezocht op i-net,en kwam alleen maar op innesteling,of zwangerschap uit..
    nou dat sluit ik helemaal uit want ik heb nog geen eens een ei:):)

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Hanied...Dat is goed nieuws!! Ik zal zeker voor je duimen dat de terugplaating helemaal top zal verlopen!! :) Moest je bms 11mm zijn dan, of wat is de juiste dikte? Succes meid!

@Merah....Wat een onzekerheid! Hoe is het nu met je? is het bloeden inmiddels al iets afgenomen??? Ik hoop het zo! Sterkte meis en dikke knuffel!

@Mariek...Je klachten klinken wel goed. Haha. :D Succes meis!

@Babyhope...Wat vreemd, die kramp! Misschien dat je eitje flink aan het groeien is???? Wel raar, maar hopelijk betekent het iets goeds!! Zal voor je duimen meis!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx vlinderr:)
    ja ik dacht ook aan het eitje maar het was toch echt in mijn baarmoeder..
    was net het gevoel als ik tijdens mijn miskraam had:(
    gewoon echt een kramp net of er iets uitgeduwt werd zeg maar???
    natuurlijk meteen naar de wc gegaan maar niks te zien..
    ik plas wel heel veel de laatste 3 dagen?

Deel Deze Pagina