Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier nog steeds hetzelfde. Ik bloed behoorlijk, en echt geen oud bloed meer hoor! Ook behoorlijk buikpijn.
    Heb echter nog niets verloren dat door moet gaan voor een vruchtje. Zou het dan echt kunnen dat dit allemaal komt van een beschadigde baarmoedermond? Ik geloof er echt helemaal niets van. Ik zal eens een topic openen bij de afdeling miskramen...

2. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    hmm vreemd babyhope! Is het zo een krampgevoel net alsof je weeen hebt? Als je het nog een keer krijgt zou ik er toch even naar laten kijken, meiss. Ja, of het zijn je eitjes die gewoon een groeispurt maken na de ophoging! Kan natuurlijk ook he...

Vlinder mijn bms was 11 en die moet tenminste 7 zijn. Dus 11 is super. Was ook mooi van vorm. Moet schijnbaar in een ovaalvorm zijn...Voor mij ook allemaal nieuw hoor! Maar ik vraag altijd veel aan de arts, hahah!

Mariek, ik ben nu al een aantal keer zwanger geweest en mocht ik dat nu weer worden dan weet ik gelijk welke symptomen ik daarbij hoor te hebben. Tot nu alle keren dezelfde symptomen gehad (hele gevoelige borsten, een ander gevoel in mijn lijf...kan het gevoel niet omschrijven). Dus die gevoelige borsten van jou, gunstig teken!

Merah, die Mariek heeft je beeb al flink toegesproken, dus nou moet het gehoorzamen hoor! Hou je ons op de hoogte?

Rissy, ja ben heeeeeeeeel benauwd geweest! Als ik benauwd ben, ben ik ook gelijk futloos. En dat vind ik nog het ergst! Wil alleen niet aan mijn puffers uit angst op evt schadelijk effect op mijn zwanger worden behandeling! Dus hou ik me nu gewoon heel koest en als ik het benauwd krijg gebruik ik 1 pufje in de hoop dat....

Fijn weekend allemaal en misschien tot later!

3. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @hier,...nee het is echt geen innesteling, flinke bloeding, met stolsels, zoals altijd,........maandverband is niet aan te slepen!!!!! Lijkt wel of ik aan het bevallen ben!
    Hopen dat het snel over is zodat we verder kunnen!!
    @de rest een heel goed weekend en wie weet tot zondag!

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Idd Rissy...hopen dat het maar snel over mag zijn!!!!!

5. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @vlinderr: hoe reageerde je schoonouders op het goede nieuws?
    @merah: hoe is het nu met je, is het bloeden minder geworden
    @mariek: hoe voel jij je nu?
    @babyhope: nog vervelende krampen gehad?
    @rissy: hopelijk is het snel voorbij

@hier: tijdens het werk vanmiddag voelde ik al een vage buikpijn en had zo´n vermoeden dat als ik thuis zou komen er het e.e.a zou gebeuren, en ja hoor het bloeden is begonnen, nog niet overvloedig maar toch al aardig wat. nog geen vruchtzakje, maar vraag me af of je dat uberhaupt ziet, denk eerlijk gezegd dat gewoon is vernietigd en er net uit ziet als de rest. Hoop dat de buikpijn zo blijft en niet heftiger word dan sla ik me er prima door heen, anders geen idee hoe ik morgen mijn dienst door kom.

@ all geniet van het weekend en het mooie weer. misschien tot morgen of later op de avond, maar denk niet dat er veel meer online komen.
    KNuffel

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish....Je wordt nu wel met je neus op de feiten gedrukt! :( maar wel mooi dat het bloeden vanuit zichzelf is begonnen. Hopelijk bloed het mooi door, zodat je verder geen andere ''ingreep'' nodig hebt. kan me voorstellen dat je nu het gevoel hebt, écht ''afscheid'' te moeten nemen. Ik zou, als je er morgen (wat) last van hebt, gewoon ziek melden. Is waarschijnlijk wel wat lastiger in het weekend, maar hebben ze vast wel begrip voor! Meis, sterkte en knuffel!

Wat betreft het vertellen,... Ze reageerden erg leuk! :) Ze hadden al wel een beetje een vermoeden, omdat het al een tijdje stil was vanuit onze kant, en zij eigenlijk van alles wel op de hoogte waren. We hadden een fotolijstje van Nijntje, met daarin een gedichtje. Was erg leuk. Donderdag hebben we het mijn ouders ook verteld. Zij hadden het niet aan zien komen en vonden het helemaal geweldig!! ;)

@All....Fijne avond!

7. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    wat een leuk idee om het te vertellen.
    Voor je ouders helemaal een verassing dus, eerste kleinkind ook?

ja collega met wie ik morgen werk, weet er van af, dus al ik haa rmorgen uitleg hoe en wat, dan vind deze het vast oke, dat ik er eerder vandoor ga.
    Nou het zet wel aardig door dus dat is gunstig, scheelt toch weer een behandeling om het op te wekken, misschien dat je nu dan ook sneller weer mag beginnen. Ach we gaan het zien dinsdag.

8. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dreamwish, ik wil je niets aanpraten, maar ik zou thuisblijven van je werk, als ik jou was. Bij mij is het echt goed doorgezet en ben 'ongesteld' als een rund. Verder heb ik echt 'weeen' en ik ga soms echt door de grond, kan dan amper op mn benen staan. Het vruchtje schijnt er echt uit te komen, herkenbaar als een met vocht gevulde blaas (bij jou dus alleen de blaas), dit kan met veel bloed gepaard gaan. Als het er maandag nog niet is, wat ik wel hoop, want het doet echt vreselijk pijn, dan blijf ik ook thuis. Moet er niet aan denken dat het op het werk gebeurt.
    Heb er nog niet aan gedacht wat we met het vruchtje moeten als het eruit komt. Doorspoelen lijkt me ook zo wat...
    We hebben een perenboom besteld voor tegen het huis, misschien dat ik het daar begraaf. We heten namelijk 'Boomgaard' van achteren. Lijkt me dus wel symbolisch. Mochten we ooit weer zwanger raken (en dat kind echt levend krijgen) dan krijgt het ook z'n eigen fruitboom. Zo maken we de 'boomgaard' compleet...

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Merah...Dat klinkt niet goed, meis!! :( Kan me voorstellen dat als het maandag nog zo is, je idd vrij neemt/je ziek meld. Heb je ook nog gevraagd of het kwaad kon wanneer je meer zou gaan bloeden?? Ik hoop nog steeds meis, dat het goed blijft gaan. Maar dit klinkt toch niet zo hoopvol! Sterkte meis!
    Ennuh, vind het idee met die bomen wel erg origineel. Door de wc spoelen lijkt mij idd ook wel een vreemd idee. Het is in feite toch een wezentje. Knuffel!

@Dreamwish...Je kunt het zelf het beste inschatten, maar denk goed aan jezelf, en als je het niet ziet zitten, lekker thuis blijven of eerder weggaan!! Zou ik echt doen, dit is niet niks!

Voor mijn ouders is dit het 4e kleinkind. Voor mijn schoonouders wel de eerste.

Voor jullie beiden nogmaals: Sterkte en dikke knuffel!!

10. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @dreamish en Merah,....we zitten de volgende ronde gewoon samen op het wachtbankje, 3X is scheepsrecht, (niet voor de derde X, maar met ons drieen!!!) Natuurlijk sluiten ede andere voor of achteraan!!!!

@vlinder, lekker he, dat er meer mensen van weten?! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik toen bij mijn zoontje zoiets had van,...eerst ff lekker met z'n tweetjes genieten dat er een klein wondertje komt,.....was erg lekker vond ik, ik denk dat het bij eventueel een tweede uk, we ook weer ff lekker met z'n drietjes er van genieten. Mochten we het dan vertellen, dan bestel ik voor die tijd een t-shirt voor mijn zoontje, met de tekst: deze stoere vent wordt een grote broer, hahahahahahahahaha. Hopelijk mag ik die bestelling snel plaatsen!!

Ik denk dat ik maandag pas weer van de party ben,...moet weer werken morgen, bah geen bal zin, maar goed,..........

11. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Helaas is gisterenavond, na 10 uur weeen, ons hele kleine inimini-kindje, ter wereld gekomen (gelukkig niet als zodanig herkenbaar). Het ligt inmiddels begraven in de tuin.
    Een zeer pijnlijke bevalling kan ik zeggen.
    We zijn dus weer terug bij af...
    Nu wachten op de menstruatie en dan een maand sex-verbod (al ga ik toch echt nog even opzoeken waar dat voor nodig is) en dan hopen we volgende maand, met geluk half mei, weer opnieuw te beginnen met Puregon...

12. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    oh merah neee!!!!!:(

heel veel sterkte met dit grote verlies meiss...

qua maand wachttijd dat weet ik niet,bij geertgen mag je gewoon op de derde dag weer beginnen met gonal????

13. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij ons ziekenhuis zeer zeker niet! Als er lichamelijk geen bezwaren zijn (bijvoorbeeld meer kans op wederom een miskraam), dan willen we het deze maand eigenlijk toch gewoon zelf gaan proberen. Ik heb van mezelf wel een eisprong, dus het zou moeten kunnen.

Is er iemand die 1 dezer dagen nog voor een FM moet en het even voor mij zou kunnen vragen?

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ikke morgen:)

ik vraag het wel even voor je meiss ja..
    maar wat ik weet is gewoon doorgaan met behandeling want je bent nu dus extra vruchtbaar...zo zeggen ze dat bij geertgen

15. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Jammer dan ik dan niet bij Geertgen zit...
    Ik zal ook nog eens bij ons vragen wat nu de reden is dat je niet gelijk doormag. De verpleegkundige had het zelfs over mogelijk 2 maanden overslaan! Maar daar trappen we effe mooi niet in...

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Merah...Wat erg meis!!! :( Heb er ff geen woorden voor! Waren fam. en/of vrienden op de hoogte van dit alles? Sterkte meis!!! Hopelijk mag je snel weer beginnen...twee maanden wachten daar zou ik ook niet mee akkoord gaan!

17. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    merah, sterkte meid!!!

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    merah ik vind dat echt gek dat je moet wachten meiss:(:(
    en 2 maanden nee daar zou ik al helemaal nietmee akkoord gaan...

19. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Oh Merah,wat vreselijk:(!!
    De gedachte achter de boomgaard vind ik wel heel mooi!
    Ik hoop dat je snel weer mag beginnen,maar vergeet niet dat dit toch een aardige impact op jezelf maakt hoor! Tuurlijk wil je snel weer beginnen dat snap ik echt heel goed,maar let op jezelf hoor meis! Ik word er helemaal verdrietig van:(:(

Dikke knuffel voor jou en je man!

@ de rest,heel veel succes met de aankomende fm's! En degene die op het wachtbankje zitten,ik lees positieve dingen,dus hoop op positieve testen straks voor jullie!

@hier,ik ben erg emotioneel. Kan om de gekste dingen ,op tv bijv, mijn tranen moeilijk inhouden hihi. Dus zit nu ook te janken om jou Merah! Vind het echt verschrikkelijk!!

En mijn (.)(.) au au au:)!!
    Nog een paar daagjes en dan eindelijk de echo,ik hoop op goed nieuws!

Liefsxxxxxxxx

20. moray

moray Actief lid

Feb 28, 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Merah..dikke knuffel voor jou! hou je taai meis...

Share This Page