@Rissy: Beter met zijn 3en op het wachtbankje dan alleen. @ Merah: hele dikke cyber knuffel voor jou, ik vind zoals eerder werd gezegd een mooi idee van de boomgaard. Neem de tijd voor jezelf om dit te verwerken. Buitenom dit vind ik het ook raar dat je 1 maand moet wachten, ik moet dinsdag, dan zou ik ook te horen krijgen hoe en wat, maar mijn insteek zelf is, gelijk provera ( als dit niet als menstr.) telt, aangezien ik die niet zelf krijg. En daarna puregon. @ hier: vanochtend iets minder vloeien, komt denk ik door het horizontaal liggen ( slapen ). Nu aan het werk, buik begint meer en meer te rommelen en begin nu ook meer te vloeien, heb me voor morgen vast ziekgemeld. Nog 50 min. en dan naar huis toe.
@MERAH; heel veel sterkte meid, de tranen staan in mijn ogen....heb het ook (te) vaak mee moeten maken! Wens jou heel veel kracht toe. Ennuh...dat wachten van 2 maanden is echt onzin hoor. Ik heb na alle miskramen meteen door gemogen en omdat ik niet vanzelf menstrueer kreeg ik meteen provera mee. Dus als ze jou geen fatsoenlijke reden kunnen geven voor die wachttijd en jullie meteen verder willen moet je daar voor gaan! ****Knufff****
Ik heb stress!!! Heb ergens op internet gelezen dat in bepaalde gevallen (zoals eerder bloedverlies) het toch niet verstandig is om sex te hebben. Dit hebben wij de dag voor de ellende begon dus wel gehad! Ik word helemaal misselijk van het idee dat dit misschien wel 'dood door schuld' zou kunnen zijn...
merah ik heb ook al op je topic gereageert.. maarmeiss mijn gyn heeft echt duidelijk gemaakt dat het daar niet door kan komen.. in zo`n vroeg stadium is het gewoon de aanleg die verkeerd is gegaan.. en moeder natuur lost het dan zelf op... echt meiss da idee moet je vergeten
Meis, neem het jezelf niet kwalijk! anders was het waarschijnlijk ook wel fout gegaan. Het was van begin af aan al niet helemaal goed, dus ik geloof nooit dat het dan door een keertje seks te hebben, afgetoten wordt. Ik kan me voorstellen dat je nu dingen gaat zoeken en lezen, maar misschien moet je dat niet doen. (is wel makkelijk gezegd), maar daardoor bescherm je jezelf denk ik wel. Meis, je kunt er echt niets aan doen! Het is ''gewoon de natuur'' die dit besloten heeft. Probeer je geen schuld gevoel aan te praten, hoewel ik me best wel voor kan stellen dat je dat nu doet door hetgeen je gelezen hebt. Maar nogmaals meis, probeer in ieder geval díe gedachte los te laten!!! Heel veel sterkte!
merah, ik sluit me aan bij de andere meiden. Je moet jezelf echt niet schuldig voelen. Het is niet misgegaan omdat je sex hebt gehad, dat kan naar mijn idee ook niet, in ieder geval heb het meer keers gelezen op het forum van de verloskundige waar deze vraag ook naar voren kwam. Voor je eigen geruststelling moet je anders je vraag nogmaals aan de verloskundige stellen hier onder het forum. Dan word je vanuit hun gerustgesteld. Meis hoe rot het ook is het is echt de natuur die zijn werk doet, helaas is het niet anders. Leef enorm met je mee.
Net even een zwangerschapstestje gedaan. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. Er staat nog steeds een streep, maar die is echt vele malen lichter dan de controle-streep. Nog geen 24 uur na de miskraam! Dan moet er toch al eerder iets mis zijn gegaan toch? Dan is die HCG gewoon nooit hoog genoeg geweest, ook niet toen ik nog wel zwanger was. Wat denken jullie? Sorry dat ik zo onzeker ben hoor...
@merah": heel veel sterkte meid een dikke knuffel en inderdaad jezelf geen schuldgevoel aanpraten. Denk dat het met het vruchtje gewoon niet goed zat dus gemeenschap heeft daar echt niks mee te maken meis heel heel veel sterkte @ all: Iedereen succes en een dikke knuffel voor de dames die het nodig hebben Ego: morgenvroeg bloedprikken om te kijken of er een eitje groeit en dan op naar de 2e iui nieuwe ronde nieuwe kansen veel liefs trotse moeder
he meis, onzekerheid hoort erbij, je gaat aan van alles twijfelen. Tsja of het eerder is misgegaan kan ik je niet zeggen, wel weet ik vanuit mijn omgeving dat dit ook eens is gebeurt. Dat heel snel het HCG werd afgebroken. en praktisch binnen 1 week weg was. Ieder lichaam is anders meis.
ja qua hcg verdwijnen,kan ikniks over zeggen.. ik heb mijn voorbeeld al laten zien hier.. 16 februarie dik posi test en 17 februarie al nega!!! dikke knuffel merah ik snap datj e zo onzeker bent meiss..
dream ik heb je geaccepteerd meiss ik g anu offline.. kom morgenvroeg voorik naar geertgen ga nog wel even hier dikke kus enknuffels meiden!!
@Merah...ik heb geen idee hoe het zit met die hcg. Weet wel dat het idd af hangt van de hoeveelheid hcg die je in je lichaam had. Dus hoe meer hcg, hoe langer het duurt voor het het lichaam verlaten heeft. Misschien is je hcg nooit heel hoog geweest, maar misschien voert je lichaam het ook wel snel af? @Babyhope...Veel succes morgen met je fm!
Merah ik snap je teleurstelling en je twijfel maar ik denk dat het kindje gewoon niet gezond is geweest en daarom is afgekomen Dat heeft niks met wel of niet sex te maken meis Echt niet Er zijn tegenwoordig veel stellen die bij de 1ste een mk krijgen Ik denk zelf door het lange pilgebruis en door spanning en stress in onze 24 uurs economie Maar je niet gek meis, de volgende keer is het raak xxx Hier gaat alles nog goed Wachten wachten wachten AAAAHHHHH Maar goed nog even babyhope ik duim voor je morgen Babydream ik heb je ook geacepteerd, bedankt voor je vriendschap Ff vraagje wat kan je er mee doen????
o meiden, ik heb toch pijnlijke borsten en ik heb het koud Dacht dat het van het buitenlopen kwam vanmorgen maar ik heb nu een 't shirt, vestje en nog een vest aan (Bah)
mariek en moray goede kwaaltjess!!!!!! hahaha was voor mij een teken dta het raak was ik ga duimen duimen en nog veel meer duimen... dankje meiden voor het succes komt zeker goed van pas.. enhet zal ook wel geluk brengen ik denk alleen de hele tijd dat er zo`n groot ei zit wat op springen staat zo`n gevoel heb ik nu!!!!
Babyhope, vraag je voor mij morgen even of het medisch af te raden is om na een miskraam met 7 weken gelijk weer aan de slag te gaan? Als er medisch geen reden is willen we graag deze maand zelf proberen als we niet met hulp van het ziekenhuis mogen...