he meiden, ik ben inmiddels het vruchtzakje verloren, wat een raar iets om dat te zien. Er zit idd niets in. Wat moet ik nou met het vruchtzakje doen, moet ik het meenemen naar het ZH of kan ik het wegdoen, klinkt beetje cru.. maar goed. Eigenlijk redelijk snel gegaan. ca 1 uur heftige krampen nu het er uit is neemt dat af.. pfff
@Moray en Mariek...Dat klinkt goed meiden!!! @Dreamwish...Jij bent het dus nu ook echt kwijt. (er zat natuurlijk niks in, maar toch...je moet wel weer opnieuw beginnen). Ik denk persoonlijk niet dat je zoiets mee hoeft te nemen naar het ziekenhuis. Volgens mij kunnen of doen zij er ook niets mee. Het was voor hen al duidelijk dat het een leeg vruchtzakje was. Dan hadden ze er van te voren waarschijnlijk wel om gevraagd. Meis, sterkte! En op naar een nieuwe ronde. Duimen voor goed geluk!!
denk het ook niet dat ik het hoef mee te nemen, dan gaat het weg thnx voor je reactie bdway meiden jullie allemaal bedankt voor jullie steun afgelopen dagen. super
Dreamwish, misschien een beetje rare vraag, maar hoe zag het er bij jou uit? Bij mij namelijk toch heel anders dan ik had verwacht. Ik heb wel een foto, maar misschien vind je dat wel heel goor (bovendien zou ik niet weten hoe ik dat moest plaatsen)
Trouwens wel fijn dat je het zelf kwijt bent geraakt. Dinsdag kijken of echt alles weg is, en dan kunnen we allebei weer met een schone lei beginnen!!!
merah: in principe is het een blaasje gevuld met vocht en een stevig vliesje erom heen. Met een kleine verdikking op het randje aan 1 gedeelte.
goedemorgen meiden.. @dreamwish ohh meiss is het nu gedaan!!! ik heb dat dus nog nooit gezien he` een vruchtzakje of iets ik kan me daar ook geen beeld bij voorstellen.. ik hoop dat je toch een beetje op je eigen manier je rust kan vinden meiss... @merah ja doe ik,ik zal wel eens vragen aan de gyn of het nodig is om te wachten,of dat je door mag gaan.. dikke knuffel meiss xxxcin
Wil je ook een foto babyhope Maar beter dat je voor jezelf nooit te weten komt hoe het eruit ziet. Jij gaat gewoon voor een gezond kindje! Succes met je FM!!!
ja merah ik wil dat wel eens zien!!! lijkt me zo raar hoe dat eruit ziet.. (als jij er geen bezwaar tegen hebt dan he`)
Als je wilt moet je dan even via een pb-tje je email doorgeven. Ik ben niet zo handig met computers dat ik weet hoe ik dingen moet uploaden en dergelijke. Wel moet je er rekening mee houden dat ik weliswaar 7 weken was, maar dat dit formaat eerder bij een 6-weken miskraam past.
Dreamwish,ik ben blij voor je dat het er toch vanzelf is uitgekomen.Scheelt weer een heleboel. Maar het is wel balen dat er niks in zat Hoe voel je je nu? Ik ben erg emo en de misselijkheid begint een beetje te komen,het is vooral in de middag en avond,maar dan meer zo'n weeig gevoel. Zolang ik maar niet over mijn nek hoef,vind ik het prima! Volgens mijn man heb ik een nogal kort lontje hihi,maar voor de rest gaat het prima. Nu nog de echo woensdag en dan ben ik geruster en durf ik wat blijer te zijn. Het blijft voor mij spannend of het goed zit,maar mijn gevoel zegt van wel,dus ik hoop het!! Merah,hoe is het nu met jou? Babyhope,ik hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn meis!! Ik ga voor je duimen!! Vlinderr,hoe voel jij je verder?? Ook al wat kwaaltjes en emoties,hihi. Moray,ik hoop dat het bij jou dit keer ook gaat lukken,ik duim voor jullie allemaal!!!!! Liefs xxxxxxxxxx
Klinkt goed Mamavanrenzo! dat is nou zwanger zijn... Dat wil ik ook zo snel mogelijk!!! Babyhope, ik ga je nu een mail sturen!