Ik hoop ook echt voor jullie dat dat idd zo snel mogelijk gebeurd!! Ik heb niet echt een voorgevoel of het er 1 of 2 zijn,ik denk eerder gewoon 1. Maar we zien het snel genoeg. xx
Net echo gehad. Echt alles is er al uit, het ziet er mooi schoon uit. Ze dacht zelfs al het begin van een nieuwe follikel te zien, al lijkt me dat wel erg snel, 2 dagen na een miskraam. Kan ook zijn dat mijn lichaam toch al een tijdje 'minder zwanger' was voor wat betreft hormonen en dat het alweer begonnen was aan een nieuwe cyclus. Deze maand mogen we gerust zelf proberen zwanger te raken (sorry babyhope, dat je het nu dubbel vraagt), maar het bloeden moet wel gestopt zijn, anders is er kans op infectie. Het schijnt dat je na een miskraam licht verhoogde kans hebt om gelijk weer zwanger te raken! Hoe dat werkt zou ik niet weten. Ik ben even bij een onwetende assistent aan de bali langs geweest en die zei dat ik volgende maand gewoon weer mee mag doen (dus niet twee maanden, zoals de mevrouw van de echo ook vandaag weer zei). Ik weet dus niet of die assistente nu wel de juiste info heeft doorgegeven, maar ik doe net of ik dom ben en volgende maand meld ik me gewoon weer aan! dreamwish, hoe was jou echo? Ook mooi schoon?
hey merah.. toch wel goed nieuws dus meiss... wat betreft het vruchtbaar zijn,,dat komt omdat jou lichaam nu al zichzelf had ingesteld op het zwanger zijn.. hcg en alle nodige dingen zaten in je lichaam.. vandaar dat er dus een meerdere vruchtbaarheid is.. heb je het gezegd van dat wat je had verloren??
Ik had haar een foto doorgemaild (zit nu ook in het dosier). Volgens haar zag het er toch wel normaal uit. Het was natuurlijk ook nog maar een vroege zwangerschap en ook nog eens met een groeiachterstand. Had ik een week verder geweest dan had het er meer uitgezien zoals Dreamwish omschreef (maar dan met vruchtje erin). Heb ook nog een fototje gevraag van afgelopen vrijdag. Hier was al een echt 'frummeltje' te zien. Vind ik wel fijn als aandenken...
ja idd nu heb je toch een aandenken meissie maar wat was dat vlees dan? de placenta ofzo of gewoon weefsel? meiss ik duim voor een goede zelf klus ronde voor je..
merah heb je mail gezien, al hoewel ik geen dokter ben ziet het er eigenlijk hetzelde uit, bij jou wat helderder, vergeleken bij jou ben ik dus heel vroeg gestopt denk na de innestelling al. blaasje is het zelfde maar goed mij zat er namelijk niets in, dus het klopt allemaal. ik denk dat het hamplapje wat jij bedoelt het beginnen kindje is en een deel van de aanleg placenta..
Mooi, dan hebben we toch maar mooi even vastgesteld dat we allebei volkomen normaal zijn! En nu op naar een nieuwe positieve test!!! Ik heb er alle vertrouwen in, ik hoop jij ook!
Merah wat een goed nieuws na deze trieste gebeurtenis Gewoon ervoor gaan als het bloeden gestopt is Ze zeggen idd dat je na een zwangerschap/ mk sneller zwanger kan raken Dreamwish hoe voel jij je nu? Ben jij nu ook schoon van binnen of krijg je nog een echo? Babyhope ik duim voor je heeeeeel hard OOO mamavanrenzo bijna je 1ste echo, spannend hoor Ik ga er vanuit dat alles goed is maar zal toch voor je duimen Hier een baal dagje Onze dochter is uit haar hum vandaag na een dagje efteling en mijn schouder zit vast door de kou gister Mijn wasmachine is kapot gegaan :x(baluuuu), dus vandaag nieuwe kopen. Verder springt mijn humeur van groen naar rood :x en weer terug Dat is wel iets wat ik ken van de vorige keer. Het word nu toch wel heeeeel spannend hoor Mijn schoonouders gaan door een moeilijke tijd nu (daardoor wij ook) en het zou zooo gaaf zij als we volgende week kunnen vertellen dat we zwanger zijn. Eindelijk weer iets positiefs .
@merah: heb er ook alle vertrouwen in dat het weer goed komt, wat de eerste keer is gelukt moet ook de tweede keer lukken. We gaan er vol voor, ik heb overigens nog geen echo gehad, morgen om 10.15. @mariek: wat een pech kan een mens hebben, maar al die kwaaltjes lijken mij toch allemaal positieve symptomen voor.... duim voor je @babyhope: ik ben erg benieuwd vanmiddag, denk je zelf van de week pregnyl? Duim voor je
Merah,fijn dat alles schoon is meid!! Dat is alweer een hele geruststelling. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent! Babyhope,succes straks bij de fm! Mariek,haha klinkt heel bekend van dat wisselende humeur Ik spring ook geregeld van naar:x:x. Nog even wachten en dan weet je het!!! Ik duim voor je! Jouw schoonouders ook een moeilijk tijd??,wij zitten helaas met mijn ouders in een zware klote periode Mijn moeder is ernstig ziek en ligt nu alweer een week in het ziekenhuis. Ik hoop zo dat ze het allemaal wel mee mag maken straks! Sterkte ook voor jullie!! En het zou idd mooi zijn als jullie straks positief nieuws hebben! XXXXXXXXX
@merah meiss echt waar hoe je nu typt,is al veel anders dan afgelopen weken.. de positiviteit straalt ervanaf @dreamwishh meiss idd wat 1 keer kan kan ook de 2de keer ja ik denk vandaag of morgen de pregnyl ik hoop om eerlijk te zijn morgen want dan mag ik woensdag voor de iui bij dr ruis. en die heb ik het liefste @mariek meiss echt ik heb een goed gevoel over je echt waar @mamavan renzo sterkte met je moeder meiss.. idd ga je voor een mooie kennismaking met je nieuwe beebje(s).. nou ik heb gedoucht nu op moeders wachten die gaat vandaag een keertje mee ja die gaat altijd mee maar blijft altijd in de wachtkamer omdat me schatje dan mee gaat. en die is er vandaag niet bij
@wat fijn dat je moeder mee gaat, met zijn 2en is toch prettiger dan alleen. Mijn zus gaat morgen met mijn mee, mijn mannetje heeft geen dagen meer om op te nemen. Tsja het ene dagje maakt dan ook niets meer uit voor de pregnyl en zeker als jij je bij dr. ruis prettig voelt hoop ik idd voor jou op woensdag iui.
Ik heb nog Pregnyl in de koelkast liggen... Drie maal raden wat ik daarmee ga doen als ik de komende weken een positieve LH-test krijg...
Mamavanrenzo jij ook sterkt meis met je moeder Dat is niet niks, zeker nu je zwanger bent Mijn schoonmoeder is net "herstellende" van darmkanke, bij mijn mijn schoonvader is suiker geconstateerd. En nu heeft mijn schoonvader op zijn 63ste ontslag op zijn werk, hij word beschuldigt van iets op zijn werk wat neregens op slaat Mijn schoonmoeder word nu voor het gemak ook maar beschuldigt omdat ze de echtgenoot is van en daar ook werkt Vandaag word het uitgevochten en ik weet zeker dat ze gaan winnen. Maar de ellende en stress die je er weer van hebt. Bah bah Babyhope lief dat je moeder zo meeleeft met jullie en nu met je meegaat Ik ga eigenlijk alle afspraken tussendoor alleen Alleen bij de iui gaat mijn man mee Ik heb er ook een goed gevoel over dat het raak is Bedankt dat jullie ook voor mij duimen xxx
whahha merah ja spuiten!!!!!! @mariek sow dat is ook niet zo mooi dan allemaal he`.. sterkte voor je schoonouders en zekerss gaan ze winnen meiss.. @mams ja wij hebben allebei zelf geen rijbeweijs en we moeten toch nog 15 a 20 minuten rijden naar geertgen.. mams vind het wel leuk hoor.. staat altijd te buurten daar koppie koffie erbij en ze vermaakt der eigen wel hoor!! maar dit word nu de derde keer geloof ik dat ze mee naar binnen gaat haha en dat is altijd wel lachen.. de eerste keer was bij dr b. ik kreeg pregnyl en moeder vroeg heel serieus, mogen ze nu wel sexen dan?? dr b. ja mevrouw hoe heeft u uw dochter gekregen hahahha de 2de keer was bij dr ruis.. dr ruis: dag mevrouw u ken ik nog wel van uhmm (kijkt op blaadje) 25 jaar geleden mam: ja mr ruis u heeft haar ter wereld gebracht dr ruis: ja en dat heb ik gehoord ook, ondertussen tegen mij wat kon jij schreeuwen zeg toen moest ik plaats maken op de stoel en hij met dat echo ding erin,daar zijn de eitjes``!! moeder jij ook een echo zei hij mam zei nee ik schiet geen eieren meer dus ben benieuwd vandaag
Jeetje Mariek,dat is ook niet niks nee! En je schoonmoeder is nog wel herstellende en dan zo doen op het werk....schandalig!!!!! Mijn moeder heeft longkanker,is er aan geopereerd en heeft de chemo en bestralingen gehad,maar het houdt niet over! Ze is ondertussen 25 kilo lichter Nou,heel veel sterkte hoor!!!! Merah,ik zou idd spuiten!!!!! hahaha doe je goed!