Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @babyhope: balen meis dat er nog niets te zien was,je had een namelijk wel een voorgevoel hier over. Naja wel mooi dat je voortaan mag starten met 75 EH, als dat nodig zal zijn, duim namelijk voor je dat dat niet nodig is.
    @sylvia en vlinderr: tsja slecht slapen had ik ook last van, komt vanzelf weer goed, geniet er lekker van
    @merah: ja ik heb ook nog last van me buik. vloeien word wel minder , gelukkig maar

@all: ik ben er niet meer vanavond, maandag is echt mijn soap avond, csi, bones, csi.. hehe
    Ik laat jullie morgen weten hoe het is gegaan, ik ben er ergens in de middag pas ga na het ZH gelijk ff naar mijn zus toe.

Knuffel

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Heel veel succes Dreamwish!!!

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vlinderr, MvM is officeel vanaf 6 weken, maar als je test gewoon knal-positief is mag je meestal gelijk beginnen.

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Als ze vrijdag komt, dan is het ook al bijna 6 weken.. dus wie weet! Ben benieuwd wat de test aangeeft. Wanneer moet je daar urine voor opvangen, vlak voor ze komt, of diezelfde ochtend?

5. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi dames

ego: ik ben vandaag bloed gaan prikken om te kijken of er al een eitje groeit, nog niet dus (had ik wel ged8 was vorige cyclus ook), maar goed donderdag weer opnieuw en dan ben ik benieuwd of er iets groeit

dames veel succes en de zwangeren geniet ervan ;)

veel liefs trotse moeder

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    De eitjes op dit topic willen nog niet erg groeien heb ik het idee,...Babyhope ook al..;)
    Ik hoop voor je (Trotse Moeder) dat het eitje heeel snel gaat groeien/rijpen en springen zodat je verder kunt!!!! Duim, duim, duim!!!!

7. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Haha idd vlinder, heb ook een hoop moeten bijlezen! Heb vandaag gewerkt (werk als docente op een vmbo school). Kids waren erg lastig...Ben nu ook echt moe maar wil toch even wat bijkletsen!
    @vlinder; hoe voel je je? Kun je al lekker genieten van je zwangerschap??
    @babyhope; jammer geen eigroei...heel herkenbaar, ik heb dit ook gehad. Maar komt goed! En die afscheiding komt misschien doordat je een gevoelige baarmoedermond hebt. Ik heb bijna na iedere inwendige echo rose/ bruinverlies.
    @merah; fijn om te lezen dat alles er uit is en je wat vrolijker bent. Op naar een nieuwe ronde met beter resultaat meis!
    @mariek; jeetje wat een ellende allemaal! Maaruhh... die symptomen van jou....Daar word ik vrolijk van! Spannend....duim,duim,duim!
    @dreamwish; hoe is het met jou? Succes morgen!
    @sylvia en vlinder; grappig...jullie zijn zowat even ver! Lijkt me kei fijn. Kun je elkaar altijd om raad vragen!
    @ trotse moeder; jammer die eitjes toch! wat is dat toch he met die groei?
    Iedereen die ik vergeten ben...sorry!

@hier; ben echt zooooooooooo zenuwachtig voor donderdag! Hoop dat mijn eskimootjes het ontdooien overleven. Moet om 09.15 uur bellen op donderdag en krijg dan het verlossende woord!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Zal voor je duimen Hanied...Spannend, hoor!!!!! Hopelijk gaat het helemaal goed komen!! Daar gaan we voor! :)

9. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Thanks erg lief!

10. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hanied: Heel veel SUCCES morgen mijn duimen draaien voor je

11. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Thanks trotse moeder, maar het is pas donderdag he!!!

12. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    :):)sorry d8 echt dat het morgen was toen ik terug las zag ik het staan:):) Heel veel SUCCES donderdag dan;)hihi

13. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @all een hele dikke knuffel
    @home,....ik moet morgen ff naar het zh voor een echo, om te kijken of er geen cycte zit. Zo lekker fris, ben nog steeds ongi,....maar goed, zullen ze wel vaker meemaken....wordt vervold!

14. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @hanied: spannend zeg donderdag hoop het vooor je dat ze het overleven, wist niet dat daar ook nog het eea aan vooraf gaat, dacht dat het goed was als ze ingevroren waren maar dat er dan ook nog kans is geen overleving, pff dubbelop spannend dus.

@hier: zo bizar, gisteravond kreeg ik weer enorme krampen niet normaal, tot 03.00 opgezeten van de pijn, aan de linkerkant boven mijn schaambot, als je erop drukte voelde je het ook echt.
    Uiteindelijk toch maar naar bed gegaan, vanochtend naar het toilet gegaan en `plons`ik kijken, echt een enorm stuk weefsel van 5x 5 net zo iets al merah in haar zakje had. Nu weer gewone menstr. pijn, nauwelijks... Bizar he, ga toch even vragen wat dat dan is geweest... placenta??

15. carma

carma Niet meer actief

Jéé babyhope wat jammer, maar nu moet het toch gaan lukken hè met z'n hoge dosis.
    Ik duim weer voor je

Trotse moeder ik zal voor jou ook duimen dat er snel een eitje is

Hanied het gaat zeker goed komen meis, ook voor jou 2 dikke duimen

Mamavanrenzo wat erg van jou moeder zeg, is de kuur wel aangeslagen??
    Wat een hel hè, die rot kanker
    Heel veel sterkte xxx

Rissy suc6 morgen met de echo, ik hoop dat het allemaal meevalt.

Joh dreamwish dat klinkt eng zeg
    Misschien idd de placenta, die zal toch ook al gegroeit zijn.
    Nou maar hopen dat alles achter de rus is zodat jullie verder kunnen xxx

Hoe gaat het bij de rest die op het wachtbankje zitten??
    Ik heb het idee dat de symthomen minder worden, maar het kan ook zijn dat ik er minder last van heb of er minder mee bezig ben
    Ik heb gister van mijn man een 2 voor €5 test gekregen van de kruitvat
    Hij zei dat ik dan tussendoor nog kon testen ivm pregnyl
    Dus vanmorgen even gekeken, maar nog steeds een streep
    En dan vrijdag ochtend nog een keer
    Daarna zijn de 3 tests van sensitest aan de beurt
    Zondag, dinsdag en donderdag, als het tenminste nodig is

Weten jullie hoelang je na de iui ook alweer ongi word??
    Stom hè dan ben ik zo zeker van mijn zaak en dan ga ik toch weer twijfelen en mezelf indekken en beschermen voor teleurstelling

Mijn schoonouders hebben de rechtzaak trouwens gewonnen dus het was feest hier gister
    We zijn heel erg blij.

16. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heel herkenbaar Dreamwish, bij mij waren de krampen ook echt vreselijk! Heeft de halve zaterdag geduurd.
    Was je toch nog niet helemaal 'schoon'. Maar nu vast wel.
    Sterkte!
    Bij mij voelt het nog erg beurs van binnen...

17. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Mariek, meestal word je ong 14 dagen na iui ongi..maar het kan ook iets eerder zijn. Ik mocht na 16 dagen na iui komen voor de test.Bij iedereen is het natuurlijk verschillend,maar ik had een regelmatige cyclus en werd altijd stipt 14 dagen na eisprong ongi.
    Succes meid!!! Enne,wat super dat je schoonouders die zaak hebben gewonnen!!!! Gefeliciteerd!

Dreamwish,het zou goed kunnen dat dat het laatste restje nog was ja. Ik hoop dat je buikpijn nu dan gauw zal afnemen.

Me,ik ben doodnerveus voor morgen.. Voor mijn gevoel zit het wel goed,maar je bent toch bang dat ze weer wat anders zeggen,pffffffff word er gek van!

Liefsxxxxxx

18. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mariek, lief van je man dat hij testen voor je meeneemt!
    Slaat misschien helemaal nergens op, maar ik vind het zo attent en meedenkend!

Super dat je ouders hebben gewonnen. Wel triest dat je zoveel stress moet doorstaan om je gelijk te krijgen...

Mamavanrenzo, probeer je gedachten te verzetten. Het is mooi weer. Is er niet iemand om een ommetje mee te maken of de middag door te brengen al 'beppend' met een pot thee en lekkere dingen?

19. carma

carma Niet meer actief

Merah mijn man weet dat ik graag wil testen, dan voel ik me fijner
    En dat is weer fijn voor hem :D:D:D
    Dus om mij te plezieren heeft hij het gekocht, echt sweet

20. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Merah en dreamwish,......heel veel sterkte, wel fijn dat het er nu uit is, is die onzekerheid ook een stuk minder.

@Mariek,.....Nu het met je (schoon)ouders achter de rug is is er misschien ook meer rust gekomen. Ik duim heel hard voor je!

@mamavanrenzo,.....maak je niet druk, komt allemaal goed, kijk naar je zoon,......wat moet ik meer zeggen toch?!!

@hier, net terug uit het zh,....ik mag weer beginnen met spuiten,.....joepie!! Ik begin nu met 75E en moet volgende week dinsdag weer terug komen. De spanning begint weer van voor af aan,.......nieuwe ronden nieuwe kansen!!!hahahaha

Share This Page