@rissy:fijn dat je weer mag gaan spuiten, nieuwe ronde nieuwe kansen hehe @mariek: gefeliciteerd met de rehtzaak, jammer dat het zo moest maar wel fijn dat ze in het gelijk worden gesteld, @hier: inwendige eho liet nog een dik baarmoederslijmvlies zien, dit moet eerst afnemen dus er gaat nog het eea uit komen. Over 4 weken controle afspraak, maar mocht het bloeden helemaal gestopt zijn dan mag ik eerder terug komen. Gevraagd of we wel mochten door proberen, en dit mocht gewoon, alleen nog niet met spuiten, want arts vertelde dat het zwanger zijn en de miskraam mogelijk een reset knop was voor mijn lichaam en er kans is dat mijn lichaam nu zelf voor een eisprong en menstr. gaat zorgen. Gekke is ze ging snel langs mijn eierstok, en ik zag daar wel wat blaasjes zitten, was beetje overdonderd dus heb daar niets overgevraagd maar goed.
Dreamwish, bij mij hetzelfde verhaal. geregeld zit ik weer met weeen en dan komt er weer een groot stolsel uit... Een prettig gevoel is anders. Ook bij mij zagen ze alweer een begin van een volgend follikel. Ik was helemaal verbaasd! Blijkbaar 'vergeet' het lichaam nogal snel dat je zwanger was... Moet er alleen niet aan denken 1 dezer dagen al te moeten klussen. Doet nog veel te zeer. Maar goed, normaal is de eisprong ook pas rond dag 14 (en bij mij rond dag 20-22), dus dan heb ik nog even.
ja bizar he, ik moet er ook niet aan denken om nu sex te hebben, pfff. naja het is afwachten of het allemaal weer natuurlijk op gang komt, word weer tempen en ovu testen dan maar haha
Goed dat je het zegt! Ik had ze niet meer besteld omdat ik steeds die FM had. Vanavond maar weer eens een bestellinkje richting MatCare. DE beste en goedkoopste ovulatietesten van het noordelijk halfrond!!! (en nee, ik heb geen aandelen in dit bedrijf...)
Ja erg rustig hè Ik heb de zwangerschapstesten van sensitest (www.sensitest.nl) Ook niet duur en ze hebben ook ovutesten Hier toch weer wat gevoeligheid Trekkerig gevoel in de onderbuik (onder de navel) en de borsten ook weer au Als de ongi 14 dgn na de iui komt is dat 18 april Ik denk dat wissman daarom heeft gezegt 21 april testen omdat je dan echt overtijd ben Maar da hou ik echt nie vol hahahaha Ik heb in ieder geval nog geen zin in chocola, dat is een goed teken
hahahah mariek heb jij dat ook 1 weekje ongeveer voor jeongi zo`n uber grote zin in chocolade hier nog eentje hahahaha
Ja, oooo idd 1 wwek voor mijn ongi dan moet ik chocolade Het is net als met roken (al 5,5 jaar gestopt) als je geen sigaretten in huis hebt dan is er stress. UUUUUUU, ja als je er altijd zin in hebt is het moeilijker Dan kun je het niet als symthoom zien. Ik heb echt in die periode dan kan ik niet zonder en nu boeit het me weinig moet ik zeggen Ik blijf hopen en duimen en bidden dat het echt zo is Nog even geduld moet ik hebben Morgen nog een keer een pregnyltestje, en dan wachten tot zondag. Als ik dan niet ongi ben ga ik maandag echt testen
@ Rissy,er is na mijn zoon nog wel het een en ander gebeurd helaas,waardoor ik me wel druk maak. Ik heb eind 2008 een bbz gehad en daardoor ook mijn re.eileider verloren.De angst dat het nog een keer gebeurd die is er helaas,maar straks weet ik of het goed zit.
Mamavanrenzo: ik ga heel hard voor je duimen!!! Ik snap dat de angst erin zit, maar de kans dat het een 2e keer gebeurt.... en als, als als... dan zijn ze er vroeg bij Succes!!!!
mamavanrenzo ik snap het ook goed hoor Een vriendin van mij heeft net een bbz gehad, haar eileider is op het nippertje gered. De kans dat het een 2de keer gebeurt is 10% tot 20% Maar ik ben er van overtuigt dat je zoiets maar 1x overkomt Dus bij jou ook Suc 6 en veel plezier vanmiddag bij het zien van jullie kleine frutje xxx