Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    mamavanrenzo: hoe was de echo zijn het er 1 of 2 ?
    @ hanied: hou je de spanning nog uit voor morgen??

@ hier: vandaag manlief op gebeld om te vragen om onmiddelijk naar huis te komen. Lag te kronkelen van de pijn op de grond. Richting ZH geweest, zul je net zien dat de pijn wegtrekt ja hoor, weer een inwendige echo gehad, en deze zag er rustiger uit dan gisteren. Baarmoederslijmvlies is nou heel dun, en ze verwacht dat alles er nu echt uit is en dat het bloeden en stolsel verlies nu ook ophoudt.
    PFF dacht echt dat mijn laatste uur geslagen had vandaag...

2. carma

carma Niet meer actief

AAAAAHHHHH dreamwish een hele dikke knuffel van mij
    Wat zal je geschrokken zijn zeg.

Mamavanrenzo hoe was de fm???

3. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Nou morgen is de dag! Dan word ik gebeld of de cryo's (2stuks) goed zijn ontdooid en zo ja, wanneer er dan morgen een TP is.

Ik begin hem enorm te knijpen nu. Gewoon omdat ik bang dat het niet goed zal gaan en dan weer een hoop verdriet ga krijgen. Ik ben de laatste tijd zo ongelukkig en wil eindelijk weer eens een beetje blijdschap ervaren!
    Duimen jullie voor mij?
    @dreamwish; gaat het weer een beetje? Hoop dat nu echt alles eruit is!

4. carma

carma Niet meer actief

Hanied ik heb net voor je gependeld
    Volgens de pendel zijn ze alle 2 goed ontdooit en zullen ze bijde worden teruggeplaatst
    1 van de 2 blijft zitten en zal uitgroeien tot een mooi zoontje
    Ik ben benieuwd
    Ik duim voor je meis xx

5. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @mamavanRenzo,...ik snap dat dat mee speelt en bedoel het zeer zeker niet om je te kwetsen,..maar meer zo van, je hebt bewijs rondlopen dat het kan,........zo zie ik het nl. Hoe is het gegaan? Ben erg benieuwd,........

@hanied,...ik duim al heel erg hard, de brandblaren zijn al bijna zichtbaar:D

@dreamwish,.....klinkt heel erg als naweeen,...maar fijn om te lezen dat het er rustig uitziet,...weet je al of je meteen weer mag beginnen of nog een men. moet afwachten?

@merah,...hoest met jou?

@hanied,....succes met je eskimo's!!!!! We gaan gewoon uit van de pendel van Mariek, hahahaha, komt helemaal goed!!!

@hier nog geen nieuws,...alleen erg irrie als je zoon in de waarom fase zit, hij was gister nl. mee naar het ziekenhuis, hahahahahahahaha, wat doe jij mama, ff naar de buik laten kijken, waarom, om te kijken of alles goed is, daarna aan de dokter (inmiddels bezig met de echo) wat doe jij,.....beide met een rood hoofd, hahahahahahahahahahahahahahaha, verder is ie heel erg lief hoor, alleen enorm nieuwsgierig, hahahahahaha

@all een hele dikke knuffel

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Hier...Heb alles wel terug gelezen, maar veel te veel om op te reageren..Ben veel te moe! Moest gisteren werken en gisteravond op kraam visite bij een collega. Ben net terug van het werk en doodmoe. Ben snip verkouden, heb m'n hele hoofd dicht zitten, dus daar kwam de misselijkheid afgelopen week ook vandaan denk ik..

Vanavond komt MvM. Ik heb geen goed gevoel! :( Heb weer bruinverlies en voel ineens niets meer! Ik had veel klachten, maar alles lijkt verdwenen, als sinds een paar dagen. Heb de hoop een beetje verloren!

7. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ohhh Mariek, ik zit te huilen van blijdschap door jou berichtje! Zo lief dat je gependeld hebt! Ik hoop het zo van harte dat het waar mag zijn... Echt ik ben zzzzzzzzzzzooooooooooooo toe aan een kind! Ben al zo lang bezig en hoop dat ik ooit mag ervaren om moeder te zijn!

Ik hou jullie op de hoogte dames!

dikke kus van mij

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoe lang kun je urine bewaren voor MvM...hoe lang/kort van te voren moet ik in een potje plassen. haha.;)

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vlinderr, je kunt gewoon in de ochtend plassen en 's middags de test daarmee doen. Ik mocht de urine die over was gelijk in de pot doen... (had het bijna weggegooid, haha).
    Laat je niet gekmaken! Ik kan natuurlijk tegen je zeggen: Ja, als de symptomen verdwijnen kan dat een teken zijn dat het niet goed gaat (dat heb je zelf vast ook al wel ergens gelezen), maar meid je moet hoop houden! Zwangerschapsverschijnselen kunnen per dag (uur) verschillend. De ene dag ben je doodop, de volgende dag kun je alles weer aan. De ene dag zeer pijnlijke borsten, de volgende dag denk je 'waarom voel ik niets?'.
    Hou vol schat!

Hanied, ik hoop zo voor je dat het goed gaat morgen!!! Ik geloof niet in pendelen, maar zal wel heel hard voor je duimen/bidden.

Mamavanrenzo, je houdt ons wel heel erg in spanning!!! Ik hoop van harte dat je goed nieuws aan het vieren bent en nu even geen tijd hebt om op dit forum te komen.

Dikke kus, alledrie!

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Merah...Thx voor je berichtje! Maarre MvM komt vanavond en ik moet straks dus ff een potje vullen. Kan ik dat zo al doen dan? ze komt rond 21:10 uur, blijft het dan wel goed als ik zo al ga plassen, of moet dat iets voor 21:00 uur??? ;)

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Volgens mij heb ik niet goed gelezen, sorry. hahah ;)

12. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @Hanied: kan mee heel goed voorstellen dat je na al die tijd proberen weer eens wat positief wilt. Ik hoop echt morgen dat jullie twee eskimootjes goed ontdooien. Duim voor je.
    @vlinderr: Blijft lastig ene moment voel je van alles anderre moment niet. Zolang het bij bruinverlies blijft en je geen krampen e.d. hebt, is er altijd hoop. Positief blijven... ( zeg ik nu zelf, terwijl ik ook weet hoe moeilijk dat is en je aan alles twijfelt)

@ mamavanrenzo: wat hou je ons in spanning;) Ik hoop dat het goed nieuws is en dat je een feestje aan het bouwen bent en niet dat het een andere reden heeft.

@hier MvM heeft vanochtend alle spullen opgehaald, van de contactpersoon kregen we ook nog een hele lieve mail dat ze het had gehoord van het hoofdkantoor.. Toch netjes, en geeft je toch het gevoel dat ze je als mens zien en niet als een nummertje.

Oh trouwens iemand vroeg of we weer mochten beginnen. Ja in principe wel maar dan voor ons zelf, dit omdat het misschien zo kan zijn dat de miskraam mijn hormoonhuishouding op orde heeft gebracht en er geen hulpmiddelen aan te pas hoeven tekomen. we gaan het afwachten, ovu testen zijn besteld bij matcare.

13. carma

carma Niet meer actief

Ik heb net iemand anders voor mij laten pendelen en die zei mei/juni 2010 en een jongen
    Dat zou betekenen dat deze ronde niet gaat lukken
    Volgens mij klopt dat ook want ik heb best last van de onderbuik
    dus ik vermoed dat er iets staat te gebeuren

14. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Hmm ik hoop het tegendeel mariek en dat de pendel er naast zit en jij ook .. .duim voor je dat het toch goed gaat..

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Mariek...Hopelijk is het wel raak! Dat je wat voelt kan ook wat anders betekenen!! ;) Duim, duim, duim! Ik hoop echt dat het deze ronde raak is meis!!!!

16. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry dat het zo lang heeft geduurd:D,maar was idd even een feestje aan het bouwen!!! Veel bellen en vertellen en nu eindelijk even de tijd hier.

Het zit helemaal goed in de baarmoeder!!! En het zijn er 2!!!!!!!!!!!!!:$!:D:D hahahaha
    De echo kwam in beeld en we zagen het gelijk,je zag heel duidelijk 2 vruchtzakjes zitten met in allebei een mooi embryotje. 1 loopt zelfs qua groei 1 dag voor!
    Ik zit nu helemaal in een happy shocking fase!!
    3 mei hebben we de 2e echo en ik heb nu ook een verhoogde dosering foliumzuur gekregen,dat is nodig..dus heb nu 5mg!
    En ook zakjes voor mijn darmgestel,want mijn darmen werken niet echt mee...zijn erg lui!

Iedereen was superblij voor ons en ik vind het heel lief dat jullie zo aan me hebben gedacht vandaag!!!:)

Liefs en succes allemaal!!!!:)

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    GEWELDIG!!!
    Kan even niets anders zeggen!
    Toppie!!!
    Ben echt super-blij voor je

18. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    mamavanrenzo.. wat gaaf het zijn er twee!!! Gefeliciteerd
    Merk je er wat van? meer klachten? ben benieuwd, omdat het er bij mij ook meer kunnen zijn ;)

19. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Thanx!!!
    Ik had dat ik al heel snel moe was en mijn hormoonpeil was erg hoog! Ook kan ik het bijna niet meer verbergen,maar verders geen klachten hoor!
    Ik ben benieuwd of jij er dan ook meer hebt.

xxx

20. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    knijp hem nu toch wel een beetje :) jij had 2 eitjes en zwanger van een tweeling en ik had 3 eitjes... (OMG, HELP!)

Deel Deze Pagina